en terecht, heb je die moeder wel eens gezien?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij verkoopt z'n eigen moeder nog voor een plekje in de Trevezaal.
(c) Wilders.
Antwoord van wilders op welke vraag dan ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef iBenny het volgende:
"Spanje en Griekenland"
"Handen af van de zorg"
"Minder immigratie"
Ja, hij komt vrij sterk over jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, Samsom doet het wel echt goed heur.
GODVER BEGINT IE TOCH OVER EEN KOMPAS AUWHOERquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef MrBaas het volgende:
Samsom, zeg niets over een politiek kompas aub!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en terecht, heb je die moeder wel eens gezien?![]()
[ afbeelding ]
Mee eens. Op alle fronten beter dan Roemer, snap dat al die stemmers overlopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Alfje het volgende:
Ben geen Samsom fan, maar dit is wel een top antwoord.
Ik zou er niet gek van opkijkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van Greenpeace-activist naar mogelijke minister-president, het kan snel gaan.
Windmolens importeren uit Denemarken die vogels neermaaien.quote:
Hij maakt gewoon een excuusquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Alfje het volgende:
Ben geen Samsom fan, maar dit is wel een top antwoord.
dit inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef TommyGun het volgende:
Samsom in andere woorden: wij veranderen juist 100% van het programma.
Zie TTquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Syntix het volgende:
SAMSOM GVD HELD! enige goede antwoord en de rest praat bullshit
Ah Buma heeft wel een grappig stemmetje hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Syntix het volgende:
Hij geeft toch gewoon de punten aan die hij ook na de verkiezingen zal blijven verdedigen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw wilders negeert de vraag totaal en doet zijn standaard kutpraatje weer
Jij ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Syntix het volgende:
Zijn er lijsttrekkers die nog slechter dan Roemer in debatteren zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Mee eens. Op alle fronten beter dan Roemer, snap dat al die stemmers overlopen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef DrommelsDrommels het volgende:
die dikke snapt het praatje van Rutte niet
zeer zeker maar stemmen o pvda zsl ik nooit doen. sp ook niet trouwensquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Mee eens. Op alle fronten beter dan Roemer, snap dat al die stemmers overlopen.
Haar vraag ging over vertrouwenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij geeft toch gewoon de punten aan die hij ook na de verkiezingen zal blijven verdedigen.
May be, maar het is toch echt het enige echte antwoord. Je ziet dat Rutte dat door heeft, want die pakt het door.quote:
Ja wat een vies woord he, we zouden eens innovatief worden zodat we dat wereldwijd kunnen verkopen straksquote:
Gespeelde redelijkheid.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef Ziba het volgende:
En toch stoort Samsom mij op de een of andere manier.
ze wil gewoon één duidelijk antwoord en gelijk heeft zequote:
Kan zijn mond niet houdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef Bendoe het volgende:
Wat heeft Samsom net gedaan dan? Schakel net in
Kernenergie, met windmolens kom je echt nergensquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat een vies woord he, we zouden eens innovatief worden zodat we dat wereldwijd kunnen verkopen straks
Hij heeft verteld wat iedereen al denkt maar iedere politicus tot op heden heeft ontkent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef Bendoe het volgende:
Wat heeft Samsom net gedaan dan? Schakel net in
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef megamandy het volgende:
Goh wat is die mevrouw toch streng voor die meneren zeg. Die durft, hohoho! Die heeft morgen weer iets te vertellen bij de koffiemachine.
Nou, ga je gang.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Cardozo het volgende:
Pechtold ziet er betrouwbaar uit. Een soort van huisarts. Ik zou hem naar mijn ballen laten kijken als het moet.
fakeheid tot en met inderdaad... datzelfde toontje dat Bos ook zo irritant maaktequote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Cardozo het volgende:
Pechtold ziet er betrouwbaar uit. Een soort van huisarts. Ik zou hem naar mijn ballen laten kijken als het moet.
Dat is wel erg extreem wat je daar zegt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Cardozo het volgende:
Zonneenergiequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kernenergie, met windmolens kom je echt nergens
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef Ziba het volgende:
En toch stoort Samsom mij op de een of andere manier.
Een kwart van Nederland trapt er toch maar weer in. Blijft leuk hè, met geld van anderen spelen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een kneus is die Samsom toch
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Type-R het volgende:
Mevrouw Van Lieshout is de Nederlandse Joe the plumber
Bos vond ik welquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
fakeheid tot en met inderdaad... datzelfde toontje dat Bos ook zo irritant maakte
Kom maar bij D66 (behalve de hardcore corpsballen).quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Buma, wat stom dat je pechtold aanpakt op z'n onderwijspunten. Hoppa, alle jongeren weg.
ik laat mn ballen liever nakijken door thiemequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Cardozo het volgende:
Gaaf he, zo denigrerend te doen over mensen die gewoon hun interesse tonen en een antwoord verwachten op hun vraag en niet er om heen draaienquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:54 schreef megamandy het volgende:
Goh wat is die mevrouw toch streng voor die meneren zeg. Die durft, hohoho! Die heeft morgen weer iets te vertellen bij de koffiemachine.
http://i.imgur.com/HFxyD.gifquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Type-R het volgende:
Mevrouw Van Lieshout is de Nederlandse Joe the plumber
Ganz in Ordnungquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik laat mn ballen nakijken door thieme
Dat durf ik niet. Dan komt er giechelend wat sapjes uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik laat mn ballen nakijken door thieme
Rutte noemt ze wel vaak jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef Sound.Cloud het volgende:
SGP en VVD zouden moeten fuseren
Terecht, weg met die wietpasquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef pberends het volgende:
Rutte wil meer politieagenten... om de WIETPAS te handhaven![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Dan komt er giechelend wat sapjes uit
Dan staan ze drie zetels voor op de PvdAquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef Sound.Cloud het volgende:
SGP en VVD zouden moeten fuseren
Dat klopt ook want hij heeft een 'wetenschappelijk betrouwbaar gezicht' was een keer bij P&Wquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Cardozo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |