UK en Europa?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
Psn schijnt een uitzondering te maken? Waarschijnlijk gewoon rond 23:00 in de store vanavond.
sowieso betalen voor 48 uur kaartjequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef SaxoPower het volgende:
Ik kan hem dus niet downloaden met 48 uurs
wil mn geld terug
Heb je ook betaald voor Season Ticket danquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb betaald voor een maand, ik verwacht early release FIFA 13
twitter:AlistairReid twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 15:20:51Tweets now a lot more happy. Except if you have a PS3. #FIFA13Demo reageer retweet
Neuh, gold...quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je ook betaald voor Season Ticket dan?
Psn krijgt hem morgen geloof ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
Psn schijnt een uitzondering te maken? Waarschijnlijk gewoon rond 23:00 in de store vanavond.
Een eerste? Damn, een maand eerder waren er al previewsquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Hier al een 1e preview over hoe en wat de verbeterpunten zijn.. ik ben benieuwd. Ik vind FIFA sowieso wel de betere eigenlijk!
Dan hoef je dus ook niks te verwachtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, gold...
20 euro voor Season Ticket
Klopt, maar zou mooi zijn als het konquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hoef je dus ook niks te verwachten
Ik post zo wel wat je mistquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:29 schreef SaxoPower het volgende:
BAH al die moeite voor niks gedaan.
Xbox mee genomen naar huis.
Controller vergeten (dom)
Controller geregeld.
48 uurs xbox live gekocht
Nu kan ik het niet eens dowloaden.:(:(:(:(
Onzin.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeft nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik post zo wel wat je mist [ afbeelding ]
Precies. Persberich in mijn mailbox:quote:
PSN vanaf morgen dus.quote:EA SPORTS™ heeft bekendgemaakt dat de demo van FIFA 13 vanaf vandaag wereldwijd te downloaden is voor het PlayStation®3 computer entertainment systeem, Xbox 360® videogame and entertainment systeem en PC. De FIFA 13-demo is beschikbaar via Origin™, Xbox LIVE® en PlayStation®Network. Voetbalfans die op PlayStation®3 spelen kunnen de FIFA 13-demo vanaf 12 september downloaden.
Volgens mij zou dat gewoon via origin moeten kunnen toch? Kijk eens op ea.comquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Hoeft niet
ik download hem wel voor pc (als dr een site is die hem heeft)
Wat ook al overal op internet stondquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Persberich in mijn mailbox:
[..]
PSN vanaf morgen dus.
Ik kijk liever gewoon in mijn mailbox, daar weet ik dat ie gestuurd is en daar kan ik tenminste wel meteen bijquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat ook al overal op internet stond
Dat laten ze je denken. Er is iemand gewoon alle bandbreedte aan het opeisenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:36 schreef emokid het volgende:
Wil ik hem net downloaden, valt internet uit in de hele flat.
Want dan voel je je eigen speciaal of watquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk liever gewoon in mijn mailbox, daar weet ik dat ie gestuurd is en daar kan ik tenminste wel meteen bij
Uh nee, ik zit hier achter een firewall die onder andere gamessites e.d. blokkeert. Doe niet zo opgefokt gekkie. gewoon meteen een raar gerucht uit de wereld helpen door een bron.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want dan voel je je eigen speciaal of wat?
Want waarom lukt het dan niet in 48 uur?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:42 schreef SaxoPower het volgende:
ik ben dr klaar mee!
ik wacht wel tot de game uitkomt.
bah wat baal ik hier van zeg!
Staat ie ook niet, zoek via bingquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:42 schreef emokid het volgende:
Hij is nog steeds niet zichtbaar hier bij demo's. Xbox al herstart.
Je had een wereldschokkende verandering verwacht? In een jaar ontwikkeltijd? Bij EA?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
Wat een verschil met FIFA 12
not..
48 uur kaarten werken niet met demo'squote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want waarom lukt het dan niet in 48 uur?
Is dat Bing toch ergens goed voor. Thanks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Staat ie ook niet, zoek via bing
Lol. Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
48 uur kaarten werken niet met demo's
Voelt net zo houterig aan als FIFA 12, vooral het schieten is weer zo makkelijk en geeft geen echte wauw gevoelquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had een wereldschokkende verandering verwacht? In een jaar ontwikkeltijd? Bij EA?
Maak een nieuwe gamertag aan. Als je er al geen drie aangemaakt hebt op je xbox dan zit er een maand gold bij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:42 schreef SaxoPower het volgende:
ik ben dr klaar mee!
ik wacht wel tot de game uitkomt.
bah wat baal ik hier van zeg!
Daar kan ik hem niet mee dowloaden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want waarom lukt het dan niet in 48 uur?
Wist je niet?quote:
Ook met de settings op semi of manual? Assisted functies in FIFA maken het sowieso een waardeloos spel zonder creativiteit en de mogelijkheid er gevoel in te brengen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voelt net zo houterig aan als FIFA 12, vooral het schieten is weer zo makkelijk en geeft geen echte wauw gevoel
Neuh, ik heb thuis alleen een debug staan. Die kan standaard al niet onlinequote:
Even veranderen danquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:48 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
Ook met de settings op semi of manual? Assisted functies in FIFA maken het sowieso een waardeloos spel zonder creativiteit en de mogelijkheid er gevoel in te brengen.
Zoek via bing!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef DrD00m het volgende:
Ik zie nog steeds niks op mijn marketplace -___-
Ik kan 'm alsnog alleen maar ratenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Thanks, de demo staat er idd apart tussen nu, het werkt. Het is dus niet dezelfde als die je kan raten.
Je hebt FIFA 13, FIFA 13 demo, E3 trailer, Gamescom trailer als resultaten als je fifa 13 zoekt in bing
Hmm heb hem nu op 3 manieren gezocht en kan alleen ratenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Thanks, de demo staat er idd apart tussen nu, het werkt. Het is dus niet dezelfde als die je kan raten.
Je hebt FIFA 13, FIFA 13 demo, E3 trailer, Gamescom trailer als resultaten als je fifa 13 zoekt in bing
Ok dit werkte dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Knopje indrukken. Een van de schouderknoppen. Weet zo niet welke. Zoek het op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef Droathoah het volgende:
Ik speel met m'n controller, maar krijg t niet voor elkaar trucjes te doen, haha, iemand?
tot woensdag niet donderdag, volgens mij vanaaf rond 11uur met usa accountquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:09 schreef Equites het volgende:
Das ieder jaar zo, wij ps3 bezitters moeten weer tot donderdag wachten. Ach voor die 2x3 minuten hoef je het niet te doen. Ik wacht wel tot ie uit is.
Sinds wanneer heb ik een US account.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tot woensdag niet donderdag, volgens mij vanaaf rond 11uur met usa account
2min werk en je hebt er 1.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik een US account.
Upload hem ff naar spotnet dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boem, download klaar. Tijd om te knallen
Leg even uit, die moeite heb ik er wel voor over ;pquote:
Gewoon nieuw account maken en bij land usa invullen inplaats van Nederlandquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Leg even uit, die moeite heb ik er wel voor over ;p
Trappen ze daar echt in ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon nieuw account maken en bij land usa invullen inplaats van Nederland
ja. doe dat zo vaak met demos. omdat de usa markt eerder ge update isquote:
Origin tyft gelijk installer weg. Ik had geen zin om die optie uit te zettenquote:
Milan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:20 schreef Ramboetan het volgende:
zo net 3 potjes op de xbox met arsenal tegen ac milan. eerste wedstrijd 0-0, 2e 1-1 en nu 5-1 verloren haha.
Dat was vorig jaar ook zo, daarna nooit meer iets van gemerkt. Je moet die demo niet zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
60ste minuut, alweer een blessure maar nu bij Arsenal
Dat gaat wel snel zeg
Zei je pixels?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
het publiek ziet er echt niet uit zeg
[ afbeelding ]
De ps3 loopt nou eenmaal tegen zijn eind. Publiek is niet zo belangrijk.quote:
Dat zal menig pace-abuser afschrikken ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Ben na 1 potje al enthousiast eigenlijk..door die first touch control is het zoveel realistischer
Ja, een paar voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan je ook die mini spelletjes spelen in de demo?
ja mooi man, zachte corner over de grond, verdediger loopt er tegenaan, weer een cornerquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Ben na 1 potje al enthousiast eigenlijk..door die first touch control is het zoveel realistischer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |