Bij Realquote:Op zondag 16 september 2012 07:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er speelt ook een, veel bekendere, Ramos bij Barcelona
De zin: "De vanwege van jukbeenbreuk met een masker spelende verdediger raakte in een duel met.." lijkt me ook niet te kloppen.quote:Op zondag 16 september 2012 03:25 schreef debeterebob het volgende:
Over misleidende titels gesproken. Geen fout, maar wel storend.
[..]
ohw, drank en autocorrectquote:Op zondag 16 september 2012 04:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Heb je je eigen bericht al gezien?
Maar wel ophangenquote:Op zondag 16 september 2012 17:09 schreef Cardozo het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme man!Zelfgemaakt schilderij van iemand die ik vaag ken. Dit kan je toch niet serieus menen!?!
![]()
![]()
ja kerel zeg dat dan tegen die gast/vrouw.quote:Op zondag 16 september 2012 17:09 schreef Cardozo het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme man!Zelfgemaakt schilderij van iemand die ik vaag ken. Dit kan je toch niet serieus menen!?!
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 21:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat + dat blauw toch echt rode druiven moet zijn.
Ja zeg, het is toch ook 'rode wijn' en niet 'blauwe wijn'quote:
Het gaat mij er meer om dat in de winkel gewoon 'rode' liggen en dat dat bij andere supers ook gewoon 'rode druiven' word gebruikt.quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja zeg, het is toch ook 'rode wijn' en niet 'blauwe wijn'![]()
wordtquote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat in de winkel gewoon 'rode' liggen en dat dat bij andere supers ook gewoon 'rode druiven' word gebruikt.
Lastig lezen, maar de zin klopt wel.quote:Op zondag 16 september 2012 14:27 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
De zin: "De vanwege van jukbeenbreuk met een masker spelende verdediger raakte in een duel met.." lijkt me ook niet te kloppen.
Maar van blauwe druiven wordt ook wel witte wijn gemaakt.quote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat in de winkel gewoon 'rode' liggen en dat dat bij andere supers ook gewoon 'rode druiven' word gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |