Ik was al vroeg naar huis, vond het niet zo leuk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het was een goede avond, lekker gestampt en veel gratis drank op het eind
Ik heb even de taalnazi uitgehangenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik zou graag willen werken als vakkenvuller bij Albert Heijn. Juist bij u omdat ik uw supermarkt altijd al een prettige supermarkt heb gevonden. Werkervaring heb ik nog niet, dat zou ik heel graag bij u op willen doen. Ik ben erg gemotiveerd en een harde werker. Het lijkt mij erg leuk om het visitekaartje van uw winkel te kunnen zijn en ervoor te zorgen dat de klanten zich thuis voelen in de winkel.
Ga eens naar de Beurs.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik was al vroeg naar huis, vond het niet zo leuk.
ik zie niet wat je veranderd hebt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb even de taalnazi uitgehangen
gedaan bedanktquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee niet overdreven, ik zou wel nog een spatie toevoegen zie het dikgedrukte stukje.
noortquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
werkengwn lenen en als je moet terugbetalen naar noort korea emigreren
Maakt niet uit, gewoon dat van mij copy/pastenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik zie niet wat je veranderd hebt?
Waar ga jij dan heen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Daar lopen mij teveel lullo's.
meer lenen om je andere terug te betalen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
werkengwn lenen en als je moet terugbetalen naar noort korea emigreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |