SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 11-09-2012 22:25:55 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Kan via het werk wel met de 4 mijl van Groningen meedoen maar al die mensen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
fixedquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan via het werk wel met de 4 mijl van Groningen meedoen, al die mensen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
fixed 2quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga via het werk wel met de 4 mijl van Groningen meedoen met al die mensenF means you're fucked![]()
Is toch leukquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan via het werk wel met de 4 mijl van Groningen meedoen maar al die mensen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
![]()
Jullie zijn lieve lopers![]()
En goede lopers en goede doorzetters!
Fijn om te lezenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik vind www.inschrijven.nl trouwens niet handig zoeken als je een loop zoekt. Je hebt geen linkjes naar de sites van de lopen, en echt veel info krijg je ook niet. Ik zoek liever op www.hardloopkalender.nl[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
www.lvml.nlquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind www.inschrijven.nl trouwens niet handig zoeken als je een loop zoekt. Je hebt geen linkjes naar de sites van de lopen, en echt veel info krijg je ook niet. Ik zoek liever op www.hardloopkalender.nl
F means you're fucked![]()
Volgend jaar wil ik ook wedstrijden kunnen lopen. En me mijn grote mond zei ik van "och als de strongmanrun hier (Hellendoorn) weer is doe ik mee". Die is misschien volgend jaar hier ook. Dus wellicht doe ik dat ook
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Diepe helquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgend jaar wil ik ook wedstrijden kunnen lopen. En me mijn grote mond zei ik van "och als de strongmanrun hier (Hellendoorn) weer is doe ik mee". Die is misschien volgend jaar hier ook. Dus wellicht doe ik dat ook![]()
![]()
![]()
![]()
Pfuuuh. Daar moet je echt op trainen lijkt me.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Denk je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pfuuuh. Daar moet je echt op trainen lijkt me.![]()
Maar je zit hier in de buurt dus.. Wiezoloop al eens gedaan?? Ik hoop komend jaar mee te kunnen doen aan de 5![]()
![]()
![]()
Ja Nijverdal. Wiezoloop moet lukken! Kunnen m'n vrienden me ook mooi aanmoedigen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk je?![]()
Maar je zit hier in de buurt dus.. Wiezoloop al eens gedaan?? Ik hoop komend jaar mee te kunnen doen aan de 5
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja Nijverdal. Wiezoloop moet lukken! Kunnen m'n vrienden me ook mooi aanmoedigen.Buurman!
Wij staan altijd aan de zijlijnmet hond
en schoonouders. Schoonpa deed altijd mee maar heeft nu een klapvoet dus moet opnieuw trainen/leren hardlopen
En wat neven van mijn
en wellicht mijn
en ik dus zelf ook volgend jaar
Ik vind vooral de 10k gaaf om te zien met al die snelle negers die altijd mee doen![]()
![]()
Jij woont daar? Heb de Wiezoloop nog niet gezien. Ben 1 x geweest op een zaterdag. Dit jaar wou ik naar Miss Montreal maar was ik ziek.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Buurman!
Wij staan altijd aan de zijlijnmet hond
en schoonouders. Schoonpa deed altijd mee maar heeft nu een klapvoet dus moet opnieuw trainen/leren hardlopen
En wat neven van mijn
en wellicht mijn
en ik dus zelf ook volgend jaar
Ik vind vooral de 10k gaaf om te zien met al die snelle negers die altijd mee doen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij woont daar? Heb de Wiezoloop nog niet gezien. Ben 1 x geweest op een zaterdag. Dit jaar wou ik naar Miss Montreal maar was ik ziek.Wij slaan meestal de feesten 's avonds over, veel te druk en stomme muziek. Alleen de Wiezoband is leuk, met (oud) Wierdenaren. Maar dit jaar was het ook weer stampvol dus zijn we snel weer naar huis gewandeld.
![]()
![]()
en dat was les 2 van renate
op een gegeven moment voelden mn kuiten erg zwaar aanmaar heb volgehouden
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga reddenje kan het! écht!
![]()
Als ik 4 minuten kan, kan jij mákkelijk 3, wedden?
![]()
![]()
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden
Joh, dat dacht ik in het begin ook en zondag liep ik 40. Er is maar 1 ding voor nodig: blijven lopenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden![]()
![]()
Precies hetzelfde hier! En nu ben ik druk met halve marathonsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Joh, dat dacht ik in het begin ook en zondag liep ik 40. Er is maar 1 ding voor nodig: blijven lopen
Ja, je kunt ook meteen doorslaan, maar dat hoeft nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier! En nu ben ik druk met halve marathons![]()
![]()
thnx voor de aanmoedigingen
ik ga er gewoon voor, maar tis nu moeilijk voor te stellen dat ik over een tijdje 5 km kan lopen![]()
![]()
Ik wil de GPS fout workout niet weghalen het staat zo gaaf![]()
Maar ga het wel doen morgen of zo want het moet wel de waarheid enigszins benaderen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Dat gaat je lukken. Sowieso!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga er gewoon voor, maar tis nu moeilijk voor te stellen dat ik over een tijdje 5 km kan lopen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Een quote uit het eerste deel van deze reeks (is mijn vorige username):Dat was de eerste keer dat ik begon met Evy. Daarna heb ik het een paar keer laten versloffen en ben ik ook weer een paar keer opnieuw begonnenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:24 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb zin om te gaan lopen, maar ik heb gisteren les 2 gedaan. Niet verstandig om te lopen vandaag he?
Je kunt het echt! Conditieloze ik heb vandaag les 13 van Evy gelopen, 4-5-5-4 (met telkens drie minuten wandelen tussendoor) terwijl ik les 1 van Evy op mijn tandvlees heb uitgelopen destijdsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga redden
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga er gewoon voor, maar tis nu moeilijk voor te stellen dat ik over een tijdje 5 km kan lopen
Doorzetten en het gaat lukken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Hallo allemaal.
Ook ik ben begonnen met hardlopen, yes! Eindelijk die luie kont van de bank. Ik doe het netjes om de dag, daarnaast doe ik de 30 day shred van Jillian Michaels (level 2 nu).
Erg leuk om hier mee te lezen en vooral te leren, dus daarom stel ik mij eens voor. Toch netter dan alleen maar meelezen![]()
Wat knap wat jullie allemaal doen!!
Volgens mij gebruiken de meesten van jullie de app van Evy? Ik heb destijds 'Learn to Run' gedownload. Inmiddels gisteren les 11 voltooid:
5 min hardlopen - 2 min wandelen - 10 minuten hardlopen - 3 minuten wandelen - 10 minuten hardlopen - 3 minuten wandelen.
Ik had toen ik de eerste les deed nooit gedacht dat ik ooit de tien minuten achter elkaar zou halen, hahaha.![]()
Ik begon in deel 3 of zo, dus ik ben er wat minder op vooruit gegaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef YUR het volgende:
Een quote uit het eerste deel van deze reeks (is mijn vorige username):
[..]
Dat was de eerste keer dat ik begon met Evy. Daarna heb ik het een paar keer laten versloffen en ben ik ook weer een paar keer opnieuw begonnen![]()
![]()
Niet te snel lopen, houding in orde hebben. Conditioneel lukt het wel? Volgende les lukt je wel, en als het niet lukt (lukt je wel) maar als... Dan iets rustiger aan, kop op en na een dag rust weer proberen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
volgende les moet ik op halverwege 3 minuten aan één lopen, kan me nu niet voorstellen dat ik dat ga reddenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ik ben in de challenge uit de min!
![]()
![]()
Hier ben ik echt heeeel blij mee, aangezien ik met al die blessures dacht dat ik de challenge wellicht niet meer zou gaan halen
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ik ben in de challenge uit de min!
![]()
Keigoed! Ik weet nog dat ik in de eerste maanden ongeveer gelijk met jou op ging, maar inmiddels lig ik 80 km achter...... Beetje doorlopen de komende maanden dus!
![]()
ja conditioneel ging t wel, was steeds vrij snel hersteld, maar mn houding is idd een aandachtspuntquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet te snel lopen, houding in orde hebben. Conditioneel lukt het wel? Volgende les lukt je wel, en als het niet lukt (lukt je wel) maar als... Dan iets rustiger aan, kop op en na een dag rust weer proberen.![]()
Knap! Learn to run bouwt wel sneller op dan Evy!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef miekie72 het volgende:
Hallo allemaal.
Ook ik ben begonnen met hardlopen, yes! Eindelijk die luie kont van de bank. Ik doe het netjes om de dag, daarnaast doe ik de 30 day shred van Jillian Michaels (level 2 nu).
Erg leuk om hier mee te lezen en vooral te leren, dus daarom stel ik mij eens voor. Toch netter dan alleen maar meelezen![]()
Wat knap wat jullie allemaal doen!!
Volgens mij gebruiken de meesten van jullie de app van Evy? Ik heb destijds 'Learn to Run' gedownload. Inmiddels gisteren les 11 voltooid:
5 min hardlopen - 2 min wandelen - 10 minuten hardlopen - 3 minuten wandelen - 10 minuten hardlopen - 3 minuten wandelen.
Ik had toen ik de eerste les deed nooit gedacht dat ik ooit de tien minuten achter elkaar zou halen, hahaha.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Maar daarom ga je ook naar de Start to Run cursusquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja conditioneel ging t wel, was steeds vrij snel hersteld, maar mn houding is idd een aandachtspunt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
sjuust!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar daarom ga je ook naar de Start to Run cursus![]()
![]()
Bedankt, ik doe ook maar wat en zag deze tussen de apps op de market staan destijds.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Knap! Learn to run bouwt wel sneller op dan Evy!Voordat ik dit forum tegenkwam. Moet zeggen dat het me eigenlijk meevalt. Hoewel ik gisteren de eerste 5 minuten zwaar vond en de 2x10 erna lekker. Raar. Maar kon donderdag tot en met maandag niet, dus wellicht lag het daar aan. Ik vind het in ieder geval heerlijk om te doen en dat valt mij alleszins mee (dat ik het heerlijk vind dus)
![]()
(ongeveer) 10 km gerend in 55 minuten! Voor mij een hele prestatie aangezien ik hiervoor nooit meer dan 6-7 deed en dan altijd een deel ervan wandelde ... vanavond had ik opeens de energie om een groot rondje te doen en tot m'n verbazing is het me gelukt zonder te wandelen. Ik schat m'n kansen voor de Dam tot Dam opeens veeeeel hoger in!
Wat eten jullie op de dag van een wedstrijd? Goed ontbijt van brood of muesli ofzo en dan veel complexe koolhydraten? En voor de wedstrijd even goed poepen?![]()
Dat je het heerlijk vindt om te doen is het allerbelangrijkst en moet ook altijd het allerbelangrijkst blijvenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef miekie72 het volgende:
[..]
Bedankt, ik doe ook maar wat en zag deze tussen de apps op de market staan destijds.Voordat ik dit forum tegenkwam. Moet zeggen dat het me eigenlijk meevalt. Hoewel ik gisteren de eerste 5 minuten zwaar vond en de 2x10 erna lekker. Raar. Maar kon donderdag tot en met maandag niet, dus wellicht lag het daar aan. Ik vind het in ieder geval heerlijk om te doen en dat valt mij alleszins mee (dat ik het heerlijk vind dus)
Ik loop de eerste twee minuten inwendig altijd enorm te vloeken omdat ik dan overal pijntjes voel en moeilijk ga ademen en niet begrijp wat ik aan het doen benquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:34 schreef miekie72 het volgende:
[..]
Bedankt, ik doe ook maar wat en zag deze tussen de apps op de market staan destijds.Voordat ik dit forum tegenkwam. Moet zeggen dat het me eigenlijk meevalt. Hoewel ik gisteren de eerste 5 minuten zwaar vond en de 2x10 erna lekker. Raar. Maar kon donderdag tot en met maandag niet, dus wellicht lag het daar aan. Ik vind het in ieder geval heerlijk om te doen en dat valt mij alleszins mee (dat ik het heerlijk vind dus)
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik loop de eerste twee minuten inwendig altijd enorm te vloeken omdat ik dan overal pijntjes voel en moeilijk ga ademen en niet begrijp wat ik aan het doen benjup, de eerste minuten zijn echt het zwaarste!
![]()
![]()
Hahaha, herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik loop de eerste twee minuten inwendig altijd enorm te vloeken omdat ik dan overal pijntjes voel en moeilijk ga ademen en niet begrijp wat ik aan het doen ben![]()
inderdaad, en wat dat betreft maakt het niet uit of je 2.5km of 25km loopquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]jup, de eerste minuten zijn echt het zwaarste!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: