Dat is wel de liefste foto die ja van haar kunt posten. Op de rest is ze meer een bijdehandje.quote:
Opschepper.quote:
bruto of netto?quote:
Op dit moment? 602quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoeveel blijft daarvan over na de alimentatie?
Netto, thank god.quote:
hoe krijg je het dan voor elkaar om nog zo vaak stoned te zijn?quote:
Mijn vriendin is miljonair.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hoe krijg je het dan voor elkaar om nog zo vaak stoned te zijn?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is miljonair.
Naja, haar familie dan![]()
vrouwen...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
Wat een dure grap, alimentatie/kinderen!
nee, maar wel genoeg dat je zelf in de problemen komt. Zodat de vróuw kan leven volgens de standaard die ze gewend is. Oja, en een beetje voor de kinderen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe het zit met alimentatie. Maar er zijn maar weinig vrouwen die alimentatie moeten betalen.
Daarbij kijken ze toch ook naar je inkomsten? Je kunt toch niet meer afstaan dan je verdient?
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel de liefste foto die ja van haar kunt posten. Op de rest is ze meer een bijdehandje.
[..]
Opschepper.
laten we stellen dat het nog een pre-feministische constructie is.quote:
Nou, mannen. Ga daar eens tegenin!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
laten we stellen dat het nog een pre-feministische constructie is.
de rechters moeten dat doen. En die Batman vader, die regelmatig aan een gevel hangt.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, mannen. Ga daar eens tegenin!
Dragon is slim, hij heeft geen kinderenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, mannen. Ga daar eens tegenin!
Oh ja, dat was een toffe vent.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:19 schreef DragonFodder het volgende:
En die Batman vader, die regelmatig aan een gevel hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |