dat doen mods, niet users, en is derhalve niet ontopicquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:34 schreef Vanyel het volgende:
Overschat: Losse nieuwe topics
Onderschat: Reeksen
Een goede remedie tegen het impulsief pakjes kopen is om de ingrediënten te lezen... Dan leer je het rap af....quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Onderschat: Goed leren koken
Overschat: Pakjes
Kijk je wel bij de visboer dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond WidC een heel leuk concept maar die mensen zo vervelend. Ik koop mijn groente doorgaans op de markt maar ik zie het nooit liggen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n grote AH en op de markt zie ik het eigenlijk nooit bij de viskramen liggen.
Ja, dat is hier om de hoek. Maar daar zie ik het nooit liggen, zal er eens structureel naar gaan vragen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Weltschmerz, jij woont toch in Groningen, daar hebben ze een uitstekende vismarkt.
Ik ben daar al heel lang niet meer geweest, maar ze hadden daar altijd geweldige haringquote:Op woensdag 12 september 2012 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, dat is hier om de hoek. Maar daar zie ik het nooit liggen, zal er eens structureel naar gaan vragen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Onderschat: Een mooie jenever
Overschat: Vodka
Zeg ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:58 schreef Curiosity het volgende:
Onderschat : Jenever
Overschat : Wodka
Grappa wordt gemaakt van het afval dat overblijft na het persen van de druiven. het is dus eigenlijk per definitie bocht. Hier noemen ze de dat trouwens orujo. Vreems genoeg zijn er zijn inderdaad verbluffend lekkere versies. Toch vind ik date er eigenlijk maar 1 witte alcohol het puur drinken waard is en dat is Jonge Jenever(maar alleen als het moet).quote:
Het is maar wat je bocht vindt, ingewanden heb je ook over na het slachten van een beest, wat niet wegneemt dat een lever erg lekker kan zijn, of hart..quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef Bramito het volgende:
[..]
Grappa wordt gemaakt van het afval dat overblijft na het persen van de druiven. het is dus eigenlijk per definitie bocht.
Trester, eigenlijk was de r aan het eind vergeten, betekend zoveel als wat achterblijft na het persen.quote:Hier noemen ze de dat trouwens orujo. Vreems genoeg zijn er zijn inderdaad verbluffend lekkere versies. Toch vind ik date er eigenlijk maar 1 witte alcohol het puur drinken waard is en dat is Jonge Jenever(maar alleen als het moet).
Is Tresta een andere naam voor Grappa?
Best aardig inderdaad. Ik vind het ook altijd wel een leuke vismarkt omdat er twee kramen zijn waarvan je nooit weet wat ze nu weer hebben en vaak niet eens dat die vis bestond. Maar kopen doe ik er niet vaak.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben daar al heel lang niet meer geweest, maar ze hadden daar altijd geweldige haring
Waarom niet? Leuk toch te experimenteren?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Best aardig inderdaad. Ik vind het ook altijd wel een leuke vismarkt omdat er twee kramen zijn waarvan je nooit weet wat ze nu weer hebben en vaak niet eens dat die vis bestond. Maar kopen doe ik er niet vaak.
Op zich wel, daar heb ik ook altijd wel zin in als ik er langs loop. Maar ik hou zelf vooral van schaal en schelpdieren en vette vis, en zo'n visboer vindt alles even fantastisch, daar kan ik niet zoveel mee. Kook ook niet vaak voor echte visliefhebbers en dan wil ook geen onbekende vis overgaren. Ben ook niet zo'n vaste klant. Ik haal mijn makreel bij een kleine kraam, de garnalen bij de toko en ook nog wel vaak koolvis uit het vriesvak.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet? Leuk toch te experimenteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |