abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 september 2012 @ 08:35:20 #126
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_116730671
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Straks gaat-ie, net als Jef, alle jongeren in de serie (ongevraagd) van advies voorzien :')
Dat deed hij gisteren ook :') "Lucas, laat die jongen gewoon met rust!" Dat vond ik best een Helen Helmink-opmerking :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 13 september 2012 @ 10:24:39 #127
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_116733006
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef Frey het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat Anton arts is en geen zakenman.

Joep Sertons. _O_
Wat nog niet is kan nog komen.
Kijk Roos maar, was ooit bijna arts om daarna kapster te worden.
pi_116735817
Ik zit nu op wat oude, later bewerkte, wiki-pagina's van Frits van Houten te kijken. Echt lachen soms:

quote:
Als directeur Van Houten International kenmerkend aan zijn meedogenloze manier van zaken doen en charmante oplichtingspraktijken weet Frits zich een ieder naar zijn hand te zetten. Denigrerend naar buiten toe geeft hij het woord manipulatie een geheel nieuwe betekenis. Provocerend en intimiderend gebruikt Frits alles en iedereen op zijn pad om er zelf beter van te worden. Eigenhandig zorgt hij voor heel wat terreur en opschudding met zijn betrokkenheid bij tal van vuile zaakjes.
Alsof het een verkiezingscampagne is _O-

quote:
Frits keert terug naar Meerdijk en staat als het ware wederop op de begrafenis van zijn broer Rien. Hier houdt hij een toespraak waar hij en zijn vader Herman Hogendoorn wraak zweren op de moordenaar van hun zoon en broer.
Degene die dit verzonnen heeft is echt weird :')

quote:
De nieuwste ontwikkeling rond van Houten in GTST is de battle tussen de 2 beruchste dynasties van Houten/Hoogendoorn en Sanders van opvolger, huidig bad guy Ludo Sanders. Zoon Jack van Houten heeft inmiddels een ernstig conflict lopen met de familie Sanders wat volgens sommigen weleens voorspel kon zijn op het ultieme GTST duel. Of de echte Frits van Houten ooit nog in GTST terug zal keren is vooralsnog onbekend.
En dit is gewoon :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_116748757
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zit nu op wat oude, later bewerkte, wiki-pagina's van Frits van Houten te kijken. Echt lachen soms:

[..]

Alsof het een verkiezingscampagne is _O-

[..]

Degene die dit verzonnen heeft is echt weird :')

[..]

En dit is gewoon :') _O-

Ergerlijk inderdaad. Die mensen kennen Ludo Sanders en hebben wat fragmenten van Frits gezien. En die dachten toen, 'oh dat was vast de Ludo van toen'. Ja het waren beiden bad guys, maar ze leken totaal niet op elkaar. En Frits was geenzins zoals Ludo. ;)
Een heer met stijl
pi_116749137
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ergerlijk inderdaad. Die mensen kennen Ludo Sanders en hebben wat fragmenten van Frits gezien. En die dachten toen, 'oh dat was vast de Ludo van toen'. Ja het waren beiden bad guys, maar ze leken totaal niet op elkaar. En Frits was geenzins zoals Ludo. ;)
Tja, maar waarom zou je dan van dat soort onzin verzinnen? Ik bedoel, als je er niets van af weet, waarom zeg/plaats je er iets over? Dat is gewoon zonde, en bij sommige mensen kan dit hoge verwachtingen wekken die niet waargemaakt kunnen worden.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_116749674
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, maar waarom zou je dan van dat soort onzin verzinnen? Ik bedoel, als je er niets van af weet, waarom zeg/plaats je er iets over? Dat is gewoon zonde, en bij sommige mensen kan dit hoge verwachtingen wekken die niet waargemaakt kunnen worden.
Volledig eens, ik heb dit soort Van Houten verheerlijking ook altijd falikant tegengesproken. Maar ja mensen willen graag iets te vertellen hebben en wieweet waren ze wel onder de indruk van die Frits' fragmenten, zodanig dat ze automatisch meenden te weten hoe hij in elkaar zat.

Dat hoge verwachtingen wekken gaat soms ongewenst. Ik vind seizoen 4 namelijk het leukste, dit is gewoon een persoonlijke mening en die liet ik blijken zonder over feiten te liegen. Volgens mij kunnen anderen er ook teleurgesteld van raken als hun mening over seizoen 4 heel anders is dan de mijne, maar hier valt nu eenmaal weinig aan te doen.
Een heer met stijl
pi_116749782
Kut Anton!!!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_116749883
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Volledig eens, ik heb dit soort Van Houten verheerlijking ook altijd falikant tegengesproken. Maar ja mensen willen graag iets te vertellen hebben en wieweet waren ze wel onder de indruk van die Frits' fragmenten, zodanig dat ze automatisch meenden te weten hoe hij in elkaar zat.

Dat hoge verwachtingen wekken gaat soms ongewenst. Ik vind seizoen 4 namelijk het leukste, dit is gewoon een persoonlijke mening en die liet ik blijken zonder over feiten te liegen. Volgens mij kunnen anderen er ook teleurgesteld van raken als hun mening over seizoen 4 heel anders is dan de mijne, maar hier valt nu eenmaal weinig aan te doen.
Ja, maar ik kan me zo voorstellen dat mensen die die onzinverhalen over Frits op wikipedia geloven en dan vol verwachtingen alle seizoensboxen gaan kopen, wachtend op het moment dat-ie een verhaallijn met de Joegoslavische maffia krijgt of de zogenaamd "beruchte" scène met Ludo waarbij Frits hem vierkant uitlacht te zien zal zijn - terwijl beiden gewoon totaal niet bestaan.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_116749975
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ja, maar ik kan me zo voorstellen dat mensen die die onzinverhalen over Frits op wikipedia geloven en dan vol verwachtingen alle seizoensboxen gaan kopen, wachtend op het moment dat-ie een verhaallijn met de Joegoslavische maffia krijgt of de zogenaamd "beruchte" scène met Ludo waarbij Frits hem vierkant uitlacht te zien zal zijn - terwijl beiden gewoon totaal niet bestaan.
Dat van die maffia kan ik me nog enigzins indenken. Mensen die die Wassenaar verhaallijn niet meer goed herrineren of Ludo wellicht aan zag voor Frits.

Maar die scene waarbij Ludo binnen zou komen om de boeken te controleren en 'de machtige Frits' zou reageren met: "Ludo Sanders??? Tsssssssssssss......". Wekt bij mij zowel verbazing als ergernis als hilariteit op. Hoe verzint zou iemand het in vredesnaam. _O-
Een heer met stijl
pi_116750260
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat van die maffia kan ik me nog enigzins indenken. Mensen die die Wassenaar verhaallijn niet meer goed herrineren of Ludo wellicht aan zag voor Frits.

Maar die scene waarbij Ludo binnen zou komen om de boeken te controleren en 'de machtige Frits' zou reageren met: "Ludo Sanders??? Tsssssssssssss......". Wekt bij mij zowel verbazing als ergernis als hilariteit op. Hoe verzint zou iemand het in vredesnaam. _O-
Mike Tuinstra dacht ook een tijdje dat die scène bestond :D Het zou me overigens niets verbazen als hij degene is geweest die het stukje over het "ultieme GTST-duel" tussen Van Houten en Sanders heeft geplaatst :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 13 september 2012 @ 19:15:15 #136
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116750696

Ik vind dat eerste shot van Ludo in de vervolgaflevering ook zo mooi, met die draaiende camera. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_116752794
Dat was een goeden stoot van Lucas
pi_116752807
Is het zeker dat Bilal geen vast karakter wordt?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 13 september 2012 @ 20:04:51 #139
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116752971
Laat Noud maar daar bij Dennis en laat Robert terugkomen. 8-)
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_116753175
Bilul _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:13:53 #141
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_116753460
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Is het zeker dat Bilal geen vast karakter wordt?
Hij staat niet in de intro en Tim wel... Zou wel leuk zijn ;(
Helemaal super.
pi_116753527
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hij staat niet in de intro en Tim wel... Zou wel leuk zijn ;(
Misschien plaatsen ze hem wel op de plek van Jack tezijnertijd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_116753621
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Is het zeker dat Bilal geen vast karakter wordt?
Volgens Ferry Doedens is Bilal een gastrol -O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 13 september 2012 @ 20:22:48 #144
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116753866
Euphooooriaa. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_116754192
Mike en Nina O+
pi_116754330
Waaaaar bemoeit Lucas zich nou mee? :{w En waarom heeft zijn gaydar het altijd juist?
  donderdag 13 september 2012 @ 20:35:58 #147
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_116754647
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:31 schreef vencodark het volgende:
Waaaaar bemoeit Lucas zich nou mee? :{w En waarom heeft zijn gaydar het altijd juist?
Omdat die heks uit Wicked het zei dus dan is het goed.
Helemaal super.
  Spellchecker donderdag 13 september 2012 @ 20:37:51 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_116754772
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Mike en Nina O+
ik vind Nina een domme verwende doos...
pi_116754827
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef maily het volgende:

[..]

ik vind Nina een domme verwende doos...
Klopt, maar ik vind Noud ook 10x niks. Mike is wel leuk trouwens, maar die gaat er straks toch weer vandoor met Sjors. Of allebei, kan ook.
pi_116754957
De shortie _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind Noud ook 10x niks. Mike is wel leuk trouwens, maar die gaat er straks toch weer vandoor met Sjors. Of allebei, kan ook.
En Mike :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')