Oh oke.quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV is een counterploeg die zonder ruimte tegen elke tegenstander in de problemen komt.
Eens, weg met j0rdiiiquote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn nutteloos.
Klopt. Je zag vandaag ook dat ze totaal geen creativiteit hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV is een counterploeg die zonder ruimte tegen elke tegenstander in de problemen komt.
Wat boeit dat joh, laat ze lekker.quote:Op zondag 16 september 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn nutteloos.
Volgende week PSV - Feyenoord, dan zijn ze in hun sasquote:Op zondag 16 september 2012 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Je zag vandaag ook dat ze totaal geen creativiteit hebben.
Jij verandert ieder uur je mening hé.quote:Op zondag 16 september 2012 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week PSV - Feyenoord, dan zijn ze in hun sas
Op de counter zijn ze in hun sas, dan scoren ze er op los met Narsingh op AMR. waar zeg ik wat anders dan?quote:Op zondag 16 september 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij verandert ieder uur je mening hé.![]()
Net was het nog 10-0 voor PSV ofzo.
Jij herkent het Groningen shirt niet?quote:Op zondag 16 september 2012 16:35 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, dat is fijn. Wanneer was dit?
Groningen durft niemand aan te denken. Dat is gewoon afbraakvoetbalquote:Op zondag 16 september 2012 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij herkent het Groningen shirt niet?
Jij kent de betekenis van het woord 'wanneer' niet?quote:Op zondag 16 september 2012 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij herkent het Groningen shirt niet?
Tegen Groningen was het spel niet anders alleen toen scoorde ze wel 3 keer uit de counter.quote:Op zondag 16 september 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de counter zijn ze in hun sas, dan scoren ze er op los met Narsingh op AMR. waar zeg ik wat anders dan?
Groningen uit.quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kent de betekenis van het woord 'wanneer' niet?
2 wedstrijden geleden ofzo..quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kent de betekenis van het woord 'wanneer' niet?
Ah, okay. Dankquote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
2 wedstrijden geleden ofzo..
Wat te fuck is sas?quote:Op zondag 16 september 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de counter zijn ze in hun sas, dan scoren ze er op los met Narsingh op AMR. waar zeg ik wat anders dan?
Die vond ik zwak vandaag. Hij speelde wel de hele tijd z'n man uit, maar z'n voorzet mag wel wat beter.quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef mrstylo het volgende:
Enige lichtpunt van vandaag is toch wel Depay. Ik vind dat hij nu wel een kans verdient.
Blijft ook lastig als er 3 man voor je neus staan en er een of andere Sloveense clown naast je staat.quote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik zwak vandaag. Hij speelde wel de hele tijd z'n man uit, maar z'n voorzet mag wel wat beter.
Ik googlde het en kreeg een vliegtuigmaatschappij,quote:Op zondag 16 september 2012 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vrolijk, gelukkig of vertrouwd. Zoiets.
Stroot ook wel./ Mensen blijven hem maar verdedigen, maar die topklasse waar hij zgn. van zou zijn, zie je maar sporadisch terug. Vandaag was hij redelijk, maar niet meer dan dat. Gewoon een gemiddelde, inwisselbare middenvelder.quote:
Lens deed het best aardig hoor. De enige die naar voren kon jagen. Wel een domme prent. Depay had een paar keer de bal gewoon moeten afgeven.quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef mrstylo het volgende:
Mark van Bommel en Strootman waren echt baas vandaag, de rest liet het gewoon afweten (behalve Depay). Verdediging was kut met 2 hele grote fouten van Marcelo. Willems dacht dat hij Links Voor was en niet Links Back.Hutch speelde ook onzeker en wist niet was hij met een bal moest doen. Mertens was ook nergens te zien, hetzelfde met Lens. Matavz vergeet te scoren en verpestte alle grote kansen dus die was ook slecht.
Enige lichtpunt van vandaag is toch wel Depay. Ik vind dat hij nu wel een kans verdient.
Dat is vrij subjectief!quote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Holy shit, wat een kutwedstrijd
Haalde anders als een van de weinige een voldoende..quote:Op zondag 16 september 2012 16:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Stroot ook wel./ Mensen blijven hem maar verdedigen, maar die topklasse waar hij zgn. van zou zijn, zie je maar sporadisch terug. Vandaag was hij redelijk, maar niet meer dan dat. Gewoon een gemiddelde, inwisselbare middenvelder.
'Voldoende' is iets anders dan 'goed' wat mij betreft.quote:Op zondag 16 september 2012 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haalde anders als een van de weinige een voldoende..
OverManolev kan je veel zeggen, maar niet dat hij niet naar voren jaagt.quote:Op zondag 16 september 2012 16:53 schreef Evertjan het volgende:
Advocaat kan Manolev niet langer op de bank houden met dit resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |