Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............quote:
Wij kunnen tenminste gelijktijdig posten in tegenstelling tot wp.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel kloon van jou.
Hij is zo oud, het lijkt wel haar oom.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
Snow en heatseeker zitten in een boom
had je ons in utreg nog gehoord of ook niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet meegemaakt maar ik geloof best dat hetis
Hij maakt slechte kloons en durft nu niet meer op FOK! te komen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij kunnen tenminste gelijktijdig posten in tegenstelling tot wp.
Ik en HS gaan nooit in een boom zitten,quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is zo oud, het lijkt wel haar oom.
quote:
Ik ben eigenlijk vergeten te vragen of dat je nou gelukt was of niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............
Ik ging zwaar hard mijn best doen om met mijn dronken harses NIET mee te doen (en niet te 'dansen') op dat verschikkelijk nummer
Dat kan.quote:
Hij is maar 2x zo oudquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is zo oud, het lijkt wel haar oom.
ik en <random persoon>quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik en HS gaan nooit in een boom zitten,
Echt he.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij maakt slechte kloons en durft nu niet meer op FOK! te komen.
Niet met dat nummer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
had je ons in utreg nog gehoord of ook niet?
Ja, met moeite.. maar het is me gelukt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eigenlijk vergeten te vragen of dat je nou gelukt was of niet?
Ik wachtte op jouquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van jou. Ik zou meteen het linkje naar het topic plaatsen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Oceanview het volgende:
Als je wp vermoord word je berecht voor 3 moorden
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
WIJ WILLEN SEKS MET DIE KALE .. kut
Daar heb ik al gespeeld, wat nu?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ksst Ksst ga hier spelen. Doe hier alsof je op twitter zit
Ja eentje voor mij, eentje voor mijn kloon, en een ander voor het kind wat in mijn buik groeitquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Oceanview het volgende:
Als je wp vermoord word je berecht voor 3 moorden
goede tijden dezequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Oceanview het volgende:
KALE KANODJ DARCLII
OHH PIRANIA
![]()
![]()
HAHA BRANK MENEER AARD APPEL
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Oceanview het volgende:
KALE KANODJ DARCLII
OHH PIRANIA
![]()
![]()
HAHA BRANK MENEER AARD APPEL
![]()
![]()
![]()
![]()
Wappenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef Dimens het volgende:
Degene die mij missen, mogen bellen of wappen.
Hey ouwe doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als ''ouwe'' en ''man'' op zijn Noord-Hollands.
ik moet mijn best doen niet te kotsen als ik dat accent hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hey ouwe doe eens normaal man.
Ik kom uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet mijn best doen niet te kotsen als ik dat accent hoor
Shit dan kunnen we maar beter niet samen naar de biosquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet mijn best doen niet te kotsen als ik dat accent hoor
zeg jij ook ''ouwe'' en ''man'' als stopwoordje bij een zin?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit dan kunnen we maar beter niet samen naar de bios
Zelfs bij DM's man elke keer, werd er ook al ziek van.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg jij ook ''ouwe'' en ''man'' als stopwoordje bij een zin?
Wat?quote:
Ouwe al heel lang niet meer, man nauwelijks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg jij ook ''ouwe'' en ''man'' als stopwoordje bij een zin?
Volgens mij ga ik daar niet meer zolang werken tenzij ik Teamleider mag worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
Ov als ik over 2 jaar nog bij de c1000 werk dan zijn we collega's.
Dan is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ouwe al heel lang niet meer, man nauwelijks.
Dudeeeeeeeeee das toch totaal anders dan irlquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs bij DM's man elke keer, werd er ook al ziek van.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ouwe al heel lang niet meer, man nauwelijks.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit dan kunnen we maar beter niet samen naar de bios
Hoeveel verdien jij dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik daar niet meer zolang werken tenzij ik Teamleider mag worden.
Oh, dus je speelt een karakter?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dudeeeeeeeeee das toch totaal anders dan irl
Volgens mij krijg je meer omdat jij ook all-in loon krijgt.quote:
Dat zei ik niet. Alleen ik kan toch veel vaker op een forum het woordje man typen dan dat irl te zeggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dus je speelt een karakter?
Online stopwoordjes zijn toch heel wat anders joh.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs bij DM's man elke keer, werd er ook al ziek van.
vrouwquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Oceanview het volgende:
man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man
gelukkig komt het woordje man niet veel voor in batmanquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Alleen ik kan toch veel vaker op een forum het woordje man typen dan dat irl te zeggen.
Dankje, Typischquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Online stopwoordjes zijn toch heel wat anders joh.
Okequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Alleen ik kan toch veel vaker op een forum het woordje man typen dan dat irl te zeggen.
zo ik wil niet stoken hoor flip maar ik zou hem slaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke![]()
In je DM's doe je het ook helemaal niet hoor
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig komt het woordje man niet veel voor in batman
Gelukkigquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke![]()
In je DM's doe je het ook helemaal niet hoor
Nee man, bij zulke mannen moet je gewoon sarcastische opmerkingen negeren en net doen alsof ie het serieus meent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo ik wil niet stoken hoor flip maar ik zou hem slaan
Ik wil je niet opnaaien hoor mag ik had dat echt niet gepiktquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo ik wil niet stoken hoor flip maar ik zou hem slaan
OV, zoveel geld kan ik niet kwijt xoxoxoquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Oceanview het volgende:
Flips mag ik van jou ¤100 lenen ik wil snel nieuwe telefoon hebben.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil je niet opnaaien hoor mag ik had dat echt niet gepikt
je krijgt terug bij uitbetaling xoxoquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OV, zoveel geld kan ik niet kwijt xoxoxo
Geo als man definiëren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man, bij zulke mannen moet je gewoon sarcastische opmerkingen negeren en net doen alsof ie het serieus meent.
Last time i checked.. zat er toch zo'n rond stuk vlees dat op een worst lijkt tegen mijn benen..quote:
Ik hoopte dat Geo eerder zou reageren, nu is het verpest.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is het dan wel? Een jochie? Een vrouw? Een meisje?
Onrust stoker..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Geo eerder zou reageren, nu is het verpest.
Jochie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is het dan wel? Een jochie? Een vrouw? Een meisje?
Sorryquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Geo eerder zou reageren, nu is het verpest.
Morgen voor het eerst in mijn leven landelijk stemmen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
Niks mis met een jochie zijn.Totdat je mag stemmen, dan moet je baas zijn.
nieuwe geduld kopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Snowbells het volgende:
Mijn geduld begint op te raken met dit internet
Wat is Geo nou?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
Niks mis met een jochie zijn.Totdat je mag stemmen, dan moet je baas zijn.
Lastig, lastig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is ouder dan ik, maar wel kleiner. IK WEET NIET
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Niet zo interessant lopen doen dan Typisch
ditquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:25 schreef Trollscience het volgende:
typisch doet altidj itresant :S
Niet zo snel boos doen Geo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Niet zo interessant lopen doen dan Typisch
twitter:matijn twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 19:22:29#24kitchen uitgeroepen tot beste digitale zender. voor de fans: check deze rudolph van veen-bingokaart ;-)
reageer retweet
Hahaha geweldigquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Trollscience het volgende:
twitter:matijn twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 19:22:29#24kitchen uitgeroepen tot beste digitale zender. voor de fans: check deze rudolph van veen-bingokaart ;-) [ afbeelding ] reageer retweet
Ik hoop dat die zender weer snel verdwijnt van de tv, goffetomme heel de zondag ochtend dat moeten aanschouwen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Trollscience het volgende:
twitter:matijn twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 19:22:29#24kitchen uitgeroepen tot beste digitale zender. voor de fans: check deze rudolph van veen-bingokaart ;-) [ afbeelding ] reageer retweet
24kitchenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zender weer snel verdwijnt van de tv, goffetomme heel de zondag ochtend dat moeten aanschouwen.
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij gezegd heeft :$!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef Snowbells het volgende:
Sexy eyes sexy nose sexy mouth sexy love today you are really sexyyyy
ik ben een meisje bitchquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij gezegd heeft :$!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooie ogen, goed lijf, knappe kop.. genoeg over mij, hoe is het met jou?
watquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooie ogen, goed lijf, knappe kop.. genoeg over mij, hoe is het met jou?
gelukkig zei je heren want nu voel ik mij niet aangesproken.quote:
Handdoekje erbijquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dat is niet zo makkelijk van je handen te wassen
Echt niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik hoef niet te weten hoe jullie fappen ok tnx
Ik weet dat dit een grap is.. maar dat is toch niet mogelijk lijkt me..quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die niet fappen met een stofzuiger.
Gewoon een oude sok.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit wat voor tissues gebruiken jullie?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILER: wtf moment, lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2012 19:47:36 ]
Volgens mij waren hier eens topics in KLB over sekswoordenboek waar mensen dat echt probeerde.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een grap is.. maar dat is toch niet mogelijk lijkt me..
Ik weet dat ze het in Scary movie.. 2? 'Lieten zien' .. met die Doofy..
Maar no way dat dat goed voor je piemel kan zijn, het lijkt ook totaal niet fijn![]()
En ja ik ga er weer te serieus op in.
Ik gebruik wc-papierquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Mental imageSPOILER: wtf moment, lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2012 19:48:09 ]
[..]is dit serieusSPOILER: wtf moment, lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]yvonne.SPOILER: wtf moment, lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
En laat je die door je mama wassen?quote:
[..]SPOILER: wtf moment, lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme FOK! chicks met foto's in hun fobo
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volgens mij waren hier eens topics in KLB over sekswoordenboek waar mensen dat echt probeerde._!
Naja bij jou gebruik ik een screen cap van je cam uit de TCquote:
That said, DM eens een fotoquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En laat je die door je mama wassen?
[..]![]()
Arme FOK! chicks met foto's in hun fobo
Wat een mazzel voor mij, en pech voor jouquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
That said, DM eens een foto.. van jou heb geen screencap gemaakt toen..
Wachten totdat al het bloed wegstroomt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Dadelijk kom je vast te zitten..
Eigen merk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van Page of eigen merk? 2-laags, 3-laags, 4-laags?
Ik heb wel eens in de krant gelezen dat een stelletje bezig was met pijpen en dat meisje toen met der beugel vast kwam te zitten aan die jongen zijn snikkelquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wachten totdat al het bloed wegstroomt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de krant gelezen dat een stelletje bezig was met pijpen en dat meisje toen met der beugel vast kwam te zitten aan die jongen zijn snikkelen ze kregen het niet los.. Moesten ze zeg maar zo heel ongemakkelijk naar het ziekenhuis, ook moeilijk lopen.. en wachten
![]()
Nu is het wel duidelijk, hommo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:51 schreef Oceanview het volgende:
[..], dat lijkt mij erg, zo achter in de auto met een van je ouders die rijdt en jij maar met je mond zo
En dan 3 uur moeten wachten bij de EHBOquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:51 schreef Oceanview het volgende:
[..], dat lijkt mij erg, zo achter in de auto met een van je ouders die rijdt en jij maar met je mond zo
Lekker dan zo'n snikkel een paar uur lang.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan 3 uur moeten wachten bij de EHBO..
Die Whiskey cocktail vind ik echt goorquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
De nieuwe Lay's smaken zijn best lekker.
Stel je moet pissenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lekker dan zo'n snikkel een paar uur lang.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stel je moet pissen![]()
slurp slurp
Die Whiskey cocktail heb ik nog niet geproefd en die Spicy reggae chicken wel lekker,maar die andere vind ik het lekkerst.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die Whiskey cocktail vind ik echt goor
Die andere twee vind ik wel weer lekker, vooral die Spicy reggae chicken.
De Aioli e aglio is datquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die Whiskey cocktail heb ik nog niet geproefd en die Spicy reggae chicken wel lekker,maar die andere vind ik het lekkerst.
Aioli e aglioquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De Aioli e aglio is datook niet verkeerd idd, alleen die knoflooksmaak vind ik iets te overheersend.
4 mensen vroegen aan mij of ik iets te koop hadquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja wij tweeën waren wel de bazen daar in die kelder
Ja. Niet meer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:06 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Hollywood in Rotterdam? Ga je daar vaak heen?
Watquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
4 mensen vroegen aan mij of ik iets te koop had....
Vind ik niet raar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
2x bij de bar, en 2x tijdens het stampen
Serieus? wij ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Oh, ik was daar 2 weken terug nog haha.
Oh jaloersquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
goed, morgen vrijmet jou?
jaaaaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omgggg
had jij ook een abo via sms genomen???
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Las dat haan daar ook was toen
Maar je hebt gewoon zo'n kopquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
SV en ik hadden alles al in een fietsenstalling opgesnoven
Nee, juist heel goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik zou graag willen werken als vakkenvuller bij de Albert Heijn. Juist bij u omdat ik uw supermarkt altijd al een prettige supermarkt heb gevonden. Werkervaring heb ik nog niet, dat zou ik heel graag bij u op willen doen.Ik ben erg gemotiveerd en een harde werker. Het lijkt mij erg leuk om het visite kaartje van uw winkel te kunnen zijn en ervoor te zorgen dat de klanten zicht huis voelen in de winkel.
is dit te overdreven?
En nu niet vergeten dat je dit geschreven hebt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik zou graag willen werken als vakkenvuller bij de Albert Heijn. Juist bij u omdat ik uw supermarkt altijd al een prettige supermarkt heb gevonden. Werkervaring heb ik nog niet, dat zou ik heel graag bij u op willen doen.Ik ben erg gemotiveerd en een harde werker. Het lijkt mij erg leuk om het visite kaartje van uw winkel te kunnen zijn en ervoor te zorgen dat de klanten zicht huis voelen in de winkel.
is dit te overdreven?
Die tank tequillaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het was een goede avond, lekker gestampt en veel gratis drank op het eind
Nee niet overdreven, ik zou wel nog een spatie toevoegen zie het dikgedrukte stukje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef krullenbolletje het volgende:
is dit te overdreven?
Ik was al vroeg naar huis, vond het niet zo leuk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het was een goede avond, lekker gestampt en veel gratis drank op het eind
Ik heb even de taalnazi uitgehangenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik zou graag willen werken als vakkenvuller bij Albert Heijn. Juist bij u omdat ik uw supermarkt altijd al een prettige supermarkt heb gevonden. Werkervaring heb ik nog niet, dat zou ik heel graag bij u op willen doen. Ik ben erg gemotiveerd en een harde werker. Het lijkt mij erg leuk om het visitekaartje van uw winkel te kunnen zijn en ervoor te zorgen dat de klanten zich thuis voelen in de winkel.
Ga eens naar de Beurs.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik was al vroeg naar huis, vond het niet zo leuk.
ik zie niet wat je veranderd hebt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb even de taalnazi uitgehangen
gedaan bedanktquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee niet overdreven, ik zou wel nog een spatie toevoegen zie het dikgedrukte stukje.
noortquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
werkengwn lenen en als je moet terugbetalen naar noort korea emigreren
Maakt niet uit, gewoon dat van mij copy/pastenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik zie niet wat je veranderd hebt?
Waar ga jij dan heen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Daar lopen mij teveel lullo's.
meer lenen om je andere terug te betalen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
werkengwn lenen en als je moet terugbetalen naar noort korea emigreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |