Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............quote:
Wij kunnen tenminste gelijktijdig posten in tegenstelling tot wp.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel kloon van jou.
Hij is zo oud, het lijkt wel haar oom.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
Snow en heatseeker zitten in een boom
had je ons in utreg nog gehoord of ook niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet meegemaakt maar ik geloof best dat hetis
Hij maakt slechte kloons en durft nu niet meer op FOK! te komen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij kunnen tenminste gelijktijdig posten in tegenstelling tot wp.
Ik en HS gaan nooit in een boom zitten,quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is zo oud, het lijkt wel haar oom.
quote:
Ik ben eigenlijk vergeten te vragen of dat je nou gelukt was of niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............
Ik ging zwaar hard mijn best doen om met mijn dronken harses NIET mee te doen (en niet te 'dansen') op dat verschikkelijk nummer
Dat kan.quote:
Hij is maar 2x zo oudquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is zo oud, het lijkt wel haar oom.
ik en <random persoon>quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik en HS gaan nooit in een boom zitten,
Echt he.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij maakt slechte kloons en durft nu niet meer op FOK! te komen.
Niet met dat nummer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
had je ons in utreg nog gehoord of ook niet?
Ja, met moeite.. maar het is me gelukt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eigenlijk vergeten te vragen of dat je nou gelukt was of niet?
Ik wachtte op jouquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van jou. Ik zou meteen het linkje naar het topic plaatsen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Oceanview het volgende:
Als je wp vermoord word je berecht voor 3 moorden
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
WIJ WILLEN SEKS MET DIE KALE .. kut
Daar heb ik al gespeeld, wat nu?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ksst Ksst ga hier spelen. Doe hier alsof je op twitter zit
Ja eentje voor mij, eentje voor mijn kloon, en een ander voor het kind wat in mijn buik groeitquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:05 schreef Oceanview het volgende:
Als je wp vermoord word je berecht voor 3 moorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |