Dat is wel de liefste foto die ja van haar kunt posten. Op de rest is ze meer een bijdehandje.quote:
Opschepper.quote:
bruto of netto?quote:
Op dit moment? 602quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoeveel blijft daarvan over na de alimentatie?
Netto, thank god.quote:
hoe krijg je het dan voor elkaar om nog zo vaak stoned te zijn?quote:
Mijn vriendin is miljonair.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hoe krijg je het dan voor elkaar om nog zo vaak stoned te zijn?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is miljonair.
Naja, haar familie dan![]()
vrouwen...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
Wat een dure grap, alimentatie/kinderen!
nee, maar wel genoeg dat je zelf in de problemen komt. Zodat de vróuw kan leven volgens de standaard die ze gewend is. Oja, en een beetje voor de kinderen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe het zit met alimentatie. Maar er zijn maar weinig vrouwen die alimentatie moeten betalen.
Daarbij kijken ze toch ook naar je inkomsten? Je kunt toch niet meer afstaan dan je verdient?
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel de liefste foto die ja van haar kunt posten. Op de rest is ze meer een bijdehandje.
[..]
Opschepper.
laten we stellen dat het nog een pre-feministische constructie is.quote:
Nou, mannen. Ga daar eens tegenin!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
laten we stellen dat het nog een pre-feministische constructie is.
de rechters moeten dat doen. En die Batman vader, die regelmatig aan een gevel hangt.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, mannen. Ga daar eens tegenin!
Dragon is slim, hij heeft geen kinderenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, mannen. Ga daar eens tegenin!
Oh ja, dat was een toffe vent.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:19 schreef DragonFodder het volgende:
En die Batman vader, die regelmatig aan een gevel hangt.
gestopt met lezen. Quit while you're ahead enzo.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef Sands het volgende:
Aub 2 films van Tod Browning
Voor Fox: zijn laatste film is van 1939
En wij maar denken dat ze nooit over belangrijke dingen nadenken in Europa!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Robby87 het volgende:
http://oncyclopedia.net/wiki/Auw
Leuk weetje voor de woensdagavond:
Auw! (Duitse variant: Auwa!) is een door de Europese Unie erkende en door heel Europa algemeen geaccepteerde uiting van pijn. Deze uniforme uiting is vastgesteld tijdens het Verdrag van Amsterdam, dat op 2 oktober 1997 door de (toenmalige) lidstaten is ondertekend.
Niet te verwarren met:
Ooooooh!, de internationaal erkende orgasmekreet.
Daar is over vergaderd hoor
Maak jij ook zulke geluiden bij een orgasme? Wat meer, of juist minder o's?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En wij maar denken dat ze nooit over belangrijke dingen nadenken in Europa!
Meer: I Win! I Wihihin!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maak jij ook zulke geluiden bij een orgasme? Wat meer, of juist minder o's?
Die stond op plaats 2 heb ik vernomen, zonder het huilen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Meer: I Win! I Wihihin!
En dan barst ik in huilen uit.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:15 schreef DragonFodder het volgende:
Over orgasmes gesproken, ik ga naar bed![]()
truste
Done, maar of het goed isquote:Op donderdag 13 september 2012 11:32 schreef picodealion het volgende:
Derp. Als iemand deze nou eens beantwoordt.
Zo voel ik me al een paar dagen en ik lijk er maar niet vanaf te komen...quote:
I know that feel bro.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo voel ik me al een paar dagen en ik lijk er maar niet vanaf te komen...
We kunnen niet allemaal van die stoere dierenliefhebbers zijn als jij Rob...quote:
Ik heb vanochtend nog in m'n boxer een katje uit de boom gered, in de regenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal van die stoere dierenliefhebbers zijn als jij Rob...
Ahh... je bent zo sweetquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog in m'n boxer een katje uit de boom gered, in de regen
Nee een vriend.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahh... je bent zo sweetje hebt vast geen vriendin?
what ever makes u happyquote:
Ik heb wel een oogje op je stiekemquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
what ever makes u happyAl bedoelde ik je bent vast single...
ik voel me gevleid, maar ik val op vrouwen... sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb wel een oogje op je stiekem
Je zou onze relatie verborgen houden lul!quote:
Ik wil niet stoken tussen jullie 2, maar heb je gelezen wat hij net zei? Hij heeft een oogje op me... hij is niet te vertrouwen... maar verder, ik heb niks gezegd...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je zou onze relatie verborgen houden lul!
Nou, je mag hem hebben hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken tussen jullie 2, maar heb je gelezen wat hij net zei? Hij heeft een oogje op me... hij is niet te vertrouwen... maar verder, ik heb niks gezegd...
Ik heb al zachtjes gemeld dat ik hem niet wil hebben...quote:
Hoezo? Jij ook al?quote:
ahh... poekiequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Robby87 het volgende:
Nou nou, jullie moeten me wel hebben hè... en dat alleen omdat ik op de PvdD heb gestemd
Waarom zou je PvdD stemmen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Robby87 het volgende:
Nou nou, jullie moeten me wel hebben hè... en dat alleen omdat ik op de PvdD heb gestemd
Ach, tis beter dan je stem moedwillig verkloten, blanco stemmen of helemaal niet stemmen toch? (zelfs nog beter dan pvv stemmen...)quote:
Ik heb mijn hond gemachtigd om te stemmen.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef DragonFodder het volgende:
Dat vreemde plaatje deed het em. Ik dacht: lynch
Wat leuk voor je hond.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hond gemachtigd om te stemmen.
Omdat je de goede niet aanklikt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom download ik zoveel slechte films
Ik klik eerder alles aan, om er dan achteraf achter te komen dat het rotzooi was...quote:
Selectiever worden!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik klik eerder alles aan, om er dan achteraf achter te komen dat het rotzooi was...
Met een hond in het stemhokje heb je nog een grotere kans op een stem op iets fatsoenlijks dan met de gemiddelde mens.quote:
Jij stemde zelf SP?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Met een hond in het stemhokje heb je nog een grotere kans op een stem op iets fatsoenlijks dan met de gemiddelde mens.
Nee, op de piraten. Geen zetel helaas.quote:
Wasda?quote:
Nice, enjoyquote:
Kamperen in Bretagnequote:Op zaterdag 15 september 2012 08:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wasda?
Ga je ook nog ergens heen? Of ga je volop punten scoren op FMT?
Jaloers?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:36 schreef wyccie het volgende:
Je bent pas nog in Oeganda geweest! Van onze belastingcenten!
Jazeker, ik wil ook van jouw belastingcenten op gorilla's jagen.quote:
Ik had expres dat stuklje stil gezet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:30 schreef Baszh het volgende:
Ik dacht dat ik vampiertanden zag bij Cage
Ik vind hem een erg goede acteur, maar om mezelf nou een 'fanboy' te noemen gaat wel ver.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
nee he niet nog een stewart fanboy
Neequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind hem een erg goede acteur, maar om mezelf nou een 'fanboy' te noemen gaat wel ver.
Alan Ladd en Edward G. Robinson vind ik bijvoorbeeld nog een stuk beter. Cary Grant en Humphrey Bogart ook.
Als je maar niet een maand lang Stewart of Bogart vragen gaat stellen vind ik alles goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind hem een erg goede acteur, maar om mezelf nou een 'fanboy' te noemen gaat wel ver.
Alan Ladd en Edward G. Robinson vind ik bijvoorbeeld nog een stuk beter.
Ik stel bijna nooit een Stewart vraagquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je maar niet een maand lang Stewart of Bogart vragen gaat stellen vind ik alles goedDankzij Sands loop ik nu altijd te zuchten als ik Stewart weer ergens in zie/hoor/lees
Je bedoelt niet meer nadat je je eerst maandenlang niet kon inhoudenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik stel bijna nooit een Stewart vraag
Charadequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:52 schreef Desunoto het volgende:
Trouwens, Cary Grant + Audrey Hepburn in een Hitchcock-achtige film = gouden combinatie.
Morgenmiddag op de Belgische zender Één in de film Charade.
Volgende maand Grace Kelly in 3Dquote:Op zondag 16 september 2012 00:03 schreef ArtistA het volgende:
Charade wil ik wel gaan kijken. Dank voor de tip. 'Een' toont altijd oude films op zondag
Wat is Grace Kelly toch een mooie vrouw.
Zo is de film bedoeld, ga maar klagen bij Hitchcock.quote:Op zondag 16 september 2012 00:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar zal ze mooier van worden
Ik heb al te veel over Hitch geklaagd, deze vergeef ik hem welquote:Op zondag 16 september 2012 00:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo is de film bedoeld, ga maar klagen bij Hitchcock.
Sowieso veel Hitchcock's dit jaar op blu-rayquote:Op zondag 16 september 2012 00:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb geen 3D tv maar ik ga m toch gewoon kopen denk ik.
Goh, het derde deel was zo kut, laten we deel vier kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Slechte film ja, het 4de deel was alweer iets minder slecht maar daarna heb ik niet meer verder gekeken.
Het kon niet slechter worden dan datquote:Op zondag 16 september 2012 00:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goh, het derde deel was zo kut, laten we deel vier kijken.
Aldus de logica van Sands
De logica dat het nooit slechter kon zijn klopt in ieder geval welquote:Op zondag 16 september 2012 00:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als je teveel vrije tijd hebt dan kun je je zulke risico's veroorloven.quote:Op zondag 16 september 2012 00:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe zijn de overige Friday 13th sequels trouwens? Nog iets wat de moeite waard is?quote:Op zondag 16 september 2012 00:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De logica dat het nooit slechter kon zijn klopt in ieder geval wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |