Ik ben dan ook Vlaming.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef Hooidraad het volgende:
Beach heeft een toetsenbord met azerty-indeling.
Large.nlquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef Snowbells het volgende:
Kent iemand winkels zoals mango, zara?
Praat minstens een week met me niet, wie weet ben ik dan een beetje afgekoeld.quote:
Ook wel zo ongeveer. Vroeger ook nog t fust maar daar kom ik niet meer binnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Verschillend wel, Skihut, BED, Café Fout. Eigenlijk van alles wel.Jij?
Haha, awh. Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ook wel zo ongeveer. Vroeger ook nog t fust maar daar kom ik niet meer binnen.
Jaaaaaa en berska en vilaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef Snowbells het volgende:
forever 21?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef Snowbells het volgende:
Had ruzie met een portier gekregenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Haha, awh. Hoezo dat dan?
Nee want ik gebruik mijn klonen nooit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
hebben jullie ook weleens dat iemand je kloon aanvalt en dat je dan de drang krijgt om jezelf te verdedigen ondanks dat dat de bedoeling was
Ik heb geen kloons.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
hebben jullie ook weleens dat iemand je kloon aanvalt en dat je dan de drang krijgt om jezelf te verdedigen ondanks dat dat de bedoeling was
Nee ik heb geen kloon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Niet weten dat jij lekker bentquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
Ik weet nog wel toen ik af en toe met Smatjew postte![]()
Ging die koekiemonster een keer DM'en met of ik lekker was enzo
Haha dat meisje heeft iets te kleine maat aan. Zo krijg je het natuurlijk nooit warm he.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef Snowbells het volgende:
Dit. jasje. moet. hebben. http://www.forever21.com/(...)000040840&VariantID=
Liefde moet je nooit uit de weg gaan :$quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vind dat zo sneuFOK! is geen datingsite ofzo
panzer toch??quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:28 schreef Snowbells het volgende:
Mijn eerste dm was ook van een dude die indruk probeerde te maken.
dat soort jassenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig loopt iedereen hier in
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
Panzer dat is toch die KLBSC kneus
Shit niet? Dan hoef ik je dus ook niet proberen te hosselen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vind dat zo sneuFOK! is geen datingsite ofzo
Nog nooit in zo'n soort jas gelopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig loopt iedereen hier in
Was ik niet gefriendzoned ofzoietsquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit niet? Dan hoef ik je dus ook niet proberen te hosselen.
Oh echt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Was ik niet gefriendzoned ofzoiets
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog nooit in zo'n soort jas gelopen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
![]()
Je weet best dat ik dat niet zo bedoel
Niet grappig, hij heeft net te horen gekregen dat zijn vader ook zijn broer isquote:
Je hebt zeker net GTST gekeken, anders kom je niet aan zulke ideeën.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet grappig, hij heeft net te horen gekregen dat zijn vader ook zijn broer isZijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ik heb sinds het weer begonnen is na de zomer pas 2 afleveringen gezien ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt zeker net GTST gekeken, anders kom je niet aan zulke ideeën.
Hoe is het met m'n boi?quote:
Geen idee. Ik kijk het al minstens 4 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb sinds het weer begonnen is na de zomer pas 2 afleveringen gezien ofzoMoet nog zoveel terugkijken. Maar is dit echt gebeurd? Niet spoileren verder!!!
Gewoontjes, met jou dan???????quote:
Okéquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk het al minstens 4 jaar niet meer.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OkéLaura is hottie geworden ;$ (L)
quote:But after a while, when my mouth's not so dry
I'll dance up a storm, sure life's looking fine
But as darkness falls, I return to my bed
Don't ask me more questions, don't fuck with my head
ja ook wel, ontslag genomen bij de AHquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoontjes, met jou dan???????
Nog kogels opgevangen voor ome Geert?
rip collega.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja ook wel, ontslag genomen bij de AH
ja, met mn blote ogen
Hahaha zuchtquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Noord- of Zuid-Hollandwie speelt er?
Wat zeiden ze????quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja ook wel, ontslag genomen bij de AH
ja, met mn blote ogen
Ik gloei van binnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef Snowbells het volgende:
Thee zettenOV brengt mij op ideeën
jij gaat toch ook weg?quote:
Vroeger vond ik haar ook niet zo, maar ze is aardig goed opgedroogdquote:
'jmmrjmmr'quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat zeiden ze????
Niet met je tanden gevangen? Je skills vallen me tegen.
Ik mag niet weg van collega's dus ik settle nog wel even.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij gaat toch ook weg?gaan we samen uitkeringtrekken
Opgedroogd als in uitgedroogd lijk zeker? Ze zal onderhand wel 90 zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger vond ik haar ook niet zo, maar ze is aardig goed opgedroogd
hoezo mag niet weg?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik mag niet weg van collega's dus ik settle nog wel even.
stagiair.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'jmmrjmmr'
ik ben nog stagiair heh
Opgedroogd als in veranderd in een mooie rijpe vrouwquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Opgedroogd als in uitgedroogd lijk zeker? Ze zal onderhand wel 90 zijn.
o zoquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben middelpunt van gezelligheid, ik ben de winkel.
Noud speelt nog in GTST jaquote:
Fuck de winkel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
o zoik dacht je mag niet ontslag nemen van de winkel zelf
maar is wel waar wat ze zeggenOV feestzetter
slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
Roken en dan gaan slapen morgen vroeg op
schijt aan de maatschappijquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Fuck de winkel.
Eigen muziek via intercom jwz dansende mensen.
Dan doe ik altijd rijtje dansende mensen youtube filmpjes.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
schijt aan de maatschappij
doe ik ook tijdens nachtdienstjeweet
Trustequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
Roken en dan gaan slapen morgen vroeg op
net zoals die russen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan doe ik altijd rijtje dansende mensen youtube filmpjes.
Die van mij toch.quote:
dees?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eerst de russen dan de turken enz
quote:
geen originele titel hebben.quote:
beter ga je die moves ook maken tijdens de meetquote:
Ruska Dyskoteka w Piaskownicy niet uit je hoofd kennen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wist dat niet meer uit mijn hoofd ja.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ruska Dyskoteka w Piaskownicy niet uit je hoofd kennen.
mah niggaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ruska Dyskoteka w Piaskownicy niet uit je hoofd kennen.
Ik doe deze @ 1:00quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
beter ga je die moves ook maken tijdens de meet
maar ik ben geen mocroquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:50 schreef Oceanview het volgende:
Heppie, Ragboer en ik op dat feestje.
OVquote:
HOE IS HET MIJN MOCRO BROEDERquote:
Dientjequote:
Ja gaat wel goed en met jou?quote:
OKOK JA MET MIJ OOK WEL, MORGEN VRIJ ALLEEN EHBO LKKR WELquote:
Ro-aldquote:
ja hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed en met jou?
KRUL IS OOK AL VRIJ GELUKKIG DOE IK NIET MEE MET EHBO MET JOUquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
OKOK JA MET MIJ OOK WEL, MORGEN VRIJ ALLEEN EHBO LKKR WEL
DrNick, mijn fan.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja hoor
[..]
KRUL IS OOK AL VRIJ GELUKKIG DOE IK NIET MEE MET EHBO MET JOU
Snow, baasquote:
Video games vond ik nog wel oke maar dit...quote:
SV! Hoeist met je bier?quote:
Wij weten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Snow, baasomdat foo fighters.
Geen hint om te minderen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel goed, maar ik zit nu noodgedwongen aan het alcoholistenbier
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Video games vond ik nog wel oke maar dit...
Eerste 10 secondes waren leuk maar daarna begon het andere deuntje en dat vind ik niet leuk.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eerste 10 secondes waren leuk maar daarna begon het andere deuntje en dat vind ik niet leuk.
Dit is wel oke en heeft veel weg van video gamesquote:
bij een vriend tot diep in de nacht opblijven, 6 suikerklontjes in de koffiequote:
Dit is dan wel weer een groter dan normaal theeglas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bij een vriend tot diep in de nacht opblijven, 6 suikerklontjes in de koffie
Ja daar ook, was meer suiker dan koffiequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een groter dan normaal theeglas.
Suiker met koffie drinken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja daar ook, was meer suiker dan koffie
quote:
noobquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik mocht vandaag ook op een partij stemmen, pvda it is
Dat volg ik niet eens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
vooral omdat ze 24/7 discussie uitlokken die nergens overgaan
Ga daten met hem.quote:
dat doe ik ook weleens hoor maar dan over video games en dat mijn mening superieur isquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
vooral omdat ze 24/7 discussie uitlokken die nergens overgaan
quote:
Oh godquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, zei ik Samsom? Ik bedoelde natuurlijk op jou
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat doe ik ook weleens hoor maar dan over video games en dat mijn mening superieur is
Ook heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:39 schreef DrNick het volgende:
Volgens de Spangas test ben ik Stapelverliefd, Je loopt de hele dag rond met een glimlach op je gezicht. Bij alles wat je ziet en bij alles wat je tegenkomt, denk je aan je die superleuke knapperd! Je bent verstrooid. Als de leraar je een vraag stelt, geef je antwoord op de vorige vraag. Bij de gymles vang je bijna geeneen bal. Je zit namelijk met je gedachten ergens anders. Wat er met je aan de hand is? Simpel! Je bent stapelverliefd!
37 en jij?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
komt omdat ze hot is, ze koelt daarmee af..
Liefde is zacht als een roos, maar soms prikt je jezelf aan de doorns..quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:39 schreef DrNick het volgende:
Volgens de Spangas test ben ik Stapelverliefd, Je loopt de hele dag rond met een glimlach op je gezicht. Bij alles wat je ziet en bij alles wat je tegenkomt, denk je aan je die superleuke knapperd! Je bent verstrooid. Als de leraar je een vraag stelt, geef je antwoord op de vorige vraag. Bij de gymles vang je bijna geeneen bal. Je zit namelijk met je gedachten ergens anders. Wat er met je aan de hand is? Simpel! Je bent stapelverliefd!
Fresh and cleanquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik rond de 38 dacht ik, maar ik switch meestal
Fixedquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fresh and clean we a shine
Hoeveel jij dan?quote:
True, LB is zooo hotquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
komt omdat ze hot is, ze koelt daarmee af..
Link?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:39 schreef DrNick het volgende:
Het is toch we shinequote:
Verbrand jij niet?quote:
Die test kan ik niet eens maken omdat internetquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://www.spangas.nl/test/testDoemee.php?test=13
Oh ja wij zijn ook jamaicaans iddquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat jij wil
we a shine is jamaicaans
Jij ook al?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh ja wij zijn ook jamaicaans idd
Omdat flashquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die test kan ik niet eens maken omdat internet
kijk dit om je te kalmeren en lees de top commentquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik durf de tunnel niet in te lopen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kijk dit om je te kalmeren en lees de top comment
Nee omdat liefde op internet snap dat dan.quote:
Verdommequote:Smoorverliefd!
Misschien wil je het ontkennen, maar je praat je hier niet meer onderuit! Jij bent overduidelijk SMOORVERLIEFD!
Waarschijnlijk kan iedereen om jou heen je zien stralen! Dit valt niet meer te verbergen !
Weet je nog hoe verliefd Abel was op zijn zomerliefde? Nou, zo verliefd ben jij dus ook!
Ga er lekker van genieten, want verliefd zijn kan echt het leukste zijn dat er is !
Oh jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee omdat liefde op internet snap dat dan.
quote:
flipsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef Flippiee het volgende:
Lellebel staat boven aan bij mijn vriendensuggesties
Over wie gaat het?quote:
Jij jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Over wie gaat het?EN NEE NIET IK!
Ik ook hoor, moet je slecht of stoer zijn om wiet te roken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee ik ben maar een braaf jongetje
En nu eerlijk?quote:
Ik zag ineens een mummie en alles werd grijs en ik rende weg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat voelt lekker altijd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat antwoord is gebaseerd op hoe ik met jou om ga.![]()
dat was slender jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zag ineens een mummie en alles werd grijs en ik rende weg.
Ik zou zoiets in het echt wel mee willen maken, lekker avontuurlijk en spannendquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zag ineens een mummie en alles werd grijs en ik rende weg.
Eigenlijk wil ik gillen als een meisje maar ik ben geen meisje.quote:
quote:Resultaat: Een beetje verliefd!
Jij bent verliefd, maar niet stapelverliefd. Eigenlijk ben je gewoon een beetje verliefd. Of gek op iemand, zoals ze dat ook wel eens noemen.
Je vindt die supercoole knapperd heel erg leuk, maar je laat je niet gek maken. Af en toe zien mensen een glimlach op je gezicht. Waarom? Omdat je verliefd bent. Een beetje verliefd.
ik kan ook gillen als een meisjequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gillen als een meisje maar ik ben geen meisje.
Ik kan het maar doe het niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik kan ook gillen als een meisje
ik niet dan gaat mijn stem kapotquote:
Dat ook en ik had even bezoek.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik, want dat klinkt raar voor buren en ouders toch?
Je levenswoorden zullen me bijblijven. Nog hozzltips?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, moet je slecht of stoer zijn om wiet te roken?
nee, je doet het voor de lol om te genieten
Jezelf blijven en je ding doen, laat niemand je leven controlerenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je levenswoorden zullen me bijblijven. Nog hozzltips?
rip stem rip zielquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik niet dan gaat mijn stem kapotdat wordt dan maar niet gillen bij de meet
Ja dat doen mijn ouders nu dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jezelf blijven en je ding doen, laat niemand je leven controleren
Klopt, je bent nog minderjarig en jong ouders hebben meestal gelijk..quote:
heb geen ziel sryquote:
Hij heeft jou hosselen en blowen geleerd?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, je bent nog minderjarig en jong ouders hebben meestal gelijk..
Zonder mijn vader had ik niet veel bereikt
Nee, ik ben geen hosselaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hij heeft jou hosselen en blowen geleerd?
Welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |