abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116827718
Bij ons is de zaterdag naar verhouding een heerlijk rustige dag...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_116827765
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:06 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Jij sloopt je fiets liever dan dat je iets langer over je werk doet? :P In principe is je fiets vol als je zo'n 3 tassen hebt geladen.
Mijn fiets is steviger dan je denkt :D
Het is meer dat ik het teveel moeite vind om terug te rijden. Daarbij kost dat me meer tijd dan wanneer ik alles in een keer meeneem.
pi_116827797
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:08 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Het is meer dat ik het teveel moeite vind om terug te rijden. Daarbij kost dat me meer tijd dan wanneer ik alles in een keer meeneem.
Maar een ander zou dat wel doen misschien. Dus je moet het wel incalculeren in je totale werktijd. Anders ben je een beetje in je eigen vingers aan het snijden.
pi_116827912
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Maar een ander zou dat wel doen misschien. Dus je moet het wel incalculeren in je totale werktijd. Anders ben je een beetje in je eigen vingers aan het snijden.
Op piekdagen doe ik altijd even lang over mijn wijk. Maakt niet uit of het veel of weinig is. Ik loop mijn wijk al een behoorlijke tijd en heb blijkbaar de meest efficiënte route gevonden. Dat betekent dat ik altijd binnen de normtijd blijf terwijl een ander dat niet haalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rafierafie op 15-09-2012 21:40:59 ]
pi_116827963
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:11 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Op piekdagen doe ik altijd even lang over mijn wijk. Maakt niet uit of het veel of weinig is. Ik loop mijn wijk al een behoorlijke tijd en heb blijkbaar de meest efficiënte route gevonden. Dat betekent dat ik altijd (ruim) binnen de normtijd blijf terwijl een ander dat niet haalt.
Ja dat heb ik ook. Maar ik pas wel een correctie toe om mezelf niet te benadelen (en om te voorkomen dat trage mensen mijn wijk niet kunnen lopen). Ik heb overigens het geluk dat ik bestaande wijken loop en die liggen redelijk vast qua tijd.
pi_116828110
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:12 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook. Maar ik pas wel een correctie toe om mezelf niet te benadelen (en om te voorkomen dat trage mensen mijn wijk niet kunnen lopen). Ik heb overigens het geluk dat ik bestaande wijken loop en die liggen redelijk vast qua tijd.
Ik schrijf gewoon nooit mijn tijden op ;)
pi_116828319
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:16 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik schrijf gewoon nooit mijn tijden op ;)
Dat is ook een manier.
pi_116828411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:08 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Haha me too. Ik ga dan soms lopend naar de wijk toe, als het niet zo ver is en het is teveel om nog veilig mee te fietsen :P Kost me minder tijd dan terug gaan :)

En die rare tijden zijn hier idd door Georoute, daarvoor waren het gewoon afgeronde tijden. Als we terug moeten fietsen, moeten we dat aangeven als reden voor uitloop zodat we dat betaald krijgen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_116828694
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:24 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Haha me too. Ik ga dan soms lopend naar de wijk toe, als het niet zo ver is en het is teveel om nog veilig mee te fietsen :P Kost me minder tijd dan terug gaan :)

En die rare tijden zijn hier idd door Georoute, daarvoor waren het gewoon afgeronde tijden. Als we terug moeten fietsen, moeten we dat aangeven als reden voor uitloop zodat we dat betaald krijgen.
Lopend met een (te) zwaar beladen fiets vind ik niet prettig. Ik kan 'm moeilijk in balans houden en stoppen gaat ook lastig.
Ik ga hoe dan ook altijd gewoon fietsen, met als gevolg dat ik een beetje slinger, heel langzaam over drempels moet gaan omdat ie anders gaat steigeren en ik erg moeilijk kan opstappen door de extra hoge lading achterop. Je moet je been heel hoog kunnen optillen als je een herenfiets hebt zoals ik :D
pi_116828741
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:30 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Lopend met een (te) zwaar beladen fiets vind ik niet prettig. Ik kan 'm moeilijk in balans houden en stoppen gaat ook lastig.
Ik ga hoe dan ook altijd gewoon fietsen, met als gevolg dat ik een beetje slinger, heel langzaam over drempels moet gaan omdat ie anders gaat steigeren en ik erg moeilijk kan opstappen door de extra hoge lading achterop. Je moet je been heel hoog kunnen optillen als je een herenfiets hebt zoals ik :D
En wat ga je voor verklaring geven als je omflikkert met je fiets en aangereden wordt door een auto?
pi_116828919
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:31 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

En wat ga je voor verklaring geven als je omflikkert met je fiets en aangereden wordt door een auto?
Zal niet snel gebeuren aangezien we hier gescheiden fietspaden hebben en ik door een hele rustige buurt moet fietsen buiten de tijden dat de kindertjes van of naar school worden gebracht.
Sowieso doe ik dit al jaren zo dus ik weet wel hoe je dat moet aanpakken.
Ander geef ik de enorme werkdruk de schuld :)
pi_116829509
Als mijn fiets overbeladen is kan ik hem volgens mij fietsend slechter in balans houden dan lopend :P
Maar ben wel eens bijna omgevallen met een te volle fiets, dus daar ben ik ook een beetje bang voor :')

Moet nu wel ineens aan de komende winter denken.. eerder deed ik heel veel met karretjes en dan vaak lopen vanaf het karretjes adres, maar nu is het veel meer op de fiets en sowieso fietsen vanaf het depot naar een eventueel karretje. Denk dat ik dan niet meer met zo'n volgeladen fiets op pad ga :')
pi_116829677
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 21:52 schreef VixenFromHell het volgende:
Als mijn fiets overbeladen is kan ik hem volgens mij fietsend slechter in balans houden dan lopend :P
Maar ben wel eens bijna omgevallen met een te volle fiets, dus daar ben ik ook een beetje bang voor :')

Moet nu wel ineens aan de komende winter denken.. eerder deed ik heel veel met karretjes en dan vaak lopen vanaf het karretjes adres, maar nu is het veel meer op de fiets en sowieso fietsen vanaf het depot naar een eventueel karretje. Denk dat ik dan niet meer met zo'n volgeladen fiets op pad ga :')
Het is te doen hoor. Gaat dan alleen ongelooflijk traag en het is doodeng.
Als het zo glad is, is het sowieso een crime om te fietsen.
pi_116829700
Ik verheug me nu al op de winter... NOT.

Dat gaat me sowieso veel te veel tijd kosten, aangezien ik naast mijn werk studeer.
pi_116829819
Ja ik ben sowieso al bang om te fietsen als het glad is :')
Moest ook 1 keer met een karretje langs een pad dat omlaag liep, toen heb ik de kar maar naar beneden laten rijden _O- helaas viel ie wel om. Maar liever dat de kar om valt, dan ik zelf omdat ik het karretje niet meer kan houden :P

Met lopen helpen snow steps wel heel erg trouwens.. dus iedereen die ze nog niet heeft, zorg dat je ze krijgt :P
pi_116829961
Ik vond het afgelopen winter wel meevallen eigenlijk. Door dertig centimeter sneeuw heen ploegen met je voeten is niet al te fijn, maar het is te doen. Zodra de boel een beetje plat is gereden kun je ook weer redelijk goed fietsen.
pi_116829969
Ik had me voor het zoveelste jaar op rij voorgenomen om voor de winter weg te zijn, maar het is nu gewoon onmogelijk om iets anders te vinden :(
Ik haat de kou. Vooral omdat mijn vingers meerdere keren bijna bevroren zijn geweest en nu heel gevoelig zijn voor kou.

Dat fietsen op ijs vind ik ook niet meer zo leuk sinds ik een keer onderuit ben gegaan en recht op mijn stuitje ben beland. Hij staat nu nog scheef :D
Ben toen gewoon verder gelopen aangezien ik iemand aan het opleiden was en niet mocht laten merken dat er iets helemaal verkeerd zat. Kwestie van trots :)
pi_116830177
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:05 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik vond het afgelopen winter wel meevallen eigenlijk. Door dertig centimeter sneeuw heen ploegen met je voeten is niet al te fijn, maar het is te doen. Zodra de boel een beetje plat is gereden kun je ook weer redelijk goed fietsen.
Ja afgelopen winter was idd te doen :) maar ik zit er nu 4,5 jaar dus heb wel erger mee gemaakt :P

Kou is idd ook kut. Tig lagen kleding, thermospul, maar na een tijdje wordt het toch koud. Vingertoppen ook ;( Gelukkig duurt het nog even :P heb niet zoveel hoop meer dat ik er weg ben voor die tijd.. ;)

Qua temperatuur zitten we nu wel okee, niet te koud en niet te warm ! Alleen die regen :(
pi_116830255
Ik heb juist meer moeite met warmte...

Ik liep afgelopen winter gewoon rond in mijn TNT-kleding met alleen het shirt en de zomerjas (die zonder die fleecevoering). Ook droeg ik geen handschoenen... In het begin krijg je pijn in je handen, maar na een half uur heb je er geen last meer van.

Met die handschoenen zonder vingertopjes krijg ik altijd zweterige handen... :')
pi_116830699
Ik vond het afgelopen winter ook prima te doen. Ik heb het 1 keer koud gehad en dat was toen ik in een sneeuwbui liep :P
pi_116830865
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:12 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb juist meer moeite met warmte...

Ik liep afgelopen winter gewoon rond in mijn TNT-kleding met alleen het shirt en de zomerjas (die zonder die fleecevoering). Ook droeg ik geen handschoenen... In het begin krijg je pijn in je handen, maar na een half uur heb je er geen last meer van.

Met die handschoenen zonder vingertopjes krijg ik altijd zweterige handen... :')
Wil je van handen ruilen?
Bij mij is het zo erg dat mijn vingers helemaal wit worden.
Het begint met milde pijn, vervolgens gruwelijke pijn en daarna worden ze met een beetje geluk compleet gevoelloos.
Ik heb nu verwarmde handschoenen die zelfs niks voor me doen. Komt omdat ik in het verleden in de winter vaak een uur of 6 achter elkaar buiten was waardoor de boel permanent beschadigd is. Behalve mijn handen heb ik weinig last van de kou hoewel ik wel wat extra vlees op mijn botten kan gebruiken ;)
pi_116832212
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:27 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Wil je van handen ruilen?
Bij mij is het zo erg dat mijn vingers helemaal wit worden.
Het begint met milde pijn, vervolgens gruwelijke pijn en daarna worden ze met een beetje geluk compleet gevoelloos.
Ik heb nu verwarmde handschoenen die zelfs niks voor me doen. Komt omdat ik in het verleden in de winter vaak een uur of 6 achter elkaar buiten was waardoor de boel permanent beschadigd is. Behalve mijn handen heb ik weinig last van de kou hoewel ik wel wat extra vlees op mijn botten kan gebruiken ;)
Rook je ook?
lama
pi_116842455
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef lbeew het volgende:

[..]

Rook je ook?
Sigaren :)
Er zitten in mijn familie een aantal genetische afwijkingen die dit verergeren. Ben daar zelf alleen nooit op getest maar ik heb sowieso een hele waslijst aan dingen die bij mij niet goed zijn :*
Als het een hele strenge winter is geweest heb ik ook tot ver in de lente twee gevoelloze vingers. Héél irritant.
pi_116884831
Hebben jullie ook al een mail binnen van the Voice?
Heel handig, het VBG waar ik werk staat er gewoon niet bij.
pi_116893276
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 12:05 schreef Puurheid het volgende:
Hebben jullie ook al een mail binnen van the Voice?
Heel handig, het VBG waar ik werk staat er gewoon niet bij.
The voice of Postnl :)

Is het niet zo dat jouw VBG onder een ander groter VBG valt? In dat geval moet je namelijk gewoon dat grotere VBG selecteren. Moest ik namelijk ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')