Blijft ook lastig als er 3 man voor je neus staan en er een of andere Sloveense clown naast je staat.quote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik zwak vandaag. Hij speelde wel de hele tijd z'n man uit, maar z'n voorzet mag wel wat beter.
Ik googlde het en kreeg een vliegtuigmaatschappij,quote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vrolijk, gelukkig of vertrouwd. Zoiets.
Stroot ook wel./ Mensen blijven hem maar verdedigen, maar die topklasse waar hij zgn. van zou zijn, zie je maar sporadisch terug. Vandaag was hij redelijk, maar niet meer dan dat. Gewoon een gemiddelde, inwisselbare middenvelder.quote:
Lens deed het best aardig hoor. De enige die naar voren kon jagen. Wel een domme prent. Depay had een paar keer de bal gewoon moeten afgeven.quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef mrstylo het volgende:
Mark van Bommel en Strootman waren echt baas vandaag, de rest liet het gewoon afweten (behalve Depay). Verdediging was kut met 2 hele grote fouten van Marcelo. Willems dacht dat hij Links Voor was en niet Links Back.Hutch speelde ook onzeker en wist niet was hij met een bal moest doen. Mertens was ook nergens te zien, hetzelfde met Lens. Matavz vergeet te scoren en verpestte alle grote kansen dus die was ook slecht.
Enige lichtpunt van vandaag is toch wel Depay. Ik vind dat hij nu wel een kans verdient.
Dat is vrij subjectief!quote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Holy shit, wat een kutwedstrijd
Haalde anders als een van de weinige een voldoende..quote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Stroot ook wel./ Mensen blijven hem maar verdedigen, maar die topklasse waar hij zgn. van zou zijn, zie je maar sporadisch terug. Vandaag was hij redelijk, maar niet meer dan dat. Gewoon een gemiddelde, inwisselbare middenvelder.
'Voldoende' is iets anders dan 'goed' wat mij betreft.quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haalde anders als een van de weinige een voldoende..
OverManolev kan je veel zeggen, maar niet dat hij niet naar voren jaagt.quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Evertjan het volgende:
Advocaat kan Manolev niet langer op de bank houden met dit resultaat
Haalde als een van de weinige een voldoende en kreeg imo het hoogste cijfer samen met vBommel.quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
'Voldoende' is iets anders dan 'goed' wat mij betreft.
Eindelijk iemand met verstandquote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Evertjan het volgende:
Advocaat kan Manolev niet langer op de bank houden met dit resultaat
Bij Ajax zou het niet veel beter gaan. Helemaal hoe Ajax nu speelt.quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Narsingh is blij dat hij voor PSV heeft gekozen denk ik.
Binnenkort vraagt hij ontbinding van contract aanquote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Dat lag vooral aan Boerrigter.quote:Op zondag 16 september 2012 16:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Ajax zou het niet veel beter gaan. Helemaal hoe Ajax nu speelt.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort vraagt hij ontbinding van contract aan
quote:Dit soort posts zijn nutteloos.
Ja, die warmte voelt heerlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Hij bedoelt gewoon het type spel dat Ajax speelt volgens mij, bij Ajax heeft hij helemaal geen ruimte dus is hij in principe nog slechter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |