Goed punt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Overschat: Doen
Onderschat: Laten
Koken is ook wachten, niet alleen maar actie. Het is verleidelijk om te roeren, te scheppen en om te gooien, de oven te openen om te kijken hoe het gaat etc, omdat je immers aan het koken bent. Maar vaak is het meer uit gewoonte dan dat het een functie heeft, en vaak zelfs beter van niet.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overschat: knaldure superfoods
Onderschat: alledaagse gezonde voedingsmiddelen
ik hoop dat mijn huisgenoot dit leest...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Overschat: Doen
Onderschat: Laten
Koken is ook wachten, niet alleen maar actie. Het is verleidelijk om te roeren, te scheppen en om te gooien, de oven te openen om te kijken hoe het gaat etc, omdat je immers aan het koken bent. Maar vaak is het meer uit gewoonte dan dat het een functie heeft, en vaak zelfs beter van niet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:24 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Onderschat: Echt knakkende knakworst
Overschat: Unox 'knak'worsten
Die van Zwanenburg zijn echt super lekker, alleen ze zijn ook 4-5x zo duur volgens mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:24 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Onderschat: Echt knakkende knakworst
Overschat: Unox 'knak'worsten
Maar toch betere prijs kwaleirsverhouding. Bij de Lidl trouwens 9 stuks voor minder geld. Zelfde product .quote:Op zondag 1 november 2015 11:35 schreef Pap89 het volgende:
[..]
[..]
Die van Zwanenburg zijn echt super lekker, alleen ze zijn ook 4-5x zo duur volgens mij.
Daar hoef je serieus ook geen saus op te doen.
Yup, die van de Lidl zijn erg goed, lekker en 'knakken' prachtig.quote:Op zondag 1 november 2015 17:51 schreef Pap89 het volgende:
Zijn die een beetje hetzelfde, van de Lidl?
Anders haal ik die wel een keer, voor oldschool knakworsten op witte bolletjes(puntjes)
Die wilde ik net gaan posten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Onderschat: lekkere melkchocoladerepen van de Aldi
Overschat: Al die..de net niet lekkere dure repen van Tony
Melk hazelnoot rozijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Onderschat: lekkere melkchocoladerepen van de Aldi
quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:44 schreef sirdanilot het volgende:
Onderschat: Mosselen
Overschat: Oesters
Ingrediënten: groente (56% pompoen, 19% wortel, rode ui, bleekselderij), 0,6% koriander. Bouillonpoeder: specerijen (ui, knoflook, kurkuma, lavas, fenegriek, venkel, komijn, koriander, cayenne, zwarte peper, anijs), zout, groentepoeder (prei, tomaat, wortel), kruiden (tijm, rozemarijn, peterselie, marjolein, bieslook), natuurlijk aroma (selderij), gistextract.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:51 schreef Bramito het volgende:
[..]
Een goede remedie tegen het impulsief pakjes kopen is om de ingrediënten te lezen... Dan leer je het rap af....
En wat had je daarmee over- of onderschat?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ingrediënten: groente (56% pompoen, 19% wortel, rode ui, bleekselderij), 0,6% koriander. Bouillonpoeder: specerijen (ui, knoflook, kurkuma, lavas, fenegriek, venkel, komijn, koriander, cayenne, zwarte peper, anijs), zout, groentepoeder (prei, tomaat, wortel), kruiden (tijm, rozemarijn, peterselie, marjolein, bieslook), natuurlijk aroma (selderij), gistextract.
Brrr, krijg er rillingen van.
Er is duidelijk veel veranderd in bijna 7 jaar tijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ingrediënten: groente (56% pompoen, 19% wortel, rode ui, bleekselderij), 0,6% koriander. Bouillonpoeder: specerijen (ui, knoflook, kurkuma, lavas, fenegriek, venkel, komijn, koriander, cayenne, zwarte peper, anijs), zout, groentepoeder (prei, tomaat, wortel), kruiden (tijm, rozemarijn, peterselie, marjolein, bieslook), natuurlijk aroma (selderij), gistextract.
Brrr, krijg er rillingen van.
Overschat : sushiquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk hoor, zo'n random kick maar heb je ook nog iets toe te voegen hier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |