Ja. Popcorn momentjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Brrr, trapnachtmerries...
Is dr. Phil nu de nieuwe Jerry Springer trouwens? Keek het net toevalligwat een sneuheid
Ik moest een stoep op, dat doe ik altijd al lopend, net toen ik af wilde stappen kwam een man de stoep af, ik ontweek hem kwam met mijn voet naast het pad, in een put, en toen brak ik zoals later bleek mijn enkel. Nu ben ik geopereerd en lig in het ziekenhuis. En ik zou nog wel naar George michael vanavond....quote:
maar even weg inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef Vicky het volgende:
echt veilig niet, hij weet ze te vinden.. maar iig veiliger..
? Tell me more...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:54 schreef Troel het volgende:
Pfoe, in Rijssen heb je wel wat zitten, maar dan moet je wel tegen de omgeving kunnen
ja dat! toe, details!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, zal ik hem inkoppen?
Ah toe, jullie doen zo geheimzinnig, vertel eens!
Nou, het was idd heel stom easy! Wees blij dat je er niet bij wasquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef moussy het volgende:
[..]
ja dat! toe, details!
easy, Sjors is toch een gladde pisnicht, en tis vast stom vanavond! Sterkte met het pootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Nou...ik was alleen thuis en ben na de val gelijk weer naar boven gestrompeld, heb mijn zoontje in zijn bedje gelegd zodat hij geen kant op kon en ben zelf op bed gaan liggen. Daar heb ik een uur gelegen totdat mijn echtgenoot thuis kwam en me naar het ziekenhuis kon brengen. Ik was al helemaal grijs want ik kreeg nauwelijks lucht. Ik kon toen ook bijna niet meer lopen van ellende.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Omg lily wat een horror
Was je niet bang dat het kind eenmaal boven alsnog naar beneden zou kukelen?
Nou ja, niet dat je nou bepaald tijd had om daar bij stil te staan ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |