Beste,
Wij, managementprojectgroep Koninklijke Horeca Nederland Restaurantkeuze van de Hoge Hotelschool Maastricht, zijn voor ons afstudeerproject een onderzoek aan het verrichten met als doel erachter te komen hoe consumenten een keuze maken voor een bepaald restaurant. Bij het maken van een keuze kan de consument tegenwoordig over legio informatie beschikken uit diverse bronnen. Het onderzoek is erop gericht om te achterhalen:
- Welke informatie is voor de consument relevant in de keuze van een restaurant?
- In welke mate is deze informatiebehoefte afhankelijk van de aanleiding voor het restaurantbezoek?
- Welke bronnen worden door de consument geraadpleegd om relevante informatie te krijgen voor de restaurantkeuze?
Het onderzoek levert aanbevelingen op voor restaurants, wat betreft de informatiekanalen die voor hen belangrijk zijn en op welke wijze zij zich in die kanalen kunnen profileren.
De vraag die we dan ook aan jullie willen stellen is:
Hoe maakt u een keuze voor een bepaald restaurant?
Alvast hartelijk bedankt voor u deelname!
Met vriendelijke groet,
Evelyne, Marjolein, Imke, Coen & Lieve
Studenten Hoge Hotelschool Maastricht
Studenten Managementproject Restaurantkeuze
Hoge Hotelschool Maastricht