BAM!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en niemand in Stad & Streek die ook maar in de buurt komt
Wiskundig attribuut.quote:
quote:
Je wil tuinmeubelen maken? Mijn broer heeft wat gejat, een deel gekocht en een klein deel geruild voor gekochte nieuwe planken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier stijgerhout of iets wat erop lijkt over?
Nee. Een lijst voor om koequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je wil tuinmeubelen maken? Mijn broer heeft wat gejat, een deel gekocht en een klein deel geruild voor gekochte nieuwe planken.
Ooooh 1 plank dus? Marktplaats? Of ff op de bouw vragen. Rokje, laag decolleté. Aan de gang met die plank.quote:
Ga ik ook maar doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ja, stemmen vandaag. PP ftw.
ivm rapportages en t aantal hits dat fok veroorzaakt. Ik sta zacht uitgesproken nogal hoog op de lijst. En dat is bij dit management nogal lastig uit te leggenquote:
Powned.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ivm rapportages en t aantal hits dat fok veroorzaakt. Ik sta zacht uitgesproken nogal hoog op de lijst. En dat is bij dit management nogal lastig uit te leggen
Hmmm, da's vrij matig.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ivm rapportages en t aantal hits dat fok veroorzaakt. Ik sta zacht uitgesproken nogal hoog op de lijst. En dat is bij dit management nogal lastig uit te leggen
Waar ga je stemmen dan? Hier bij de speeltuin?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ja, stemmen vandaag. PP ftw.
klopt, maar dat is niet bij te houden joh. Maar wel even handig ter afkickquote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hmmm, da's vrij matig.Gelukkig heb je je smartphone nog (denk ik).
Ja denk het wel. De website van de gemeente enschede doet het niet, met het kaartje waar je kan stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar ga je stemmen dan? Hier bij de speeltuin?
Gewoon lekker vaak naar de wc ivm 'darmklachten'.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klopt, maar dat is niet bij te houden joh. Maar wel even handig ter afkick
ik heb daar geen verstand vanquote:Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef Kreator het volgende:
Kun je geen andere proxy instellen?. Of geen proxy...
Dus met kutoverstap in nijverdal.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh, treinkopper tussen Apeldoorn en Deventer. Hurraay, via Zwolle naar Enschede
Naar de kroeg, bier drinkenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:54 schreef haakon het volgende:
Mogguh.
Eerste dag school. Nu al tussenuren tot 12.45uur -_____-'
Basquote:
Selmaquote:
ik ga blanco stemmen. Het stemmen heeft toch geen nut. Alleen welke poppetjes er komen te zitten. Voor de rest doen ze toch wat ze zelf het beste uitkomen. Vandaag zeggen ze dit en morgen doen ze dat.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
Vanavond stemmen... Ik zweef nog steeds.
Nee. A'foort -> Zwolle -> Deventer -> Enschede. Maar wel bijna een uur te laat op werk hierdoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus met kutoverstap in nijverdal.
hoe was je date?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. A'foort -> Zwolle -> Deventer -> Enschede. Maar wel bijna een uur te laat op werk hierdoor.
Daarom heb ik besloten PvdD te stemmen, de enige partij die bij haar idealen blijftquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga blanco stemmen. Het stemmen heeft toch geen nut. Alleen welke poppetjes er komen te zitten. Voor de rest doen ze toch wat ze zelf het beste uitkomen. Vandaag zeggen ze dit en morgen doen ze dat.
tjah, ik zal dus nooit op die partij stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik besloten PvdD te stemmen, de enige partij die bij haar idealen blijft.
Ik wel. Ik kan namelijk wel verder kijken dan een naamquote:Op woensdag 12 september 2012 11:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik zal dus nooit op die partij stemmen
dit. ik ga ook blanco stemmen. geen partij die ik vertrouw.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga blanco stemmen. Het stemmen heeft toch geen nut. Alleen welke poppetjes er komen te zitten. Voor de rest doen ze toch wat ze zelf het beste uitkomen. Vandaag zeggen ze dit en morgen doen ze dat.
En juist daardoor komen die partijen die jij niet vertrouwt aan de machtquote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dit. ik ga ook blanco stemmen. geen partij die ik vertrouw.
En wij niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kan namelijk wel verder kijken dan een naam.
Ik hoop dat je dat wel kan, ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En wij niet?
Hun server rookt trouwens.
Lekker tochquote:Op woensdag 12 september 2012 12:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan dat ja.
PvdD heeft me net iets te veel absurde en onrealistische standpunten.
Duurzaam zijn ze zeker. Wel elke dag afwachten of het stroomnet wel of niet stabiel functioneert.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker toch.
Nee, even serieus. Ik vind de PvdD een fijne partij, ik had het niet verwacht, maar na wat research de enige geschikte partij voor mij, vooral wat betreft zorg, de Euro en duurzaamheid
.
Alsof het ooit zover komtquote:Op woensdag 12 september 2012 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Duurzaam zijn ze zeker. Wel elke dag afwachten of het stroomnet wel of niet stabiel functioneert.
heb toch maar piratenpartij gekozen, gisteren pirates of the carribean gekeken..quote:Op woensdag 12 september 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
En juist daardoor komen die partijen die jij niet vertrouwt aan de macht. Is het niet fijn!?
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb toch maar piratenpartij gekozen, gisteren pirates of the carribean gekeken..![]()
Neem marmerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef Under_Score het volgende:
kijk, daar zou het dus al mis gaan
Ik word daar wel blij van gezien hun programma en mening over de zorg, de euro en de arbeidsmarktquote:Op woensdag 12 september 2012 12:47 schreef Lonaa het volgende:
PvdD mag dan bij haar idealen blijven, maar of je daar nou blij van moet worden.
Maar je kunt bij de PvdD nooit voorbij aan de idiote ideeen die ze hebben over het welzijn van dieren.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word daar wel blij van gezien hun programma en mening over de zorg, de euro en de arbeidsmarkt. En dat ze duurzaamheid en welzijn belangrijk vinden is voor mij ook belangrijk.
Dat doen ze dus niet. Marianne zei zelf dat mensen voor dieren komen afgelopen maandag. Ze heeft keurig de vragen beantwoord en gewoon de PvdD heel positief neergezetquote:Op woensdag 12 september 2012 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar je kunt bij de PvdD nooit voorbij aan de idiote ideeen die ze hebben over het welzijn van dieren.
Geloof me, ik vind dieren leuk, en lief, en vind dat we ze goed moet behandelen, maar come on.
Jij kunt mij vertellen dat hun programma wbt zorg, de euro en de arbeidsmarkt goed is, maar daar heb ik geen idee van, aangezien ze, in mijn ogen (het enige wat ik hoor) alleen maar miepen over dieren en aanverwanten.
Ik denk ook niet dat het verkeerd is, maar zoals ik zei, bij de meeste debatten die ik tot nu toe gezien heb (vorige verkiezingen, algemene beschouwingen e.d.) heb ik weinig van de PvdD gehoord, behalve "beestjes dit, beestjes dat, zielig zus, zielig zo".quote:Op woensdag 12 september 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doen ze dus niet. Marianne zei zelf dat mensen voor dieren komen afgelopen maandag. Ze heeft keurig de vragen beantwoord en gewoon de PvdD heel positief neergezet. Ik heb al meerdere mensen gesproken die eerst de PvdD nooit een optie vonden, maar na het doorlezen van het programma en de afgelopen kabinetsperiode ook zijn gaan vinden dat ze best heel goed bezig zijn, in tegenstelling tot de meeste raddraaiers in de politiek. En daar ben ik het dus mee eens, en daarom stem ik PvdD
.
En ik denk ook dat het niet verkeerd is om een partij in de kamer te hebben die wel denkt aan dierenwelzijn. Bij de VVD hoef je daarvoor niet aan te kloppen.
De PvdD heeft in het debat ook maar weinig mogelijkheden gehad om echt over hun standpunten te debatteren vind ik, vergeleken met de grote partijen die veel meer spreektijd kregen. Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het verkeerd is, maar zoals ik zei, bij de meeste debatten die ik tot nu toe gezien heb (vorige verkiezingen, algemene beschouwingen e.d.) heb ik weinig van de PvdD gehoord, behalve "beestjes dit, beestjes dat, zielig zus, zielig zo".
Helaas heb ik de afgelopen dagen zonder enkele vorm van media gezeten (behalve de lokale krant, maar dat vind ik nou niet iets om je mening op te baseren welke partij je gaat stemmen) dus weinig meegekregen, ook van de plannen van de PvdD, dus dit is puur gebaseerd op de kennis die ik al had en (blijkbaar) niet correct en volledig is.
Ze kwamen (vroeger) wel over als dierenknuffelaarskliekje, en bij gebrek aan nieuwe input is dat bij mij zo gebleven.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
De PvdD heeft in het debat ook maar weinig mogelijkheden gehad om echt over hun standpunten te debatteren vind ik, vergeleken met de grote partijen die veel meer spreektijd kregen. Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd.
Je moet stemmen wat je wilt, uiteraard. Maar de PvdD neerzetten als een dierenknuffelaarskliekje is imo niet terecht omdat ze veel meer zijn dan dat.
Klopt, vroeger vond ik het ook niet veel soepsquote:Op woensdag 12 september 2012 13:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze kwamen (vroeger) wel over als dierenknuffelaarskliekje, en bij gebrek aan nieuwe input is dat bij mij zo gebleven.
Inmiddels heb ik na 10 weken weer tv en internet, dus kan ik straks lekker de Algemene Beschouwingen kijken en wie weet veranderd mijn mening dan.
Duidelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, vroeger vond ik het ook niet veel soeps. Maar ik heb de ontwikkelingen gevolgd en ik twijfelde voor deze verkiezingen al tussen D66 en PvdD en na het vraag en antwoord anderhalf uurtje (!!) ben ik toch overtuigd dat het PvdD moet worden
.
Ik was om 3 uur vannacht thuis.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef Troel het volgende:
ontbijtHier net de lunch achter de kiezen
Dat verklaart een hoop dan jaquote:Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was om 3 uur vannacht thuis.
Als ik werk is dat 's nachts en op den duur krijg je dan gewoon een ander ritme ofzo.
Bohh, ik denk dat ik die ga halen, straks.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:12 schreef Under_Score het volgende:
croissants hier.. maar ik heb nog honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |