Verrekes moe, maar verderquote:
Zou best kunnen, maar als dat zo is moet ik het maar gauw even weg editen... groesbeekquote:
Slechte herinneringen aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar als dat zo is moet ik het maar gauw even weg editen... groesbeek
Een paar jaar bij een pompstation gewerkt en een ex gehad (die zelf ook slim genoeg was er weg te gaan, jammer genoeg tijdens onze relatie (wat het begin van het einde wasquote:
Nee sorry, ben er te moe voor...quote:
Kul redenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee sorry, ben er te moe voor...
Toen ik vanochtend om kwart over 7 naar me werk ging was er nog geen stemlokaal hier open. En toen ik om 18 bij de supermarkt was dacht ik er aan, maar had ik de stemkaart/pas niet bij en ik was te moe om terug te lopen vanaf mijn huis... Dan maar lui zijn, maar ik ga er toch wel vanuit dat de persoon waar ik op had willen stemmen MP word...quote:
Dat meen je toch niet echt hequote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee sorry, ben er te moe voor...
tuurlijk wel, anders zou ik het niet zeggen...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt he
Ik hoopte nog dat t een slecht grapje was.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tuurlijk wel, anders zou ik het niet zeggen...
Tja eh... sorry ik moet je teleurstellen...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat t een slecht grapje was.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat t een slecht grapje was.
Ach, wat iemand stemt ga ik niet over zeiken, maar niet stemmen vind ik gewoon erg zonde. Al helemaal als het niet eens een principekwestie is maar gewoon laksheid.quote:
Ach, de kans is groot dat mijn stem verloren gaatquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, wat iemand stemt ga ik niet over zeiken, maar niet stemmen vind ik gewoon erg zonde. Al helemaal als het niet eens een principekwestie is maar gewoon laksheid.
Overigens ben ik nog niet geweest, zit al een uur op de trein te wachten. Maar ik heb nog tijd, komt goed.
DPKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |