En ik kon juist niet zonder het gepuf van n. Op een gegeven moment kon hij niet meer, toen heeft de verpleegkundige het even over genomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:51 schreef As1981 het volgende:
Samen puffen lijkt me vreselijk. vond het ook echt niet nodig dat manlief zou gaan meepuffen.
Ik moest hem wel naast me hebben. dacht dat het niet uit maakte tot hij iemand ging roepen. toen merkte ik dat het zwaarder was, terwijl je het toch echt zelf moet doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:21 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
En ik kon juist niet zonder het gepuf van n. Op een gegeven moment kon hij niet meer, toen heeft de verpleegkundige het even over genomen.
Nou vind ik het gewoon plaatsvervangend spannend. Laat maar snel weten dat alles goed zitquote:Op woensdag 12 september 2012 12:16 schreef Suikertante het volgende:
Succes met de gehoortest, en Frups lekker ontspannen!
Ik zit in de wachtkamer. De zenuwen zakken nu een beetje. Vanmorgen op de kalender info over tweelingen, voorteken...? Haha! Straks update!
Succes!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:16 schreef Suikertante het volgende:
Succes met de gehoortest, en Frups lekker ontspannen!
Ik zit in de wachtkamer. De zenuwen zakken nu een beetje. Vanmorgen op de kalender info over tweelingen, voorteken...? Haha! Straks update!
zit thuis met bekkeninstabiliteit, niet leukquote:Op woensdag 12 september 2012 12:49 schreef Omentielvo het volgende:
Rebel-Angel, dat is lang dat je niet meer hoeft te werken. Waarom zit je nu precies thuis? Heb ik volgens mij gemist![]()
Aii, sterkte!!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
zit thuis met bekkeninstabiliteit, niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |