abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116679893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:51 schreef As1981 het volgende:
Samen puffen lijkt me vreselijk. vond het ook echt niet nodig dat manlief zou gaan meepuffen.
En ik kon juist niet zonder het gepuf van n. Op een gegeven moment kon hij niet meer, toen heeft de verpleegkundige het even over genomen.
*poef* nu is het weg
pi_116679900
Bedankt voor alle succeswensen! Toch fijn O+

Kwisted wat spannend!! Het is bijna zover!!

Ik loop trouwens ook nog steeds op Birkenstocks omdat het gewoon fijn is. En omdat ik in de winkel uren moet staan en ik heb nog steeds geen charmantere optie gevonden :')
pi_116680240
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:21 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

En ik kon juist niet zonder het gepuf van n. Op een gegeven moment kon hij niet meer, toen heeft de verpleegkundige het even over genomen.
Ik moest hem wel naast me hebben. dacht dat het niet uit maakte tot hij iemand ging roepen. toen merkte ik dat het zwaarder was, terwijl je het toch echt zelf moet doen.

En dab kon ik aan 1 kant er niet uitvallen. ik kon met een wee echt niet stil liggen.
pi_116680252
Hier zijn de dikke voeten weer minder nu het wat koeler wordt :)

Kwisted, dat is inderdaad spannend!
pi_116680283
Waah Kwisted spannend!
Goed dat je instructies hebt gekregen voor als het begint. Mooie bloeddruk ook zeg! :o

Ja houding moet ik ook op letten .. B.v. niet teveel op 1 been staan ofzo, en idd niet met benen gekruist. Nou ja trek het sowieso niet om lang te staan dus dat heb ik mezelf heul snel af geleerd. En schouders naar achteren! Heb de neiging om wat meer naar voren te hangen.
pi_116680655
Spannend Kwisted :d Succes :D

Bedankt voor jullie felicitaties :D
Hey ladies, hier gaat het goed. De kleine krijgt vandaag een gehoortest dus heel spannend. Volgende week gaat peen weer werken en dan heb ik weer wat tijd tussendoor om te komen posten :D Tot die tijd toi toi toi ladies. Geniet van jullie zwangerschap en dan kom ik volgende week ff uitgebreid posten :D

Sterkte en succes en natuurlijk :* voor iedereen die het nodig heeft.
Je vader
pi_116680768
Meld! Nog geen babynieuws hier!
pi_116681873
Succes met de gehoortest, en Frups lekker ontspannen!

Ik zit in de wachtkamer. De zenuwen zakken nu een beetje. Vanmorgen op de kalender info over tweelingen, voorteken...? Haha! Straks update!
pi_116681914
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:16 schreef Suikertante het volgende:

Ik zit in de wachtkamer. De zenuwen zakken nu een beetje. Vanmorgen op de kalender info over tweelingen, voorteken...? Haha! Straks update!
Nou vind ik het gewoon plaatsvervangend spannend. Laat maar snel weten dat alles goed zit :)
Sarcasme. Herken het.
pi_116682303
Kwisted wat spannend zeg! :Y

Frups lekker ontspannen :* (was even een beetje in de war :)

En hier draaien de duimen ook Suiker, plaatsvervangend spannend idd :X :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116682308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:16 schreef Suikertante het volgende:

Succes!
pi_116682694
Jaaaaaa een eenling mét kloppend hart jeeeeeeeee!!!!! 6,5 week zwanger pas..
Bedankt voor alle medeleven :)
pi_116682739
*O* Van harte!!!!!!!!! *O*
pi_116682790
O+ Suikertante, wat goed!!
  woensdag 12 september 2012 @ 12:44:17 #165
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116682897
*O* yeeeeeee suikertante een knipper
W
Z
E
pi_116682990
*O* een knipper voor Suikertante *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116683076
Suiktertante, wat gaaf dat je een goede echo had. *O*

Ass, een dag eerder is wel leuk. Spannend hoor.

Rebel-Angel, dat is lang dat je niet meer hoeft te werken. Waarom zit je nu precies thuis? Heb ik volgens mij gemist :@

Kwisted, wat spannend begint het nu te worden zeg. Hopelijk kondigt de kleine zich snel aan.

Blijepeen, wat fijn om te lezen dat alles goed gaat. Hopelijk is de gehoortest ook goed straks.

Ik las nog iets over met je benen gekruisd zitten. Zo zit ik dus bijna altijd. En nu merk ik dus dat ik dat moet afleren (ik begin namelijk heel erg last van mijn liezen te krijgen) Maar afleren is nog best wel lastig eigenlijk.
pi_116683183
Zie je wel Suikertante *O* Fijn nieuws, geniet van de roze wolk!

Frups en Kwisted, spannende tijden, hopelijk kunnen jullie snel kennismaken met jullie baby O+
pi_116683280
Waah Suikertante wat fijn! :D .. Wat goed!
Ik hoop dat er een hele last van je af valt nu! :* .. En nu genieten he! ;)
  woensdag 12 september 2012 @ 12:58:04 #170
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116683387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:49 schreef Omentielvo het volgende:

Rebel-Angel, dat is lang dat je niet meer hoeft te werken. Waarom zit je nu precies thuis? Heb ik volgens mij gemist :@

zit thuis met bekkeninstabiliteit, niet leuk :N
W
Z
E
pi_116683408
Echt niet leuk. Sterkte :*
pi_116683422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

zit thuis met bekkeninstabiliteit, niet leuk :N
Aii, sterkte!! :*
pi_116683595
Dank dank dank jeeee!

En rebelangel, dat is erg balen.. Sterkte !
pi_116683639
Wat fijn suikertante
  woensdag 12 september 2012 @ 13:11:49 #175
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116683896
Suikertante wat fijn!! *O* :D

Rebel wat balen zeg -O- Sterkte :* Helpt de fysio een beetje?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116684460
Nou voor de zekerheid even contact opgenomen of het een blaasontsteking kon zijn en mag nu direct langskomen voor echo :?
pi_116685247
Dat is snel, Logician! Maar fijn dat ze het even checken

Gefeliciteerd Suikertante! Een knippertje! *O*
pi_116685384
Succes dan maar Logi, hoewel ik de redenatie ook niet helemaal begrijp...

Suikertante *O*

Hier vorige keer yoga gedaan. Denk dat ik nu niets ga doen, maar misschien verander ik nog van gedachten.
Net eerste afspraak gehad. Gesprek werd gedaan voor vk in opleiding met mijn favo vk van vorige keer erbij. Dus was al helemaal blij. Alles is weer doorgenomen en ingevuld en mijn plasprobleem van vorige keer is besproken. Werd ik gewoon emotioneel van het verhaal, voelde me zo suf. Maar mijn vriend vond het gelukkig een logische reactie en er was veel begrip. Ze gaan mijn 'case' bespreken tijdens het overleg met de vk.
Ook nog een echo gehad. Eerst uitwendig, maar was niet geweldig, dus toch maar overgestapt op inwendig.
Ik was echt blij verrast en zelfs de vk was enthousiast dat het zo mooi te zien was. We zagen zelfs al vingertjes. En het was lekker met armpjes en beentjes aan het spartelen O+ Dat heeft Eva nooit gedaan, die lag gewoon lekker :P .
Ik heb daar echt met een grote grijns gelegen. Ben 1 dagje teruggezet voorlopig, naar de 18e. Maar afgesproken dat we de termijnecho even afwachten.

Helaas Eva weer in de stress ivm de echo, dus die gaat niet meer mee naar echo's, gewoon zielig zo.
pi_116685502
*O* Goede echo voor Suikertante! Fijn!

Nou, de cursus viel wel mee :P. Een stortvloed aan (best wel nuttige) info over houding en ademen en bekken(bodem) etc en een lading oefeningen. Mijn lichaam vond de oefeningen alleen niet zo erg leuk, geloof ik, comfortabel was anders. Ben ook hartstikke moe want ik slaap al de hele week slecht dus daar zal het ook aan liggen. Heb de laatste dagen steeds harde buiken ook als ik gewoon zit of in bed lig. Duidelijk teken om ECHT rustiger aan te doen. Merk sowieso dat het verschil tussen vakantie en werk bij mij érg groot is. Niet alleen mn buik heeft even een spurtje gemaakt afgelopen week, maar de baby was ook nog eens nóg beweeglijker dan hij normaal al is.

Wilde eigenlijk graag een cursus Zwanger Actief of Fit of zo doen, in elk geval met bewegen/sport-achtig iets, maar die was er niet bij mij in de buurt. Ik heb actief gesport tot 25 weken ongeveer en sindsdien ben ik een couch potato, op wat wandelen en fietsen na maar dat mag geen naam hebben. Dat half uur bewegen per dag red ik niet, denk ik. En zwangerschapszwemmen is alleen toegestaan voor mensen die in deeltijd werken blijkbaar :S
Iemand nog laagdrempelige sporttips toevallig?
pi_116685530
Fijn Suikertante! *O*

Logi succes :*

Wat leuk Danic! En fijn dat het zo goed besproken is. Weet inderdaad nog dat je zo lang heb moeten klooien met die katheter. Goed dat dat nu besproken is. Arme Eva.
pi_116685545
Zwangerschapszwemmen. Elke dag om half 12 ofzo. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116685571
handige tijd ook :')
pi_116685589
Dat dus ja... Dinsdagmiddag om half twee of zo. Weekend of avond anyone?!
pi_116685594
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef Mineola het volgende:
*O* Goede echo voor Suikertante! Fijn!

Nou, de cursus viel wel mee :P. Een stortvloed aan (best wel nuttige) info over houding en ademen en bekken(bodem) etc en een lading oefeningen. Mijn lichaam vond de oefeningen alleen niet zo erg leuk, geloof ik, comfortabel was anders. Ben ook hartstikke moe want ik slaap al de hele week slecht dus daar zal het ook aan liggen. Heb de laatste dagen steeds harde buiken ook als ik gewoon zit of in bed lig. Duidelijk teken om ECHT rustiger aan te doen. Merk sowieso dat het verschil tussen vakantie en werk bij mij érg groot is. Niet alleen mn buik heeft even een spurtje gemaakt afgelopen week, maar de baby was ook nog eens nóg beweeglijker dan hij normaal al is.

Wilde eigenlijk graag een cursus Zwanger Actief of Fit of zo doen, in elk geval met bewegen/sport-achtig iets, maar die was er niet bij mij in de buurt. Ik heb actief gesport tot 25 weken ongeveer en sindsdien ben ik een couch potato, op wat wandelen en fietsen na maar dat mag geen naam hebben. Dat half uur bewegen per dag red ik niet, denk ik. En zwangerschapszwemmen is alleen toegestaan voor mensen die in deeltijd werken blijkbaar :S
Iemand nog laagdrempelige sporttips toevallig?
en die geen kinderen hebben want ondanks dat ik deeltijd werk, kan ik ook niet zomaar het zwembad in duiken. Hier ook niks 's avonds helaas.

Heb je een wii of zo?
pi_116685839
Nee, ook geen hond, wel een bovenhuis :)
pi_116686213
Danic en suikertante *O* voor de mooie echo's. Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad, ben ook een dagje teruggezet naar 18 april. Kleintje was bij mij ook al druk aan het spartelen, was echt super om te zien :).
pi_116686228
Wij zitten in het ziekenhuis onverwacht. Met mij is alles goed behalve harde buiken van de schrik, maar peuterdochter wilde niet wakker worden vanochtend. Na twintig minuten toch de ha gebeld en die heeft ons doorgestuurd naar de spoedeisende hulp. Omdat ze dit eerder heeft gehad met acht maanden is er een hersenfilmje gemaakt en is ze nu opgenomen voor 24 uur. Ondertussen wel al helemaal bijgetrokken. Ze letten vooral op de bloedsuikers. Ik blijf vannacht hier slapen en ik hoop dat we morgen gewoon naar huis mogen. Peuter gaat nu lekker slapen en ik zit even met mijn benen omhoog. Pffffff wat een ochtend zo zeg. Nu maar eens rustig bijlezen.
pi_116686305
Jemig wat eng Sola, sterkte!
pi_116686388
Pfff Sola wat heftig.. veel sterkte! Hopelijk snel goede uitslagen met een verklaring!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116686449
Jemig Sola wat ontzettend eng! Hoe gaat het nu met haar? Ik hoop dat alle uitslagen goed zijn.
pi_116686501
Sola, wat eng. Hoop dat alles goed gaat. Sterkte joh!

Wolk, fijn dat de echo goed was!
pi_116687009
Ze ligt nu lekker te slapen in een bedje naast me. Weer praatjes en zit overal aan. Maar het duurde echt twee uur voor ze aanspreekbaar was. Helemaal slap en suf, viel constant in slaap. Was echt eng. Misschien was het gewoon een suikerdip ofzo. Ik hoop het maar.

Ik las een aantal goede echo's, fijn!
pi_116687215
Sola wat lijkt me dat eng, sterkte
  woensdag 12 september 2012 @ 14:29:27 #194
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116687282
Jeetje Sola, wat een schrik! Hoop dat alles in orde blijkt! :*

Suiker, wat fijn!! *O* *O*

Danic, jij ook weer een goede echo èn een goed gesprek :*, ik kan me de ellende van toen bij jou ook nog goed herinneren...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116687299
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef Suikertante het volgende:
woei, fijn nieuws *O* :*
pi_116687684
Lief meiden, dat jullie dat nog weten!

Uitleg van de vk is dat er ws óf een zwelling heeft gezeten, óf de zenuw die de signaaltjes doorgeeft een tik heeft gekregen toen Eva er langs kwam, óf dat mijn blaas gekneusd is geweest.
Vooral dat laatste, hoe ik dat dan weer gecreëerd heb.....
pi_116687691
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef Suikertante het volgende:
HAAAA!!! We gaan precies gelijk op dan!! WAT GOED!! O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_116687897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef danic het volgende:
Lief meiden, dat jullie dat nog weten!

Uitleg van de vk is dat er ws óf een zwelling heeft gezeten, óf de zenuw die de signaaltjes doorgeeft een tik heeft gekregen toen Eva er langs kwam, óf dat mijn blaas gekneusd is geweest.
Vooral dat laatste, hoe ik dat dan weer gecreëerd heb.....
Nou, het heeft wel indruk gemaakt. Ik was toen net zwanger. Ja, inderdaad heeft Eva op je blaas lopen schoppen toen? Maar het betekent dus ook dat het 'toeval' was? Of blijft het nu ook een zwakke plek met kans op herhaling?
pi_116688199
Nee, waarschijnlijk tijdens de uitdrijving gebeurd.

Dat laatste gaan ze nu bespreken in het overleg met de gynaecologen van het ziekenhuis dat ze maandelijks hebben. Ik wil het wel graag weten namelijk.
pi_116688261
Ja dat kan ik me voorstellen. In elk geval iets om je op voor te bereiden.

Logi, heb jij je echo gehad? Alles goed met je meisje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')