goede tijden dezequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Oceanview het volgende:
KALE KANODJ DARCLII
OHH PIRANIA
![]()
![]()
HAHA BRANK MENEER AARD APPEL
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef Oceanview het volgende:
KALE KANODJ DARCLII
OHH PIRANIA
![]()
![]()
HAHA BRANK MENEER AARD APPEL
![]()
![]()
![]()
![]()
Wappenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef Dimens het volgende:
Degene die mij missen, mogen bellen of wappen.
Hey ouwe doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als ''ouwe'' en ''man'' op zijn Noord-Hollands.
ik moet mijn best doen niet te kotsen als ik dat accent hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hey ouwe doe eens normaal man.
Ik kom uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet mijn best doen niet te kotsen als ik dat accent hoor
Shit dan kunnen we maar beter niet samen naar de biosquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet mijn best doen niet te kotsen als ik dat accent hoor
zeg jij ook ''ouwe'' en ''man'' als stopwoordje bij een zin?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit dan kunnen we maar beter niet samen naar de bios
Zelfs bij DM's man elke keer, werd er ook al ziek van.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg jij ook ''ouwe'' en ''man'' als stopwoordje bij een zin?
Wat?quote:
Ouwe al heel lang niet meer, man nauwelijks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg jij ook ''ouwe'' en ''man'' als stopwoordje bij een zin?
Volgens mij ga ik daar niet meer zolang werken tenzij ik Teamleider mag worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Snowbells het volgende:
Ov als ik over 2 jaar nog bij de c1000 werk dan zijn we collega's.
Dan is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ouwe al heel lang niet meer, man nauwelijks.
Dudeeeeeeeeee das toch totaal anders dan irlquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs bij DM's man elke keer, werd er ook al ziek van.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ouwe al heel lang niet meer, man nauwelijks.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit dan kunnen we maar beter niet samen naar de bios
Hoeveel verdien jij dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik daar niet meer zolang werken tenzij ik Teamleider mag worden.
Oh, dus je speelt een karakter?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dudeeeeeeeeee das toch totaal anders dan irl
Volgens mij krijg je meer omdat jij ook all-in loon krijgt.quote:
Dat zei ik niet. Alleen ik kan toch veel vaker op een forum het woordje man typen dan dat irl te zeggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dus je speelt een karakter?
Online stopwoordjes zijn toch heel wat anders joh.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs bij DM's man elke keer, werd er ook al ziek van.
vrouwquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Oceanview het volgende:
man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man
gelukkig komt het woordje man niet veel voor in batmanquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Alleen ik kan toch veel vaker op een forum het woordje man typen dan dat irl te zeggen.
Dankje, Typischquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Online stopwoordjes zijn toch heel wat anders joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |