Jij kunt in de kofferbak.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
De efteling, daar ben ik echt al jaaren niet meer geweest.
ik in juni nog als bedrijfsuitjequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:38 schreef Typisch het volgende:
De efteling, daar ben ik echt al jaaren niet meer geweest.
Maar ik houd niet van bierquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die smaak spoel je natuurlijk weg met nog een biertje.
Euhm ik moet nog ' ja ' zeggen.quote:
Als je mee wil, dan ga je daar maar zelf inquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij kunt in de kofferbak.
[..]
Ik ook niet
waar wacht je nog op dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm ik moet nog ' ja ' zeggen.
Herkenbaar maar dan met P_z?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:40 schreef Plastic_zak het volgende:
net de laat met de lapoik wilde een 'flips?' lapo maken
iedereen vechten om jou enzo, terwijl ik zo baas ben dat je gelijk met mij meeloopt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik voorspel een meet in de efteling
Als ze vechten om mij, dan duw ik ze allemaal de gracht in. Afkoelen die driftkikkersquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
iedereen vechten om jou enzo, terwijl ik zo baas ben dat je gelijk met mij meeloopt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze vechten om mij, dan duw ik ze allemaal de gracht in. Afkoelen die driftkikkers
Ik ben hiervoor uit de dood opgestaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef Hooidraad het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=524990154183410
Vast welquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:43 schreef ChocolateJesus. het volgende:
vraag me wel eens af of ik me op mijn 50ste nogsteeds als een puber voel he.
he chocojezus xxquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:43 schreef ChocolateJesus. het volgende:
vraag me wel eens af of ik me op mijn 50ste nogsteeds als een puber voel he.
Omdat flipsquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:43 schreef Typisch het volgende:
Overigens, een weekend terug uit Zweden (?) zijn en dan met een random FOK!'er afspreken.![]()
Hoi liefje. Ik snap Planetside 2 nu een klein beetje.quote:
mooiquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Hoi liefje. Ik snap Planetside 2 nu een klein beetje.
light infantry is ook geweldig in bassisen, je hebt enorme mobiliteitquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Gewoon als heavy Assault gaan en met je raket...dinges heel de tijd op tanks schieten.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:46 schreef Oceanview het volgende:
Je zag een Uitlaat die ¤97 euro kost.
je hebt alleen geen geld dus je leent 50¤ van mams en 50¤ van paps.
je koopt de Uitlaat en krijgt 3 euro wisselgeld.
je geeft 1¤ terug aan mams, 1¤ terug aan paps en je houdt 1¤ zelf.
hierdoor ben je paps maar 49¤ verschuldigd en mams ook.
maar 49¤ + 49¤ = 98¤ totaal + jouw 1¤ = 99¤
Waar is die ene euro heen?
Er is iets misgegaan, je moet niet optellen ofzo maar aftrekken. Ik weet niet meer wat de clou was.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:46 schreef Oceanview het volgende:
jodenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:46 schreef Oceanview het volgende:
Volgens mij zit het hem in de euro zelf houden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is iets misgegaan, je moet niet optellen ofzo maar aftrekken. Ik weet niet meer wat de clou was.
de rabobank heeft het gejatquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:46 schreef Oceanview het volgende:
Neequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volgens mij zit het hem in de euro zelf houden.
oke man bedanktquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:48 schreef Oceanview het volgende:
De berekening gaat verkeerd, dat is de mindfuck. de ouders geven jou 100eu. de uitlaat is 97eu, dus in feite betaald elke ouder jou 48,50 aan de uitlaat, 48,50+48,50=97 is dus 3euro over. 1,50 aan elke ouder maakt het weer 100. ( 48,50+1,50=50eu )
Schuimpartyyy jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:49 schreef Oceanview het volgende:
https://www.facebook.com/events/219930111448962/
Flips gaan we?
Ervaring?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:55 schreef Typisch het volgende:
Schuimparty, de perfecte plaats om aangerand te worden en om mensen aan te randen.
Werk zelf in een discotheek waar we één keer per jaar een schuimparty hebben en ben er regelmatig geweest, laatst nog in Spanje. Zelf heb ik dat niet zo nodig, maar er worden daar veel chicks maar ook gasten overal aangeraakt waar ze het niet willen.quote:
godverdommequote:
Mevrouw weet niet dat je koppeling in moet trappen en er juist voor zorgen dat je wielen niet slippen.quote:
slipcursus nemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
Dat herinnert me er wel aan dat het over een paar maanden weer winter is.
Serieus?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is hier verplicht voor je überhaupt af mag rijden.
Oh oke. Ik ben nog maar 1x naar een schuimparty geweest en dat was in de brugklasquote:Op woensdag 12 september 2012 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Werk zelf in een discotheek waar we één keer per jaar een schuimparty hebben en ben er regelmatig geweest, laatst nog in Spanje. Zelf heb ik dat niet zo nodig, maar er worden daar veel chicks maar ook gasten overal aangeraakt waar ze het niet willen.![]()
Op het werk ook standaard minstens één aanklacht na het feest.
ja, goede zaak opzich wel hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Serieus?ik wil het namelijk ook wel doen
Het is wel leuk hoor, maar naar mijn ervaring kun je net zo goed naar een 'normaal' feest gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh oke. Ik ben nog maar 1x naar een schuimparty geweest en dat was in de brugklas
Dus jij weet wat je moet doen als je in de slip raakt?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, goede zaak opzich wel hoor.
Ja het trekt mij niet echtquote:Op woensdag 12 september 2012 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is wel leuk hoor, maar naar mijn ervaring kun je net zo goed naar een 'normaal' feest gaan.
ik heb die slipcursus (nog) niet gedaan. Binnen nu en een jaartje zal ik dat doen. Wil mijn rijbewijs halen in de week dat ik 18 word.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dus jij weet wat je moet doen als je in de slip raakt?
Er zijn wel altijd een paar chicks die de fout maken om een wit ding aan te trekken.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja het trekt mij niet echt
Ik dacht dat jij je rijbewijs al had?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb die slipcursus (nog) niet gedaan. Binnen nu en een jaartje zal ik dat doen. Wil mijn rijbewijs halen in de week dat ik 18 word.
auto, rijbewijs nog nietquote:Op woensdag 12 september 2012 00:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je rijbewijs al had?
Ik trapte erinquote:
Ik heb mijn rijbewijs al maar geen auto inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
beetje de omgekeerde wereld wel
Ik ook helaas.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 00:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs al maar geen auto inderdaad.
hey trusten man!quote:
waarom manquote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Halve liter op de vroege morgen![]()
is te doen jaquote:
dorst lessen door middel van energyquote:Op woensdag 12 september 2012 08:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik had dorst man, en geen zin om cola te halen
Energie vergarenquote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dorst lessen door middel van energy
ja typen jaquote:Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Energie vergaren
al die suikers verbranden door die hard te typen
ik hoef pas om kwart voor 11 op school te zijn voor een ehbo examen, zit ik daar 10 minuten kan ik weer oprottenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb word nog niet eens opgestart
Ik zit top half 4 ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 09:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik hoef pas om kwart voor 11 op school te zijn voor een ehbo examen, zit ik daar 10 minuten kan ik weer oprotten
Gewoon Arisch meesterras toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Aries![]()
![]()
![]()
is het nog steeds zo verouderd, wp?
da's wel kut jaquote:Op woensdag 12 september 2012 09:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zit top half 4 ofzo![]()
Maarja daarna verjaardag vieren
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 09:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Aries![]()
![]()
![]()
is het nog steeds zo verouderd, wp?
Baasquote:Op woensdag 12 september 2012 09:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik hoef deze shit niet te leren, heb het aan staan om schijnheilig te doen
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik verveel me![]()
Hoe gaat het met de kleine?
Ja je had een kind van 4 zei jequote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
KLEINE?!?"?!?!?!?!!?!?11!!?!!?1
hoe durf je?
oh ik dacht dat je mij kleine noemdequote:Op woensdag 12 september 2012 09:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja je had een kind van 4 zei je
Hehehe Trollen in OUDquote:Op woensdag 12 september 2012 09:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je mij kleine noemde
neeman, trolltopic enzeu
quote:
binnen nu en een maand. hoezo?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:43 schreef wietparkiet het volgende:
Maar Gogo wanneer word je nou 17
Oh dan ben ik ouderquote:Op woensdag 12 september 2012 09:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
binnen nu en een maand. hoezo?
hoe jong ben jij dan?quote:
Okè voor deze ene keer danquote:Op woensdag 12 september 2012 11:24 schreef wietparkiet het volgende:
Waag het niet om die kutsmiley te posten
Kom maar naar almere, dan breng ik je er persoonlijk heenquote:
Laat hem naar UCS komenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom maar naar almere, dan breng ik je er persoonlijk heen
Wat?quote:
Klinkt geweldigquote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat?
Ik trommel ragboer op, en dan klappen we hem daar en verstoppen zijn lijk op de spoorbaan
Eerste keer gratisquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Typisch het volgende:
Ik zou er wel geld voor vragen wp, de Russen doen het voor 10k.Als je dan net wat onder de prijs gaat zitten...
btw hoi
Ik slaap 's nachtsquote:Op woensdag 12 september 2012 12:53 schreef Lonaa het volgende:
Maar uhm, is het in NB nog gezellig 's nachts?
Jazeker!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:53 schreef Lonaa het volgende:
Alleen als ik er benquote:Op woensdag 12 september 2012 12:53 schreef Lonaa het volgende:
Ja, het licht zie je inderdaad als je 's nachts slaapt. Overdag enzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik slaap 's nachts
Heb het licht gezien enzulks
hihi onneukenendetitelsquote:
Je moet maar zien wat je doet.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb eem gekeken, ik moet vrijdag de 12e werken, van 20:00 tot 04:00
Weet niet of ik dan zaterdag zin en geld heb op de meet te komen. Wil niet blijven slapen en geloof niet dat ik dan ooit nog thuis kom.
Nee er rijden geen nachtbussen daar.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb eem gekeken, ik moet vrijdag de 12e werken, van 20:00 tot 04:00
Weet niet of ik dan zaterdag zin en geld heb op de meet te komen. Wil niet blijven slapen en geloof niet dat ik dan ooit nog thuis kom.
Naja, opzich wil ik best graag enzo, maar het is een pokke-end rijden met het OV, en dus teringduur, en ik ben maar arme student.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet maar zien wat je doet.
Oh jammerquote:Op woensdag 12 september 2012 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens in Almere
Mevrouw onneukenendetitels voor jou.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb keiharde swag, Ik heb beats by dre in mijn oren, draag een metalbandshirt en luister naar trance en dat allemaal onder het genot van gazeuse
Woon je dat dan niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Godverdomme waarom zegt iedereen dat ik een boer benen dat ik op een boerderij woon enzo
Volgens mij ben ik verliefdquote:Op woensdag 12 september 2012 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb keiharde swag, Ik heb beats by dre in mijn oren, draag een metalbandshirt en luister naar trance en dat allemaal onder het genot van gazeuse
I rest my case.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik woon in een boeren dorpje
Ik dacht eigenlijk dat jij 'oud' was.. 30/35 waarom weet ik nietquote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, opzich wil ik best graag enzo, maar het is een pokke-end rijden met het OV, en dus teringduur, en ik ben maar arme student.
En ik draag natuurlijk gewoon de zorg voor hond + katten.
Op Intronicquote:Op woensdag 12 september 2012 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik verliefd
Utrecht?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik woon in een boeren dorpje
Seriously?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij 'oud' was.. 30/35 waarom weet ik niet
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Hola, jonge dame!
Ik corrigeer het even snel.
Waarom helemaal daar?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net in een stemhokje op Amsterdam CS
Gaan we zo doenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben bij wp geweest een tijdje geleden. Die woonplaats
Ik ben bijna 24, jij? Want dat heb ik dan nog steeds nergens gelezen (ik lees geen topics terug, alleen de betreffende paginaquote:Op woensdag 12 september 2012 13:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Seriously?
Maar eigenlijk ben ik geen student, ik studeer niet. Ik voer wel net zo weinig uit en ik zuip te veel en ik ben arm, maar ik studeer niet.
Hoe oud ben jij eigenlijk dan?
Wat heb je gestemd schat?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net in een stemhokje op Amsterdam CS
Paar posts geleden kon je haar leeftijd lezen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben bijna 24, jij? Want dat heb ik dan nog steeds nergens gelezen (ik lees geen topics terug, alleen de betreffende pagina)
Daar liep ik langs en als ik in mijn eigen district zou gaan stemmen dan moest ik een stuk lopen. Luie student ftw.quote:
Ligt eraan of het een kansloos figuur is of niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Dimens het volgende:
Vrouwen. Vinden jullie het leuk als een man naar jullie fluit?
Gastquote:Op woensdag 12 september 2012 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
Ik was laatst bij FL in de auto, zijn versnellingspook stonk naar poep
Gewoon man waarvan je denkt dat deze niet naar elke vrouw fluit.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een kansloos figuur is of niet.
Ik prefereer fluiten boven: EY/MEISJE/HOERquote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Dimens het volgende:
Vrouwen. Vinden jullie het leuk als een man naar jullie fluit?
Ik ben bijna 22.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben bijna 24, jij? Want dat heb ik dan nog steeds nergens gelezen (ik lees geen topics terug, alleen de betreffende pagina)
Vanwaar deze interesse?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon man waarvan je denkt dat deze niet naar elke vrouw fluit.
Dat laatste werkt wel goed. Dan heb je meteen haar aandacht.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik prefereer fluiten boven: EY/MEISJE/HOER
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat laatste werkt wel goed. Dan heb je meteen haar aandacht.
Fluiten naar een bediende is not done.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ik even weten vanwege dit topic; Is fluiten naar een bediende not done?
En misschien ook een blauw oog, maar hey.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat laatste werkt wel goed. Dan heb je meteen haar aandacht.
Ik vraag het gewoon nog een keer, tevens heb ik lak aan die sociale regels.. ik vraag meiden/dames/vrouwen gewoon naar hun leeftijd en gewicht.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Paar posts geleden kon je haar leeftijd lezen.
Dat is niet oké.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ik even weten vanwege dit topic; Is fluiten naar een bediende not done?
Ja, straks zijn ze ineens 14 moet je ook niet hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon nog een keer, tevens heb ik lak aan die sociale regels.. ik vraag meiden/dames/vrouwen gewoon naar hun leeftijd en gewicht.
Oquote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon nog een keer, tevens heb ik lak aan die sociale regels.. ik vraag meiden/dames/vrouwen gewoon naar hun leeftijd en gewicht.
Sociale regels.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja zolang ze gezellig zijn kun prima kletsen met mensen die jonger dan jij zijn al zou het niet mijn voorkeur hebben.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, straks zijn ze ineens 14 moet je ook niet hebben natuurlijk.
Hey wijffie, nog geneukt?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sociale regels.
Seriously, dat boeit me allemaal geen flikker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zeggen dat je de vrouw al oud vindt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sociale regels.
Seriously, dat boeit me allemaal geen flikker.
Toch vind ik het vreemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fluiten naar een bediende is not done.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nou jij bent de ex van K-cash
dat moet ik niet hebben
Wel aangeraakt door een meid.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En misschien ook een blauw oog, maar hey.
Jammer dat je trollt en Angel-Joy (spel ik je naam goed allerliefste A-J van heel de wereldquote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nou jij bent de ex van K-cash
dat moet ik niet hebben
Ik blow niet meer manquote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
WP soms denk ik wel eens.. zal ik een DM sturen om te zeggen dat het misschien verstandig is om te stoppen met blowen..
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey wijffie, nog geneukt?Jup. Hard en geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik ben niet oud.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je de vrouw al oud vindt.
Klopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik blow niet meer man![]()
Daarbij is dit een grapje waarvan ik weet dat ik hem tegen Flips kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |