Verrekes moe, maar verderquote:
Zou best kunnen, maar als dat zo is moet ik het maar gauw even weg editen... groesbeekquote:
Slechte herinneringen aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar als dat zo is moet ik het maar gauw even weg editen... groesbeek
Een paar jaar bij een pompstation gewerkt en een ex gehad (die zelf ook slim genoeg was er weg te gaan, jammer genoeg tijdens onze relatie (wat het begin van het einde wasquote:
Nee sorry, ben er te moe voor...quote:
Kul redenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee sorry, ben er te moe voor...
Toen ik vanochtend om kwart over 7 naar me werk ging was er nog geen stemlokaal hier open. En toen ik om 18 bij de supermarkt was dacht ik er aan, maar had ik de stemkaart/pas niet bij en ik was te moe om terug te lopen vanaf mijn huis... Dan maar lui zijn, maar ik ga er toch wel vanuit dat de persoon waar ik op had willen stemmen MP word...quote:
Dat meen je toch niet echt hequote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee sorry, ben er te moe voor...
tuurlijk wel, anders zou ik het niet zeggen...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt he
Ik hoopte nog dat t een slecht grapje was.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tuurlijk wel, anders zou ik het niet zeggen...
Tja eh... sorry ik moet je teleurstellen...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat t een slecht grapje was.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat t een slecht grapje was.
Ach, wat iemand stemt ga ik niet over zeiken, maar niet stemmen vind ik gewoon erg zonde. Al helemaal als het niet eens een principekwestie is maar gewoon laksheid.quote:
Ach, de kans is groot dat mijn stem verloren gaatquote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, wat iemand stemt ga ik niet over zeiken, maar niet stemmen vind ik gewoon erg zonde. Al helemaal als het niet eens een principekwestie is maar gewoon laksheid.
Overigens ben ik nog niet geweest, zit al een uur op de trein te wachten. Maar ik heb nog tijd, komt goed.
DPKquote:
Sorry, af en toe ben ik gewoon erg lui... en vandaag is 1 van die dagen...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, wat iemand stemt ga ik niet over zeiken, maar niet stemmen vind ik gewoon erg zonde. Al helemaal als het niet eens een principekwestie is maar gewoon laksheid.
Overigens ben ik nog niet geweest, zit al een uur op de trein te wachten. Maar ik heb nog tijd, komt goed.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, af en toe ben ik gewoon erg lui... en vandaag is 1 van die dagen...
Piratenpartij?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, de kans is groot dat mijn stem verloren gaat
Ik verwacht geen enkele zetel voor mijn gekozen partij
[..]
DPK
Dat is geen excuus, kost je toch geen moeite man..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, af en toe ben ik gewoon erg lui... en vandaag is 1 van die dagen...
Ik verwacht wel een zetel voor de Piratenpartijquote:
Ik heb 4 k*tdagen achter de rug (qua werk) en ik ben nou thuis en wil ontspannen en niet nog op en neer lopen. Ik ga er toch wel vanuit dat de PvdA de grootste word daar hebben ze mijn eene stem niet voor nodig...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, kost je toch geen moeite man..
Als t aan mij ligt wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een zetel voor de Piratenpartij
Althans, ik hoop het![]()
Ben bang dat onze weglachpremier lekker verder zal kunnen gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb 4 k*tdagen achter de rug (qua werk) en ik ben nou thuis en wil ontspannen en niet nog op en neer lopen. Ik ga er toch wel vanuit dat de PvdA de grootste word daar hebben ze mijn eene stem niet voor nodig...
Nee ik stemde D66quote:Op woensdag 12 september 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Anti-Europa... geen slim plan Sands...
Ik hoorde vandeweek op de radio een spotje van de dierenpartij dat ze "zieke" hondenrassen niet meer willen laten fokken? WTF? Ze willen de bulldog in nederland laten uitsterven? Dat slaat toch nergens op?quote:
Ik kan het me bijna niet voorstellen en als dat wel zo is zal ik me best doen de komende ehh... 4 jaar zal die niet redden maar periode in te houden met kritiek aangezien ik niet gestemd heb...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ben bang dat onze weglachpremier lekker verder zal kunnen gaan
Laat maar lekker uitsterven, waarom zou je een diersoort in stand willen houden als het toch al is gedoemd om niet te evolueren.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hoorde vandeweek op de radio een spotje van de dierenpartij dat ze "zieke" hondenrassen niet meer willen laten fokken? WTF? Ze willen de bulldog in nederland laten uitsterven? Dat slaat toch nergens op?
Goh, verrassend. Hebben ze daar in Veldhoven ook bewaking voor elke burger, en van die metaal poorten bij binnenkomst?quote:
bullshit... hoe lang bestaat het ras al?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Laat maar lekker uitsterven, waarom zou je een diersoort in stand willen houden als het toch al is gedoemd om niet te evolueren.
De meest intelligente omgeving van de wereld leefde jij tochquote:
Dat is een drogreden, er zijn tal van diersoorten die het lang hebben weten uit te houden..quote:Op woensdag 12 september 2012 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
bullshit... hoe lang bestaat het ras al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |