Ik heb inmiddels al een vriendelijk mailtje verstuurd om ze op deze fout te wijzen zodat ze het kunnen verbeteren.quote:
Xie de fout niet. Al leest het uit de provincie Groningen, Assen etc wel en beetje malquote:
Ja, dat was naar mij inzien ook de fout.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Xie de fout niet. Al leest het uit de provincie Groningen, Assen etc wel en beetje mal
Het was fout geweest als er had gestaan 'de provincies Groningen, Assen, Amstelveen en Giethoorn'.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dat was naar mij inzien ook de fout.
Er bestaat immers geen provincie Assen, Amstelveen en Giethoorn.
En 33 cm in die eerste foto.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:56 schreef marcel-o het volgende:
7 dagen peer week te weinig betalen..
[ afbeelding ]
Die edit vind ik niet terecht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/verrassen
Edit: spuit 11![]()
Als burger zou je wegrennen van BHV'ers met dergelijke opleidingen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:30 schreef AthCom het volgende:
Ik kreeg een pdf-bestand aangaande alarmoefeningen onder ogen. Het document telde twee pagina's en zat vol spatiefouten en d/t-fouten.
Dit vond ik ook nog eens.
[ afbeelding ]
't Was ook nog eens van een Belgisch bedrijf.
Je hebt strikt genomen gelijk. Maar ik vind het wel erg onhandig geformuleerd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was fout geweest als er had gestaan 'de provincies Groningen, Assen, Amstelveen en Giethoorn'.
Mja, maar het ging meer om het (volgens mij) compleet verzonnen woord elektroductie, wanneer er elektrocutie moest staan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als burger zou je wegrennen van BHV'ers met dergelijke opleidingen.
Haha, die past wel bij Italianen... 7 dagen peeeer weeek open.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:56 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
En niet te vergeten Macdonaldsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:56 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |