is da jeroen.. die van jurk ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:36 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Trambestuurder telefoontje spelen. Ik weet niet.
Ja, als Sayid.quote:
quote:
ehm...ik luisterde niet eens, laat staan dat ik gesmst hebquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef alors het volgende:
DiarreespetterIk verdenk Rock ervan dat hij dat gesmst heeft
quote:
Smakeloze actie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:06 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Ik vond die neppe posters (blijkbaar door PvdA lui) ook wel heel goedBijna niet van echt te onderscheiden.
Hooiquote:
En ze hebben er minder partijen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:12 schreef CindieY het volgende:
Je zal maar in Amerika wonen, die campagnes duren daar verschrikkelijk lang. Ik ben nu al een tijdje verkiezingsmoe
Zou ik nog sneller moe van worden, op den duur heb je ook wel weer gezegd wat je wilde zeggen en is het alleen nog maar moddergooienquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ze hebben er minder partijen.
Naja werkt eigenlijk sowieso heel anders.
Zie het niet echt voor mij met z'n Donald Duckjesquote:
Achja, ieder z'n hobby'squote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zie het niet echt voor mij met z'n Donald Duckjes
Ik voel mij niet aangesproken.quote:
Ik ben gestopt met verzamelenquote:
Ga je je hele verzameling gratis en voor niets naar mij opsturen?quote:
Niks. De coffeeshops in Veendam zitten beiden ook buiten de km-straal, maar kende genoeg lui die er in tussenuren of na schooltijd heen gingenquote:
Mach III?quote:
Wilkinson quatro for womenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mach III?
Vind het voor de verandering wel mooi
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga je je hele verzameling gratis en voor niets naar mij opsturen?
Tijdens de laatste grote verkiezing in 2010 voor de huis van afgevaardigden stemde maar 40%quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ze hebben er minder partijen.
Naja werkt eigenlijk sowieso heel anders.
Bij nader inzien verkoop ik het toch lieverquote:
Jup ik ken ook genoeg die dat deden in Veendamquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks. De coffeeshops in Veendam zitten beiden ook buiten de km-straal, maar kende genoeg lui die er in tussenuren of na schooltijd heen gingen
Heel benieuwd wat hier de opkomst gaat zijn morgen. Ik begin zelf zo langzamerhand mijn vertrouwen in de politiek/de gevestigde orde/de politici kwijt te raken (ik ga wel stemmen, dat wel).quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijdens de laatste grote verkiezing in 2010 voor de huis van afgevaardigden stemde maar 40%
De approvalrate(mooie NLterm gezocht) van de senaat in de VS is slechts 9%. Door al dat bekvechten heen en weer heeft men in de VS er al helemaal geen vertrouwen meer in.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat hier de opkomst gaat zijn morgen. Ik begin zelf zo langzamerhand mijn vertrouwen in de politiek/de gevestigde orde/de politici kwijt te raken (ik ga wel stemmen, dat wel).
'Mud raking' is toch iets wat we juist uit de VS kennen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
De approvalrate(mooie NLterm gezocht) van de senaat in de VS is slechts 9%. Door al dat bekvechten heen en weer heeft men in de VS er al helemaal geen vertrouwen meer in.
Ik heb ook een hele verzamelingquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga je je hele verzameling gratis en voor niets naar mij opsturen?
Het is dat ik al andere verzamelingen/liefhebberijen hebquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele verzameling. Stuk of 4 verhuisdozen vol
. Maar die ga ik never nooit niet wegdoen
. Donald
.
Ik heb alweer een paar jaar een abo op de DD en de DD extraquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is dat ik al andere verzamelingen/liefhebberijen hebAch, later als ik groot ben komt er minimaal een abo op de DD
Mijn 'later als ik groot ben' is als ik een vaste baan heb. Nog een jaar studeren te gaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alweer een paar jaar een abo op de DD en de DD extra. Ben er een tijdje uit geweest omdat de DD in de leesmap zat
. Maar sinds ik op mezelf woon heb ik weer een abo
.
Ach dat komt ook wel goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn 'later als ik groot ben' is als ik een vaste baan heb. Nog een jaar studeren te gaan
Ik heb een aantal stages gelopen en ik geef nu les aan 2 klassen op het hbo, maar echt afgestudeerd docent ben ik nog nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach dat komt ook wel goed. Dacht trouwens dat je al lerares was, maar dat ben je dus nog niet ?
Ik heb ook een abo, ik kan alleen de rust niet meer vinden om ze te lezenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alweer een paar jaar een abo op de DD en de DD extra. Ben er een tijdje uit geweest omdat de DD in de leesmap zat
. Maar sinds ik op mezelf woon heb ik weer een abo
.
Ow okquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een aantal stages gelopen en ik geef nu les aan 2 klassen op het hbo, maar echt afgestudeerd docent ben ik nog niet
Ik welquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een abo, ik kan alleen de rust niet meer vinden om ze te lezen
Jepquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ok. Dacht ik
.
Bevalt het lesgeven wel ?
Waar ga je uiteindelijk als je afgestudeerd bent dan wel les aan geven ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
JepIk word niet opgeleid om hbo te mogen lesgeven, dan moet ik een master gaan doen aan de uni, maar het is wel een ervaring op zich. En lesgeven op de middelbare school vind ik op alle niveau's ook leuk. Alleen met het mbo kan ik vrij weinig.
Middelbare school, liefst onderbouw havo/vwo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar ga je uiteindelijk als je afgestudeerd bent dan wel les aan geven ?
Ah ok, klinkt goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Middelbare school, liefst onderbouw havo/vwo.
Voor een paar jaar, in ieder gevalquote:
Tsja, wat wil je erna dan ? Bovenbouw, of toch hbo ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor een paar jaar, in ieder gevalIk geloof niet dat ik het type ben om m'n hele leven ergens te blijven hangen
Geen idee, zien we dan wel weer. Ik ben niet zo'n enorme toekomstdenkerquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je erna dan ? Bovenbouw, of toch hbo ?
Dat kanquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee, zien we dan wel weer. Ik ben niet zo'n enorme toekomstdenker
Ik weet op wie ik ga stemmen op eerste verkiezingsdag, tweede verkiezingsdag ga ik de kliekjes opeten en kijken of er nog ergens een mooie verkiezingsfilm op tv is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
en weten we al op wie gaan we stemmen op 1e verkiezingsdag? en wat doen jullie op 2e verkiezingsdag, bij de schoonouders steengrillen of op koopjesjacht bij de lokale meubelboulevard???
Jep en werkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
en weten we al op wie gaan we stemmen op 1e verkiezingsdag? en wat doen jullie op 2e verkiezingsdag, bij de schoonouders steengrillen of op koopjesjacht bij de lokale meubelboulevard???
Jup ik weet op wie ik ga stemmenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
nieuw jaarlijkse feestdag in Nederland komt ieder jaar terug in het huidige politiek klimaat wegens linkse draaiende en rechts tegendraaiende hogedrukgebiedenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup ik weet op wie ik ga stemmen, zijn er meerdere verkiezingsdagen ja ?
Ahhhh op die fietsquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nieuw jaarlijkse feestdag in Nederland komt ieder jaar terug in de het huidige politiek klimaat wegens linkse draaiende en rechts tegendraaiende hogedrukgebieden
PvdA aan gebrek aan beterquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
En op welke partij stemt de 3FM-Fokker?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nieuw jaarlijkse feestdag in Nederland komt ieder jaar terug in het huidige politiek klimaat wegens linkse draaiende en rechts tegendraaiende hogedrukgebieden
Dat zeg ik niet, maar het is een afkorting.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Op 3 verschillende.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Idem hier. Mijn uitleg waarom ik het niet zeg, is wel terug te vinden via mijn postgeschiedenisquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is een afkorting.
Heb je machtigingen gekregen?quote:
Hmm, de meeste partijen zijn een afkorting.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is een afkorting.
Ja, nou word ik nieuwsgierig maar ik ben te lui om te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Idem hier. Mijn uitleg waarom ik het niet zeg, is wel terug te vinden via mijn postgeschiedenis
Ik ga even crossposten dan, moment.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, nou word ik nieuwsgierig maar ik ben te lui om te gaan zoeken.
Ik wil het best zeggen maar ongeacht wat ik zeg krijg ik toch hier en daar commentaar en vraagt men om me nader te verklaren, wat ik niet verplicht ben, maar ik wel doe en vervolgens heb ik niet echt een verklaarbare reden waarom ik ergens op stem omdat het me verder weinig interesseert.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:27 schreef CindieY het volgende:
Nee, eigenlijk nauwelijks. Ik zie niet alleen op internet maar ook in het gewone leven steeds meer dat je gelijk in een hokje wordt gedrukt. Ben je opeens dom, achterlijk, racist, graaier, draaier, softie, autist, alu-hoedje-drager, wereldvreemd, communist etc. etc omdat je op een bepaalde partij stemt (en op internet/FOK! lijkenen
erg populair te zijn). Daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ik ben niet vies van een discussie, je hoeft niet dezelfde mening als ik te hebben, je mag het zelfs jammer vinden dat ik niet dezelfde mening heb als jij, maar dat gescheld en dergelijke, nee dank je. Ik verdiep me grotendeels in m'n eentje in de politiek.
Yup, m'n ouders zitten een paar dagen met vrienden in Assen en ze hadden (terecht) geen zin om daar te gaan stemmen, dus ben ik het zaadje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je machtigingen gekregen?Ik had die van m'n ouders kunnen hebben maar die zijn 't vergeten.
En zo is het potdorie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga even crossposten dan, moment.
Edit:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |