Ah gerustgesteld! Klinkt minder alienachtig dan ik in mijn hoofd hadquote:Op woensdag 12 september 2012 19:15 schreef freecell het volgende:
Van beneden naar boven
Dus de bovenrand van de baarmoeder zit gelijk aan de hoogte van de navel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste zin..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef freecell het volgende:
Mango, hoera!
Ontzettend negatief stukje, (het begin althans) maar ik heb hard gelachen: http://www.hpdetijd.nl/20(...)anders-is-dan-op-tv/
De laatste dagen voelt het alsof mijn baarmoeder tot aan mijn keel komt :p wat ben ik steeds weer misselijk zeg!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja was effe gauw een update want vent moest achter pc
KS vooralsnog niet .. Kindje zal uiteraard heel goed in de gaten worden gehouden qua hartdipjes e.d. Zodra ook maar het minste of geringste gevoel is dat dat niet goed gaat zal er ingegrepen gaan worden. Maar vooralsnog zijn we het er met zijn allen over eens dat een natuurlijke bevalling voor zowel moeder als kind de beste optie is nu![]()
Zal nu even reageren op de rest![]()
Ahh Mango wat een fijne vent heb jij.. En nu rustig aan en aan jezelf denken he!
![]()
Mijn baarmoeder komt ergens tot mijn ribbenkast ofzo?.. Maja ook al 33 weken dus ja
![]()
Ben ook gerust gesteld over eventuele keizersnedes en holle aders enzo trouwens.. Dat gaat helemaal goed komen!
![]()
Pffieuw Logi, loopt het toch met een sisser af gelukkig
FTA nog altijd veel zorgen .. Ik blijf duimen voor een goede afloop![]()
Sola ook even stress .. Jeutje lijkt me wel eng zeg.. Fijn dat het nu wat beter gaat met je kleintje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! En die laatste zin inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef freecell het volgende:
Mango, hoera!
Ontzettend negatief stukje, (het begin althans) maar ik heb hard gelachen: http://www.hpdetijd.nl/20(...)anders-is-dan-op-tv/
Ik werk nu nog maar 3 uur per werkdag, maar Stef gaat gewoon hele dagen naar de opvang, ook als ik straks verlof heb. We willen graag zijn eigen ritme aanhouden, ookal houdt dat in dat ik hem vroeger breng dan nodig is. Als ik he. Breng zijn ze altijd nog met z'n allen op de gang en als ik hem later breng zijn ze al naar het lokaal. Wanneer dat gebeurt is hij dus boos-achtig, omdat hij dan nog op de gang wil spelen. Eind van de dag exact hetzelfde verhaal: te vroeg halen dan mist hij het spelen op de gang en is hij níet naar huis te krijgen. Vandaar (en ook voor mijn fysieke rust) dat wij ervoor kiezen zijn vaste tijden/dagen aan te houden.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Mango alweer verlof.. Jeetje, jij bent toch pas net zwanger en net getrouwd?
Ik moet nog 5 werkweken, 15 diensten werken. Ik tel de dagen echt af. Ik heb zo'n geen zin meer.
Ik heb deze week een drukke werkweek (3 lange diensten, en extra afspraken) vandaag was ik vrij, maar Sofie is wel naar de opvang gegaan. Ik had allerlei plannen, mar heb de halve dag op de bank liggen dutten. Heerlijk zeg.
Hoe doen anderen dat straks in hun verlof? Sofie blijft wel naar de gastouder gaan, maar gaat nu heel onregelmatig. Ik wil wel dat ze blijft gaan, maar moet nog bedenken hoe we dat vorm gaan geven. 3 halve dagen, 2 hele. Op dit moment gaat ze minstens 2 momenten in de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |