Yoquote:
Daar is een reden voor.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is all about steve? Heb er nog nooit van gehoord
IMDB gekeken, klinkt als een leuke film toch?
Volgens mij is het wel het type film dat ik zou kijken hoorquote:
Dus jij wilt links aan de macht? Liever niet!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Borizzz het volgende:
Deze uitslag neigt wel naar een centrum-rechts kabinet; zeker als je bedenkt dat als je iets anders doet problemen krijgt om je wetten door de 1e kamer te krijgen.
Dat heb je helemaal verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus jij wilt links aan de macht? Liever niet!
Ging het met 'rechts' zo goed dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
Dus jij wilt links aan de macht? Liever niet!
Ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ging het met 'rechts' zo goed dan?
Geen kabinet! Anarchie! F#ck the system!quote:
Er waart een spook door Nederland..quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen kabinet! Anarchie! F#ck the system!
Dat ben ik. Ik ren momenteel gehuld in mijn anarchiekleedje door de poldersquote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef Baszh het volgende:
[..]
Er waart een spook door Nederland..
Wacht! Ik pak mijn schoenen!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat ben ik. Ik ren momenteel gehuld in mijn anarchiekleedje door de polders
Vergeet je zaklamp niet. Muhahaaaaaa!quote:
Ik moest vandaag lachen bij de NOS, hadden ze een itempje gedraaid met al die oudjes die niet willen vertellen wat ze gestemd hebben... ahh wel schattig en laat ze lekker dat recht houdenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Je mag ook mijn salaris weten: 350 per maand.
Ik snap nooit waarom mensen er zo moeilijk over doen.
1481quote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Je mag ook mijn salaris weten: 350 per maand.
Ik snap nooit waarom mensen er zo moeilijk over doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |