BAM!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en niemand in Stad & Streek die ook maar in de buurt komt
Wiskundig attribuut.quote:
quote:
Je wil tuinmeubelen maken? Mijn broer heeft wat gejat, een deel gekocht en een klein deel geruild voor gekochte nieuwe planken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier stijgerhout of iets wat erop lijkt over?
Nee. Een lijst voor om koequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je wil tuinmeubelen maken? Mijn broer heeft wat gejat, een deel gekocht en een klein deel geruild voor gekochte nieuwe planken.
Ooooh 1 plank dus? Marktplaats? Of ff op de bouw vragen. Rokje, laag decolleté. Aan de gang met die plank.quote:
Ga ik ook maar doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ja, stemmen vandaag. PP ftw.
ivm rapportages en t aantal hits dat fok veroorzaakt. Ik sta zacht uitgesproken nogal hoog op de lijst. En dat is bij dit management nogal lastig uit te leggenquote:
Powned.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ivm rapportages en t aantal hits dat fok veroorzaakt. Ik sta zacht uitgesproken nogal hoog op de lijst. En dat is bij dit management nogal lastig uit te leggen
Hmmm, da's vrij matig.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ivm rapportages en t aantal hits dat fok veroorzaakt. Ik sta zacht uitgesproken nogal hoog op de lijst. En dat is bij dit management nogal lastig uit te leggen
Waar ga je stemmen dan? Hier bij de speeltuin?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ja, stemmen vandaag. PP ftw.
klopt, maar dat is niet bij te houden joh. Maar wel even handig ter afkickquote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hmmm, da's vrij matig.Gelukkig heb je je smartphone nog (denk ik).
Ja denk het wel. De website van de gemeente enschede doet het niet, met het kaartje waar je kan stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar ga je stemmen dan? Hier bij de speeltuin?
Gewoon lekker vaak naar de wc ivm 'darmklachten'.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klopt, maar dat is niet bij te houden joh. Maar wel even handig ter afkick
ik heb daar geen verstand vanquote:Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef Kreator het volgende:
Kun je geen andere proxy instellen?. Of geen proxy...
Dus met kutoverstap in nijverdal.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh, treinkopper tussen Apeldoorn en Deventer. Hurraay, via Zwolle naar Enschede
Naar de kroeg, bier drinkenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef haakon het volgende:
Mogguh.
Eerste dag school. Nu al tussenuren tot 12.45uur -_____-'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |