Ja maar je gaat niet zeggen dat je het niet leuk vond.quote:Op zondag 16 september 2012 00:49 schreef billie1985 het volgende:
Jep, opa billie is naar bed toe. Al dat geklets met die dames hier, word je moe van
Gelukkig heb je er nog 1quote:
Lucky is dat Chinees voor Rucky?quote:Op zondag 16 september 2012 12:09 schreef dolfina-chica het volgende:
ik snap je lucky![]()
ik ken het ook wel inderdaad.. mijn ma is net zo..
die heeft en een vriezer.. 3 lades en een vrieskist...
kolere... hamsteren
Knoflook ijsjes wtf, of heb je je knoflooksaus eens per ongeluk in de vriezer gezet?quote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef dolfina-chica het volgende:
whahahahaha!!die is goed
standaard in mijn vriesvakje (mijn vriezer komt nog, maar heb nog geen ruimte) knoflookijsjes (van die invriesdingen in een zakje) een pakje gehakt, patatjes en kipnugguts
moet komma tussen...quote:Op zondag 16 september 2012 12:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lucky is dat Chinees voor Rucky?
Maar diepvrieszakjes zal ik wel meenemen als ik bij Billie langsga.
[..]
Knoflook ijsjes wtf, of heb je je knoflooksaus eens per ongeluk in de vriezer gezet?
ja.. ik haal de teentjes los...gooi ze in een zakje, de schone teentjes, en gooi ze in de vriezer!quote:Op zondag 16 september 2012 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Knoflook in de vriezer? * Lucky_Strike googlet gelijk
Waarom zijn die eigenlijk niet geschikt? Mijn ouders gooien vlees gewoon vanuit de winkel in de vriezer (en dan kom ik daar wel eens dingen tegen elkaar gevroren tegen)quote:Op zondag 16 september 2012 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
In ieder geval zijn supermarktverpakkingen voor vlees en groente niet geschikt voor de vriezer.
nadeel van knoflook buiten de vriezer bewaren, ze gaan snel groeien.. en drogen snel uit, door ze in te vriezen, heb je dat niet.. en blijft de smaak gewoon...quote:Op zondag 16 september 2012 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geniale tip, wij hebben toevallig gisteren knoflook gekocht dus ik zal zo eens gaan pellen.
Wat een goede tip! Heb idd altijd na een tijdje droge knoflook... Zonde idd. Maar vanaf nu gaat het gewoon in de vriezer dusquote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nadeel van knoflook buiten de vriezer bewaren, ze gaan snel groeien.. en drogen snel uit, door ze in te vriezen, heb je dat niet.. en blijft de smaak gewoon...
En als je knoflook nodig hebt, je haalt de hoeveelheid uit de vriezer, laat het ontdooien en je gooit het in je pers... Heb je een goeie pers, dan kan ie er zelfs bevroren in.
Op een of andere manier komt er toch lucht bij zo'n verpakking. Je kunt het bijvoorbeeld snel aan kipfilet zien, dat krijgt dan van die uitdroogstrepen. Volgens mij staat het bij AH ook op de verpakking trouwens.quote:Op zondag 16 september 2012 12:28 schreef frederik het volgende:
[..]
Waarom zijn die eigenlijk niet geschikt? Mijn ouders gooien vlees gewoon vanuit de winkel in de vriezer (en dan kom ik daar wel eens dingen tegen elkaar gevroren tegen)
Oh jawel!quote:Op zondag 16 september 2012 00:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar je gaat niet zeggen dat je het niet leuk vond.
quote:Op zondag 16 september 2012 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij eet Billie die hele bak vlees op een avond op. Dacht dat ik hem wel eens had horen zeggen dat hij groot vleesliefhebber is.
Helemaal te gek! Benieuwd wat er in zit!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:43 schreef Ridocar het volgende:
Zo, net een pakket de deur uit. Waarschijnlijk krijg je 'm morgen binnen, Billie. Track&Trace staat in je PM...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |