Hier was het toch niet echt rustig met bijna alle TV-gidsen, de Kampioen en 4xhah. Het was niet zo extreem als bijv. afgelopen donderdag, maar om nou te zeggen rustig, nee.quote:
Qua fijnpost viel het mee. Maar idd die HAH, die wekelijkse bladen, de Viking (ik rij langs bij erg veel ondernemers, boeren etc).quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier was het toch niet echt rustig met bijna alle TV-gidsen, de Kampioen en 4xhah. Het was niet zo extreem als bijv. afgelopen donderdag, maar om nou te zeggen rustig, nee.
That will happen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:01 schreef Szura het volgende:
CDA hier met hun pauper geadresseerde huis aan huis
Dat ze maar flink verliezen morgen
Heb ik ook wel meegemaakt, bied je aan om te werken, kan je direct vijf tot zes uur lopen en ook nog eens heel laat beginnen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:21 schreef Selestha het volgende:
Ze zetten mij nu kennelijk op de probleemwijken. Weer dik 5 uur bezig geweest. Dit trek ik niet, ik heb een een contract van 10 uur. Heb morgen een gesprek met mijn TC aangevraagd. Zit zwaar in de stress
Ja, het is niks. Ik voel me nu al een stuk rustiger gelukkig, ga morgen gewoon rustig aangeven dat het zo niet gaat werken en dat we naar een oplossing moeten zoeken. Zo kan ik het niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel meegemaakt, bied je aan om te werken, kan je direct vijf tot zes uur lopen en ook nog eens heel laat beginnen!
succes. Ik hoop dat je er uit komtquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:00 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, het is niks. Ik voel me nu al een stuk rustiger gelukkig, ga morgen gewoon rustig aangeven dat het zo niet gaat werken en dat we naar een oplossing moeten zoeken. Zo kan ik het niet.
Mooi zo. is heel belangrijk dat je er een goed gevoel aan over hebt gehoudenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, thuis.
En ik heb een goed vruchtbaar gesprek met mijn TC gehad
Gefeliquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:13 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik mag voorlopig nog ff een paar maandjes blijven bij de post
Succes Selesthaquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:00 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, het is niks. Ik voel me nu al een stuk rustiger gelukkig, ga morgen gewoon rustig aangeven dat het zo niet gaat werken en dat we naar een oplossing moeten zoeken. Zo kan ik het niet.
Lijkt wel structureel mis te gaan bij julliequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:21 schreef Selestha het volgende:
Ze zetten mij nu kennelijk op de probleemwijken. Weer dik 5 uur bezig geweest. Dit trek ik niet, ik heb een een contract van 10 uur. Heb morgen een gesprek met mijn TC aangevraagd. Zit zwaar in de stress
Hij gaat er ook wat aan doen. Hij wist niet dat ik een oorlogsveteraan was, en last heb van nachtmerries en dergelijke. Hij schrok er toch een beetje van. Komt hem namelijk bekent voor, want hij vertelde me dat zijn jeugdvriend ook PTSS heeft vanwege Libanon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooi zo. is heel belangrijk dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden
Volgens mij heb ik gewoon pech omdat ze me nu ergens anders moeten plannen vanwege het incidentje een paar weken terug en eigenlijk geen goede plek voor me hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lijkt wel structureel mis te gaan bij jullie![]()
Gewoon NEE durven zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |