hihi onneukenendetitelsquote:
Je moet maar zien wat je doet.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb eem gekeken, ik moet vrijdag de 12e werken, van 20:00 tot 04:00
Weet niet of ik dan zaterdag zin en geld heb op de meet te komen. Wil niet blijven slapen en geloof niet dat ik dan ooit nog thuis kom.
Nee er rijden geen nachtbussen daar.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb eem gekeken, ik moet vrijdag de 12e werken, van 20:00 tot 04:00
Weet niet of ik dan zaterdag zin en geld heb op de meet te komen. Wil niet blijven slapen en geloof niet dat ik dan ooit nog thuis kom.
Naja, opzich wil ik best graag enzo, maar het is een pokke-end rijden met het OV, en dus teringduur, en ik ben maar arme student.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet maar zien wat je doet.
Oh jammerquote:Op woensdag 12 september 2012 13:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens in Almere
Mevrouw onneukenendetitels voor jou.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb keiharde swag, Ik heb beats by dre in mijn oren, draag een metalbandshirt en luister naar trance en dat allemaal onder het genot van gazeuse
Woon je dat dan niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Godverdomme waarom zegt iedereen dat ik een boer benen dat ik op een boerderij woon enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |