BAM!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en niemand in Stad & Streek die ook maar in de buurt komt
Wiskundig attribuut.quote:
quote:
Je wil tuinmeubelen maken? Mijn broer heeft wat gejat, een deel gekocht en een klein deel geruild voor gekochte nieuwe planken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier stijgerhout of iets wat erop lijkt over?
Nee. Een lijst voor om koequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je wil tuinmeubelen maken? Mijn broer heeft wat gejat, een deel gekocht en een klein deel geruild voor gekochte nieuwe planken.
Ooooh 1 plank dus? Marktplaats? Of ff op de bouw vragen. Rokje, laag decolleté. Aan de gang met die plank.quote:
Ga ik ook maar doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ja, stemmen vandaag. PP ftw.
ivm rapportages en t aantal hits dat fok veroorzaakt. Ik sta zacht uitgesproken nogal hoog op de lijst. En dat is bij dit management nogal lastig uit te leggenquote:
Powned.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ivm rapportages en t aantal hits dat fok veroorzaakt. Ik sta zacht uitgesproken nogal hoog op de lijst. En dat is bij dit management nogal lastig uit te leggen
Hmmm, da's vrij matig.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ivm rapportages en t aantal hits dat fok veroorzaakt. Ik sta zacht uitgesproken nogal hoog op de lijst. En dat is bij dit management nogal lastig uit te leggen
Waar ga je stemmen dan? Hier bij de speeltuin?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ja, stemmen vandaag. PP ftw.
klopt, maar dat is niet bij te houden joh. Maar wel even handig ter afkickquote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hmmm, da's vrij matig.Gelukkig heb je je smartphone nog (denk ik).
Ja denk het wel. De website van de gemeente enschede doet het niet, met het kaartje waar je kan stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar ga je stemmen dan? Hier bij de speeltuin?
Gewoon lekker vaak naar de wc ivm 'darmklachten'.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klopt, maar dat is niet bij te houden joh. Maar wel even handig ter afkick
ik heb daar geen verstand vanquote:Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef Kreator het volgende:
Kun je geen andere proxy instellen?. Of geen proxy...
Dus met kutoverstap in nijverdal.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh, treinkopper tussen Apeldoorn en Deventer. Hurraay, via Zwolle naar Enschede
Naar de kroeg, bier drinkenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef haakon het volgende:
Mogguh.
Eerste dag school. Nu al tussenuren tot 12.45uur -_____-'
Basquote:
Selmaquote:
ik ga blanco stemmen. Het stemmen heeft toch geen nut. Alleen welke poppetjes er komen te zitten. Voor de rest doen ze toch wat ze zelf het beste uitkomen. Vandaag zeggen ze dit en morgen doen ze dat.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
Vanavond stemmen... Ik zweef nog steeds.
Nee. A'foort -> Zwolle -> Deventer -> Enschede. Maar wel bijna een uur te laat op werk hierdoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus met kutoverstap in nijverdal.
hoe was je date?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. A'foort -> Zwolle -> Deventer -> Enschede. Maar wel bijna een uur te laat op werk hierdoor.
Daarom heb ik besloten PvdD te stemmen, de enige partij die bij haar idealen blijftquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga blanco stemmen. Het stemmen heeft toch geen nut. Alleen welke poppetjes er komen te zitten. Voor de rest doen ze toch wat ze zelf het beste uitkomen. Vandaag zeggen ze dit en morgen doen ze dat.
tjah, ik zal dus nooit op die partij stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik besloten PvdD te stemmen, de enige partij die bij haar idealen blijft.
Ik wel. Ik kan namelijk wel verder kijken dan een naamquote:Op woensdag 12 september 2012 11:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik zal dus nooit op die partij stemmen
dit. ik ga ook blanco stemmen. geen partij die ik vertrouw.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga blanco stemmen. Het stemmen heeft toch geen nut. Alleen welke poppetjes er komen te zitten. Voor de rest doen ze toch wat ze zelf het beste uitkomen. Vandaag zeggen ze dit en morgen doen ze dat.
En juist daardoor komen die partijen die jij niet vertrouwt aan de machtquote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dit. ik ga ook blanco stemmen. geen partij die ik vertrouw.
En wij niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kan namelijk wel verder kijken dan een naam.
Ik hoop dat je dat wel kan, ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En wij niet?
Hun server rookt trouwens.
Lekker tochquote:Op woensdag 12 september 2012 12:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan dat ja.
PvdD heeft me net iets te veel absurde en onrealistische standpunten.
Duurzaam zijn ze zeker. Wel elke dag afwachten of het stroomnet wel of niet stabiel functioneert.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker toch.
Nee, even serieus. Ik vind de PvdD een fijne partij, ik had het niet verwacht, maar na wat research de enige geschikte partij voor mij, vooral wat betreft zorg, de Euro en duurzaamheid
.
Alsof het ooit zover komtquote:Op woensdag 12 september 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Duurzaam zijn ze zeker. Wel elke dag afwachten of het stroomnet wel of niet stabiel functioneert.
heb toch maar piratenpartij gekozen, gisteren pirates of the carribean gekeken..quote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
En juist daardoor komen die partijen die jij niet vertrouwt aan de macht. Is het niet fijn!?
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb toch maar piratenpartij gekozen, gisteren pirates of the carribean gekeken..![]()
Neem marmerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Under_Score het volgende:
kijk, daar zou het dus al mis gaan
Ik word daar wel blij van gezien hun programma en mening over de zorg, de euro en de arbeidsmarktquote:Op woensdag 12 september 2012 12:47 schreef Lonaa het volgende:
PvdD mag dan bij haar idealen blijven, maar of je daar nou blij van moet worden.
Maar je kunt bij de PvdD nooit voorbij aan de idiote ideeen die ze hebben over het welzijn van dieren.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word daar wel blij van gezien hun programma en mening over de zorg, de euro en de arbeidsmarkt. En dat ze duurzaamheid en welzijn belangrijk vinden is voor mij ook belangrijk.
Dat doen ze dus niet. Marianne zei zelf dat mensen voor dieren komen afgelopen maandag. Ze heeft keurig de vragen beantwoord en gewoon de PvdD heel positief neergezetquote:Op woensdag 12 september 2012 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar je kunt bij de PvdD nooit voorbij aan de idiote ideeen die ze hebben over het welzijn van dieren.
Geloof me, ik vind dieren leuk, en lief, en vind dat we ze goed moet behandelen, maar come on.
Jij kunt mij vertellen dat hun programma wbt zorg, de euro en de arbeidsmarkt goed is, maar daar heb ik geen idee van, aangezien ze, in mijn ogen (het enige wat ik hoor) alleen maar miepen over dieren en aanverwanten.
Ik denk ook niet dat het verkeerd is, maar zoals ik zei, bij de meeste debatten die ik tot nu toe gezien heb (vorige verkiezingen, algemene beschouwingen e.d.) heb ik weinig van de PvdD gehoord, behalve "beestjes dit, beestjes dat, zielig zus, zielig zo".quote:Op woensdag 12 september 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doen ze dus niet. Marianne zei zelf dat mensen voor dieren komen afgelopen maandag. Ze heeft keurig de vragen beantwoord en gewoon de PvdD heel positief neergezet. Ik heb al meerdere mensen gesproken die eerst de PvdD nooit een optie vonden, maar na het doorlezen van het programma en de afgelopen kabinetsperiode ook zijn gaan vinden dat ze best heel goed bezig zijn, in tegenstelling tot de meeste raddraaiers in de politiek. En daar ben ik het dus mee eens, en daarom stem ik PvdD
.
En ik denk ook dat het niet verkeerd is om een partij in de kamer te hebben die wel denkt aan dierenwelzijn. Bij de VVD hoef je daarvoor niet aan te kloppen.
De PvdD heeft in het debat ook maar weinig mogelijkheden gehad om echt over hun standpunten te debatteren vind ik, vergeleken met de grote partijen die veel meer spreektijd kregen. Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het verkeerd is, maar zoals ik zei, bij de meeste debatten die ik tot nu toe gezien heb (vorige verkiezingen, algemene beschouwingen e.d.) heb ik weinig van de PvdD gehoord, behalve "beestjes dit, beestjes dat, zielig zus, zielig zo".
Helaas heb ik de afgelopen dagen zonder enkele vorm van media gezeten (behalve de lokale krant, maar dat vind ik nou niet iets om je mening op te baseren welke partij je gaat stemmen) dus weinig meegekregen, ook van de plannen van de PvdD, dus dit is puur gebaseerd op de kennis die ik al had en (blijkbaar) niet correct en volledig is.
Ze kwamen (vroeger) wel over als dierenknuffelaarskliekje, en bij gebrek aan nieuwe input is dat bij mij zo gebleven.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
De PvdD heeft in het debat ook maar weinig mogelijkheden gehad om echt over hun standpunten te debatteren vind ik, vergeleken met de grote partijen die veel meer spreektijd kregen. Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd.
Je moet stemmen wat je wilt, uiteraard. Maar de PvdD neerzetten als een dierenknuffelaarskliekje is imo niet terecht omdat ze veel meer zijn dan dat.
Klopt, vroeger vond ik het ook niet veel soepsquote:Op woensdag 12 september 2012 13:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze kwamen (vroeger) wel over als dierenknuffelaarskliekje, en bij gebrek aan nieuwe input is dat bij mij zo gebleven.
Inmiddels heb ik na 10 weken weer tv en internet, dus kan ik straks lekker de Algemene Beschouwingen kijken en wie weet veranderd mijn mening dan.
Duidelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, vroeger vond ik het ook niet veel soeps. Maar ik heb de ontwikkelingen gevolgd en ik twijfelde voor deze verkiezingen al tussen D66 en PvdD en na het vraag en antwoord anderhalf uurtje (!!) ben ik toch overtuigd dat het PvdD moet worden
.
Ik was om 3 uur vannacht thuis.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef Troel het volgende:
ontbijtHier net de lunch achter de kiezen
Dat verklaart een hoop dan jaquote:Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was om 3 uur vannacht thuis.
Als ik werk is dat 's nachts en op den duur krijg je dan gewoon een ander ritme ofzo.
Bohh, ik denk dat ik die ga halen, straks.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:12 schreef Under_Score het volgende:
croissants hier.. maar ik heb nog honger
Het is ook een vega-partijquote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PvdD
Hengelsport verbieden
Paupers
Het wat uit het watquote:Op woensdag 12 september 2012 13:20 schreef Under_Score het volgende:
iemand enig idee waar ik ergens hier in de buurt, of in een webshop het zwaard en mutsje van finn van tijd voor avontuur kan kopen? kan ze wel vinden op ebay maar die verzendkosten vanuit amerika zijn altijd zo gortig
Wat is dat. Oh wacht, het plaatje komt van geek news. Ik weet genoegquote:
quote:
En géén snelwegen meer aanleggen!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is ook een vega-partijOp vlees willen ze 19% BTW i.p.v. de gebruikelijk 6%. Dat zegt al genoeg waar ze werkelijk voor staan. En dat ze een mening hebben over de euro en andere zaken is voor hun slechts een bijzaak. PvdD-stemmers
Jij wilt ook zo rondhuppelen in je woonkamerquote:Op woensdag 12 september 2012 13:32 schreef Under_Score het volgende:
dat is de bedoeling jamaar dan met goed spul
![]()
Jaren geleden opperden ze voor 60 km/u op snelwegen om dieren te sparenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En géén snelwegen meer aanleggen!Een 2x2-strooks provinciale weg mag nog wel van de PvdD, maar géén snelweg!
nee, een anime beursquote:Op woensdag 12 september 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt ook zo rondhuppelen in je woonkamer?
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jaren geleden opperden ze voor 60 km/u op snelwegen om dieren te sparen
Nogal loos. Maar we weten ook allemaal dat dieren jou niet zoveel interesseren. Ik vind fijn dat er een partij in de kamer zit die het wel boeit hoe het met onze medewezens gaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja echtquote:
Calimero-reactie.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogal loos. Maar we weten ook allemaal dat dieren jou niet zoveel interesseren. Ik vind fijn dat er een partij in de kamer zit die het wel boeit hoe het met onze medewezens gaat.
Dat kan toch niet serieus zijn?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Echt, ergens in 2004, ze bestonden nog amperquote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan toch niet serieus zijn?
quote:
Prima.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Word volwassen. Naďviteit is voor kinderen.
Pardon?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Flinke heffingen op onbebouwde grond icm het afbouwen van de HRA vind ik ook zo'n geniaal standpunt. Kost een Vinex-rijtjeshuis over een paar jaar gemiddeld ¤1.000.000,-
Laat me raden, zonder HRA had jij je huis niet kunnen betalenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Flinke heffingen op onbebouwde grond icm het afbouwen van de HRA vind ik ook zo'n geniaal standpunt. Kost een Vinex-rijtjeshuis over een paar jaar gemiddeld ¤1.000.000,-
Juist wel, want zonder HRA worden de huizen goedkoper. Het is simpelweg de wet van vraag en aanbod.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat me raden, zonder HRA had jij je huis niet kunnen betalen?
quote:
quote:Er komt een heffing op het bebouwen van eerder onbebouwde grond. de hoogte van die heffing wordt bepaald door de maatschappelijke waarde van de verloren open ruimte.
Waarom is het dan zo graag de HRA afgeschaft willen zienquote:Op woensdag 12 september 2012 14:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Juist wel, want zonder HRA worden de huizen goedkoper. Het is simpelweg de wet van vraag en aanbod.
Maatschappelijke waarde, lekker subjectief weer. Stelletje zweefteven. Dat er mensen zijn die op zulke partijen stemmenquote:
Ben je klaar met dat kinderachtige gezanik? En jij hebt het over opgroeien, nota bene.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maatschappelijke waarde, lekker subjectief weer. Stelletje zweefteven. Dat er mensen zijn die op zulke partijen stemmen
Ik vind dieren wel tof, maar ik stem niet op een partij die dieren boven al het andere zetquote:Op woensdag 12 september 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogal loos. Maar we weten ook allemaal dat dieren jou niet zoveel interesseren. Ik vind fijn dat er een partij in de kamer zit die het wel boeit hoe het met onze medewezens gaat.
Marianne zei zelf al, dieren gaan niet boven allesquote:Op woensdag 12 september 2012 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dieren wel tof, maar ik stem niet op een partij die dieren boven al het andere zet
Ik weet sowieso nog steeds niet op wie ik ga stemmen, ik lees links en rechts de voor- en nadelen per partij en vind het allemaal maar bagger bij SP, PvdA, D66, noem het maar opPartijen als CDA, CU en SGP krijgen sowieso nooit een stem van me en VVD/PVV/PvdD/PvdT vind ik ook maar niks... hou je PP, 50+ (
) en die Libertariërs (
) over.
Lastig.
Hoezo is dit kinderachtig? Er valt totaal geen prijskaartje op iets te plakken als je er een "maatschappelijke waarde" achter zoektquote:Op woensdag 12 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je klaar met dat kinderachtige gezanik? En jij hebt het over opgroeien, nota bene.
Mja sorry, ik krijg nog steeds dat gevoel bij de PvdDquote:Op woensdag 12 september 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Marianne zei zelf al, dieren gaan niet boven alles. Ik wil het wel voor je quoten?
Oh, jawel hoor, maar een echte vetpot zal het niet meer zijn. Ik woon trouwens niet heel verkeerd hoor, voor mijn (bovenmodale) salaris. Vind ik. Met die absurde huizenprijzen in Nederland heb je niet echt keuze als single. Of een 'tophypotheek' of een medelanderflat cq arbeidershuisje in een tokkiewijk. Ik weet niet of je mijn huis ooit van de buitenkant hebt gezien, maar het is geen luxueuze mansion of zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat me raden, zonder HRA had jij je huis niet kunnen betalen?
Omdat het de markt verstoort, oneigenlijk gebruik in de hand werkt en zelfs de economie kan ontwrichten als vastgoed snel in waarde daalt (precies datgene wat er nu gebeurt). De banken (lees, de hypotheekverstrekkers) verliezen solvabiliteit omdat hun eigendommen minder waard worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is het dan zo graag de HRA afgeschaft willen zien.
Ik heb het niet tegen jou, maar de stemmers in het algemeenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
Ben je klaar met dat kinderachtige gezanik? En jij hebt het over opgroeien, nota bene.
Ik heb jou nog niet eens gezien, dus kan me ook niks van je huisje voorstellenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, maar een echte vetpot zal het niet meer zijn. Ik woon trouwens niet heel verkeerd hoor, voor mijn (bovenmodale) salaris. Vind ik. Met die absurde huizenprijzen in Nederland heb je niet echt keuze als single. Of een 'tophypotheek' of een medelanderflat cq arbeidershuisje in een tokkiewijk. Ik weet niet of je mijn huis ooit van de buitenkant hebt gezien, maar het is geen luxueuze mansion of zo.
Toch nog even:quote:Op woensdag 12 september 2012 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja sorry, ik krijg nog steeds dat gevoel bij de PvdDJe hebt je naam natuurlijk ook niet echt meer mee als je van een one-issue- naar een brede(re) partij gaat, natuurlijk.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef Marianne.Thieme het volgende:
[..]
Mens heeft te zeer vanzelfsprekende prioriteit, we moeten ook in belang van de mens van egocentrisch naar ecocentrisch. Het menscentrale kortetermijndenken brengt ons van de ene naar de andere crisis, we zullen dat patroon moeten doorbreken,
Nog één keer, en dan hou ik er over opquote:Op woensdag 12 september 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Marianne zei zelf al, dieren gaan niet boven alles. Ik wil het wel voor je quoten?
Nee, ik heb je huis nooit gezien. Doet er ook weinig toe, imoquote:Op woensdag 12 september 2012 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, maar een echte vetpot zal het niet meer zijn. Ik woon trouwens niet heel verkeerd hoor, voor mijn (bovenmodale) salaris. Vind ik. Met die absurde huizenprijzen in Nederland heb je niet echt keuze als single. Of een 'tophypotheek' of een medelanderflat cq arbeidershuisje in een tokkiewijk. Ik weet niet of je mijn huis ooit van de buitenkant hebt gezien, maar het is geen luxueuze mansion of zo.
En de HRA in stand laten zorgt voor een gezonde financiële situatie?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat het de markt verstoort, oneigenlijk gebruik in de hand werkt en zelfs de economie kan ontwrichten als vastgoed snel in waarde daalt (precies datgene wat er nu gebeurt). De banken (lees, de hypotheekverstrekkers) verliezen solvabiliteit omdat hun eigendommen minder waard worden.
[..]
Ik heb het niet tegen jou, maar de stemmers in het algemeenPvdD is een kneuzenpartij. En dat is mijn mening.
Dat deed ik. Daarom kies ik PvdD. En dank je vriendelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog één keer, en dan hou ik er over op![]()
Let er niet op wat mensen zeggen, maar wat ze bedoelen en vooral waar ze naar handelen. Kijk vooral naar de fundamenten van een partij i.p.v. de buitenmuren. Succes met je keuze
Nee, de HRA moet juist afgebouwd worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
En de HRA in stand laten zorgt voor een gezonde financiële situatie?
En je hebt het wel tegen mij, want ik ben een van die stemmers.
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, de HRA moet juist afgebouwd worden.
Heb je al gestemd dan?
Zou best kunnen. Wat doet dat ertoe?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Had ze laatst niet een kind geworpen?
Prima. Maar dan mogen ze wel even kijken naar de verhouding inkomsten/hypotheekuitgaven. Anders worden het drukke tijden voor de Stads- en voedselbank.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, de HRA moet juist afgebouwd worden.
Ik neem toch aan dat dat wel het plan is. Gewoon geleidelijk afbouwen. De HRA zorgt voor een ongezond financiëel stelsel.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima. Maar dan mogen ze wel even kijken naar de verhouding inkomsten/hypotheekuitgaven. Anders worden het drukke tijden voor de Stads- en voedselbank.
Is egocentrisch en erg slecht voor het mejeu.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Wat doet dat ertoe?
Je moet de maximale aftrek afbouwen en niet rücksichtslos de hele regeling korten. Laat ze eens beginnen met een maximale jaarlijkse aftrek van zeg maar ¤100.000 en dat elk jaar ¤10.000 minder tot een bedrag van ¤10.000. Dan heeft het voor jou geen invloed, maar wel voor degenen die de HRA misbruiken om een gratis lening af te sluiten om vervolgens dat geld op een spaarrekening zetten om er rente over te vangen. Oftewel, we zitten nu kapitaalkrachtigen te subsidiëren, en daar is de HRA niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima. Maar dan mogen ze wel even kijken naar de verhouding inkomsten/hypotheekuitgaven. Anders worden het drukke tijden voor de Stads- en voedselbank.
Je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is egocentrisch en erg slecht voor het mejeu.
Over de beperking van bevolkingsgroei staat trouwens niets in hun partijprogramma. Valt tegen. Ze willen slechts de kinderbijslag inkomensafhankelijk maken. Dit terwijl het gros van de grote 'problemen' op aarde is te wijten aan te veel mensen.
Geleidelijk afbouwen word ik nog niet vrolijk van als m'n inkomsten niet meestijgen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dat wel het plan is. Gewoon geleidelijk afbouwen. De HRA zorgt voor een ongezond financiëel stelsel.
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is egocentrisch en erg slecht voor het mejeu.
Over de beperking van bevolkingsgroei staat trouwens niets in hun partijprogramma. Valt tegen. Ze willen slechts de kinderbijslag inkomensafhankelijk maken. Dit terwijl het gros van de grote 'problemen' op aarde is te wijten aan te veel mensen.
Helaasquote:Op woensdag 12 september 2012 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geleidelijk afbouwen word ik nog niet vrolijk van als m'n inkomsten niet meestijgen.
dat hoor ik vaker, misschien moet ik in de toekomst maar een twijfelpartij beginnen speciaal voor mensen als jijquote:
Kinderbijslag vind ik ook te zot voor woordenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Gewoon afschaffen die kinderbijslag. Wat zeg ik, kinderbelasting
Ik baal er gewoon van dat ik me niet fatsoenlijk heb kunnen verdiepen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:51 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker, misschien moet ik in de toekomst maar een twijfelpartij beginnen speciaal voor mensen als jij
de partij krijgt ook duidelijke standpunten denk ik, maar daar twijfel ik nog over.
ja het is een hopeloos verouderde na oorlogse regeling om de bevolking weer op pijl te krijgen, zie daar babyboom generatie, zie daar vergrijzing.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderbijslag vind ik ook te zot voor woorden. Wtf, er zijn genoeg kinderen, waarom moet je daar subsidie voor krijgen
.
Je hebt tot vanavond negen uur.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik baal er gewoon van dat ik me niet fatsoenlijk heb kunnen verdiepen.
Het wordt tijd voor een progressieve partij die dat verandertquote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderbijslag vind ik ook te zot voor woorden. Wtf, er zijn genoeg kinderen, waarom moet je daar subsidie voor krijgen
.
2 stemwijzers gedaan, de ene zei PVV, de ander Groen Links.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt tot vanavond negen uur.
Doe een paar stemwijzer achtige dingen en pik daaruit de partijen die je het meest liggen en ga je in die partijen verdiepen?
Wat vind je belangrijker?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
2 stemwijzers gedaan, de ene zei PVV, de ander Groen Links.
Gekeken naar dingen die ik belangrijk vond, en toen kwam ik uit bij PvdA en D66. Niet een hele grote verrassing.
Het enige waar ik over twijfel nu is het "strategisch" stemmen. D66 is een ideologische stem, PvdA is een stem die misschien het verschil kan maken of VVD of PvdA het grootste wordt.
Snap je wat ik bedoel?
quote:
Die is echt al onmuenig vaak voorbijgekomenquote:
Ik kende 'm nietquote:Op woensdag 12 september 2012 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Die is echt al onmuenig vaak voorbijgekomen
Ik weet het. Had ook wel verwacht dat iedereen m inmiddels gezien had, maar ik blijf er om lachen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Hij blijft leukquote:Op woensdag 12 september 2012 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Stem zequote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef Lonaa het volgende:
En nu ga ik me aankleden, boodschappen doen en kijken waar ik moet gaan stemmen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:17 schreef Under_Score het volgende:
gewoon met de tassen vol even stemmen, past allemaal in dat hokje. broodje erbij en gaan!
Dat is een prachtige partij.quote:
quote:
quote:
Koken?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik, naast stemmen, vanavond eens gaan doen?
Ik heb vanavond zaalvoetbal in Glanerbrug.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik, naast stemmen, vanavond eens gaan doen?
Leukquote:Op woensdag 12 september 2012 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb vanavond zaalvoetbal in Glanerbrug.
[ afbeelding ]
Wij doen chili con carnequote:
quote:
Wat? Weggooien is zonde en het is lekkerquote:
Het was een hint dat je voor me ging koken..quote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Weggooien is zonde en het is lekker.
Oh. Geen hele beste hint, dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was een hint dat je voor me ging koken..
Jij lust geen kip.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
Maar, wat moet ik voor je koken, dan. Kip tandoori?
True. Verzin maar wat, dan. Kom ik na het stemmen wel koken.quote:
Tell me about it.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd makkelijk bij vegetariers...
Nachoschotel a la Miss Tuk.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd makkelijk bij vegetariers...
...recept?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nachoschotel a la Miss Tuk.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Kreator het volgende:
Nachoschotel met een beetje nat van miss Tuk?
Oke. Kom het met een uurtje ophalenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nachoschotel a la Miss Tuk.
- Toet'n Doritos (naturel)quote:
Edit: Miss Tuk gooit er tijdens het serveren gesneden avacado over, maar volgens mij zijn die momenteel niet te krijgen in de super.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
- Toet'n Doritos (naturel)
- Pot Doritos salsadip (mild)
- Pot spinazie (optioneel, voor als je pitamientjes wenst)
- Toet'n geraspte kaas
- Bakje creme fraiche
Pak een ovenschaal, bedek de bodem met Doritos. Daar bovenop kwak je her en der wat salsadip, creme fraiche, spinazie en dit besprenkel je met kaas (daar hou je van, schijnt). Herhaal dit 3/4/5 keer... gewoon laagjes maken dus. De bovenlaag is alleen Dorritos met een flinke pleur kaas. 20 minuten in de oven op 220 graden... en... BAM... smullen maar.
Ik persoonlijk knijp zoveel mogelijk vocht uit de spinazie voordat ik het in de schaal gooi, anders wordt het zo'n sompige bende en dat wil je niet.
Die koopt Miss Tuk ook vaak.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook wel zin in een kant en klare maaltijdsalade van de Appie. Die met geitenkaas is zooooo lekker.
Dat snap ik. Die is lekkerquote:Op woensdag 12 september 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die koopt Miss Tuk ook vaak.
Het heerst.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, heb vast een griepje te pakken, voel me onmeunig lusteloos, slap en moe
Ik denk juist dat het griepje jou te pakken heeftquote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, heb vast een griepje te pakken, voel me onmeunig lusteloos, slap en moe
Ik kan niet stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stem Piraten Partij, dan gaat alles via de digitale snelweg
Hoezo niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen
Anders denk ik D66
Ik rij zo bij Arnhem de grens over en heb geen volmacht weggegeven aangezien ik vanavond thuis zou komen.quote:
En dan red je het niet voor 21:00?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik rij zo bij Arnhem de grens over en heb geen volmacht weggegeven aangezien ik vanavond thuis zou komen.
Nee?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan red je het niet voor 21:00?
Ahh, ik dacht dat je de Nederlandse grens weer overging, als in NL weer binnenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee?
Ik moet morgen 09.00u 45min voorbij Kassel lossen. Dus kom niet thuis
Je moet helemaal niks. Je werkgever is zelfs strafbaar als die jou geen kans gunt om te stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee?
Ik moet morgen 09.00u 45min voorbij Kassel lossen. Dus kom niet thuis
Nice. Gaan we doen. Thx.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
- Toet'n Doritos (naturel)
- Pot Doritos salsadip (mild)
- Pot spinazie (optioneel, voor als je pitamientjes wenst)
- Toet'n geraspte kaas
- Bakje creme fraiche
Pak een ovenschaal, bedek de bodem met Doritos. Daar bovenop kwak je her en der wat salsadip, creme fraiche, spinazie en dit besprenkel je met kaas (daar hou je van, schijnt). Herhaal dit 3/4/5 keer... gewoon laagjes maken dus. De bovenlaag is alleen Dorritos met een flinke pleur kaas. 20 minuten in de oven op 220 graden... en... BAM... smullen maar.
Ik persoonlijk knijp zoveel mogelijk vocht uit de spinazie voordat ik het in de schaal gooi, anders wordt het zo'n sompige bende en dat wil je niet.
Nope.. en dan nog.. Bij Arnhem de grens over is niet naar huis. Waar ik ook vandaan kom.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, ik dacht dat je de Nederlandse grens weer overging, als in NL weer binnen
Ik denk dat ik problemen ga krijgen als ik over huis ga.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks. Je werkgever is zelfs strafbaar als die jou geen kans gunt om te stemmen.
Gewoon even bellen dat het wat later wordt, anders heeft je werkgever een probleem.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik denk dat ik problemen ga krijgen als ik over huis ga.
Zo te zien weet jij niet voldoende van mijn beroep afquote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon even bellen dat het wat later wordt, anders heeft je werkgever een probleem.
Irrelevant. Het ontnemen van stemrecht is strafbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef Redbaron het volgende:
Zo te zien weet jij niet voldoende van mijn beroep af
Tsjah had ik maar ander beroep moeten kiezen..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Irrelevant. Het ontnemen van stemrecht is strafbaar.
Je had ook je stempas om kunnen zetten dat je overal het kunnen stemmen. Of een machtiging af kunnen geven.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo te zien weet jij niet voldoende van mijn beroep af
Geldt voor alle beroepsgroepenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tsjah had ik maar ander beroep moeten kiezen..
Sorry hoor maar ik zit niet in steden.. en ik zit nu al krap met tijd. Ik ga dan niet ook nog een boete riskeren om te stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je had ook je stempas om kunnen zetten dat je overal het kunnen stemmen. Of een machtiging af kunnen geven.
Feit dat je dat niet gedaan hebt, zegt wel iets over hoe belangrijk je het stemmen vind, denk ik.
Ken best een aantal vrachtwagenchauffeurs, en die gaan allemaal stemmen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kap eens met zo stom te doen tegen Basje
Die jongen is speciaal, kan hij ook niks aan doen!
Ik doe niet stom, maar roepen dat je niet kunt stemmen omdat je vrachtwagenchauffeur bent raakt kant noch wal.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kap eens met zo stom te doen tegen Basje
Die jongen is speciaal, kan hij ook niks aan doen!
Dat boeit Baron niet. Hij wil alleen Henrike raken.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe niet stom, maar roepen dat je niet kunt stemmen omdat je vrachtwagenchauffeur bent raakt kant noch wal.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat boeit Baron niet. Hij wil alleen Henrike raken.
Vergeet Assie nietquote:Op woensdag 12 september 2012 20:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat boeit Baron niet. Hij wil alleen Henrike raken.
Remco m'n jongquote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
haiik heb ook m'n stem uitgebracht, nu henig Criminal Minds aan het kijken...
Justin kerelquote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Remco m'n jongOp welke partij heb je gestemd?
Criminal Minds.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
haiik heb ook m'n stem uitgebracht, nu henig Criminal Minds aan het kijken...
ik heb geen idee welke 2 afleveringen ik vanavond voorgeschoteld krijg, maar met reeds 7 seizoenen is er weinig kans dat ik ze al gezien hebquote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Criminal Minds.
Ik heb alle 7 seizoenen er doorheen gejaagd toen ik geen internet en tv had.
Waarom dan? Bang voor discussie?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Justin kerelop welke partij ik stem houd ik altijd voor mezelf
En daarna Idiocracyquote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Criminal Minds.
Ik heb alle 7 seizoenen er doorheen gejaagd toen ik geen internet en tv had.
nee, dat niet; weet eigenlijk niet precies weer waarom ik er ooit mee ben begonnen, maar die het al sinds ik mag stemmen volgens mijquote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom dan? Bang voor discussie?
BAM! 1 seconde eerder met het plaatjequote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Holy shit, 41 zetels voor VVD
ja, prognose![]()
PVV mag ook oprotten, is geen meerwaarde.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
BAM! 1 seconde eerder met het plaatje
maar stijging van 11 zetelsPvdA ook 10 omhoog zo te zien, PVV 13 omlaag
die 14 van de SP en 12 van CDA + PVV helpen niet echt meequote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PVV mag ook oprotten, is geen meerwaarde.
Tweepartijencoalitie?
quote:[21:46] Schiermonnikoog
De eerste uitslag is binnen! Dit jaar is het Schiermonnikoog. Saillant detail, de opkomst is 148%. Dit komt door vakantiegangers.
Weet je wie dat ooit ook zei?quote:Fleur Agema (PVV) : "Geert Wilders treed in geen 1000 jaar af"
Geertje zelf?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je wie dat ooit ook zei?
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Geertje zelf?
en wel jammer dat PVV en PvdA niet de grootste 2 zijn; dan had je Samsom en Geert gehad
A.H.?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Hint; het was een Duitser
Jup, A.H.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
A.H.?
vanmorgen op de radio bericht van nieuwe AH to go's op stations in Duitsland. opmerking van de DJ; hopelijk staat daar dan niet de afkorting AH boven de winkel, want een bekende Duitser heeft ook die afkorting![]()
wel toepasselijk dat ze beginnen met AH to go's op stations, die andere AH had ook iets met treinen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Godver, ik moest hard lachenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel toepasselijk dat ze beginnen met AH to go's op stations, die andere AH had ook iets met treinen
tsja, PvdA en VVD zitten qua programma aardig ver van elkaar af toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ongekend eigenlijk, 2 partijen die samen over de 80 zetels gaan
Jammer dat de VVD één van die partijen is.
76 is genoeg ja. 75+1 is een meerderheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tsja, PvdA en VVD zitten qua programma aardig ver van elkaar af toch?
en 76 zetels is genoeg voor samen regering vormen?
Het is een verschrikkelijke coalitiequote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef ReMcOrE het volgende:
PvdA + VVD is dus de minst slechte oplossing, maar op papier heeft het weinig/geen kans van slagen...
Justin of Henrike, kom er maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |