Woon in een rijke dure buurt al ben ik zelf dan weer de arme rakker dus zomaar hier spullen meenemen die weggegooid worden terwijl men het ziet dan worden ze enorm kwaad en ja het ligt gewoon buiten voor het grijpen! Beetje achterlijk van de lui maar goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Rucky het volgende:
Het cafe laat 's nachts ook hun tafels en stoelen buiten staan. Wel een betonschaar meenemen.
Ik heb eerder het idee dat ze rijk zijn geworden door anderen en dat ze het nu anderen niet gunnen ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Woon in een rijke dure buurt al ben ik zelf dan weer de arme rakker dus zomaar hier spullen meenemen die weggegooid worden terwijl men het ziet dan worden ze enorm kwaad en ja het ligt gewoon buiten voor het grijpen! Beetje achterlijk van de lui maar goed.
Men gooit het liever de vuilnisbak in dan er iemand anders mee te helpen beetje raar maar zo zullen rijkelui wel in elkaar steken ze zijn niets voor niets rijk geworden
Dat gevoel heb ik ook vaker en heb daar veel praktijken voorbeelden van. Echter heb ik als een high roller mogen leven met veel geld dat voor iets van 2 jaar. Voelde mij daar alleen maar ongelukkiger van worden. Ik zou niet anders kunnen dan hoe ik leef... Echter word je wel vaak aangekeken met de nek aan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ze rijk zijn geworden door anderen en dat ze het nu anderen niet gunnen ofzo.
Gelukkig is dat hier anders. Ik zie regelmatig mensen anderen helpen terwijl ik weet dat die het ook niet makkelijk hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook vaker en heb daar veel praktijken voorbeelden van. Echter heb ik als een high roller mogen leven met veel geld dat voor iets van 2 jaar. Voelde mij daar alleen maar ongelukkiger van worden. Ik zou niet anders kunnen dan hoe ik leef... Echter word je wel vaak aangekeken met de nek aan.
Doe dat vaak genoeg het helpen terwijl veel mensen hier meer op een hun eilandje lijken te wonenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier anders. Ik zie regelmatig mensen anderen helpen terwijl ik weet dat die het ook niet makkelijk hebben.
eMg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jammer dat een echo niets opleverde. Wat kunnen ze op een eeg meer zien?
Ik vind de reacties altijd leuk als je iemand zomaar hebt geholpen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doe dat vaak genoeg het helpen terwijl veel mensen hier meer op een hun eilandje lijken te wonenErg jammer want het is ergens toch ook zo leuk en doe het trouwens graag.
Als jij nou een penlite batterij als zetpil gebruikt dan wil ik morgen wel een voltmeter op je voet zetten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
eMg.
Bij een emg meten ze de betreffende zenuw door en dat is al eens eerder gedaan.
Toen werd duidelijk dat deze geen signaal doorgaf en met een echo wilden ze dat lokaliseren.
Alleen is dat mislukt.
Nu gaan ze gerichter zoeken met die emg, niet "tussen knie en voet doet ie het niet" maar kijken ze meer wáár precies de draadbreuk zit.
Zoals vanavond vrouwtje moet huisje uit door omstandigheid wil een meubel van mij hebben voor een klein prijsje echter haar autootje zit al volgepakt nou dan kom het toch gewoon later halen zei ik... Stond met haar mond vol open hoe makkelijk ik er over deedquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind de reacties altijd leuk als je iemand zomaar hebt geholpen.Maar als je kan waarom niet?
''Rucky van alle markten thuis''quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij nou een penlite batterij als zetpil gebruikt dan wil ik morgen wel een voltmeter op je voet zetten.Dan hoef je minder ver te reizen.
Droogklootquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij nou een penlite batterij als zetpil gebruikt dan wil ik morgen wel een voltmeter op je voet zetten.Dan hoef je minder ver te reizen.
Een tijdje geleden zij ik tegen iemand die met rollator en boodschappen moeite had om over een drempel te komen: Zal ik u even helpen? Ik werd raar aangekeken dat ik zomaar hulp aanbood.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zoals vanavond vrouwtje moet huisje uit door omstandigheid wil een meubel van mij hebben voor een klein prijsje echter haar autootje zit al volgepakt nou dan kom het toch gewoon later halen zei ik... Stond met haar mond vol open hoe makkelijk ik er over deed
[..]
''Rucky van alle markten thuis''
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:28 schreef vannelle het volgende:
@Rucky, wacht maar tot jij zoiets hebt, zal ik een vrachtwagenaccu voor je pakken.
Ze kreeg zeker nog net geen hart aanvalquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een tijdje geleden zij ik tegen iemand die met rollator en boodschappen moeite had om over een drempel te komen: Zal ik u even helpen? Ik werd raar aangekeken dat ik zomaar hulp aanbood.
Dat niet maar ik kan ook reanimatie toepassen dus ook dat was geen probleem geweest.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze kreeg zeker nog net geen hart aanval
SBS6quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:07 schreef maffemuts het volgende:
*sugt* er is ook echt geen klote op tv he...
O ja, balen.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:37 schreef kwiebuske het volgende:
teddybeer zit in de was
wist je toch....
wat denk je zelfquote:Op woensdag 12 september 2012 00:42 schreef Rucky het volgende:
O ja, balen.![]()
Jij komt zeker ook niet bij mij liggen?
Ik kruip wel weer lekker alleen mijn bedje in.quote:
Ah, op zo'n manier.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dan start mijn (vervolg) opleiding ;-)
Lekker actief bezig alquote:Op woensdag 12 september 2012 07:42 schreef DJMO het volgende:
mogguh![]()
kids zijn _Wakker_ met een hoofdletter W.
m'n eerste kop koffie is al koud geworden![]()
knuffelen, verschonen, aankleden, waarschuwen, weghalen bij dingen die niet mogen, ruzies beslechten, pfff een bijna-kleuter en een bijna-peuter zijn lief en leuk, maar ook pittig
ik zit net te edittenquote:
Ik ook niet, mij een beetje laten nadenken in de ochtend voordat ik koffie heb gehad.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik kon geen 6 minuten wachten.
En half wat? Nu doe je het weer.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:16 schreef DJMO het volgende:
en ik ben geen moment te vroeg geweest met ruimte makenze bellen net dat ze er tussen half tien en half zijn zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |