Haalde als een van de weinige een voldoende en kreeg imo het hoogste cijfer samen met vBommel.quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
'Voldoende' is iets anders dan 'goed' wat mij betreft.
Eindelijk iemand met verstandquote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Evertjan het volgende:
Advocaat kan Manolev niet langer op de bank houden met dit resultaat
Bij Ajax zou het niet veel beter gaan. Helemaal hoe Ajax nu speelt.quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Narsingh is blij dat hij voor PSV heeft gekozen denk ik.
Binnenkort vraagt hij ontbinding van contract aanquote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Dat lag vooral aan Boerrigter.quote:Op zondag 16 september 2012 16:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Ajax zou het niet veel beter gaan. Helemaal hoe Ajax nu speelt.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort vraagt hij ontbinding van contract aan
quote:Dit soort posts zijn nutteloos.
Ja, die warmte voelt heerlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Hij bedoelt gewoon het type spel dat Ajax speelt volgens mij, bij Ajax heeft hij helemaal geen ruimte dus is hij in principe nog slechter.quote:
Hou toch op met die onzin van je.quote:Op zondag 16 september 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat kan het die kant op gaan. Hoe zo?
Ja..quote:Op zondag 16 september 2012 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat kan het die kant op gaan. Hoe zo?
Oh, dacht dat hij bedoelde omdat het niet zoveel over de flanken ging gisteren. En ja dat klopt wel. Maar denk dat hij het wel beter had gedaan dan bij PSV.quote:Op zondag 16 september 2012 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon het type spel dat Ajax speelt volgens mij, bij Ajax heeft hij helemaal geen ruimte dus is hij in principe nog slechter.
God, hou je toch eens in. Heb je last van bijwerkingen le zuurkool of zo?quote:Op zondag 16 september 2012 16:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hou toch op met die onzin van je.
Ga maar weer naar een ander topic Stinhoquote:Op zondag 16 september 2012 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
God, hou je toch eens in. Heb je last van bijwerkingen le zuurkool of zo?
Die Narsingh is best een goede speler voor het spel dat PSV speelt, als het hun spel goed kan uitvoeren. Tegen kleinere ploegen is die gozer totaal nutteloos. Dat ziet Opa Dick ook. En dan gaat Calucianomero piepen hé.
Als ik eens normaal mijn mening mag gevenquote:Op zondag 16 september 2012 17:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga maar weer naar een ander topic Stinho
Magquote:Op zondag 16 september 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik eens normaal mijn mening mag geven
Ik ken je langer als vandaagquote:God, hou je toch eens in. Heb je last van bijwerkingen le zuurkool of zo?
Daar gaat het toch helemaal niet over? Jij denkt dat hij zijn contract nog wel eens kan ontbinden.quote:Op zondag 16 september 2012 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
God, hou je toch eens in. Heb je last van bijwerkingen le zuurkool of zo?
Die Narsingh is best een goede speler voor het spel dat PSV speelt, als het hun spel goed kan uitvoeren. Tegen kleinere ploegen is die gozer totaal nutteloos. Dat ziet Opa Dick ook. En dan gaat Calucianomero piepen hé.
Dat begint nu al.quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)et-me-gesproken.html
Narsingh: ''De trainer heeft helemaal niet met me gesproken''
En ik ventileer waaromquote:Op zondag 16 september 2012 17:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet over? Jij denkt dat hij zijn contract nog wel eens kan ontbinden.
Al moet tom helemaal niet janken want die andere gast die voor PSV is begint ermee.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 16-09-2012 om 17:14:48En net als vorig jaar weigert #Blom commentaar op kaart Van Bommel. Kan voorbeeld nemen aan collega-scheids Wiedemeijer. reageer retweet
Enorm triest om over de scheidsrechter te gaan zitten zeuren tbh.quote:Op zondag 16 september 2012 17:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 16-09-2012 om 17:14:48En net als vorig jaar weigert #Blom commentaar op kaart Van Bommel. Kan voorbeeld nemen aan collega-scheids Wiedemeijer. reageer retweet
Wat een held.
quote:Op zondag 16 september 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enorm triest om over de scheidsrechter te gaan zitten zeuren tbh.
Hoe durf ik..quote:Op zondag 16 september 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik niet. Onterechte kaart waardoor van Bommel Feyenoord thuis moet missen volgende week. Kan cruciaal zijn. Dan mag je verhaal gaan halen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah verkeerde topicquote:Op zondag 16 september 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was gewoon te laat. Hij raakte de man wel en de bal niet. Hoe kan je dat in godsnaam onterecht vinden?quote:Op zondag 16 september 2012 17:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Onterechte kaart waardoor van Bommel Feyenoord thuis moet missen volgende week. Kan cruciaal zijn. Dan mag je verhaal gaan halen.
Dan kun je wel voor elke overtreding gaan fluiten en een kaart geven en de wedstrijd dood fluiten. Het had makkelijk afgekund met een vrije trap, zelfs de commentator van eredivisielive en de analysten vonden het zwaar gestraft. Blom wilde in eerste instantie niet eens een kaart geven maar omdat er een hoop ruzie ontstond wilde hij even laten zien hoe stoer hij was.quote:Op zondag 16 september 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was gewoon te laat. Hij raakte de man wel en de bal niet. Hoe kan je dat in godsnaam onterecht vinden?
Vriend, dan blijf je kaarten trekken.quote:Op zondag 16 september 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was gewoon te laat. Hij raakte de man wel en de bal niet. Hoe kan je dat in godsnaam onterecht vinden?
Dat je er nog serieus op ingaat, respectquote:Op zondag 16 september 2012 17:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vriend, dan blijf je kaarten trekken.
Hij kwam niet hard in, hij hield zich zelfs in, en of het iets uitmaakt of niet, het was z'n aller eerste 'overtreding' .. Dan had hij vandaag ook nog wel meer kaarten en penalties kunnen uitdelen.. Kom op..
Ik vond dit wél geel, kijk vanavond nog maar eens terug. Hij haalde de aanval er ook nog eens uit. daar wordt altijd geel voor gegeven. Ik krijg een beetje het gevoel dat als Van Bommel niet zo gehuild had dat er nu niemand wakker zou liggen om deze gele kaart.quote:Op zondag 16 september 2012 17:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan kun je wel voor elke overtreding gaan fluiten en een kaart geven en de wedstrijd dood fluiten. Het had makkelijk afgekund met een vrije trap, zelfs de commentator van eredivisielive en de analysten vonden het zwaar gestraft. Blom wilde in eerste instantie niet eens een kaart geven maar omdat er een hoop ruzie ontstond wilde hij even laten zien hoe stoer hij was.
Van Bommel wordt gewoon gezocht. Kreeg bij Groningen ook al onterecht geel.
vind jij het trollen?quote:Op zondag 16 september 2012 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat je er nog serieus op ingaat, respect
Ja je kunt er geel voor geven inderdaad, maar het is zwaar overdreven, en als daardoor een belangrijke/bepalende speler een topwedstrijd moet missen zou het je sieren als je als scheidsrechter even commentaar levert voor de pers. Getuige het feit dat Blom dit alweer niet doet zegt genoeg. Die ziet de bui alweer hangen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit wél geel, kijk vanavond nog maar eens terug. Hij haalde de aanval er ook nog eens uit. daar wordt altijd geel voor gegeven. Ik krijg een beetje het gevoel dat als Van Bommel niet zo gehuild had dat er nu niemand wakker zou liggen om deze gele kaart.
Die tegen Gronignen was wel onterecht ja, maar tegen RKC had hij er weer afgestuurd kunnen moeten worden. You win some, you lose some.
Daarnaast vind ik het sowieso niet bij een supporter/speler van een topclub passen om over de scheidsrechter te klagen, maar dat is puur persoonlijk.
quote:Op zondag 16 september 2012 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat je er nog serieus op ingaat, respect
Was het ook niet zo dat de kaart die hij wel kreeg tegen RKC ook erg makkelijk gegeven was? - + - ...quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit wél geel, kijk vanavond nog maar eens terug. Hij haalde de aanval er ook nog eens uit. daar wordt altijd geel voor gegeven. Ik krijg een beetje het gevoel dat als Van Bommel niet zo gehuild had dat er nu niemand wakker zou liggen om deze gele kaart.
Die tegen Gronignen was wel onterecht ja, maar tegen RKC had hij er weer afgestuurd kunnen moeten worden. You win some, you lose some.
Daarnaast vind ik het sowieso niet bij een supporter/speler van een topclub passen om over de scheidsrechter te klagen, maar dat is puur persoonlijk.
en ditquote:Ja je kunt er geel voor geven inderdaad, maar het is zwaar overdreven, en als daardoor een belangrijke/bepalende speler een topwedstrijd moet missen zou het je sieren als je als scheidsrechter even commentaar levert voor de pers. Getuige het feit dat Blom dit alweer niet doet zegt genoeg. Die ziet de bui alweer hangen.
Misschien kreeg hij wel in z'n oortje door dat het absoluut een gele kaart was, weet jij veel.quote:Op zondag 16 september 2012 17:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ook de manier waarop Blom deze kaart gaf. Hij was helemaal niet van plan om hem te geven, totdat er een opstootje ontstond en 5 Utreggers op 'm af kwamen stormen.
Ik moet de opmerking "Enorm triest als je op de scheidsrechter gaat lopen zeuren tbh" serieus nemen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |