Woon in een rijke dure buurt al ben ik zelf dan weer de arme rakker dus zomaar hier spullen meenemen die weggegooid worden terwijl men het ziet dan worden ze enorm kwaad en ja het ligt gewoon buiten voor het grijpen! Beetje achterlijk van de lui maar goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Rucky het volgende:
Het cafe laat 's nachts ook hun tafels en stoelen buiten staan. Wel een betonschaar meenemen.
Ik heb eerder het idee dat ze rijk zijn geworden door anderen en dat ze het nu anderen niet gunnen ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Woon in een rijke dure buurt al ben ik zelf dan weer de arme rakker dus zomaar hier spullen meenemen die weggegooid worden terwijl men het ziet dan worden ze enorm kwaad en ja het ligt gewoon buiten voor het grijpen! Beetje achterlijk van de lui maar goed.
Men gooit het liever de vuilnisbak in dan er iemand anders mee te helpen beetje raar maar zo zullen rijkelui wel in elkaar steken ze zijn niets voor niets rijk geworden
Dat gevoel heb ik ook vaker en heb daar veel praktijken voorbeelden van. Echter heb ik als een high roller mogen leven met veel geld dat voor iets van 2 jaar. Voelde mij daar alleen maar ongelukkiger van worden. Ik zou niet anders kunnen dan hoe ik leef... Echter word je wel vaak aangekeken met de nek aan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ze rijk zijn geworden door anderen en dat ze het nu anderen niet gunnen ofzo.
Gelukkig is dat hier anders. Ik zie regelmatig mensen anderen helpen terwijl ik weet dat die het ook niet makkelijk hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook vaker en heb daar veel praktijken voorbeelden van. Echter heb ik als een high roller mogen leven met veel geld dat voor iets van 2 jaar. Voelde mij daar alleen maar ongelukkiger van worden. Ik zou niet anders kunnen dan hoe ik leef... Echter word je wel vaak aangekeken met de nek aan.
Doe dat vaak genoeg het helpen terwijl veel mensen hier meer op een hun eilandje lijken te wonenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier anders. Ik zie regelmatig mensen anderen helpen terwijl ik weet dat die het ook niet makkelijk hebben.
eMg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jammer dat een echo niets opleverde. Wat kunnen ze op een eeg meer zien?
Ik vind de reacties altijd leuk als je iemand zomaar hebt geholpen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doe dat vaak genoeg het helpen terwijl veel mensen hier meer op een hun eilandje lijken te wonenErg jammer want het is ergens toch ook zo leuk en doe het trouwens graag.
Als jij nou een penlite batterij als zetpil gebruikt dan wil ik morgen wel een voltmeter op je voet zetten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
eMg.
Bij een emg meten ze de betreffende zenuw door en dat is al eens eerder gedaan.
Toen werd duidelijk dat deze geen signaal doorgaf en met een echo wilden ze dat lokaliseren.
Alleen is dat mislukt.
Nu gaan ze gerichter zoeken met die emg, niet "tussen knie en voet doet ie het niet" maar kijken ze meer wáár precies de draadbreuk zit.
Zoals vanavond vrouwtje moet huisje uit door omstandigheid wil een meubel van mij hebben voor een klein prijsje echter haar autootje zit al volgepakt nou dan kom het toch gewoon later halen zei ik... Stond met haar mond vol open hoe makkelijk ik er over deedquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind de reacties altijd leuk als je iemand zomaar hebt geholpen.Maar als je kan waarom niet?
''Rucky van alle markten thuis''quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij nou een penlite batterij als zetpil gebruikt dan wil ik morgen wel een voltmeter op je voet zetten.Dan hoef je minder ver te reizen.
Droogklootquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij nou een penlite batterij als zetpil gebruikt dan wil ik morgen wel een voltmeter op je voet zetten.Dan hoef je minder ver te reizen.
Een tijdje geleden zij ik tegen iemand die met rollator en boodschappen moeite had om over een drempel te komen: Zal ik u even helpen? Ik werd raar aangekeken dat ik zomaar hulp aanbood.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zoals vanavond vrouwtje moet huisje uit door omstandigheid wil een meubel van mij hebben voor een klein prijsje echter haar autootje zit al volgepakt nou dan kom het toch gewoon later halen zei ik... Stond met haar mond vol open hoe makkelijk ik er over deed
[..]
''Rucky van alle markten thuis''
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:28 schreef vannelle het volgende:
@Rucky, wacht maar tot jij zoiets hebt, zal ik een vrachtwagenaccu voor je pakken.
Ze kreeg zeker nog net geen hart aanvalquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een tijdje geleden zij ik tegen iemand die met rollator en boodschappen moeite had om over een drempel te komen: Zal ik u even helpen? Ik werd raar aangekeken dat ik zomaar hulp aanbood.
Dat niet maar ik kan ook reanimatie toepassen dus ook dat was geen probleem geweest.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ze kreeg zeker nog net geen hart aanval
SBS6quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:07 schreef maffemuts het volgende:
*sugt* er is ook echt geen klote op tv he...
O ja, balen.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:37 schreef kwiebuske het volgende:
teddybeer zit in de was
wist je toch....
wat denk je zelfquote:Op woensdag 12 september 2012 00:42 schreef Rucky het volgende:
O ja, balen.![]()
Jij komt zeker ook niet bij mij liggen?
Ik kruip wel weer lekker alleen mijn bedje in.quote:
Ah, op zo'n manier.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dan start mijn (vervolg) opleiding ;-)
Lekker actief bezig alquote:Op woensdag 12 september 2012 07:42 schreef DJMO het volgende:
mogguh![]()
kids zijn _Wakker_ met een hoofdletter W.
m'n eerste kop koffie is al koud geworden![]()
knuffelen, verschonen, aankleden, waarschuwen, weghalen bij dingen die niet mogen, ruzies beslechten, pfff een bijna-kleuter en een bijna-peuter zijn lief en leuk, maar ook pittig
ik zit net te edittenquote:
Ik ook niet, mij een beetje laten nadenken in de ochtend voordat ik koffie heb gehad.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik kon geen 6 minuten wachten.
En half wat? Nu doe je het weer.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:16 schreef DJMO het volgende:
en ik ben geen moment te vroeg geweest met ruimte makenze bellen net dat ze er tussen half tien en half zijn zijn
klinkt niet vrolijk?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:21 schreef vannelle het volgende:
Mwah, kan altijd beter.
Vooral nu.
De liefde wel gelukkig!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:27 schreef vannelle het volgende:
Ben ik ook niet echt, klopt idd.
Gezondheid, werk e.d. gaat niet helemaal goed.
Balen zeg en dat zal wel zacht uit gedrukt Zijn. Sterkte en hoop dat het toch snel op lostquote:Op woensdag 12 september 2012 10:27 schreef vannelle het volgende:
Ben ik ook niet echt, klopt idd.
Gezondheid, werk e.d. gaat niet helemaal goed.
Is idd zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:31 schreef espri het volgende:
[..]
Balen zeg en dat zal wel zacht uit gedrukt Zijn. Sterkte en hoop dat het toch snel op lost
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er mag best wel eens IETS goed gaan.
quote:
Er staat een koude wind die het onaangenaam maakt. brrrrquote:Op woensdag 12 september 2012 10:52 schreef espri het volgende:
het lijkt zo mooi hier, zonnetje schijnt en voelt warm als je binnen zit maar ben ook nog niet buiten geweest, zo maar ook eens stemmen en de boodschappen in huis halen.
dus toch maar een vest aanquote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Er staat een koude wind die het onaangenaam maakt. brrrr
Dat is wel aan te raden maar uit de wind is het lekker in het zonnetje.quote:
me three. Er komt niet veel nuttigs uit mijn handen.quote:
Lekkere dingetjes halen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef espri het volgende:
ik ga even heerlijk boodschapjes doen![]()
uiteraard met vest aan. laterssss
Onder welke steen heb jij gelegen sinds je 18e?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heb maar even op de site van de gemeente gekeken waar ik kon stemmen. Adres wat op het stembiljet stond kende ik niet. Kon ik hier vlakbij terecht. Lekker makkelijk!
Is dat kind je dan aan het uittesten dan? Of is je ex aan het besparen op luiers en flikkert ie liever de kleding in de was als ie het weer in zn broek heeft gedaan?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:35 schreef DJMO het volgende:
wel alle ... luiers op een stokje![]()
ik heb net m'n ex aan de telefoon. Dus ik zeg: Jan mag voortaan overdag géén luier meer om , aangezien hij zindelijk _moet_ zijn voor school.
J: oh? maar bij mij draagt hij al helemaal geen luier meer als hij binnen is .. alleen nog als we op pad gaan buiten.fijn dat ik weet dat Jan bij z'n vader wel zindelijk is overdag en bij mij niet
Misschien woont ze nog maar net daar en zijn de stemmogelijkheden daardoor onbekend?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen sinds je 18e?
Stemmen is altijd dichtbij waar je woont.
Ik moet mn broer nog even machtigen, ga zelf niet stemmen dus dat mag hij voor me doen.
Ook dan weet je dat het in de buurt is en niet x km. verderop aan de andere kant van het dorp?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Misschien woont ze nog maar net daar en zijn de stemmogelijkheden daardoor onbekend?
Moet je nog steeds uitzoeken waar het precies is.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ook dan weet je dat het in de buurt is en niet x km. verderop aan de andere kant van het dorp?
De kiezers geloven het allemaal wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Inlognaam het volgende:
Ja. Maar ik las dichtbij als in: niet zoveel km ver weg. Hemelsbreed hoef ik maar 50m te lopenOf 100m als ik naar anders stembureau wil.
De kerken zijn wel blij met de verkiezingen trouwens. Die stromen eindelijk weer keertje vol
Ik ken hem ook als een jochie die het ene moment lief je een handje geeft tijdens het lopen en het volgende moment zo loopt te etteren dat je hem een pak op zijn lazer wilt geven.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:45 schreef DJMO het volgende:
vrijwel honderd procent zeker het eerste. Ik betrapte hem er net ook weer op dat hij express (!) in een tandenborstelbeker zat te piesenhij zoekt echt zo ontzettend z'n grenzen op bij mij (wat dat btreft kan papabear je nog wel wat staaltjes vertellen, bij hem is Jan een gehoorzaam mak lammetje, maar zodra ik maar in 't gezichtsveld verschijnt steekt het duiveltje weer de kop op). Mede hierom is dus ook MEE ingeschakeld, zodat ik kan leren om met dat gedrag om te gaan en hoe ik het kan sturen in een wenselijke richting.
Ik geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
De kiezers geloven het allemaal wel.
Als ie dat express doet, dan lijkt het me idd dat ie gewoon zindelijk is. Is het dan niet gewoon een kwestie van dat kind in de gaten houden en zodra ie ook maar wat doet op zn plek zetten? Billenkoek ofzo (of 'mag' dat tegenwoordig niet meer?)quote:Op woensdag 12 september 2012 12:45 schreef DJMO het volgende:
vrijwel honderd procent zeker het eerste. Ik betrapte hem er net ook weer op dat hij express (!) in een tandenborstelbeker zat te piesenhij zoekt echt zo ontzettend z'n grenzen op bij mij (wat dat btreft kan papabear je nog wel wat staaltjes vertellen, bij hem is Jan een gehoorzaam mak lammetje, maar zodra ik maar in 't gezichtsveld verschijnt steekt het duiveltje weer de kop op). Mede hierom is dus ook MEE ingeschakeld, zodat ik kan leren om met dat gedrag om te gaan en hoe ik het kan sturen in een wenselijke richting.
Die andere straat heb ik opgezocht is echt wel een heel stuk verder dan waar ik nu heen ben geweest. Dit was 2 minuten lopen, andere lopend zeker een kwartier.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen sinds je 18e?
Stemmen is altijd dichtbij waar je woont.
Ik moet mn broer nog even machtigen, ga zelf niet stemmen dus dat mag hij voor me doen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:00 schreef Inlognaam het volgende:
De kerk en de politiek gaan wel goed samen. Bij beide speelt hypocritie een belangrijke rol.
Oei, wel een hele km! Pak je de fiets, ben je er in 4 minuten.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Die andere straat heb ik opgezocht is echt wel een heel stuk verder dan waar ik nu heen ben geweest. Dit was 2 minuten lopen, andere lopend zeker een kwartier.
Das een kulargument.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, helemaal met een peuter die net als zn moeder wat ziekjes is.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Das een kulargument.
Ik-ben-ziekjes-dus-ik-kan-nietsOf je nu ziek thuis op de bank, of op je werk/bank/bed ligt/zit/hangt maakt geen flikker uit. Lekker voel je je in beide gevallen niet.
Was jij maar verkiesbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:25 schreef Pulver het volgende:
Mijn stembus is nog veel dichterbij.
Die heet Kliko en is maar een paar meter bij me vandaan.
Volgens mij doet met zn alias Johan Vlemmix met zn eigen partij mee.quote:
Dan weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben dat kan ik nu niet zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Be carefull what you wish for.....
Dat gun ik jou ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:36 schreef Inlognaam het volgende:
Ik hoop trouwens dat het vandaag klote weer gaat worden
Ah, in dat geval mogen van mij de hemelsluizen ook wel open.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:43 schreef Inlognaam het volgende:
Als het maar een uurtje droog is zodat ik mn fiets uit kan laten.
Hoe natter het is, des te minder zijn de linkste stemmers geneigd te gaan stemmen
Ik ging vannacht ook even fietsen toen ik niet kon slapen. De kerstspullen waren hier in de aanbieding bij het grofvuil in de straat. Gratis kerstballen, kransen en huisjes in overvloed. Ook nog een vos gespot toen ie de weg overstak. Arme gedumpte wilde katten die daar rondlopen.. dr zal er vast wel eentje het slachtoffer worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:23 schreef Sneezeechu het volgende:
Mijn strooptocht heeft gisterenavond heeft niets opgebracht echter vandaag weer wel tijdens een andere tochtje kostte wel geld helaas
Ik heb nu een jaren 50 bankstel compleet opnieuw gestoffeerd jaren 50 stoelen, zitten heerlijk en een oud jaren 40 kastje aangeschaft met bezorging in totaal 120E Het leven hoeft niet duur te zijn en pakken wat je pakken kan vooral bij de milleustraat!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ging vannacht ook even fietsen toen ik niet kon slapen. De kerstspullen waren hier in de aanbieding bij het grofvuil in de straat. Gratis kerstballen, kransen en huisjes in overvloed. Ook nog een vos gespot, midden in de wijk tussen de flats.
Zometeen even shoppen bij de milieustraat. Moet wat wegbrengen, en soms neem ik dan ook nog weleens iets mee terug, ook al mag dat niet. Mja, camera's staan de andere kant opgericht dus het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |