Het was iets van half 11 's avonds en de verlichting was niet echt goed aanwezig. Bovendien keek hij een heel andere kant op.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:50 schreef TNA het volgende:
Ik vind dat gewoon kunnen, mits de ober een hond is.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:50 schreef Dennis101 het volgende:
Fluiten vind ik eigenlijk ook not-done, steek even je hand op of roep hem nog desnoods.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:50 schreef TNA het volgende:
Gewoon BIER HIERquote:Op woensdag 12 september 2012 12:52 schreef kwiwi het volgende:
Not done, het is geen hond..
Roep desnoods even iets van "sorry, ober?"
*fjietfieuw* BIEERRRRRRRR!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gewoon BIER HIERroepen.
Dit dusquote:Op woensdag 12 september 2012 12:50 schreef TNA het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:50 schreef Dennis101 het volgende:
Fluiten vind ik eigenlijk ook not-done, steek even je hand op of roep hem nog desnoods.
Zoals ik zei, de ober keek een heel andere kant op en had mij dus nooit opgemerkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:51 schreef Mirjam het volgende:
ik vind dat echt heel onbeschoft.
steek gewoon je hand even op
hij had uiteindelijk wel jouw kant opgekekenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zoals ik zei, de ober keek een heel andere kant op en had mij dus nooit opgemerkt.
Het was trouwens geen 'lange' fluit, gewoon kort om even zijn aandacht te trekken. Voor zover ik me kan herinneren stak ik daarna mijn arm omhoog.
Allemaal prima, maar de vraag of het normaal is om te fluiten naar een ober (of naar wie dan ook eigenlijk) moet ik toch echt beantwoorden met nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zoals ik zei, de ober keek een heel andere kant op en had mij dus nooit opgemerkt.
Het was trouwens geen 'lange' fluit, gewoon kort om even zijn aandacht te trekken. Voor zover ik me kan herinneren stak ik daarna mijn arm omhoog.
Ik had echt het idee dat ik niets verkeerds deed. Om de aandacht te trekken van een ober kun je wel staan zwaaien met je armen maar dat had op dat moment gewoon geen nut.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar de vraag of het normaal is om te fluiten naar een ober (of naar wie dan ook eigenlijk) moet ik toch echt beantwoorden met nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |