SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 11-09-2012 22:25:55 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Kan via het werk wel met de 4 mijl van Groningen meedoen maar al die mensen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
fixedquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan via het werk wel met de 4 mijl van Groningen meedoen, al die mensen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
fixed 2quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga via het werk wel met de 4 mijl van Groningen meedoen met al die mensenF means you're fucked![]()
Is toch leukquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan via het werk wel met de 4 mijl van Groningen meedoen maar al die mensen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
Ecosia
![]()
Jullie zijn lieve lopers![]()
En goede lopers en goede doorzetters!
Fijn om te lezenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik vind www.inschrijven.nl trouwens niet handig zoeken als je een loop zoekt. Je hebt geen linkjes naar de sites van de lopen, en echt veel info krijg je ook niet. Ik zoek liever op www.hardloopkalender.nl[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
www.lvml.nlquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind www.inschrijven.nl trouwens niet handig zoeken als je een loop zoekt. Je hebt geen linkjes naar de sites van de lopen, en echt veel info krijg je ook niet. Ik zoek liever op www.hardloopkalender.nl
F means you're fucked![]()
Volgend jaar wil ik ook wedstrijden kunnen lopen. En me mijn grote mond zei ik van "och als de strongmanrun hier (Hellendoorn) weer is doe ik mee". Die is misschien volgend jaar hier ook. Dus wellicht doe ik dat ook
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Diepe helquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgend jaar wil ik ook wedstrijden kunnen lopen. En me mijn grote mond zei ik van "och als de strongmanrun hier (Hellendoorn) weer is doe ik mee". Die is misschien volgend jaar hier ook. Dus wellicht doe ik dat ook![]()
![]()
![]()
![]()
Pfuuuh. Daar moet je echt op trainen lijkt me.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Denk je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pfuuuh. Daar moet je echt op trainen lijkt me.![]()
Maar je zit hier in de buurt dus.. Wiezoloop al eens gedaan?? Ik hoop komend jaar mee te kunnen doen aan de 5![]()
![]()
![]()
Ja Nijverdal. Wiezoloop moet lukken! Kunnen m'n vrienden me ook mooi aanmoedigen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk je?![]()
Maar je zit hier in de buurt dus.. Wiezoloop al eens gedaan?? Ik hoop komend jaar mee te kunnen doen aan de 5
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja Nijverdal. Wiezoloop moet lukken! Kunnen m'n vrienden me ook mooi aanmoedigen.Buurman!
Wij staan altijd aan de zijlijnmet hond
en schoonouders. Schoonpa deed altijd mee maar heeft nu een klapvoet dus moet opnieuw trainen/leren hardlopen
En wat neven van mijn
en wellicht mijn
en ik dus zelf ook volgend jaar
Ik vind vooral de 10k gaaf om te zien met al die snelle negers die altijd mee doen![]()
![]()
Jij woont daar? Heb de Wiezoloop nog niet gezien. Ben 1 x geweest op een zaterdag. Dit jaar wou ik naar Miss Montreal maar was ik ziek.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Buurman!
Wij staan altijd aan de zijlijnmet hond
en schoonouders. Schoonpa deed altijd mee maar heeft nu een klapvoet dus moet opnieuw trainen/leren hardlopen
En wat neven van mijn
en wellicht mijn
en ik dus zelf ook volgend jaar
Ik vind vooral de 10k gaaf om te zien met al die snelle negers die altijd mee doen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij woont daar? Heb de Wiezoloop nog niet gezien. Ben 1 x geweest op een zaterdag. Dit jaar wou ik naar Miss Montreal maar was ik ziek.Wij slaan meestal de feesten 's avonds over, veel te druk en stomme muziek. Alleen de Wiezoband is leuk, met (oud) Wierdenaren. Maar dit jaar was het ook weer stampvol dus zijn we snel weer naar huis gewandeld.
![]()
![]()
en dat was les 2 van renate
op een gegeven moment voelden mn kuiten erg zwaar aanmaar heb volgehouden
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga reddenje kan het! écht!
![]()
Als ik 4 minuten kan, kan jij mákkelijk 3, wedden?
![]()
![]()
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden
Joh, dat dacht ik in het begin ook en zondag liep ik 40. Er is maar 1 ding voor nodig: blijven lopenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden![]()
![]()
Precies hetzelfde hier! En nu ben ik druk met halve marathonsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Joh, dat dacht ik in het begin ook en zondag liep ik 40. Er is maar 1 ding voor nodig: blijven lopen
Ja, je kunt ook meteen doorslaan, maar dat hoeft nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier! En nu ben ik druk met halve marathons![]()
![]()
thnx voor de aanmoedigingen
ik ga er gewoon voor, maar tis nu moeilijk voor te stellen dat ik over een tijdje 5 km kan lopen![]()
![]()
Ik wil de GPS fout workout niet weghalen het staat zo gaaf![]()
Maar ga het wel doen morgen of zo want het moet wel de waarheid enigszins benaderen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Dat gaat je lukken. Sowieso!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga er gewoon voor, maar tis nu moeilijk voor te stellen dat ik over een tijdje 5 km kan lopen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Een quote uit het eerste deel van deze reeks (is mijn vorige username):Dat was de eerste keer dat ik begon met Evy. Daarna heb ik het een paar keer laten versloffen en ben ik ook weer een paar keer opnieuw begonnenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:24 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb zin om te gaan lopen, maar ik heb gisteren les 2 gedaan. Niet verstandig om te lopen vandaag he?
Je kunt het echt! Conditieloze ik heb vandaag les 13 van Evy gelopen, 4-5-5-4 (met telkens drie minuten wandelen tussendoor) terwijl ik les 1 van Evy op mijn tandvlees heb uitgelopen destijdsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga er gewoon voor, maar tis nu moeilijk voor te stellen dat ik over een tijdje 5 km kan lopen
Doorzetten en het gaat lukken
Hallo allemaal.
Ook ik ben begonnen met hardlopen, yes! Eindelijk die luie kont van de bank. Ik doe het netjes om de dag, daarnaast doe ik de 30 day shred van Jillian Michaels (level 2 nu).
Erg leuk om hier mee te lezen en vooral te leren, dus daarom stel ik mij eens voor. Toch netter dan alleen maar meelezen![]()
Wat knap wat jullie allemaal doen!!
Volgens mij gebruiken de meesten van jullie de app van Evy? Ik heb destijds 'Learn to Run' gedownload. Inmiddels gisteren les 11 voltooid:
5 min hardlopen - 2 min wandelen - 10 minuten hardlopen - 3 minuten wandelen - 10 minuten hardlopen - 3 minuten wandelen.
Ik had toen ik de eerste les deed nooit gedacht dat ik ooit de tien minuten achter elkaar zou halen, hahaha.![]()
Ik begon in deel 3 of zo, dus ik ben er wat minder op vooruit gegaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef YUR het volgende:
Een quote uit het eerste deel van deze reeks (is mijn vorige username):
[..]
Dat was de eerste keer dat ik begon met Evy. Daarna heb ik het een paar keer laten versloffen en ben ik ook weer een paar keer opnieuw begonnen![]()
![]()
Niet te snel lopen, houding in orde hebben. Conditioneel lukt het wel? Volgende les lukt je wel, en als het niet lukt (lukt je wel) maar als... Dan iets rustiger aan, kop op en na een dag rust weer proberen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga reddenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ik ben in de challenge uit de min!
![]()
![]()
Hier ben ik echt heeeel blij mee, aangezien ik met al die blessures dacht dat ik de challenge wellicht niet meer zou gaan halen
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ik ben in de challenge uit de min!
![]()
Keigoed! Ik weet nog dat ik in de eerste maanden ongeveer gelijk met jou op ging, maar inmiddels lig ik 80 km achter...... Beetje doorlopen de komende maanden dus!
![]()
ja conditioneel ging t wel, was steeds vrij snel hersteld, maar mn houding is idd een aandachtspuntquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet te snel lopen, houding in orde hebben. Conditioneel lukt het wel? Volgende les lukt je wel, en als het niet lukt (lukt je wel) maar als... Dan iets rustiger aan, kop op en na een dag rust weer proberen.![]()
Knap! Learn to run bouwt wel sneller op dan Evy!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef miekie72 het volgende:
Hallo allemaal.
Ook ik ben begonnen met hardlopen, yes! Eindelijk die luie kont van de bank. Ik doe het netjes om de dag, daarnaast doe ik de 30 day shred van Jillian Michaels (level 2 nu).
Erg leuk om hier mee te lezen en vooral te leren, dus daarom stel ik mij eens voor. Toch netter dan alleen maar meelezen![]()
Wat knap wat jullie allemaal doen!!
Volgens mij gebruiken de meesten van jullie de app van Evy? Ik heb destijds 'Learn to Run' gedownload. Inmiddels gisteren les 11 voltooid:
5 min hardlopen - 2 min wandelen - 10 minuten hardlopen - 3 minuten wandelen - 10 minuten hardlopen - 3 minuten wandelen.
Ik had toen ik de eerste les deed nooit gedacht dat ik ooit de tien minuten achter elkaar zou halen, hahaha.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Maar daarom ga je ook naar de Start to Run cursusquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja conditioneel ging t wel, was steeds vrij snel hersteld, maar mn houding is idd een aandachtspunt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
sjuust!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar daarom ga je ook naar de Start to Run cursus![]()
![]()
Bedankt, ik doe ook maar wat en zag deze tussen de apps op de market staan destijds.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Knap! Learn to run bouwt wel sneller op dan Evy!Voordat ik dit forum tegenkwam. Moet zeggen dat het me eigenlijk meevalt. Hoewel ik gisteren de eerste 5 minuten zwaar vond en de 2x10 erna lekker. Raar. Maar kon donderdag tot en met maandag niet, dus wellicht lag het daar aan. Ik vind het in ieder geval heerlijk om te doen en dat valt mij alleszins mee (dat ik het heerlijk vind dus)
![]()
(ongeveer) 10 km gerend in 55 minuten! Voor mij een hele prestatie aangezien ik hiervoor nooit meer dan 6-7 deed en dan altijd een deel ervan wandelde ... vanavond had ik opeens de energie om een groot rondje te doen en tot m'n verbazing is het me gelukt zonder te wandelen. Ik schat m'n kansen voor de Dam tot Dam opeens veeeeel hoger in!
Wat eten jullie op de dag van een wedstrijd? Goed ontbijt van brood of muesli ofzo en dan veel complexe koolhydraten? En voor de wedstrijd even goed poepen?![]()
Dat je het heerlijk vindt om te doen is het allerbelangrijkst en moet ook altijd het allerbelangrijkst blijvenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef miekie72 het volgende:
[..]
Bedankt, ik doe ook maar wat en zag deze tussen de apps op de market staan destijds.Voordat ik dit forum tegenkwam. Moet zeggen dat het me eigenlijk meevalt. Hoewel ik gisteren de eerste 5 minuten zwaar vond en de 2x10 erna lekker. Raar. Maar kon donderdag tot en met maandag niet, dus wellicht lag het daar aan. Ik vind het in ieder geval heerlijk om te doen en dat valt mij alleszins mee (dat ik het heerlijk vind dus)
Ik loop de eerste twee minuten inwendig altijd enorm te vloeken omdat ik dan overal pijntjes voel en moeilijk ga ademen en niet begrijp wat ik aan het doen benquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef miekie72 het volgende:
[..]
Bedankt, ik doe ook maar wat en zag deze tussen de apps op de market staan destijds.Voordat ik dit forum tegenkwam. Moet zeggen dat het me eigenlijk meevalt. Hoewel ik gisteren de eerste 5 minuten zwaar vond en de 2x10 erna lekker. Raar. Maar kon donderdag tot en met maandag niet, dus wellicht lag het daar aan. Ik vind het in ieder geval heerlijk om te doen en dat valt mij alleszins mee (dat ik het heerlijk vind dus)
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik loop de eerste twee minuten inwendig altijd enorm te vloeken omdat ik dan overal pijntjes voel en moeilijk ga ademen en niet begrijp wat ik aan het doen benjup, de eerste minuten zijn echt het zwaarste!
![]()
![]()
Hahaha, herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik loop de eerste twee minuten inwendig altijd enorm te vloeken omdat ik dan overal pijntjes voel en moeilijk ga ademen en niet begrijp wat ik aan het doen ben![]()
inderdaad, en wat dat betreft maakt het niet uit of je 2.5km of 25km loopquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]jup, de eerste minuten zijn echt het zwaarste!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Alle begin is moeilijkJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vind bij Evy niet de eerste keer lopen het zwaarst, maar altijd de tweede keer. En daarna gaat het telkens weer prima
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
ik eet nooit iets bijzonders voor een wedstrijd, gewoon mijn routine ontbijtje...dna kan er ook weinig fout gaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef Mascini het volgende:
Wat eten jullie op de dag van een wedstrijd? Goed ontbijt van brood of muesli ofzo en dan veel complexe koolhydraten? En voor de wedstrijd even goed poepen?
en wat betreft dat poepen, lijkt me wel zo handig ja'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja ik ben wat dat betreft echt een diesel. kom traag op gang maar dan blijf ik wel doorgaan.
duurt meestal een km of 3-4 voor ik echt lekker loop.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:43 schreef winterstorm666 het volgende:
ja ik ben wat dat betreft echt een diesel. kom traag op gang maar dan blijf ik wel doorgaan.
duurt meestal een km of 3-4 voor ik echt lekker loop.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Poepen is altijd wel handig...quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik eet nooit iets bijzonders voor een wedstrijd, gewoon mijn routine ontbijtje...dna kan er ook weinig fout gaan.
en wat betreft dat poepen, lijkt me wel zo handig jaF means you're fucked![]()
Dat dieselen heb ik met wandelen/hiken ook jaNa een uur tuf ik het liefste zonder pauze zo lang mogelijk door. Daar voor voel ik vaan vermoeidheid enz, dat is dan dus weg! En ik merk dat ik makkelijk hardloop als ik even bezig ben..
![]()
Komend jaar misschien toch de ROPArun doen met werk van m'n oudersleuk om naar toe te trainen. Ligt er wel aan hoe ze de delen indelen en hoeveel km er dan per keer gelopen moet worden..
Ja doei.![]()
Die lijkt me echt supervetquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Komend jaar misschien toch de ROPArun doen met werk van m'n oudersleuk om naar toe te trainen. Ligt er wel aan hoe ze de delen indelen en hoeveel km er dan per keer gelopen moet worden..
Ik krijg donderdag meer info over de BeNeLux-run...ben heel benieuwdF means you're fucked![]()
Hou op, dat was het zwaarste aan mijn Evyles vandaag. Stomme darmkrampenquote:. Dacht dat ik eindelijk wel leeg was, maar nee
ik ook!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Die lijkt me echt supervet
Ik krijg donderdag meer info over de BeNeLux-run...ben heel benieuwd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tof! Mijn vorige werkgever doet daar ook altijd aan mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Als je ook mee wilt dan kan dat gewoon hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Die lijkt me echt supervet
Ik krijg donderdag meer info over de BeNeLux-run...ben heel benieuwdlopers zijn lastig te vinden, en ze trainen in Den Haag
Ja doei.![]()
roparun ja dat is gaaf. daar heeft mijn vader ook bij gewerkt en gelopen lijkt me geweldig om mee te maken.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik vertel je na donderdag meer. Het RoPa-team van mijn werk zit al volquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je ook mee wilt dan kan dat gewoon hoor!lopers zijn lastig te vinden, en ze trainen in Den Haag
hoeveel van te voren moet je je inschrijven voor zon run? ben nu nog lang niet ver genoeg met evy maar volgend jaar misschien wel en dan is tmisschien wel wat? is er ook ergens een overzicht te vinden van alle runs?
enne dat jullian he?! heb je daar atributen voor nodig en kun je dan gewoon downloaden of moet je dat kopen?![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vertel je na donderdag meer. Het RoPa-team van mijn werk zit al vollijkt me tof!
![]()
Ik ga als het te doen is qua indeling dan gewoon synchroom trainen met de trainingen in NL en ga kijken of Mr.Mo mee wil als fietsbegeleider
Ja doei.![]()
Lekker bezig mensen. En alle begin is lastig, Evy ook dus. Komt vanzelf goed.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hardlopen of klussen is toch even klussen geworden.
Is opzicht niet heel erg want ik heb nog steeds een beetje last van mijn linkerbeen.
Donderdagavond ga ik samen met mijn vriendin baantjes trekken
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
De training ging weer lekker! Kan eindelijk met het midden van de groep meelopen ipv constant als laatste.![]()
![]()
Hier in de stad komt een nieuw fitnesscentrum bij het zwembad. Voor 20 euro in de maand kun je dan onbeperkt sporten (fitness en groepslessen zoals spinning) en... zwemmen.
Misschien wel aantrekkelijk voor de winter voor erbij...You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
welke stad is dat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef MaLo het volgende:
Hier in de stad komt een nieuw fitnesscentrum bij het zwembad. Voor 20 euro in de maand kun je dan onbeperkt sporten (fitness en groepslessen zoals spinning) en... zwemmen.
Misschien wel aantrekkelijk voor de winter voor erbij...![]()
Zou voor mij niks zijn. Ik wil heel de winter lopen als het even kanquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef MaLo het volgende:
Misschien wel aantrekkelijk voor de winter voor erbij...Maar if it suits you...
In de winter kan ik minder tennissen, vandaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zou voor mij niks zijn. Ik wil heel de winter lopen als het even kanMaar if it suits you...
. En stel dat lopen niet kan door gladheid, dan heb ik daar ook mooi een alternatief voor
Ik ben ook zeker van plan de hele winter te blijven lopen, maar ook heb me weer lid gemaakt van de sportschool om de hoek, ook voor erbij dus, en zeker niet als vervanging.![]()
Hardlopen in de kou.. Heerlijk. Deed ik paar jaar terug ook. Lekker veel zuurstof in het bloed. En als bonus heerlijk warm douchen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
+1, nou ja met rokje eraan vast danquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
En zo lang mogelijk in een korte broek!![]()
![]()
En t-shirtquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
En zo lang mogelijk in een korte broek!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat ja, mijn tennisrokje FTWquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Shravani het volgende:
[..]
+1, nou ja met rokje eraan vast dan
+1, niet echt zinvol inderdaad. Motivaties bespreken we hier toch alquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Kan trouwens die eerste spoiler niet gewoon uit de OP? Die mensen zien we ook nooit meer.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
mijn pijntjes zijn bijna helemaal weg
Hoera voor actief-herstel
Als dit morgen nog zo is ga ik 's middags toch gewoon weer mijn rondje doen
![]()
![]()
![]()
Het lijkt mij ook wel fijn, hardlopen in de kou! Lekker gloeiende wangetjes na die tijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Hardlopen in de kou.. Heerlijk. Deed ik paar jaar terug ook. Lekker veel zuurstof in het bloed. En als bonus heerlijk warm douchen.
Veel plezier alvast!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef Shravani het volgende:
Ik mag morgen ochtend weer lopen, 10x2 , zin in!Jeah! Maar niks forceren hequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Zeker lekker. Wat versta jij onder actief-herstel?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Nope, komt goed. Ik ken mijn knieën langer dan vandaag, die wil ik niet te veel pushen neequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!
[..]
Jeah! Maar niks forceren heAlleen die kuiten.. dat ben ik echt niet gewend.
![]()
Wij mogen morgen ook weer lekker lopen. Het schema zegt dat we een gevarieerde duurloop van 60 a 70 minuten gaan doen. Ben benieuwd naar de variatie
Nou, het is dinsdag begonnen, niet meer gerend, wel vrij veel gewandeld (noodgedwongen), zondag ochtend gelopen, toen werd het al iets minder daarna, maandag middag gelopen, daarna rust, vandaag wandelingetje met de hond van 3,5 km in redelijk tempo om de boel los te werken. En in de loop van de dag trok het vervelende gevoel steeds verder weg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zeker lekker. Wat versta jij onder actief-herstel?Dus door wél voorzichtig iets te doen lijkt het sneller te herstellen. Maar ook de rust is daarbij goed geweest, dat besef ik me ook wel
![]()
![]()
Ja het moet wel los blijven maar forceren is slecht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, het is dinsdag begonnen, niet meer gerend, wel vrij veel gewandeld (noodgedwongen), zondag ochtend gelopen, toen werd het al iets minder daarna, maandag middag gelopen, daarna rust, vandaag wandelingetje met de hond van 3,5 km in redelijk tempo om de boel los te werken. En in de loop van de dag trok het vervelende gevoel steeds verder weg.Dus door wél voorzichtig iets te doen lijkt het sneller te herstellen. Maar ook de rust is daarbij goed geweest, dat besef ik me ook wel
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja het moet wel los blijven maar forceren is slecht.dat heb ik dan ook niet gedaan. Even kijken hoe het morgen gaat, lekker fietsen met de hond denk ik en als het goed voelt voorzichtig mijn lesje doen
![]()
Nu eerst weer lang rusten![]()
![]()
![]()
Klopt. Van die leuke appelwangetjes. Maar ook jeukbenen van het warme water. (Bij mij dan)quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel fijn, hardlopen in de kou! Lekker gloeiende wangetjes na die tijdJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja je moet wel de Wiezoloop kunnen doen volgend jaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat heb ik dan ook niet gedaan. Even kijken hoe het morgen gaat, lekker fietsen met de hond denk ik en als het goed voelt voorzichtig mijn lesje doen
![]()
Nu eerst weer lang rusten![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja je moet wel de Wiezoloop kunnen doen volgend jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen rustdag
Donderdag interval! En dat op mijn verjaardag!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
deze week, of begin volgende week door de 800 km heen
Ecosia
laat het na afloop even weten, ben hier ook benieuwd naar... kan me eigenlijk alleen iets met fartlek of verschillend terrein voorstellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef YUR het volgende:
Wij mogen morgen ook weer lekker lopen. Het schema zegt dat we een gevarieerde duurloop van 60 a 70 minuten gaan doen. Ben benieuwd naar de variatie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou ik kan het ondertussen niet meer ontkennen, ik ben echt een avondloper. Vorige week 2 keer overdag gelopen, met pijn en moeite uitgelopen.
Nu dacht ik om 10 uur ach kom laat ik eens gaan lopen en liep weer heerlijk als vanouds![]()
Moest mezelf zelfs dwingen om te stoppen na 4 km anders was ik zo doorgelopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Mag ik even hard juichen?![]()
Loopgroep gehad en 6x 800 intensief gelopen. Zo gemiddeld met een tempo van 5.5, iets wat ik zelf nooit zou volhouden maar in een kopgroepje van 6 ging dat zo ontiegelijk lekker! Alsof ik op wolken liep!![]()
Er zijn veel enthousiaste mensen, incl trainer, naar me toegekomen over het feit dat ik zo lekker liep en of ik niet mee wilde trainen voor de bruggenloop. Dan moet ik ze vertellen dat ik nog een beetje blijf hangen in de 5k loopjes (met een tempo boven de 6) en dat ik dus langzaam opbouw. Volgens hen moet ik dat kunnen, en na vanavond voelt dat ook wel zo.
*zucht* I like it. Ik kan echt niet meer zonder. Dit was tot nu toe best een k-week, en deze training doet dat allemaal vergeten![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Quoi het volgende:
Loopgroep gehad en 6x 800 intensief gelopen. Zo gemiddeld met een tempo van 5.5, iets wat ik zelf nooit zou volhouden maar in een kopgroepje van 6 ging dat zo ontiegelijk lekker! Alsof ik op wolken liep!![]()
Er zijn veel enthousiaste mensen, incl trainer, naar me toegekomen over het feit dat ik zo lekker liep en of ik niet mee wilde trainen voor de bruggenloop. Dan moet ik ze vertellen dat ik nog een beetje blijf hangen in de 5k loopjes (met een tempo boven de 6) en dat ik dus langzaam opbouw. Volgens hen moet ik dat kunnen, en na vanavond voelt dat ook wel zo.
*zucht* I like it. Ik kan echt niet meer zonder. Dit was tot nu toe best een k-week, en deze training doet dat allemaal vergeten
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Quoi het volgende:
*zucht* I like it. Ik kan echt niet meer zonder. Dit was tot nu toe best een k-week, en deze training doet dat allemaal vergeten![]()
![]()
een heel belangrijk onderdeel van een loopgroep imo, niet alleen de training maar ook de onderlinge motivatie..!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Quoi het volgende:
*zucht* I like it. Ik kan echt niet meer zonder. Dit was tot nu toe best een k-week, en deze training doet dat allemaal vergeten
goed bezig Quoi!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik juich mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Quoi het volgende:
*zucht* I like it. Ik kan echt niet meer zonder. Dit was tot nu toe best een k-week, en deze training doet dat allemaal vergetenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oeh, dat klinkt leuk!quote:Op woensdag 12 september 2012 07:06 schreef Miezziej het volgende:
Meedoen aan de 8km van de Amsterdam Marathon of niet.. Hmm...
Even over nadenken ook
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Voor de mensen die een goedkope kleine mp3-speler zoeken:
http://sport4sale.nl/F means you're fucked![]()
![]()
vandaag diplomauitreiking.. zo even naar de kapper
voor 't eerst in ehm... sinds maart ofzo.
Ja doei.![]()
Oeh, veel plezierquote:Op woensdag 12 september 2012 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door slacker_nl op 12-09-2012 07:53:14 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
gefeliciteerd. Net als politici.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik haat kappers. Ze praten. Over niets. Altijd.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
EN WAT STEMDE ZE???quote:Op woensdag 12 september 2012 07:56 schreef GotC het volgende:
Ik stond net voor Erica Terpstra bij de stembus
Ja doei.![]()
Leuk om te lezen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Quoi het volgende:
Ik heb gister ook de Lidl maar even geplunderd, om er straks in het donker er als een kerstboom bij te lopen, dus ben een reflectievest, van die led dingen voor om je arm/been en een sportbril rijker.
Hier lag er nog ruim genoeg zeker ook qua kleding. Heb nog wel even staan twijfelen over een soort van thermoshirt wat bij de fietsspullen lag... maar uiteindelijk niet gedaan.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb er zo 1 (2 gb, maar kreeg per ongeluk een 4gbquote:Op woensdag 12 september 2012 07:45 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die een goedkope kleine mp3-speler zoeken:
http://sport4sale.nl/) gekocht bij intertoys, ¤ 11,99. (weet niet wat de verzendkosten zijn als je via die site besteld).
Quoi, klinkt goed!
Moblo, veel plezier vandaag![]()
![]()
Enjoyquote:Op woensdag 12 september 2012 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Engelse Taal en Cultuur in Nijmegenquote:Op woensdag 12 september 2012 08:11 schreef Arquero het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat heb je gedaan?
Ja doei.![]()
Netjes! Je woont ook in Engeland toch (had ik geloof ik ergens gelezen)?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Engelse Taal en Cultuur in Nijmegen
Komt goed van pas dan![]()
![]()
Ericaquote:Op woensdag 12 september 2012 07:56 schreef GotC het volgende:
Ik stond net voor Erica Terpstra bij de stembus
Ik ga vanavond. Eerst stemmen, dan rennen
Ik werk vandaag thuis, dus ik stem ergens tussendoor wel... Vanavond weer met de loopgroep op pad
En ik krijg a.s. zaterdag een sportmassage van een uur, cadeautje van GotCGeen idee wat ik er van moet verwachten....
Gefeliciteerd MoBlo![]()
![]()
Ps ik ben nog steeds aan het zweven straks toch maar even langs om op een compromis te stemmen.
Vanavond weer Tae-Bo morgen of overmorgen les 10 van Evy
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
ik wist dat ik wat vergeten was.... mjin stemkaart aan te vragen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die krijg je toch automatisch?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik wist dat ik wat vergeten was.... mjin stemkaart aan te vragen...![]()
Wat een sadistisch kutwijf is GotC tochquote:Op woensdag 12 september 2012 08:28 schreef YUR het volgende:
Ik werk vandaag thuis, dus ik stem ergens tussendoor wel... Vanavond weer met de loopgroep op pad
En ik krijg a.s. zaterdag een sportmassage van een uur, cadeautje van GotCGeen idee wat ik er van moet verwachten....
Sterkte Yur!
Ja, ik straf hem continuquote:Op woensdag 12 september 2012 08:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat een sadistisch kutwijf is GotC tochSterkte Yur!
![]()
![]()
![]()
jeey voor Mo!!
![]()
jeey voor Quoi
En ook nog een hele grote jeey![]()
voor mijn knieën!!
Pijnvrij, vermoeidheidvrij en weer helemaal fris en fruitig
Ben benieuwd wat mijn kuiten doen vanmiddag als ik les 11 ga lopen
![]()
![]()
Niet als je niet in NL zitquote:Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Die krijg je toch automatisch?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ik heb de GPS meetfout in Endomondo gecorrigeerd wel zo eerlijk voor mezelf en de leaderboard.
Tae-Bo! Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gefeliciteerd MoBlo![]()
![]()
Ps ik ben nog steeds aan het zweven straks toch maar even langs om op een compromis te stemmen.
Vanavond weer Tae-Bo morgen of overmorgen les 10 van Evy
Hmm,
Voordat ik ging omkleden scheen de zon. Nu ziet het er erg grauw uit.
Denk niet dat ik droog blijf tijdens het hobbelen.
Mare, welk kleur poncho was nu het beste??![]()
![]()
Gewoon een vuilniszakquote:Op woensdag 12 september 2012 09:32 schreef streamnl het volgende:
Hmm,
Voordat ik ging omkleden scheen de zon. Nu ziet het er erg grauw uit.
Denk niet dat ik droog blijf tijdens het hobbelen.
Mare, welk kleur poncho was nu het beste??![]()
Ik ben net terug, begon met motregen en klaarde tijdens het lopen nog op ook
Je voelt wel een verschil al buiten, lucht is veel kouder in je longen.![]()
Ja hoor het is de minst irritante aerobics voor zover ik weetquote:![]()
Al is P90X ook erg goed maar die ga ik weer doen als mijn basisconditie veel beter is want dat is nogal zwaar
@YUR Sportmassage is TOP! Even de verzuring uit je benen laten masseren, lekker hoor. Vorige maand ook nog laten doen (weinig verzuring, maar wel lekkere massage)
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Arquero het volgende:
Meh.. vanavond les 13 van Evy. Wil nu al, maar moet nog heel de dag wachtengoed is dat he!! Gewoon echt zín hebben in lopen
![]()
![]()
Ja, echt wel. Ben natuurlijk nog niet zo lang bezig, maar tot nu toe vind ik het echt lekker om te lopen. Ik merk ook dat ik op rustdagen een soort onrust in mijn lijf heb, energie die je kwijt moetquote:Op woensdag 12 september 2012 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]goed is dat he!! Gewoon echt zín hebben in lopen
Misschien is het nog beginners enthousiasme, maar als ik de reacties van anderen hier lees, gaat het ook niet minder worden![]()
![]()
Ja het bevreemd mij ook dat ik als voormalig bankaardappel zin heb om te gaan sportenquote:Op woensdag 12 september 2012 09:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]goed is dat he!! Gewoon echt zín hebben in lopen
Endorfine FTWquote:Op woensdag 12 september 2012 09:44 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Ben natuurlijk nog niet zo lang bezig, maar tot nu toe vind ik het echt lekker om te lopen. Ik merk ook dat ik op rustdagen een soort onrust in mijn lijf heb, energie die je kwijt moet
Misschien is het nog beginners enthousiasme, maar als ik de reacties van anderen hier lees, gaat het ook niet minder worden![]()
![]()
Het blijft gewoon lekker als je de les kan uitlopen en met een voldaan gevoel naar huis wandeltquote:Op woensdag 12 september 2012 09:44 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Ben natuurlijk nog niet zo lang bezig, maar tot nu toe vind ik het echt lekker om te lopen. Ik merk ook dat ik op rustdagen een soort onrust in mijn lijf heb, energie die je kwijt moet
Misschien is het nog beginners enthousiasme, maar als ik de reacties van anderen hier lees, gaat het ook niet minder worden
Ik stel mijn lesje nog even uit trouwens...Kan mijn nek wel aardig bewegen maar doordat het zo vast heeft gezeten ben ik zo duf als een konijn![]()
Ben eindelijk genoeg afgekoeld voor m'n warme douche.
Hier m'n loopje van net. R10 week 3 les 2, de 10x2 minuten
http://www.endomondo.com/workouts/91213672
Voor mijn doen, redelijk op tempo.![]()
Heel mooi tempo zelfs! En aan het einde van je training nog steeds hetzelfde tempoquote:Op woensdag 12 september 2012 10:08 schreef Shravani het volgende:
Voor mijn doen, redelijk op tempo.
Het was wel een beetje zoeken hoor, je begint vaak zo lekker om dan op de helft ergens in te kakken, maar ben maar 1x uit m'n ritme geraakt door een hond (2 na laatste blokje ergens)quote:Op woensdag 12 september 2012 10:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Heel mooi tempo zelfs! En aan het einde van je training nog steeds hetzelfde tempo
M'n loopmaatje zit met blessure, maar alleen lopen is zo erg nog niet.![]()
Kan hier niets zien, moet je zeker aangemeld zijn bij de fok groep op Endomondo?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:08 schreef Shravani het volgende:
Voor mijn doen, redelijk op tempo.![]()
Hij staat ingesteld op zichtbaar voor endomundo vrienden.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:15 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kan hier niets zien, moet je zeker aangemeld zijn bij de fok groep op Endomondo?
Deze kun je denk ik wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:17 schreef Shravani het volgende:
[..]
Hij staat ingesteld op zichtbaar voor endomundo vrienden.
Deze kun je denk ik wel zienNee, moet ik eerst een Runkeeper account aanmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, het ging goed, das het belangrijkst![]()
![]()
Netjes hoor, blijf het er leuk uit blijven zien van die intervaltrainingenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:08 schreef Shravani het volgende:
Voor mijn doen, redelijk op tempo.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik vind dat ventje echt te coolquote:Op woensdag 12 september 2012 10:46 schreef Shravani het volgende:
[..]
Daar ging m'n goede gevoel over m'n training
Thanks voor de supportjes![]()
Sportmassage! Ik zoek nog een kado voor mijn oude vader, die lieverd is begonnen met hardlopen maar heeft maar telkens last van zijn achillespezen![]()
@MoBlo: geniet ervan, het is verdiend!!![]()
![]()
Rustdag
Ecosia
jajajajajajajajaquote:
weet ik toch
Ik zit me al geestelijk voor te bereiden op de volgende oefening:i'm doomedquote:Tempoloop
Afst: 8 km, inc.
Warm; 4.8 km in 5:22 min/km; uitlopen
Ecosia
Loop dan ff 200 meter door voor een PR op de 5kquote:Op woensdag 12 september 2012 11:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
jajajajajajajaja
weet ik toch
Ik zit me al geestelijk voor te bereiden op de volgende oefening:
[..]
i'm doomed
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Loop dan ff 200 meter door voor een PR op de 5kdoe ik misschien wel ff ja
edit
dat mag niet van RD
Ecosia
Buiten dat... je PR is volgens mij ook beter dan 26m50quote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]doe ik misschien wel ff ja
edit
dat mag niet van RD
Euh, jaquote:Op woensdag 12 september 2012 11:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Buiten dat... je PR is volgens mij ook beter dan 26m50
http://www.endomondo.com/workouts/72941378Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:33 schreef Shravani het volgende:
[..]
Gewoon een vuilniszak![]()
Ik ben net terug, begon met motregen en klaarde tijdens het lopen nog op ook
Je voelt wel een verschil al buiten, lucht is veel kouder in je longen.![]()
Echt bijna direct na mijn warming up toen ik wilde beginnen met mijn loop begon het kei hard te regenen.
Ik heb staan te twijfelen wat ik zou gaan doen. Doorgaanof terug lopen
en spijt hebben .
Waar ik erg veel moeite mee had was om 1 tempo aan te houden. Door de regen was ik geneigd om harder te gaan lopen. Na een km of 5 ging het harde regen over in miezer regen. En bij 7 a 8 km was het droog en scheen de zon. Dat deed me best wel erg goed. Ik voelde me soms best zielig de eerste 5 km.
Wat WEL goed voelde, was een aantal mensen zien schuilen met de fiets of die de hond aan het uitlaten waren![]()
Nu douchen! Ik heb het verdientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS @ YUR
Ik kan je nu garanderen dat de 610 echt spatwater dicht is![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:10 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Echt bijna direct na mijn warming up toen ik wilde beginnen met mijn loop begon het kei hard te regenen.
en spijt hebben .
Waar ik erg veel moeite mee had was om 1 tempo aan te houden. Door de regen was ik geneigd om harder te gaan lopen. Na een km of 5 ging het harde regen over in miezer regen. En bij 7 a 8 km was het droog en scheen de zon. Dat deed me best wel erg goed. Ik voelde me soms best zielig de eerste 5 km.
Wat WEL goed voelde, was een aantal mensen zien schuilen met de fiets of die de hond aan het uitlaten waren![]()
Nu douchen! Ik heb het verdient![]()
Ik zou denk ik teruggegaan zijn, het regent mij te hard hoor![]()
Beetje regen ok, maar die buien die nu af en toe overkomen, binnen 1 minuut tot op het bot nat, brrr![]()
Goed bezig stream! Een echte hardloper laat zich niet afschrikken door een beetje regen![]()
Ik ga zo maar eens naar de fysio hier op de zaak, waarschijnlijk mijn onderrug weer wat laten kraken.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Toch maar ingeschreven voor 10K bij de Laan van Meerdervoortloop. Weet nog niet of ik m voor mezelf ga lopen of dat ik GotC ga begeleiden naar een mooie eindtijd
Dat is een makkie voor je.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
jajajajajajajaja
weet ik toch
Ik zit me al geestelijk voor te bereiden op de volgende oefening:
[..]
i'm doomed![]()
Ha, ik wist het!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:19 schreef YUR het volgende:
Toch maar ingeschreven voor 10K bij de Laan van Meerdervoortloop. Weet nog niet of ik m voor mezelf ga lopen of dat ik GotC ga begeleiden naar een mooie eindtijdNu m'n vader 'm loopt, kan jij al helemaal niet achter blijven!
![]()
Volle agenda:quote:U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
23-09-2012: 28e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam
Onderdeel: 10 mijl (16.1 km) trimloop, Categorie: Mannen recreanten
21-10-2012: 37e TCS Amsterdam Marathon, Amsterdam
Onderdeel: Mizuno Halve Marathon, Categorie: Mannen recreanten
04-11-2012: Parnassia Laan van Meerdervoort Loop, Den Haag (Kijkduin)
Onderdeel: 10 kilometer, Categorie: Mannen senioren
18-11-2012: ABN AMRO Zevenheuvelenloop, Nijmegen
Onderdeel: 15 km hardloopwedstrijd, Categorie: Mannen senioren
09-12-2012: Zilveren Kruis Bruggenloop Rotterdam, Rotterdam
Onderdeel: 15 kilometer, Categorie: Mannen seniorenF means you're fucked![]()
Zelf zit ik te denken om aan de singelloop in utrecht mee te doen. Om is een keer een tijd neer te zetten op de 10 km.
Yur vergeet je ameland niet?![]()
![]()
Daar had het eigenlijk niet eens mee te makenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ha, ik wist het!Nu m'n vader 'm loopt, kan jij al helemaal niet achter blijven!
Die staat nog op mijn twijfellijst...ik heb ook nog iedere zondag een korfbalwedstrijd, en wil mn team ook weer niet té vaak in de steek latenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zelf zit ik te denken om aan de singelloop in utrecht mee te doen. Om is een keer een tijd neer te zetten op de 10 km.
Yur vergeet je ameland niet?
Ohquote:Op woensdag 12 september 2012 11:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar had het eigenlijk niet eens mee te maken
[..]
Die staat nog op mijn twijfellijst...ik heb ook nog iedere zondag een korfbalwedstrijd, en wil mn team ook weer niet té vaak in de steek laten![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:17 schreef Shravani het volgende:
[..]
Hij staat ingesteld op zichtbaar voor endomundo vrienden.
Deze kun je denk ik wel zienHey jij hebt dus zowel een endomondo als runkeeper track, hoe doe je dat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
export uit de een en import uit de ander.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey jij hebt dus zowel een endomondo als runkeeper track, hoe doe je dat??
Dat doe / deed ik ook omdat runkeeper een veel betere interval setting heeft / had dat endomondo
Ecosia
nou... zo voelt het nietquote:Op woensdag 12 september 2012 11:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is een makkie voor je.maar ik laat het morgen wel ff weten
Ecosia
Ja, daarom ben ik ook runkeeper gaan gebruiken idd. Maar aangezien ik ook in de fok-groep op endomondo zit wil ik daar ook wat in kunnen zetten. Ik ga het eens proberen danquote:Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
export uit de een en import uit de ander.
Dat doe / deed ik ook omdat runkeeper een veel betere interval setting heeft / had dat endomondo![]()
![]()
in runkeeper doe je export to file (.gpx volgens mij) en bij endomondo, new workout (import from file)quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook runkeeper gaan gebruiken idd. Maar aangezien ik ook in de fok-groep op endomondo zit wil ik daar ook wat in kunnen zetten. Ik ga het eens proberen danInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
goed filmpje dit!quote:
Ecosia
Ja hoi ik moet gaan lopen maar ik heb geen zin.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:10 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
en spijt hebben .
Nu douchen! Ik heb het verdientMooi tempo hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS @ YUR
Ik kan je nu garanderen dat de 610 echt spatwater dicht is
Van garmin uploaden naar zowel Endomundo als runkeeper . Runkeeper gebruikte ik eerst om mee te rennen, en die hou ik bij omdat daar al m'n runs in staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey jij hebt dus zowel een endomondo als runkeeper track, hoe doe je dat??![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:16 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi ik moet gaan lopen maar ik heb geen zin.
Mja, zo toch maar omkleden..quote:
Ik ben duidelijk een mooiweerloper want ik vind het nu al zo koud buitenJa, je bent binnen no time warm, maar die eerste paar minuten.. brrrr.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
En hoe voldaan voel je je als je klaar bent en thuis uit zit te druppelen?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, zo toch maar omkleden..
Ik ben duidelijk een mooiweerloper want ik vind het nu al zo koud buitenJa, je bent binnen no time warm, maar die eerste paar minuten.. brrrr.
Dat dus!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:23 schreef YUR het volgende:
[..]
En hoe voldaan voel je je als je klaar bent en thuis uit zit te druppelen?
Gewoon gedachten ff uitzetten, omkleden en gaan lopen. Lekker muziekje erbij![]()
![]()
Ja is ook allemaal zo!
Nou ja, iPod is bijna opgeladen dus ik ga me nu echt maar omkleden
Ziggy played guitar
Koudquote:Op woensdag 12 september 2012 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, zo toch maar omkleden..
?? Het is 18 graden?
![]()
Overigens begint m'n leeftijd en mijn exorbitante levensstijl van de eerste 40 jaar me in te halen geloof ik. M'n rechterbeen doet nu letterlijk pijn vanaf mijn grote teen tot m'n heup
Ik heb gisteren m'n teen eh.. ja verdraait ofzo, geen idee maar doet heul zeer. Dan doet mijn scheen af en toe nog zeer. M'n knie begint nu zeer te doen en m'n heup doet al maanden zeer nadat ik lekker lening op een fiets moest stappen met een kinderzitje achterop![]()
![]()
Ouwe lulquote:Op woensdag 12 september 2012 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens begint m'n leeftijd en mijn exorbitante levensstijl van de eerste 40 jaar me in te halen geloof ik. M'n rechterbeen doet nu letterlijk pijn vanaf mijn grote teen tot m'n heup
Ik heb gisteren m'n teen eh.. ja verdraait ofzo, geen idee maar doet heul zeer. Dan doet mijn scheen af en toe nog zeer. M'n knie begint nu zeer te doen en m'n heup doet al maanden zeer nadat ik lekker lening op een fiets moest stappen met een kinderzitje achterop
Vertel mij wat. Toen ik gewoon moddervet op de bank hing deed er niks pijn. Nou ja... m'n ogen als ik in de spiegel keek, maar die kan je mijden.quote:![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Toen ik gewoon moddervet op de bank hing deed er niks pijn. Nou ja... m'n ogen als ik in de spiegel keek, maar die kan je mijden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me nog iets herinneren met een zwabber die brak enzoquote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Toen ik gewoon moddervet op de bank hing deed er niks pijn. Nou ja... m'n ogen als ik in de spiegel keek, maar die kan je mijden.
Maar dat heeft niks met lopen te maken![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:56 schreef winterstorm666 het volgende:
https://www.facebook.com/video/video.php?v=484481428243707
Ecosia
Hier lekker gelopen, weggegaan met stralend blauwe lucht, de laatste 10 minuten in de stromende regen, dat was wel koud
Maar het ging best lekker, had nog wel langer kunnen lopen maar het kwam zo met bakken uit de hemel...
Precies 1 uur gelopen en een afstand van 11.11 km afgelegd.
Cijfertjes die kloppen
Goed bezigquote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier lekker gelopen, weggegaan met stralend blauwe lucht, de laatste 10 minuten in de stromende regen, dat was wel koud
Maar het ging best lekker, had nog wel langer kunnen lopen maar het kwam zo met bakken uit de hemel...
Cijfertjes die kloppen
@Swets, ik had ook nooit ergens last van, en toen ik dit voorjaar begon met tennissen kreeg ik het ene pijntje na het andere. Niet motiverend als je net weer begint met sporten. Gelukkig nu helemaal geen pijntjes meer
(maar ik ben dan ook nog maar 33)
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Cijfertjes die kloppengoed bezig
![]()
![]()
gister mijn nike+ watch voor het eerst getest....
wat een verademing lopen zonder zo'n iphone in je zak / aan je arm.
Moet zeggen dat die portal van Nike er echt fraai uitziet...krijg je weer meer zin van om te lopen.it's better to burn out than to fade away...![]()
Zelfs dat niet, goh wat ging het slecht.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:23 schreef YUR het volgende:
[..]
En hoe voldaan voel je je als je klaar bent en thuis uit zit te druppelen?
En naar huis met buikkrampen en misselijk
Nou ja, volgende keer beter.Ziggy played guitar
Nog deelnemers van de bruggenloop in Nijmegen vanavond?Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
ben je zwanger?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, goh wat ging het slecht.
En naar huis met buikkrampen en misselijk
Nou ja, volgende keer beter.![]()
Ecosia
Vanavond ga ik nog een rondje lopen (5 à 6km) en daarna: RUST !!!
En zondag: 21,1km knallen bij de Halve van Hoogland![]()
Vraagje: Wat is nu wijsheid, het rondje van vanavond lopen op het wedstrijdtempo (om het gevoel van de snelheid in mijn benen te hebben) of juist in een laag tempo (om de benen lekker los te lopen).![]()
Interval, 400-600m op wedstrijdtempo.Sei wachsam,
Neequote:
Ziggy played guitar
![]()
![]()
vroege middag dip hier... mag gelukkig zo m'n zoon naar trainen brengen, anders zou ik in slaap vallen denk ik
@ MB, soms zit het mee, soms zit het tegen, maar je hebt het toch mooi maar gedaan![]()
![]()
als ik kijk naar mezelf? Rustig aan maarquote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef GlenHighland het volgende:
Vraagje: Wat is nu wijsheid, het rondje van vanavond lopen op het wedstrijdtempo (om het gevoel van de snelheid in mijn benen te hebben) of juist in een laag tempo (om de benen lekker los te lopen).
Ecosia
Woensdag al niet meer lopen voor een wedstrijd op zondag? Klein rustig rondje kan wel toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Verstandig zou zijn om niet te gaan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat was gewoon omdat ik keihard aan het zwabberen was. M'n ex deed het niet, zoals je je ongetwijfeld ook nog kan herinneren ;-)quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik kan me nog iets herinneren met een zwabber die brak enzo
Maar dat heeft niks met lopen te maken![]()
Als je interval gewend bent wat No-P zegt, evt kan je ook 1 tot 2km op wedstrijdtempo. Ik ga er hierbij wel van uit dat je halve marathon tempo 'eenvoudig' loopt. Als je dat niet gewend bent rustig loslopen zonder fratsen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:45 schreef GlenHighland het volgende:
Vraagje: Wat is nu wijsheid, het rondje van vanavond lopen op het wedstrijdtempo (om het gevoel van de snelheid in mijn benen te hebben) of juist in een laag tempo (om de benen lekker los te lopen).![]()
Bij de halve van A'dam heb ik zelfs de dag voor de wedstrijd nog een georganiseerde cityrunF means you're fucked![]()
Nu al niet meer lopen? Hmm, dan ga ik toch liever voor de optie van Jump: Een lekker rustig rondje hobbelen. Daar voel ik me denk ik beter bij dan helemaal niets doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Verstandig zou zijn om niet te gaan lopen.
En dan heb ik daarna toch nog tot zondag rust, dat moet toch voldoende zijn?![]()
damn te laat gezien die nijmegen bruggenloop. had wel graag meegelopen..home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Tuurlijk kan het. En als je het rustig aan doet Kan het ook niet veel kwaad. En dat is meestal het lastigste om je in te houden. Een beetje extra rust, spierherstel en glycogeen stapelen kan geen kwaad.![]()
Ik loop normaal geen interval, dus dat ga ik nu ook maar niet doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:14 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Als je interval gewend bent wat No-P zegt, evt kan je ook 1 tot 2km op wedstrijdtempo. Ik ga er hierbij wel van uit dat je halve marathon tempo 'eenvoudig' loopt. Als je dat niet gewend bent rustig loslopen zonder fratsen.
Dus een lekker rustig rondje it will be![]()
Bij mijn eerste 10km wedstrijd (afgelopen juni) had ik de week ervoor avondvierdaagse met de school van mijn dochters. Geen ideale voorbereidingquote:Op woensdag 12 september 2012 14:15 schreef YUR het volgende:
Bij de halve van A'dam heb ik zelfs de dag voor de wedstrijd nog een georganiseerde cityrun![]()
Maar dat heb ik nu wat beter gepland.![]()
Zelf ben ik een groot voorstander van een kort loopje op een heeeeeeeeeeeel rustig en ontspannen tempo op de dag voor een wedstrijd
Klinkt ook wel goed, maar ik weet niet of ik dan de discipline heb om heeeeeeeeeeeel rustig te lopen...... (ik ken mezelf)quote:Op woensdag 12 september 2012 14:22 schreef YUR het volgende:
Zelf ben ik een groot voorstander van een kort loopje op een heeeeeeeeeeeel rustig en ontspannen tempo op de dag voor een wedstrijd![]()
Als de HM je grote doel is....kan ik me écht niet voorstellen dat je dat niet op zou kunnen brengen. Alles voor je doelquote:Op woensdag 12 september 2012 14:24 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Klinkt ook wel goed, maar ik weet niet of ik dan de discipline heb om heeeeeeeeeeeel rustig te lopen...... (ik ken mezelf)
Second that, met een paar lichte en korte versnellingen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:22 schreef YUR het volgende:
Zelf ben ik een groot voorstander van een kort loopje op een heeeeeeeeeeeel rustig en ontspannen tempo op de dag voor een wedstrijd
Maar beginnersforum, rustig aan lijkt me beter advies voor de 1e halve![]()
![]()
Precies, paar keer korte steigerung van 30" ofzo maar het ligt inderdaad aan wat je normaal doet. Ik train voor een belangrijke wedstrijd gewoon door: minder volume en maar wel kort snelheidswerk. 2 dagen voor de wedstrijd vrij en 1 dag voor de wedstrijd 20' lopen met 3-4x steigerung van 30". JE moet in ieder geval niet opeens zwaar gaan trainen de laatste week.Sei wachsam,
Heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Als de HM je grote doel is....kan ik me écht niet voorstellen dat je dat niet op zou kunnen brengen. Alles voor je doel
Maar voor mijn grote doel breng ik na vanavond alleen nog maar rust op tot zondag.
(en dan stiekem dromen van een tijd onder de 2 uur)
![]()
Ik hoop (en denk) dat je die tijd gaat halenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:39 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in.
Maar voor mijn grote doel breng ik na vanavond alleen nog maar rust op tot zondag.
(en dan stiekem dromen van een tijd onder de 2 uur)
Gelukt btwquote:Op woensdag 12 september 2012 11:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
in runkeeper doe je export to file (.gpx volgens mij) en bij endomondo, new workout (import from file)en meteen van pg9 naar pg5 in het leaderboard
![]()
![]()
![]()
Medehardloper meldt zich voor wat tips en tricks!
Ben weer langzaam m'n conditie aan het opbouwen en ik heb laatst voor het eerst m'n training gelogd met MapMyRun. Ik kwam op 3,64km in 28:07 min, gemiddelde snelheid van 7,77km/u. Was op het eind wel flink rot, maar nog niet helemaal leeg.
Ik weet alleen niet goed hoe nu verder. Is het slim om nu met een bepaalde afstand of juist met een bepaalde tijd verhogen? En/of is de snelheid verhogen/behouden ook van belang?
Help![]()
![]()
Conditie > Snelheid in ieder geval de eerste paar weken maanden.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:17 schreef Dauntl3ss het volgende:
Medehardloper meldt zich voor wat tips en tricks!
Ben weer langzaam m'n conditie aan het opbouwen en ik heb laatst voor het eerst m'n training gelogd met MapMyRun. Ik kwam op 3,64km in 28:07 min, gemiddelde snelheid van 7,77km/u. Was op het eind wel flink rot, maar nog niet helemaal leeg.
Ik weet alleen niet goed hoe nu verder. Is het slim om nu met een bepaalde afstand of juist met een bepaalde tijd verhogen? En/of is de snelheid verhogen/behouden ook van belang?
Help
![]()
![]()
Helder.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Conditie > Snelheid in ieder geval de eerste paar weken maanden.
Moet ik nu inzetten op per keer een x aantal minuten langer of per training een bepaalde extra afstand nastreven?![]()
Vanavond weer met de Nike Run club lopen, erg lekker om in een groep te lopen. Wat ik wel weer lastig vind om daarna alleen te lopen. Veel minder motiverend![]()
![]()
De meeste mensen hier lopen met Evy. Of pak er een schema ( van bijvoorbeeld Run2Day) er eens bij.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:23 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Helder.
Moet ik nu inzetten op per keer een x aantal minuten langer of per training een bepaalde extra afstand nastreven?
Op schema lopen is gemakkelijker, geeft je min of meer een stok achter de deur. Lekker op de koelkast hangen , dan wordt je er elke dag mee geconfronteerd en dan moet je wel![]()
![]()
![]()
Het zal er wel aan liggen dat ik stiekem roodharig benquote:Op woensdag 12 september 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen Garmin![]()
Geintje schatMooi ding!
(rode baard, duivelsaard en zulks )
![]()
Ingeschreven voor de 10km tijdens de "Halve van Katwijk". Is mijn geboorte en woonplaats en er wordt dus naast de 21km ook een 10km en 5km georganiseerd. Stuk door de duinen en een stuk over strand, dus het zal wel vrij pittig worden vrees ik, zeker omdat het mijn eerste wedstrijd is. De komende 2 weken eens kijken of ik het lopen op strand en door duin kan integreren in een mooi loopje.
Enige nadeeltje is dat ik op vrijdag een bruiloft heb, dus dat is niet echt de ideale voorbereiding vrees ik. Doel is een tijd onder het uur en hoop rond de 55 minuten.
http://halvemarathon.avrijnsoever.nl/![]()
Ik ben nu aan het kijken naar het schema van Run2Day, ziet er idd goed en duidelijk uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De meeste mensen hier lopen met Evy. Of pak er een schema ( van bijvoorbeeld Run2Day) er eens bij.
Op schema lopen is gemakkelijker, geeft je min of meer een stok achter de deur. Lekker op de koelkast hangen , dan wordt je er elke dag mee geconfronteerd en dan moet je wel![]()
Instappen bij Gevorderde Beginner moet nu te doen zijn toch? Die start met een rustige duurloop van 30 min..![]()
Dat eh zou ik niet zo kunnen zeggen. Ik heb geen idee hoe fanatiek je bent, hoe lang je loopt, wat je motivatie is ( stel dat je bijvoorbeeld overgewicht hebt of knieen die slecht zijn dan zou ik zeggen van doe even een tandje terug en laat je benen wennen aan de km'ers).quote:Op woensdag 12 september 2012 15:33 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken naar het schema van Run2Day, ziet er idd goed en duidelijk uit.
Instappen bij Gevorderde Beginner moet nu te doen zijn toch? Die start met een rustige duurloop van 30 min..![]()
runinfo heeft ook prima schema's
Ecosia
Ik bedoel maar, schema's zat. Probeer iets te vinden wat je leuk vindt, maar vooral wat je aan kan. Als je 7,7 loopt (en nu gaan een boel mensen boe roepen en met stenen gooien) om vervolgens wel flink rot te zijn weet ik niet of het verstandig is om direct 3 keer per week een half uur te gaan hardlopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:35 schreef Jumparound het volgende:
runinfo heeft ook prima schema's
Het woord is aan de loop guru's hier![]()
![]()
Pffff, blij dat ik vanavond kan gaan lopen.
Heel de dag al ruzie aan het maken met een divisie in Frankrijk. Schiet niet echt op zo![]()
* Arquero mompelt iets niet zo aardigs over Fransen![]()
beginnersschema halverwege oppakken, dan weet je na 2 weken waar je staat
Ecosia
puta di madre!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:40 schreef Arquero het volgende:
Heel de dag al ruzie aan het maken met een divisie in Frankrijk. Schiet niet echt op zo![]()
* Arquero mompelt iets niet zo aardigs over Fransen
oh, dat is spaans
Ecosia
Zoiets jaquote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
puta di madre!
oh, dat is spaans![]()
![]()
![]()
Zijn alle Fransen raar ? Want mijn huisgenoot is er ook een en daar ben ik ook al niet over te sprekenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:40 schreef Arquero het volgende:
* Arquero mompelt iets niet zo aardigs over FransenGebruikt mijn shampoo (en ik heb mijn haar heel kort dus normaal doe ik eeuwen met een fles maar nu was die ineens binnen een week leeg)
Hij bakt mooi maar eens wat croissants om peace te sluiten.![]()
![]()
Putan du trottoir/merdequote:Op woensdag 12 september 2012 15:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
puta di madre!
oh, dat is spaans![]()
![]()
Geen overgewicht, geen mankementen, ik wil er serieus mee aan de slag want leuk en ben zeker fanatiek, misschien tequote:Op woensdag 12 september 2012 15:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat eh zou ik niet zo kunnen zeggen. Ik heb geen idee hoe fanatiek je bent, hoe lang je loopt, wat je motivatie is ( stel dat je bijvoorbeeld overgewicht hebt of knieen die slecht zijn dan zou ik zeggen van doe even een tandje terug en laat je benen wennen aan de km'ers).Heb daarom stiekem een beetje moeite met die schema's omdat ik er gewoon het geduld niet voor heb en denk dat het allemaal een stuk sneller kan/zou moeten (stom, weet ik).
Top, zal ik ook even naar kijken!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:35 schreef Jumparound het volgende:
runinfo heeft ook prima schema'sWaarom is 7,7 boe- en stenigwaardig?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, schema's zat. Probeer iets te vinden wat je leuk vindt, maar vooral wat je aan kan. Als je 7,7 loopt (en nu gaan een boel mensen boe roepen en met stenen gooien) om vervolgens wel flink rot te zijn weet ik niet of het verstandig is om direct 3 keer per week een half uur te gaan hardlopen.
Het woord is aan de loop guru's hierWat mis ik?
Maar oké, ik zet waarschijnlijk te hoog in. Probleem is dus dat ik zelf ook niet weet wat verstandig is.
Klinkt als de meest veilige optie idd.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:40 schreef Jumparound het volgende:
beginnersschema halverwege oppakken, dan weet je na 2 weken waar je staat![]()
Nee sorry ik wilde je niet ontmoedigen, zou het gewoon zonde vinden als je te snel te hard gaat en dan vervolgens een blessure te pakken hebt.quote:
Want er zijn genoeg mensen die in 2 weken ineens 16km willen lopen met een tempo van 13 kmph.
7,7 is niet steenwaardig, maar wat ik daar na zei wel![]()
Hardlopen is echter geen kattepis voor je lichaam en je geniet er veel langer van als je het langzaam opbouwt. Dus ga gewoon lekker lopen en luister naar je benen, die snelheid komt vanzelf![]()
![]()
Hmm, goed idee. Moet binnenkort toch naar de fabriek daar toe, heb ik meteen lekker ontbijtjequote:Op woensdag 12 september 2012 15:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hij bakt mooi maar eens wat croissants om peace te sluiten.![]()
![]()
Ik weet nog wel een beproefd middeltje tegen hoofdpijnquote:Op woensdag 12 september 2012 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
Als mijn hoofdpijn nou ff afzakt, ga ik vanavond![]()
![]()
![]()
Oh I bet you doquote:Op woensdag 12 september 2012 15:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een beproefd middeltje tegen hoofdpijn![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2012 15:59:40 ]![]()
Haha oké, dan snap ik iig wat je bedoelt.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee sorry ik wilde je niet ontmoedigen, zou het gewoon zonde vinden als je te snel te hard gaat en dan vervolgens een blessure te pakken hebt.
Want er zijn genoeg mensen die in 2 weken ineens 16km willen lopen met een tempo van 13 kmph.
7,7 is niet steenwaardig, maar wat ik daar na zei wel![]()
Hardlopen is echter geen kattepis voor je lichaam en je geniet er veel langer van als je het langzaam opbouwt. Dus ga gewoon lekker lopen en luister naar je benen, die snelheid komt vanzelf
Ik wil het ook zeker goed opbouwen en zal duidelijk moeten accepteren dat dat waarschijnlijk niet zo snel gaat als ik zelf zou willen..![]()
Betekent een training op het juiste niveau trouwens dat je hem echt fluitend moet kunnen lopen of is het wel zo dat je altijd 'gewoon' moe eindigt?![]()
Roze, hard en het glijd zo naar binnenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh i bet you do![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*trekt hardloopspullen aan*![]()
Ligt helemaal aan het doel van je training die dag. Er zijn dagen dat ik een beetje moe ben, dagen dat ik kapot ga en dagen dat ik het fluitend loop. Helemaal afhankelijk van het doel die dag. Elke training is weer anders.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:00 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Haha oké, dan snap ik iig wat je bedoelt.
Ik wil het ook zeker goed opbouwen en zal duidelijk moeten accepteren dat dat waarschijnlijk niet zo snel gaat als ik zelf zou willen..![]()
Betekent een training op het juiste niveau trouwens dat je hem echt fluitend moet kunnen lopen of is het wel zo dat je altijd 'gewoon' moe eindigt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zou zelf ook harder willen, maar ik houd me voorlopig maar even bezig met een lekkere conditie opbouwen. Zelf was ik ook een enorme brokkenpiloot op hardloopgebied namelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 16:00 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Haha oké, dan snap ik iig wat je bedoelt.
Betekent een training op het juiste niveau trouwens dat je hem echt fluitend moet kunnen lopen of is het wel zo dat je altijd 'gewoon' moe eindigt?![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar de vuistregel is: je juiste tempo is het tempo dat je nog kunt praten. (van mij mag je wel wat sneller)
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Roze, hard en het glijd zo naar binnen
Hoe weet jij dat 'ie' roze is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*trekt hardloopspullen aan*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat 'ie' roze is?Omdat ik er een keer eentje aanzag voor een skittleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nomnomnomquote:Op woensdag 12 september 2012 16:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat ik er een keer eentje aanzag voor een skittle![]()
![]()
Als ik me daar aan houd dan kan ik beter wandelschoenen aantrekkenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar de vuistregel is: je juiste tempo is het tempo dat je nog kunt praten. (van mij mag je wel wat sneller)
![]()
![]()
Dit wordt steeds ingewikkelder.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan het doel van je training die dag. Er zijn dagen dat ik een beetje moe ben, dagen dat ik kapot ga en dagen dat ik het fluitend loop. Helemaal afhankelijk van het doel die dag. Elke training is weer anders.
Ik ben een vrouw, praten kan ik altijd welquote:Op woensdag 12 september 2012 16:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook harder willen, maar ik houd me voorlopig maar even bezig met een lekkere conditie opbouwen. Zelf was ik ook een enorme brokkenpiloot op hardloopgebied namelijk![]()
![]()
Nee maar oké, duidelijk!![]()
Ja ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik me daar aan houd dan kan ik beter wandelschoenen aantrekkenMaar dat komt omdat ik niet fijn adem door mijn neus.
![]()
Dat geldt alleen voor je langzame duurlopen. Niet voor elke training. (bedenk je de interval- of fartlektraining)quote:Op woensdag 12 september 2012 16:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook harder willen, maar ik houd me voorlopig maar even bezig met een lekkere conditie opbouwen. Zelf was ik ook een enorme brokkenpiloot op hardloopgebied namelijk![]()
Ik hijg gewoon erg snel, zelfs als ik er niet eens echt moe van wordtquote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar dat komt omdat ik niet fijn adem door mijn neus.
Als ik tijdens een wandeling flink moet klimmen heb ik dat ook..
![]()
Nordic walkingquote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik me daar aan houd dan kan ik beter wandelschoenen aantrekken![]()
![]()
![]()
True maar daar houdt niet iedereen zich mee bezig. Het is daarom ook een vuistregel.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor je langzame duurlopen. Niet voor elke training. (bedenk je de interval- of fartlektraining)![]()
Iemand die net begint, zal pakweg de eerste twee tot drie maanden echt alleen maar met zijn of haar uithoudingsvermogen bezig zijn. Volhouden van minuten lopen. Pas daarna kom je op een moment dat je een kilometer of vier vijf kan lopen en dan kan je ervoor kiezen je snelheid te gaan opbouwen, bijvoorbeeld door intervaltrainingen in te passen in je trainingsschema.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik kan nog net hoi of hallo zeggen als ik aan het rennen ben, moet echt wel op mijn ademhaling letten ... Maar ook dat gaat steeds beter![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:14 schreef mosselmossel het volgende:
Iemand die net begint, zal pakweg de eerste twee tot drie maanden echt alleen maar met zijn of haar uithoudingsvermogen bezig zijn. Volhouden van minuten lopen. Pas daarna kom je op een moment dat je een kilometer of vier vijf kan lopen en dan kan je ervoor kiezen je snelheid te gaan opbouwen, bijvoorbeeld door intervaltrainingen in te passen in je trainingsschema.
Edit: In het run2day schema voor gevorderden zit dat er allemaal in, dus eigenlijk train je dan ook snelheid ?![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan nog net hoi of hallo zeggen als ik aan het rennen ben, moet echt wel op mijn ademhaling letten ... Maar ook dat gaat steeds beterdat red ik ook nog wel.. ga zo eens kijken of ik er meer uit krijg
![]()
![]()
Haaaaaaaaiquote:Op woensdag 12 september 2012 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat red ik ook nog wel.. ga zo eens kijken of ik er meer uit krijg
![]()
![]()
Afgelopen zondag heb ik tijdens de BtB een stukje samen gelopen met een andere kerel. We raakten een beetje aan de babbel, en toen vertelde hij me dat hij een boek had vertaald. Dat boek gaat over de snelste blinde marathonloper ter wereld (2uur31).
Nu kom ik via via via achter de naam van de man met wie ik heb lopen praten. Interessant, hij heeft ooit de poolkap van Groenland doorkruist
Dit is zijn site: http://www.bestaansverwondering.com
Ander linkje: http://bestaansverwonderi(...)turiers-allertijden/ . Het is die kale.
Toffe vent
Ayay Korporaal , ik ben al weg Korporaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hmm het is inmiddels 1,5uur verder....
Moet jij niet iets doen![]()
![]()
![]()
Mooi klokkie![]()
Zo fysio van de zaak had nog wel wat te kraken in mn rugMaar dat voelt wel goed. Sinds de vorige keer dat ik bij hem was, zei hij dat de stabiliteit in het bovenste gedeelte van mijn rug stukken verbeterd was, maar dat mijn onderrug nog wel wat kan gebruiken. Dus wat nieuwe oefeningen gekregen en moet zo'n gymnastic ball gaan aanschaffen om er een boek op te lezen, om de stabiliteit van de onderrug te vergroten.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
In zo'n schema kan het inderdaad allemaal terechtkomen ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Edit: In het run2day schema voor gevorderden zit dat er allemaal in, dus eigenlijk train je dan ook snelheid ?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Sorry, off topic![]()
![]()
Jaaaaa daar was de pakketbezorger!! Tight, langemouwenshirt en hemdje er bijZo even passen en dan lekker rennen. Ben benieuwd
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:18 schreef YUR het volgende:
Afgelopen zondag heb ik tijdens de BtB een stukje samen gelopen met een andere kerel. We raakten een beetje aan de babbel, en toen vertelde hij me dat hij een boek had vertaald. Dat boek gaat over de snelste blinde marathonloper ter wereld (2uur31).
Nu kom ik via via via achter de naam van de man met wie ik heb lopen praten. Interessant, hij heeft ooit de poolkap van Groenland doorkruist
Dit is zijn site: http://www.bestaansverwondering.com
Ander linkje: http://bestaansverwonderi(...)turiers-allertijden/ . Het is die kale.
Toffe vent!
Ecosia
over anderhalf uur ga ik lopen met een loopgroepje en mijn moeke(yuno de hond natuurlijk ook mee)
plan is een uur bostraining.
heb er zin in!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ga je met lange mouwen en tight rennen??quote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Jaaaaa daar was de pakketbezorger!! Tight, langemouwenshirt en hemdje er bijZo even passen en dan lekker rennen. Ben benieuwd
![]()
Picsquote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Maar...Dat wou ik ook vragen....quote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ga je met lange mouwen en tight rennen??Klinkt modderigquote:Op woensdag 12 september 2012 16:33 schreef winterstorm666 het volgende:
over anderhalf uur ga ik lopen met een loopgroepje en mijn moeke(yuno de hond natuurlijk ook mee)
plan is een uur bostraining.
heb er zin in!!alvast veel plezier
![]()
Nee, tight (3/4) en hemdjequote:Op woensdag 12 september 2012 16:35 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ga je met lange mouwen en tight rennen??![]()
Geen foto's hoor voorlopig![]()
![]()
Dan heeft het niet gehappendquote:
Ooohh .. plaatje van zhe interwebz dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, tight (3/4) en hemdje![]()
Geen foto's hoor voorlopig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: