Ja want normaal zijn ze wel altijd om 22.00 uur!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:56 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Oh, das een hele mooie tijd! Niet om 22:00 ofzo.
Was het maar om 22u .Ik ben pas rond 20.30 thuis ivm werk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:56 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Oh, das een hele mooie tijd! Niet om 22:00 ofzo.
Dat dus. Ik pas om 21.45u klaar met werk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Was het maar om 22u .Ik ben pas rond 20.30 thuis ivm werk.
Ben wel benieuwd of de levertijden een beetje te doen zijn dit jaar.Bestellen doe ik hem toch wel
Benieuwd hoeveel dat mag kosten, of misschien heb ik eroverheen gelezenquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:
http://thenextweb.com/apple/2012/09/10/hp-imac/
[..]
Nou, daar zit je op te wachten. Mislukte rootkit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:48 schreef yupyup het volgende:
1299 dollar
Ook krijgen klanten een tweejarig abonnement op Norton Internet Security.
Dank jequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een jaar lang gratis online backup:
https://www.crashplan.com/carboniteswitcher/
Wel even een Amerikaanse proxy/vpn vinden om je e-mailadres op die site te activeren. Ik heb een trial VPN hier gebruikt: http://www.hideipvpn.com
Ze zouden kekke kleurtjes moet gebruiken net zoals met de oude iMacsquote:Op woensdag 12 september 2012 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop van harte dat ze het één kleur houden per toestel, en niet zo'n lame grijs achterkantje.
En Hello Kitty en Ninja Turtles uitvoeringen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze zouden kekke kleurtjes moet gebruiken net zoals met de oude iMacs
De aankondiging zat vol kleurtjesquote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze zouden kekke kleurtjes moet gebruiken net zoals met de oude iMacs
Volgens mij kwam dat effect door de (slechte) foto's. Het idee is dat in elk geval bij de zwarte de achterkant van zwart aluminium is.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop van harte dat ze het één kleur houden per toestel, en niet zo'n lame grijs achterkantje.
Vind de kleur van de Macbooks juist mooi. Maar een paar grijze aluminium plaatjes op een iPhone ziet er niet uit denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat effect door de (slechte) foto's. Het idee is dat in elk geval bij de zwarte de achterkant van zwart aluminium is.
Als ze nou eens een zwarte MacBook air zouden maken...
nee dit doe je goed!!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Kattofiel het volgende:
Wie o wie
met een MacBook Pro heeft ervaring met, en liefst ook tips voor het plots zeer tttrrrraaaaggg werken van de laptop doordat de "kernel_tasks" ineens heel veel RAM gebruiken??? Ze gebruiken nu continu rond de 700 MB op 64-bits. Het RAM is 8GB.
Er is niks bijzonders veranderd, geen software toegevoegd. Wel gisteren de Snow Moutain Lion update naar 10.8.1 gedaan, dat kan het echter volgens mij niet zijn want daarvoor was ie ook al zo ontzettend traag. Eergisteren heb ik een back-up gemaakt en het lijkt wel of daar iets gebeurd is.
Ben heel blij met tips, bedankt vast!
>> Oh ik zie dat ik in een bestaand topic heb gepost, zorrie :-) ik zal een nieuw topic aanmaken
Ja ik begreep al zoiets tenks voor de tip! Ik zal het weghalen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee dit doe je goed!!
Het is de bedoeling dat je hier reageert
dat kan nietquote:Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef Kattofiel het volgende:
[..]
Ja ik begreep al zoiets tenks voor de tip! Ik zal het weghalen.
Bronquote:With Apple having prematurely confirmed the "iPhone 5" name in search results on its website, users have been scrambling to try to find evidence of additional announcements today. Several other press release links have been found indicating that Apple will be releasing an updated version of iTunes, as well as new iPod touch and iPod nano models.
One search pulls up results for both the iPhone 5 and new iTunes press releases, while a second search reveals a link to a "New iTunes" page on apple.com.
Ruilen tegen een iphone 4s 16GB wit?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand interesse in een iphone 4s 16GB zwart?
moet dat kosten?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand interesse in een iphone 4s 16GB zwart?
Misschien is Spotlight opnieuw aan het indexeren? Dat was bij mij altijd de oorzaak.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Kattofiel het volgende:
Wie o wie
met een MacBook Pro heeft ervaring met, en liefst ook tips voor het plots zeer tttrrrraaaaggg werken van de laptop doordat de "kernel_tasks" ineens heel veel RAM gebruiken??? Ze gebruiken nu continu rond de 700 MB op 64-bits. Het RAM is 8GB.
Er is niks bijzonders veranderd, geen software toegevoegd. Wel gisteren de Snow Moutain Lion update naar 10.8.1 gedaan, dat kan het echter volgens mij niet zijn want daarvoor was ie ook al zo ontzettend traag. Eergisteren heb ik een back-up gemaakt en het lijkt wel of daar iets gebeurd is.
Ben heel blij met tips, bedankt vast!
>> Oh ik zie dat ik in een bestaand topic heb gepost, zorrie :-) ik zal een nieuw topic aanmaken
Is t hier invite only?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal nieuw ofzo?
Haha hij is een baas.quote:
http://live.theverge.com/apple-iphone-5-live-blog/quote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik gebruik gewoon http://live.gizmodo.com/ denk ik.
Of er moet een betere liveblog zijn..
Welke Android telefoon heb je nu dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hopelijk is het scherm groter, dan switch ik van Android weer back naar iOS.
Fanboys.
O nice ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
http://live.theverge.com/apple-iphone-5-live-blog/
The Verge, doet het erg goed
HTC Desire HD. Kan deze maand m'n abo verlengen dus als de iPhone 5 eindelijk vooruitgang geboekt heeft haal ik die. Heb hiervoor al 2x een iPhone gehad, 2G en 3G.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Welke Android telefoon heb je nu dan?
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
http://live.theverge.com/apple-iphone-5-live-blog/
The Verge, doet het erg goed
Thnx, ik kijk zo wel even welke de beste is.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
O nice ja.
http://www.engadget.com/2012/09/12/apple-iphone-5-liveblog/ ziet er ook goed uit
Ah ok,de iPhone 5 zal dan inderdaad een vooruitgang zijn tegenover de Desire HDquote:Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HTC Desire HD. Kan deze maand m'n abo verlengen dus als de iPhone 5 eindelijk vooruitgang geboekt heeft haal ik die. Heb hiervoor al 2x een iPhone gehad, 2G en 3G.
Nee nee jij begrijpt mij niet goed. Als de iPhone 5 vooruitgang heeft geboekt i.t.t. de de 4G dan haal ik hem.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Ah ok,de iPhone 5 zal dan inderdaad een vooruitgang zijn tegenover de Desire HD
Ik snap het alquote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee nee jij begrijpt mij niet goed. Als de iPhone 5 vooruitgang heeft geboekt i.t.t. de de 4G dan haal ik hem.Anders zou ik een Galaxy S III halen maar die is net iets te groot. Als de iPhone niet zoveel vooruitgang geboekt heeft dan moet ik wel voor Android kiezen.
Het is jammer dat er tegenwoordig maar een beperkt aantal merken zijn die telefoons uitbrengen.
Nope.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef benx het volgende:
Is er ook een live stream van de event zelf?
Waar kijkt die gast dan (youtube)?quote:
twitter:michielderomijn twitterde op woensdag 12-09-2012 om 19:03:50De aanhangers van de Apple-kerk kunnen vanavond weer fijn op de knietjes en Het Woord Van Steve verspreiden. reageer retweet
Niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar kijkt die gast dan (youtube)?
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Pino112 het volgende:
Dit soort mensen..twitter:michielderomijn twitterde op woensdag 12-09-2012 om 19:03:50De aanhangers van de Apple-kerk kunnen vanavond weer fijn op de knietjes en Het Woord Van Steve verspreiden. reageer retweet
En dat het gaat gebeurenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Pino112 het volgende:
Dit soort mensen..twitter:michielderomijn twitterde op woensdag 12-09-2012 om 19:03:50De aanhangers van de Apple-kerk kunnen vanavond weer fijn op de knietjes en Het Woord Van Steve verspreiden. reageer retweet
Idd, die live blogs zijn wel grappig, maar het is het toch net niet. Ben wel blij dat die blogs er zijn natuurlijk!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is trouwens wel een beetje sad dat Apple niet live streamt, niet streamen kan in deze tijd niet meer.
Idd.....quote:Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef benx het volgende:
"Now to put this in perspective, we sold more iPads than any PC manufacturer sold of their entire lineup."
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef benx het volgende:
"Now to put this in perspective, we sold more iPads than any PC manufacturer sold of their entire lineup."
In de tijd dat ze zelf facetime en streaming dit en cloud dat doen zou een video best wel eens mogen. Maar goed, part of the hypetrain.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:07 schreef EvilMarc het volgende:
Video hoeft van mij niet maar alleen een audio-stream zou wel tof zijn
Augustus hier.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit de mijne ook bij
quote:"iPad accounts for 91% of all the web traffic from tablets. I don't know what these other tables are doing."
"They must be in warehouses or on store shelves, or maybe in someone's drawer."
Sarcasm, detect it.quote:
Zelfde hier, mn scherm heeft een paarse tint, de mute knop is kapot, dikke barst in t midden, accu gaat een halve dag mee en elke nieuwe app die ik wil installeren is 'only available for iPhone'quote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dit wordt mijn nieuwe telefoon. Ik zit nog met de 3G versie
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dit wordt mijn nieuwe telefoon. Ik zit nog met de 3G versie
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef remlof het volgende:
Nu passen je zwemlessen ook op het scherm:
[ afbeelding ]
Nee joh, mijn tafel hupste net omhoog van spanning toen ik vijf rijen apps zagquote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef Luigi het volgende:
Gelukkig zijn jullie niet cynisch ofzo. Dat scheelt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef Il.Principe het volgende:
Haha tot nu toe wel een fail, weinig vernieuwd. Nokia here i come
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef remlof het volgende:
Nu passen je zwemlessen ook op het scherm:
[ afbeelding ]
Nee, dit is Apple, alles loopt letterboxed.quote:
Mja. Iedereen zit hier heel gespeelt verbaast te doen over het show gehalte en de overdrijvingen in een Apple keynote. Dat kennen we nu wel, die act.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee joh, mijn tafel hupste net omhoog van spanning toen ik vijf rijen apps zag
Alsquote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet je zien hoe hard ie verkoopt als hij 499 voor 32GB gaat kosten
Het is echt moeilijk om steeds nieuwe dingen te verzinnen om Apple mee te bashen hè?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Apple is vernieuwend!
*geen livestream*'
u mad bro? yeah u mad.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is echt moeilijk om steeds nieuwe dingen te verzinnen om Apple mee te bashen hè?
Gamechanger maar niet realistischquote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet je zien hoe hard ie verkoopt als hij 499 voor 32GB gaat kosten
Nice.quote:"This is the most accurate display in the industry. The touch sensors are integrated right into the display itself. We removed a layer and made it sharper. This is the world's most advanced display, and I couldn't be prouder of it."
Het stomme is dat alles al is uitgelekt. En kom op, helemaal flipperdeflip doen omdat ie voortaan niet meer in je broekzak past (is that an iPhone or are you just happy to see me?).quote:Op woensdag 12 september 2012 19:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja. Iedereen zit hier heel gespeelt verbaast te doen over het show gehalte en de overdrijvingen in een Apple keynote. Dat kennen we nu wel, die act.
Ok wellicht een beetje voorbarig, maar tot nu toe kun je toch niet anders concluderen dan dat er vrij weinig reden is om de 5 aan te schaffen als je bijv. een 4s hebt. De interface vind ik zelf gewoon verouderd, Nokia met Windows Phone heb ik mogen proeven op de telefoon van mijn vriendin en dat bevalt mij zeerquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje dubieus onderschrift
4.3 inch past ook nog in je broekzak, weet niet wat voor broeken jij draagtquote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het stomme is dat alles al is uitgelekt. En kom op, helemaal flipperdeflip doen omdat ie voortaan niet meer in je broekzak past (is that an iPhone or are you just happy to see me?).
Ik zie hier vooral een hoop studentjes semi-gevat doen over dingen die je al van mijlenver aan kon zien komen. En laten we zeggen dat de 'quote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het stomme is dat alles al is uitgelekt. En kom op, helemaal flipperdeflip doen omdat ie voortaan niet meer in je broekzak past (is that an iPhone or are you just happy to see me?).
Er is überhaupt amper een reden om een nieuwe telefoon te kopen als je een iPhone 4s hebt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef Il.Principe het volgende:
[..]
Ok wellicht een beetje voorbarig, maar tot nu toe kun je toch niet anders concluderen dan dat er vrij weinig reden is om de 5 aan te schaffen als je bijv. een 4s hebt. De interface vind ik zelf gewoon verouderd, Nokia met Windows Phone heb ik mogen proeven op de telefoon van mijn vriendin en dat bevalt mij zeer
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje dubieus onderschrift
Mijn SGS3 van 4,8 inch past prima in elke broekzak tot nu toe.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet die drollenvangers waar het kruis zo ongeveer bij je knieën hangt iig.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
4.3 inch past ook nog in je broekzak, weet niet wat voor broeken jij draagt?
Ik vind het tot nu toe totaal niet spectaculair.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef Il.Principe het volgende:
[..]
Ok wellicht een beetje voorbarig, maar tot nu toe kun je toch niet anders concluderen dan dat er vrij weinig reden is om de 5 aan te schaffen als je bijv. een 4s hebt. De interface vind ik zelf gewoon verouderd, Nokia met Windows Phone heb ik mogen proeven op de telefoon van mijn vriendin en dat bevalt mij zeer
Ja, daar is ook de rek wel een beetje uit. Voor de upgrade van 3GS naar de 4 lag ik bij wijze van spreken in de rij, nu zit ik de rit wel even uit met m'n 4S. Of ik wacht op de 5S.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is überhaupt amper een reden om een nieuwe telefoon te kopen als je een iPhone 4s hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef HalvinCarris het volgende:
En nu komt de klapper: een ingebouwde frituurpan. Anders koop ik dat ding niet hoor.
Het is de komende jaren vooral evolutie en geen revolutie meer. Als je dat niet ziet ben je een blind paard.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En natuurlijk is het altijd hetzelfde gezeik, er moet iets revolutionairs komen anders is het allemaal kut volgens de meeste users hier.
Voor mensen met een 3G/3Gs is dit een prettige update. Apple gaat er niet vanuit dat íedereen elk jaar upgrade. Is ook niet nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:22 schreef Il.Principe het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef Greedybastard het volgende:
Er zijn alleen maar blogs? Geen live beelden vanuit de zaal?
Meeste Apple gebruikers zijn niet zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik vraag me af of Apple fans tijdens een aankondiging van een nieuwe Samsung telefoon ook naar het Samsung topic gaan om te etteren, is dat zo? zo ja: triest
Die aankondiging was dan ook wel bijzonder triest om te zien, hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik vraag me af of Apple fans tijdens een aankondiging van een nieuwe Samsung telefoon ook naar het Samsung topic gaan om te etteren, is dat zo? zo ja: triest
juist! Ik heb een 3G nu die er dus volgende week uit gaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mensen met een 3G/3Gs is dit een prettige update. Apple gaat er niet vanuit dat íedereen elk jaar upgrade. Is ook niet nodig.
Link?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die aankondiging was dan ook wel bijzonder triest om te zien, hoor.
Dat is nooit, zodat alle nieuwsbronnen vrijwel tegelijkertijd persfoto's etc online zetten van de Apple website zodra de keynote afgelopen is.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef Greedybastard het volgende:
Er zijn alleen maar blogs? Geen live beelden vanuit de zaal?
tja, de dunste telefoon met het meest gevoelige scherm, LTE, nieuwe CPU, etc is allemaal maar 'kut' tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En natuurlijk is het altijd hetzelfde gezeik, er moet iets revolutionairs komen anders is het allemaal kut volgens de meeste users hier.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Yveske het volgende:
Heeft iemand een live-stream-link voor me? Ik word gek!!!!
Ik heb niet eens een Samsung. Ik kijk gewoon nuchter:quote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef TwyLight het volgende:
Een groter scherm zodat er 5 appsrijen zijn. Oke.quote:"Today, we're taking it to the next level, making a huge leap. We have some very exciting news to tell you about iPhone."
Geen probleem.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Yveske het volgende:
Dankje dimens!!! Super dat je zo snel reageert
Plaatje slaat als een lul op een varken.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Pheno het volgende:
Een groter scherm zodat er 5 appsrijen zijn. Oke.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tja, de dunste telefoon met het meest gevoelige scherm, LTE, nieuwe CPU, etc is allemaal maar 'kut' tegenwoordig.
Ga huilen kneus.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef no1uknow het volgende:
Tering, de presentatie is nog bezig en de bashers zijn alweer in volle getalen aanwezig.
Prima dat je "gewoon nuchter" kijkt, maar toch vrij triest dat je in het Apple topic komt enkel om negatief te zijn terwijl je hier normaal nooit komt.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een Samsung. Ik kijk gewoon nuchter:
[..]
Een groter scherm zodat er 5 appsrijen zijn. Oke.
Het is niet kut. Maar het is tot nu toe wel een erg matige update tov de 4S, die ook niet zo'n grote sprong vooruit was tov de 4.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tja, de dunste telefoon met het meest gevoelige scherm, LTE, nieuwe CPU, etc is allemaal maar 'kut' tegenwoordig.
Wanneer hebben we in Europa LTE?quote:
Maar niet in de iPhone. En Apple heeft het, gek genoeg, over de iPhone. En niet over telefoons van andere fabrikanten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Die dingen zijn er allang man.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:28 schreef Dimens het volgende:
Accu
Dit wordt interessant. Waterstof accu?
Ik ben hier vaker geweest hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Prima dat je "gewoon nuchter" kijkt, maar toch vrij triest dat je in het Apple topic komt enkel om negatief te zijn terwijl je hier normaal nooit komt.
Ja Jezus man, wat wil je. Dat ze elk jaar de telefoon 'opnieuw uitvinden'?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is niet kut. Maar het is tot nu toe wel een erg matige update tov de 4S, die ook niet zo'n grote sprong vooruit was tov de 4.
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja Jezus man, wat wil je. Dat ze elk jaar de telefoon 'opnieuw uitvinden'?
Kneuzerij die haat.
Ach ja, als je niet haat hoor je er niet bij, ofzo. Beetje de maatschappij tegenwoordig. Vooral niet laten merken dat je iets leuk vind, nee, gelijk haten. Is hip.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kneuzerij die haat.
Nee. Ik wil dat ze de designfilosofie hanteren waarmee de iPhone zich vroeger onderscheidde. Daarvoor hoeven ze niets opnieuw uit te vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kneuzerij die haat.
Met name de nerdjes met een hele grote e-penis (maar zonder vriendin) moeten idd zo 'stoer' mogelijk doenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach ja, als je niet haat hoor je er niet bij, ofzo. Beetje de maatschappij tegenwoordig. Vooral niet laten merken dat je iets leuk vind, nee, gelijk haten. Is hip.
Morgen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Exorbitantes het volgende:
Dit wordt sowieso de iPhone 5 voor mij. Wanneer kan ik dat ding bestellen in NL?
Hoor je zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Exorbitantes het volgende:
Dit wordt sowieso de iPhone 5 voor mij. Wanneer kan ik dat ding bestellen in NL?
ik gok begin oktober, maar we horen het zoquote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Exorbitantes het volgende:
Dus de hele designfilosofie is overboord omdat het scherm nu 16:9 is? Puh-lease gast.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee. Ik wil dat ze de designfilosofie hanteren waarmee de iPhone zich vroeger onderscheidde. Daarvoor hoeven ze niets opnieuw uit te vinden.
Maar alle principes die op de vorige vijf generaties van toepassing waren overboord gooien, is niet echt een grote vooruitgang. Datgene doen waarop je je concurrenten al jaren afrekent, is dat net zo min.
Sowieso boeien al die techspecs me amper. Zolang de iPhone zowel hardware- als softwarematig zo goed blijft werken als -ie altijd gedaan heeft, vind ik het prima. De iPhone is een genot om mee te werken, voor mij dan en er zal zo snel geen andere komen denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef kiezer het volgende:
[..]
Met name de nerdjes met een hele grote e-penis (maar zonder vriendin) moeten idd zo 'stoer' mogelijk doen
quote:TIM STEVENS 7:32 PM
Got angry kids? Get yourself an iPhone!
TIM STEVENS 7:32 PM
We're looking at photos now. "The ocean looks bluer in the iPhone 5. Kids look happier and the world is a more beautiful place.
De phone die daar eens grote sprongen mee maakt zou ik pas echt blij mee zijn. Niet dat dit slecht is, maar goed, niet wereldschokkend. Ik wacht nog op die "huge leap". Maar misschien in software.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Accuduur is niet echt spectaculair. Dáár zou je als fabrikant flink mee kunnen scoren...
Wat verwacht je dan? Dat je er een fles bier uit kunt halen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De phone die daar eens grote sprongen mee maakt zou ik pas echt blij mee zijn. Niet dat dit slecht is, maar goed, niet wereldschokkend. Ik wacht nog op die "huge leap". Maar misschien in software.
Noem eens een telefoon die dat allemaal heeft dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Die dingen zijn er allang man.
Nee, omdat ze fragmenteren. Zwarte balkjes aan de onder- en bovenkant van het scherm? Dat is precies waar Steve Jobs bij Android altijd op liep te kankeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dus de hele designfilosofie is overboord omdat het scherm nu 16:9 is? Puh-lease gast..
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef TwyLight het volgende:
Zodra de iPhone 5 uit is:
[ afbeelding ]
Panorama's.
Panorama's everywhere
Als zij het hebben over een "huge leap" mag ik toch meer verwachten dan een rijtje extra apps? Dat is namelijk nu het meest wereldschokkend te noemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat je er een fles bier uit kunt halen?
Nee, 28mp panorama aan elkaar gestitched. Dat is niet hetzelfdequote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Dimens het volgende:
you can take photos while shooting video
Dat is wel mooi.
Dat laatste denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Pino112 het volgende:
Zal die panoramafunctie ook voor de iPad3 gelden? Of komt dat door die nieuwe lens
ditquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat je die ook kan terugschakelen naar 5 megapixel, meer zijn die domme foto's van mij echt niet waard
Oh ok, ik schrok al.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zij het hebben over een "huge leap" mag ik toch meer verwachten dan een rijtje extra apps? Dat is namelijk nu het meest wereldschokkend te noemen.
[..]
Nee, 28mp panorama aan elkaar gestitched. Dat is niet hetzelfde
Zeg ga lekker elders lopen trollen. Dit is gewoon stupide.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zij het hebben over een "huge leap" mag ik toch meer verwachten dan een rijtje extra apps? Dat is namelijk nu het meest wereldschokkend te noemen.
Vast wel, maar niet officieel van Apple zelfquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef sonnyspek het volgende:
Ff een noobvraag, panorama was er toch allang in een app?
Aangezien er al een panoramafunctie in iOS 5 verstopt zat, moet het voor de iPad en de vorige iPhones ook wel gelden.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Pino112 het volgende:
Zal die panoramafunctie ook voor de iPad3 gelden? Of komt dat door die nieuwe lens
Noise cancelling of de main camera gebruiken voor facetime. Dan praat je dus tegen de achterkant aan.quote:
Dus is het een revolutionaire nieuwe functie!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet officieel van Apple zelf
Nou nou, omdat ik meer verwacht door een uitspraak. Was het maar trollen. Sorry.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zeg ga lekker elders lopen trollen. Dit is gewoon stupide.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Vaatwastablet het volgende:
Panorama en foto's maken tijdens het filmen was er al in Android.
Stop met vergelijken noob.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb het idee dat er hier hysterischer over gedaan wordt dan door Apple zelf. En Apple heeft een excuus, dat is een gelikt, commercieel en Amerikaans bedrijf. Wat is jouw excuus?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef HalvinCarris het volgende:
Een nieuwe connector! Amazing! Gorgeous.
Heb ik niemand horen zeggen. Maar ben wel blij dat Apple het nu standaard in zijn foto app heeft zitten en Apple kennende zijn de apps die zij zelf ontwikkelen wel top notchquote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus is het een revolutionaire nieuwe functie!
Apple tegenwoordigquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dat is helemaal waar.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb ik niemand horen zeggen. Maar ben wel blij dat Apple het nu standaard in zijn foto app heeft zitten en Apple kennende zijn de apps die zij zelf ontwikkelen wel top notch
Joh, ik heb je net een lijstje met specs gegeven welke een significante vooruitgang zijn tov de 4S. Dat jij niet voorbij die 5e rij apps komt is gewoon tunnelvisie. Grow the fuck up.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou nou, omdat ik meer verwacht door een uitspraak. Was het maar trollen. Sorry.
Dude, stop acting like a fanboy.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er hier hysterischer over gedaan wordt dan door Apple zelf. En Apple heeft een excuus, dat is een gelikt, commercieel en Amerikaans bedrijf. Wat is jouw excuus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |