Ik ben dan ook Vlaming.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef Hooidraad het volgende:
Beach heeft een toetsenbord met azerty-indeling.
Large.nlquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef Snowbells het volgende:
Kent iemand winkels zoals mango, zara?
Praat minstens een week met me niet, wie weet ben ik dan een beetje afgekoeld.quote:
Ook wel zo ongeveer. Vroeger ook nog t fust maar daar kom ik niet meer binnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Verschillend wel, Skihut, BED, Café Fout. Eigenlijk van alles wel.Jij?
Haha, awh. Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ook wel zo ongeveer. Vroeger ook nog t fust maar daar kom ik niet meer binnen.
Jaaaaaa en berska en vilaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef Snowbells het volgende:
forever 21?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef Snowbells het volgende:
Had ruzie met een portier gekregenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Haha, awh. Hoezo dat dan?
Nee want ik gebruik mijn klonen nooit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
hebben jullie ook weleens dat iemand je kloon aanvalt en dat je dan de drang krijgt om jezelf te verdedigen ondanks dat dat de bedoeling was
Ik heb geen kloons.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
hebben jullie ook weleens dat iemand je kloon aanvalt en dat je dan de drang krijgt om jezelf te verdedigen ondanks dat dat de bedoeling was
Nee ik heb geen kloon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Niet weten dat jij lekker bentquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
Ik weet nog wel toen ik af en toe met Smatjew postte![]()
Ging die koekiemonster een keer DM'en met of ik lekker was enzo
Haha dat meisje heeft iets te kleine maat aan. Zo krijg je het natuurlijk nooit warm he.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:26 schreef Snowbells het volgende:
Dit. jasje. moet. hebben. http://www.forever21.com/(...)000040840&VariantID=
Liefde moet je nooit uit de weg gaan :$quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vind dat zo sneuFOK! is geen datingsite ofzo
panzer toch??quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:28 schreef Snowbells het volgende:
Mijn eerste dm was ook van een dude die indruk probeerde te maken.
dat soort jassenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig loopt iedereen hier in
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
Panzer dat is toch die KLBSC kneus
Shit niet? Dan hoef ik je dus ook niet proberen te hosselen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vind dat zo sneuFOK! is geen datingsite ofzo
Nog nooit in zo'n soort jas gelopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig loopt iedereen hier in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |