Verrekes moe, maar verderquote:
Zou best kunnen, maar als dat zo is moet ik het maar gauw even weg editen... groesbeekquote:
Slechte herinneringen aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar als dat zo is moet ik het maar gauw even weg editen... groesbeek
Een paar jaar bij een pompstation gewerkt en een ex gehad (die zelf ook slim genoeg was er weg te gaan, jammer genoeg tijdens onze relatie (wat het begin van het einde wasquote:
Nee sorry, ben er te moe voor...quote:
Kul redenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee sorry, ben er te moe voor...
Toen ik vanochtend om kwart over 7 naar me werk ging was er nog geen stemlokaal hier open. En toen ik om 18 bij de supermarkt was dacht ik er aan, maar had ik de stemkaart/pas niet bij en ik was te moe om terug te lopen vanaf mijn huis... Dan maar lui zijn, maar ik ga er toch wel vanuit dat de persoon waar ik op had willen stemmen MP word...quote:
Dat meen je toch niet echt hequote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee sorry, ben er te moe voor...
tuurlijk wel, anders zou ik het niet zeggen...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt he
Ik hoopte nog dat t een slecht grapje was.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tuurlijk wel, anders zou ik het niet zeggen...
Tja eh... sorry ik moet je teleurstellen...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat t een slecht grapje was.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat t een slecht grapje was.
Ach, wat iemand stemt ga ik niet over zeiken, maar niet stemmen vind ik gewoon erg zonde. Al helemaal als het niet eens een principekwestie is maar gewoon laksheid.quote:
Ach, de kans is groot dat mijn stem verloren gaatquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, wat iemand stemt ga ik niet over zeiken, maar niet stemmen vind ik gewoon erg zonde. Al helemaal als het niet eens een principekwestie is maar gewoon laksheid.
Overigens ben ik nog niet geweest, zit al een uur op de trein te wachten. Maar ik heb nog tijd, komt goed.
DPKquote:
Sorry, af en toe ben ik gewoon erg lui... en vandaag is 1 van die dagen...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, wat iemand stemt ga ik niet over zeiken, maar niet stemmen vind ik gewoon erg zonde. Al helemaal als het niet eens een principekwestie is maar gewoon laksheid.
Overigens ben ik nog niet geweest, zit al een uur op de trein te wachten. Maar ik heb nog tijd, komt goed.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, af en toe ben ik gewoon erg lui... en vandaag is 1 van die dagen...
Piratenpartij?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, de kans is groot dat mijn stem verloren gaat
Ik verwacht geen enkele zetel voor mijn gekozen partij
[..]
DPK
Dat is geen excuus, kost je toch geen moeite man..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, af en toe ben ik gewoon erg lui... en vandaag is 1 van die dagen...
Ik verwacht wel een zetel voor de Piratenpartijquote:
Ik heb 4 k*tdagen achter de rug (qua werk) en ik ben nou thuis en wil ontspannen en niet nog op en neer lopen. Ik ga er toch wel vanuit dat de PvdA de grootste word daar hebben ze mijn eene stem niet voor nodig...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, kost je toch geen moeite man..
Als t aan mij ligt wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een zetel voor de Piratenpartij
Althans, ik hoop het![]()
Ben bang dat onze weglachpremier lekker verder zal kunnen gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb 4 k*tdagen achter de rug (qua werk) en ik ben nou thuis en wil ontspannen en niet nog op en neer lopen. Ik ga er toch wel vanuit dat de PvdA de grootste word daar hebben ze mijn eene stem niet voor nodig...
Nee ik stemde D66quote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Anti-Europa... geen slim plan Sands...
Ik hoorde vandeweek op de radio een spotje van de dierenpartij dat ze "zieke" hondenrassen niet meer willen laten fokken? WTF? Ze willen de bulldog in nederland laten uitsterven? Dat slaat toch nergens op?quote:
Ik kan het me bijna niet voorstellen en als dat wel zo is zal ik me best doen de komende ehh... 4 jaar zal die niet redden maar periode in te houden met kritiek aangezien ik niet gestemd heb...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ben bang dat onze weglachpremier lekker verder zal kunnen gaan
Laat maar lekker uitsterven, waarom zou je een diersoort in stand willen houden als het toch al is gedoemd om niet te evolueren.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hoorde vandeweek op de radio een spotje van de dierenpartij dat ze "zieke" hondenrassen niet meer willen laten fokken? WTF? Ze willen de bulldog in nederland laten uitsterven? Dat slaat toch nergens op?
Goh, verrassend. Hebben ze daar in Veldhoven ook bewaking voor elke burger, en van die metaal poorten bij binnenkomst?quote:
bullshit... hoe lang bestaat het ras al?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Laat maar lekker uitsterven, waarom zou je een diersoort in stand willen houden als het toch al is gedoemd om niet te evolueren.
De meest intelligente omgeving van de wereld leefde jij tochquote:
Dat is een drogreden, er zijn tal van diersoorten die het lang hebben weten uit te houden..quote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
bullshit... hoe lang bestaat het ras al?
ach we mogen van mening verschillen. Ik vond dat echt belachelijk toen ik het hoorde... een partij die geen stem van mij krijgt, maar dat hadden ze toch al nooit gekregen...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is een drogreden, er zijn tal van diersoorten die het lang hebben weten uit te houden..
Ja, mijn stiefvader heeft ook mijn moeders stem gebruikt om op de PVV te stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef Baszh het volgende:
[..]
De meest intelligente omgeving van de wereld leefde jij toch
Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de meet, je pakt toch wel groots uit hè?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, mijn stiefvader heeft ook mijn moeders stem gebruikt om op de PVV te stemmen.![]()
Zomer 2015quote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de meet, je pakt toch wel groots uit hè?
Kunnen jullie lekker met z'n allen aan de tafelquote:Op woensdag 12 september 2012 20:54 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in voorbereiding voor 13 september; in Kaapstad
Was leuk vandaag dat stemmen. Ik nam mijn zoontje mee; die de hele tijd "semme semme!" riep tegen iedereen die het wilde horen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, mijn stiefvader heeft ook mijn moeders stem gebruikt om op de PVV te stemmen.![]()
En wie is er allemaal uitgenodigd?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:54 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in voorbereiding voor 13 september; in Kaapstad
Iedereen. We beginnen met kite-surfen, daarna zeevissen, safari, dan een excursie naar het voetbalstadium en we sluiten af met een BBQ op het strand.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En wie is er allemaal uitgenodigd?
Nice, alleen jammer dat het morgen al 13 september is en ik niet binnen 12 uur in Kaapstad kan zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 20:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Iedereen. We beginnen met kite-surfen, daarna zeevissen, safari, dan een excursie naar het voetbalstadium en we sluiten af met een BBQ op het strand.
Nee, 2012quote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nice, alleen jammer dat het morgen al 13 september is en ik niet binnen 12 uur in Kaapstad kan zijnOf was die ook pas in 2015?
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Baszh het volgende:
Typisch SP weer helemaal terug bij af
Die roepen boehoe tegen allesquote:
Euh... ---->quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben verschrikkelijk moe en het is alweer ontzettend donker... en het is pas half 10
En dan om 4 uur weer klaar wakker zijn?quote:
Ach meid toch..quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben verschrikkelijk moe en het is alweer ontzettend donker... en het is pas half 10
vind ik ook poekiequote:
Yoquote:
Daar is een reden voor.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is all about steve? Heb er nog nooit van gehoord
IMDB gekeken, klinkt als een leuke film toch?
Volgens mij is het wel het type film dat ik zou kijken hoorquote:
Dus jij wilt links aan de macht? Liever niet!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Borizzz het volgende:
Deze uitslag neigt wel naar een centrum-rechts kabinet; zeker als je bedenkt dat als je iets anders doet problemen krijgt om je wetten door de 1e kamer te krijgen.
Dat heb je helemaal verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus jij wilt links aan de macht? Liever niet!
Ging het met 'rechts' zo goed dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
Dus jij wilt links aan de macht? Liever niet!
Ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ging het met 'rechts' zo goed dan?
Geen kabinet! Anarchie! F#ck the system!quote:
Er waart een spook door Nederland..quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen kabinet! Anarchie! F#ck the system!
Dat ben ik. Ik ren momenteel gehuld in mijn anarchiekleedje door de poldersquote:Op woensdag 12 september 2012 22:06 schreef Baszh het volgende:
[..]
Er waart een spook door Nederland..
Wacht! Ik pak mijn schoenen!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat ben ik. Ik ren momenteel gehuld in mijn anarchiekleedje door de polders
Vergeet je zaklamp niet. Muhahaaaaaa!quote:
Ik moest vandaag lachen bij de NOS, hadden ze een itempje gedraaid met al die oudjes die niet willen vertellen wat ze gestemd hebben... ahh wel schattig en laat ze lekker dat recht houdenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Je mag ook mijn salaris weten: 350 per maand.
Ik snap nooit waarom mensen er zo moeilijk over doen.
1481quote:Op woensdag 12 september 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Je mag ook mijn salaris weten: 350 per maand.
Ik snap nooit waarom mensen er zo moeilijk over doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |