Zit jij nou gewoon een striptease te kijken?quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ojee.. als ie maar niet gaat strippen...
kleding wordt gepast!
nee, dat niet... valt meequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon een striptease te kijken?
Jupquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef dolfina-chica het volgende:
volgens mij heeft yska foto's gezien
Tuurlijk wel maar iedereen zit nu natuurlijk op die foto's te wachten hč!quote:
Oke, komen zequote:Op zaterdag 15 september 2012 17:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar iedereen zit nu natuurlijk op die foto's te wachten hč!![]()
Super he!?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:19 schreef Felixa het volgende:
Jeetje mina, wat veel spullen zeg!!
Het is nu Sinterklaas, kerst en je verjaardag in één!
![]()
Ik heb vanmiddag een aantal dingen aangetrokken om te showen aan Dolfina-Chica, en wat ik aan had, paste!quote:
Volgens mij heeft ze de kledingkast van dr vriend geplunderd dr zelfs voor geplunderdquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:40 schreef billie1985 het volgende:
De doos komt van Mootie, een (net als heel veel anderen hier) súpermens!
Kunnen die weer op je lijstje erbij!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef billie1985 het volgende:
Ik heb er geen kledinghangers genoeg voor!![]()
/luxeprobleem
Oh, daar zei ik het niet eens voor hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:57 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kunnen die weer op je lijstje erbij!
Snap ik, vandaar dequote:Op zaterdag 15 september 2012 19:59 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Oh, daar zei ik het niet eens voor hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |