abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116660697
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik gewoon pech omdat ze me nu ergens anders moeten plannen vanwege het incidentje een paar weken terug en eigenlijk geen goede plek voor me hebben.
Ga er maar vanuit dat je nog wel een aantal gesprekken zal moeten voeren voor er echt verbetering zal zijn. Meestal gaat het even een tijdje goed nadat je hebt aangegeven dat je zo niet kunt doorgaan. Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten en heb uiteindelijk met ontslag gedreigd. Toen kwam de boodschap wel over :D
pi_116675435
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:04 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat je nog wel een aantal gesprekken zal moeten voeren voor er echt verbetering zal zijn. Meestal gaat het even een tijdje goed nadat je hebt aangegeven dat je zo niet kunt doorgaan. Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten en heb uiteindelijk met ontslag gedreigd. Toen kwam de boodschap wel over :D
Oh, ik denk dat ik vandaag heel duidelijk ga zijn. Heb de brieven van het ziekenhuis hier liggen hoor, mocht hij ze willen zien.
pi_116677540
Gister voor het eerst twee wijken voorbereid, wat opzich wel te doen was. Wist niet het dat het zo eenvoudig zou zijn :'). Alleen beetje jammer van de goede bedoelingen van een leidinggevende, die gaf steeds tips om post net andersom te leggen zodat het makkelijker zou zijn. Eh ja, voor linkshandigen is dit makkelijker.

Nu moet ik straks weer erheen, maar dan meelopen als bezorger. Hoe zit dat echter met je uren enzo? Zelf ergens op bijhouden en controleren of iets?
pi_116681740
Ik krijg vaak de vraag van voorbereiders of ik links ben,maar ik vind het juist handig om mijn post links te hebben en met mijn rechterhand (Ik ben gewoon rechts) te bladeren :D!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 september 2012 @ 12:16:16 #30
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116681882
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Crientj het volgende:
Gister voor het eerst twee wijken voorbereid, wat opzich wel te doen was. Wist niet het dat het zo eenvoudig zou zijn :'). Alleen beetje jammer van de goede bedoelingen van een leidinggevende, die gaf steeds tips om post net andersom te leggen zodat het makkelijker zou zijn. Eh ja, voor linkshandigen is dit makkelijker.

Nu moet ik straks weer erheen, maar dan meelopen als bezorger. Hoe zit dat echter met je uren enzo? Zelf ergens op bijhouden en controleren of iets?
zelf bijhouden is echt aan te raden. Hoe ze het bijhouden verschilt per vestiging, maar iig moet je te allen tijde je uren terug kunnen kijken. Dat kan vaak op de zaal wel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_116681933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Crientj het volgende:

Maar dat is volgens mij omdat ze graag willen dat iedereen op dezelfde manier ingooit. Ik vond dat eerst ook altijd maar onzin, totdat je dan een keer eerst zelf een deel ingooit als linkshandige, en dat er dan daarna een rechtshandige verder gaat met ingooien. Dat is extreem onhandig, want dan ligt het adres de ene keer naar links en dan weer naar rechts, en dan blijf je dus draaien.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 september 2012 @ 12:17:20 #32
Maffe Fries
pi_116681937
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg vaak de vraag van voorbereiders of ik links ben,maar ik vind het juist handig om mijn post links te hebben en met mijn rechterhand (Ik ben gewoon rechts) te bladeren :D!
bij het voorbereiden kan ik het zowel met links als rechts. Bij het bezorgen moet ik de bundel in mijn linkerhand hebben en met rechts bezorgen.
pi_116681974
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

bij het voorbereiden kan ik het zowel met links als rechts. Bij het bezorgen moet ik de bundel in mijn linkerhand hebben en met rechts bezorgen.
Ik ook :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 september 2012 @ 12:22:33 #34
Maffe Fries
pi_116682145
bij het voorbereiden is het wel een pre, want op de ene kast heb je links meer ruimte en op de andere rechts
pi_116684510
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ja precies :)
pi_116684646
Ik heb het gesprek overleefd, we zijn tot een compromis gekomen: ik ga wel deze wijk lopen maar de 2e die ik er op de daldagen bij zou doen wordt nu door een ander gedaan. Mijn TC bleek in een persoonlijk gesprek een heel stuk milder te zijn gelukkig :)

Ik heb er vandaag maar 1 uur en 30 minuten over gedaan, wat ook de tijd is die er voor staat. Het viel me erg mee nu ik mezelf gister had opgeleid :P Gaat wel goedkomen dus :)
pi_116685860
Grappig te lezen, ik heb het andersom. Bij voorbereiden stapel links en met rechts bladeren / links insteken en bij in ingooien stapel met rechts vasthouden en links in de kast steken. Zal er de komende tijd eens op letten :P
pi_116690155
Ik heb de bundel inderdaad ook links en ik pak de post met rechts.:)
  woensdag 12 september 2012 @ 15:52:23 #39
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_116690299
Ik rij terwijl ik de bundel links in m'n hand heb, en tijdens het rijden zoek ik al de post al uit voor het volgende adres :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_116690998
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik rij terwijl ik de bundel links in m'n hand heb, en tijdens het rijden zoek ik al de post al uit voor het volgende adres :)
Dat doe ik inderdaad tijdens het lopen, haal de fouten er dan ook al uit :)
pi_116691159
Ik doe dat lopend ook vaak inderdaad. :)
  woensdag 12 september 2012 @ 16:14:57 #42
110987 ErwinRommel
pi_116691265
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:09 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat doe ik inderdaad tijdens het lopen, haal de fouten er dan ook al uit :)
Dit is de juiste manier van efficiënt werken. Maar sommigen die ik ken lopen als een dode dodo en gaan pas bij de brievenbus kijken
pi_116691426
Ik voel me afwijkend, ik heb de bundel altijd met rechts vast en blader met links tijdens het lopen. Wel rechtshandig. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 12 september 2012 @ 18:33:38 #44
110987 ErwinRommel
pi_116696747
iedereen al gestempt? ;)
Ik ga zo, samen met m'n vriendin stemmen.
pi_116696817
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
iedereen al gestempt? ;)
Ja vanmiddag op de terugweg van het werk :) Heb vastgehouden aan mijn idealen ;) (PvDD)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 september 2012 @ 18:37:45 #46
Maffe Fries
pi_116696922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
iedereen al gestempt? ;)
uiteraard gestemd.
pi_116697453
Ik heb na mijn loop gestemd. Straatbrievenbus staat naast het stembureau :P Ik heb trouwens op de PvdA gestemd na heel veel getwijfel.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:55:04 #48
110987 ErwinRommel
pi_116697604
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb na mijn loop gestemd. Straatbrievenbus staat naast het stembureau :P Ik heb trouwens op de PvdA gestemd na heel veel getwijfel.
Ik ga gek genoeg op de SGP stemmen dadelijk.
pi_116698054
Heb mijn bundel altijd rechts vast en bezorg linkshandig. Zojuist D66 gestemd trouwens.
pi_116698626
Ik heb vanmiddag gestempt! :) Ook voor mijn man, die is er vandaag niet. Voor beide VVD.
Erwin moet jij ook geen VVD stemmen, als zelfstandige? :P
"Everybody lies..."
House M.D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')