abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116698886
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar dat is volgens mij omdat ze graag willen dat iedereen op dezelfde manier ingooit. Ik vond dat eerst ook altijd maar onzin, totdat je dan een keer eerst zelf een deel ingooit als linkshandige, en dat er dan daarna een rechtshandige verder gaat met ingooien. Dat is extreem onhandig, want dan ligt het adres de ene keer naar links en dan weer naar rechts, en dan blijf je dus draaien.
Ik gooi zelf gewoon met links in, want dat gaat véél sneller. Mocht ik met iemand samen ingooien of gooit iemand na mij een gedeelte in (en weet ik dat), dan gooi ik rechts (en vrij langzaam) in. :Y

Oh, en als linkshandige houd ik de bundel ook met rechts vast en blader ik met links. :)
  woensdag 12 september 2012 @ 19:31:21 #52
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116699563
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik ga gek genoeg op de SGP stemmen dadelijk.
Origineel! ^O^ Dat hoor je niet vaak, waarom heb je die keuze gemaakt als ik vragen mag? :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_116699602
Gestemd, niet op gristengekkies, vrienden van veelverdieners of Kunduz-kameraden.
  woensdag 12 september 2012 @ 19:33:37 #54
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116699712
Ik heb op de PvdD gestemd, op nr. 22 van die lijst.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_116699972
Hier was het vandaag trouwens wel héél erg 'dal'. Had na het voorbereiden nog een bestelling en bij sommige rondjes die ik liep had ik halverwege het idee dat ik beter had kunnen gaan fietsen omdat ik zoveel oversloeg :')
pi_116700062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik heb vanmiddag gestempt! :) Ook voor mijn man, die is er vandaag niet. Voor beide VVD.
Erwin moet jij ook geen VVD stemmen, als zelfstandige? :P
Een postbode/bezorgster die VVD stemt? Da's net zoiets als een moslim die op Wilders stemt.

Als ik volgend jaar NOG makkelijker ontslagen kan worden samen met mijn collega-postbodes en vervolgens verder in de financiële problemen kom omdat mijn huur veel hoger wordt en mijn eigen risico van de Zorgverzekering flink stijgt (leuk als je een chronische aandoening hebt, zoals ik) dan weet ik in elk geval aan wie ik dat mede te danken heb. :(

Voor de goede orde: De VVD is dus de partij die altijd voorstander is geweest (en nog steeds) is van het liberaliseren van de postmarkt (en andere sectoren, zoakl ook OV en zorg), en er als een van de weinige partijen geen enkel probleem mee heeft dat Sandd z'n bezorgers per brief betaalt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 september 2012 @ 19:38:53 #57
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116700080
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik ga gek genoeg op de SGP stemmen dadelijk.
grapjas _O-

Je weet wat Van der Staaij gezegd heeft he? :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_116700138
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

grapjas _O-

Je weet wat Van der Staaij gezegd heeft he? :P
Van der Staaij, de man die niet wilde zeggen wat hij erger vond: abortus of verkrachting.
pi_116700761
Overigens om nog even terug te komen op de rampenzaterdag in ons VBG: er zijn dus minstens 30 tassen post blijven staan en waarschijnlijk nog wel wat meer. Het enige pluspuntje is dat wel vrijwel alles maandag hersteld is en een klein gedeelte op dinsdag.

Maar ik geloof niet dat zoiets ooit eerder is voorgekomen. Ik houd mijn hart vast voor de komende tijd iig. Gisteren moest er ook weer met man en macht bijgesprongen worden bij verschillende sectoren.
pi_116702160
Zijn de folders die PostNL bezorgd diegene die in folie verpakt zitten? Met oa. Kruidvat, V&D, Prominent en Leen Bakker er in? :)

(Driemaal hetzelfde folderpakket is namelijk ietwat overdeven :D )
pi_116702181
Nee
pi_116702766
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb op de PvdD gestemd, op nr. 22 van die lijst.
Hee leuk een mede PvDDer! Ik heb ook vastgehouden aan mijn idealen ;)
pi_116703144
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Selestha het volgende:

[..]

Hee leuk een mede PvDDer! Ik heb ook vastgehouden aan mijn idealen ;)
Ik heb het overwogen, maar toch niet gedaan. Het grote probleem met deze partij is de ongelukkig gekozen naam, waardoor het een beetje een one-issue partij lijkt. Dat terwijl ze wel een goed programma hebben. Het is een van de weinige partijen die door lijkt te hebben dat altijd maar economische groei ook niet goed is. Niet goed voor deze wereld, en ook niet voor mens en dier. Tenslotte is het toch de honger naar nog meer economische groei die uiteindelijk tot deze crisis heeft geleidt. Maar ik zal nu weer even van mijn sinaasappelkistje klimmen. ;)
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_116704510
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb het overwogen, maar toch niet gedaan. Het grote probleem met deze partij is de ongelukkig gekozen naam, waardoor het een beetje een one-issue partij lijkt. Dat terwijl ze wel een goed programma hebben. Het is een van de weinige partijen die door lijkt te hebben dat altijd maar economische groei ook niet goed is. Niet goed voor deze wereld, en ook niet voor mens en dier. Tenslotte is het toch de honger naar nog meer economische groei die uiteindelijk tot deze crisis heeft geleidt. Maar ik zal nu weer even van mijn sinaasappelkistje klimmen. ;)
Precies mijn reden om op ze te stemmen. Ik stem geen SP want ik heb daar teveel issues mee waar ik het niet mee eens ben, en bovendien stel ik me voor dat de SP alleen kan regeren met meerdere grote linkse partijen dus daarom heb ik gestemd op de PvDD waar ik overigens ook lid van ben.
pi_116704577
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zijn de folders die PostNL bezorgd diegene die in folie verpakt zitten? Met oa. Kruidvat, V&D, Prominent en Leen Bakker er in? :)

(Driemaal hetzelfde folderpakket is namelijk ietwat overdeven :D )
Neen, dat zijn gewoon folderbezorgers van meestal een jaar of 15.
pi_116704902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Selestha het volgende:

[..]

Precies mijn reden om op ze te stemmen. Ik stem geen SP want ik heb daar teveel issues mee waar ik het niet mee eens ben, en bovendien stel ik me voor dat de SP alleen kan regeren met meerdere grote linkse partijen dus daarom heb ik gestemd op de PvDD waar ik overigens ook lid van ben.
Ik heb dus wel op de SP gestemd. Ook daar ben ik het op diverse punten niet mee eens, maar het is uiteindelijk wel de enige partij die opkomt door de belangen van postmedewerkers. Dat gaf voor mij toch de doorslag.
pi_116708956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef lololo het volgende:
Overigens om nog even terug te komen op de rampenzaterdag in ons VBG: er zijn dus minstens 30 tassen post blijven staan en waarschijnlijk nog wel wat meer. Het enige pluspuntje is dat wel vrijwel alles maandag hersteld is en een klein gedeelte op dinsdag.

Maar ik geloof niet dat zoiets ooit eerder is voorgekomen. Ik houd mijn hart vast voor de komende tijd iig. Gisteren moest er ook weer met man en macht bijgesprongen worden bij verschillende sectoren.
Is ook niet eerder voorgekomen. Was voor mij de eerste keer (in een jaar) dat ik mijn eigen middagwijk niet kon bezorgen. Die 30 tassen waren denk ik wel het minimum omdat die sowieso al op een depot stonden (waar ik mijn wijk haal). Maar een bedankje van bovenaf zou wel op zijn plaats zijn aangezien veel pbz's dit op hun normale vrije dag herstelt hebben. Maar is het VGB dan zo onderbezet de laatste tijd? Worden er steeds te weinig mensen ingepland?
pi_116709357
Morgen mn contract maar eens gaan inleveren. Ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. :')
Ik hou niet van dat soort situaties, bahbah.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  woensdag 12 september 2012 @ 22:40:38 #69
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_116715219
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:01 schreef Szura het volgende:
CDA hier met hun pauper geadresseerde huis aan huis :')
Dat ze maar flink verliezen morgen
Top :W
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_116716212
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef SKBlondie het volgende:

Maar is het VGB dan zo onderbezet de laatste tijd? Worden er steeds te weinig mensen ingepland?
Bij de meeste sectoren ging het zaterdag (relatief) goed alleen de 41 tm 45 hadden gewoon echt handen tekort. Die hadden eigenlijk gewoon 2 keer het aantal mensen moeten hebben wat er zat. Minstens :P .

Hoorde dat er ook best veel mensen met vakantie waren daar maar dat wordt eigenlijk altijd geroepen als het ergens fout gaat met de bezetting. Grootste probleem is voor zover ik kan zien de enorme fluctuaties in volume als gevolg van de piek/dal-methode.

Saillant detail: niet eens alle post is zaterdag meegegaan. Uiteindelijk (toen het al veel te laat was en de dag eigenlijk al hopeloos verloren was) waren er zelfs wijken waar alleen de rouwkaarten en machinepost richting het depot zijn gestuurd. Op vrijdag stond één van de TC's nog heel stoer te roepen dat alles zaterdag mee moest en dat we absoluut niet de boeken van Beter Meubel over meerdere dagen mochten uitsmeren. :')
pi_116731622
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef lololo het volgende:

[..]
Op vrijdag stond één van de TC's nog heel stoer te roepen dat alles zaterdag mee moest en dat we absoluut niet de boeken van Beter Meubel over meerdere dagen mochten uitsmeren. :')
Wat een onkunde zeg. En heel het jaar door is ineens iedereen op vakantie als het mis gaat.
Die smoes kennen we onderhand wel :O Vooruitkijken en plannen is niet echt het sterkste punt van POSTNL.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 13 september 2012 @ 10:18:57 #72
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116732863
klopt. Heel erg vaak is het ondanks een mooi dienstrooster toch nog kunst en vliegwerk om alles weg te krijgen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_116737390
Kom hier maar eens even binnenvallen, lees al een hele tijd mee.
Loop vooral op zaterdag.

Mag ik mijn vertrouwde fijne wijkje deze zaterdag niet doen, dus ipv. dat ik 1 wijk erbij krijg die ik nog nooit gelopen heb, krijg ik nu 2 wijken die ik nog nooit gelopen heb. Af en toe vraag ik mij af of ze denken dat het slim is.. :')

Doet bij jullie MijnPostNL het ook nogsteeds niet? Krijg bij Zelf doen nogsteeds de melding 'Pagina niet gevonden of niet beschikbaar'.
pi_116737635
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik heb vanmiddag gestempt! :) Ook voor mijn man, die is er vandaag niet. Voor beide VVD.
Erwin moet jij ook geen VVD stemmen, als zelfstandige? :P
Ik vraag me ook af waarom iemand als jij op de VVD stemt????
pi_116737733
Ja hoor, het is weer zover. Krijg net om 12.50 een sms'je dat alle middagwijken binnen nu en anderhalf uur worden gebracht. Wat ik hieraan heb is mij een raadsel. Zo weet ik toch nog niets. Maar de laatste zin is echt tergend;
:') :') HELAAS HET IS NIET ANDERS :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')