En ik kon juist niet zonder het gepuf van n. Op een gegeven moment kon hij niet meer, toen heeft de verpleegkundige het even over genomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:51 schreef As1981 het volgende:
Samen puffen lijkt me vreselijk. vond het ook echt niet nodig dat manlief zou gaan meepuffen.
Ik moest hem wel naast me hebben. dacht dat het niet uit maakte tot hij iemand ging roepen. toen merkte ik dat het zwaarder was, terwijl je het toch echt zelf moet doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:21 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
En ik kon juist niet zonder het gepuf van n. Op een gegeven moment kon hij niet meer, toen heeft de verpleegkundige het even over genomen.
Nou vind ik het gewoon plaatsvervangend spannend. Laat maar snel weten dat alles goed zitquote:Op woensdag 12 september 2012 12:16 schreef Suikertante het volgende:
Succes met de gehoortest, en Frups lekker ontspannen!
Ik zit in de wachtkamer. De zenuwen zakken nu een beetje. Vanmorgen op de kalender info over tweelingen, voorteken...? Haha! Straks update!
Succes!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:16 schreef Suikertante het volgende:
Succes met de gehoortest, en Frups lekker ontspannen!
Ik zit in de wachtkamer. De zenuwen zakken nu een beetje. Vanmorgen op de kalender info over tweelingen, voorteken...? Haha! Straks update!
zit thuis met bekkeninstabiliteit, niet leukquote:Op woensdag 12 september 2012 12:49 schreef Omentielvo het volgende:
Rebel-Angel, dat is lang dat je niet meer hoeft te werken. Waarom zit je nu precies thuis? Heb ik volgens mij gemist![]()
Aii, sterkte!!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
zit thuis met bekkeninstabiliteit, niet leuk
en die geen kinderen hebben want ondanks dat ik deeltijd werk, kan ik ook niet zomaar het zwembad in duiken. Hier ook niks 's avonds helaas.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef Mineola het volgende:
Goede echo voor Suikertante! Fijn!
Nou, de cursus viel wel mee. Een stortvloed aan (best wel nuttige) info over houding en ademen en bekken(bodem) etc en een lading oefeningen. Mijn lichaam vond de oefeningen alleen niet zo erg leuk, geloof ik, comfortabel was anders. Ben ook hartstikke moe want ik slaap al de hele week slecht dus daar zal het ook aan liggen. Heb de laatste dagen steeds harde buiken ook als ik gewoon zit of in bed lig. Duidelijk teken om ECHT rustiger aan te doen. Merk sowieso dat het verschil tussen vakantie en werk bij mij érg groot is. Niet alleen mn buik heeft even een spurtje gemaakt afgelopen week, maar de baby was ook nog eens nóg beweeglijker dan hij normaal al is.
Wilde eigenlijk graag een cursus Zwanger Actief of Fit of zo doen, in elk geval met bewegen/sport-achtig iets, maar die was er niet bij mij in de buurt. Ik heb actief gesport tot 25 weken ongeveer en sindsdien ben ik een couch potato, op wat wandelen en fietsen na maar dat mag geen naam hebben. Dat half uur bewegen per dag red ik niet, denk ik. En zwangerschapszwemmen is alleen toegestaan voor mensen die in deeltijd werken blijkbaar :S
Iemand nog laagdrempelige sporttips toevallig?
woei, fijn nieuwsquote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaaaa een eenling mét kloppend hart jeeeeeeeee!!!!! 6,5 week zwanger pas..
Bedankt voor alle medeleven
HAAAA!!! We gaan precies gelijk op dan!! WAT GOED!!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaaaa een eenling mét kloppend hart jeeeeeeeee!!!!! 6,5 week zwanger pas..
Bedankt voor alle medeleven
Nou, het heeft wel indruk gemaakt. Ik was toen net zwanger. Ja, inderdaad heeft Eva op je blaas lopen schoppen toen? Maar het betekent dus ook dat het 'toeval' was? Of blijft het nu ook een zwakke plek met kans op herhaling?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef danic het volgende:
Lief meiden, dat jullie dat nog weten!
Uitleg van de vk is dat er ws óf een zwelling heeft gezeten, óf de zenuw die de signaaltjes doorgeeft een tik heeft gekregen toen Eva er langs kwam, óf dat mijn blaas gekneusd is geweest.
Vooral dat laatste, hoe ik dat dan weer gecreëerd heb.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |