de linker en rechterbilpartij die de poep omhoog duwt omdat er geen andere uitweg is, waardoor de algehele rug is ondergesmeerd met oranje achtige gestolde tomatensoep.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:58 schreef kwiwi het volgende:
Bij het lezen van sommige posts krijg ik trouwens gewoon spontaan braakneigingenZie ineens zo'n vetklep met poep uitgesmeerd over/tussen d'r vetkwabben voor me
En diegene die aangereden zijn door zo een aangeschoten ventje? Oftewel, het is helaas niet zo zwart-wit in de zorg. Zou makkelijk zijn als je zelf kon kiezen wie wel en geen zorg kreeg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die moet je in hun shit laten liggen, ze verdienen niet anders.
Dan moet dat aangeschoten ventje gewoon zelf de zorgkosten voor de ander betalen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En diegene die aangereden zijn door zo een aangeschoten ventje? Oftewel, het is helaas niet zo zwart-wit in de zorg. Zou makkelijk zijn als je zelf kon kiezen wie wel en geen zorg kreeg.
Die verdienen de goede zorg wel, maar dan wel beter dan je gemiddeld ziet in de zorg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En diegene die aangereden zijn door zo een aangeschoten ventje? Oftewel, het is helaas niet zo zwart-wit in de zorg. Zou makkelijk zijn als je zelf kon kiezen wie wel en geen zorg kreeg.
We hebben het over de uitvoer van de zorg, niet de kostenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet dat aangeschoten ventje gewoon zelf de zorgkosten voor de ander betalen.
Het is de klaagbaak niet lif.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
We hebben het over de uitvoer van de zorg, niet de kosten
Laat verpleegkundigen/verzorgenden dan eerst maar wat beter verdienen...gaan we vanzelf de zorg leveren die bij het salaris past.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die verdienen de goede zorg wel, maar dan wel beter dan je gemiddeld ziet in de zorg.
Compleet mee eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laat verpleegkundigen/verzorgenden dan eerst maar wat beter verdienen...gaan we vanzelf de zorg leveren die bij het salaris past.
Grappig dat die extreme dikkerds vaak ( niet altijd) ook mensen zijn die gewoon meeliften op het 'zij hebben het land opgebouwd' verhaal. Je denkt toch niet dat mensen die de 120+ halen iets anders dan hun vetreserves hebben opgebouwd?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wist je trouwens dat veruit het merendeel van de ouderen gewoon hun plicht hebben gedaan - wat op dat moment van hen werd gevraagd - en je ze eigenlijk geen klote kunt kwalijk nemen?
Niet de meeste maar sommigequote:Op dinsdag 11 september 2012 12:05 schreef Redbullkid het volgende:
Bejaarden verzorgen lijkt me echt vreselijk. De meeste zeuren, en zijn ondankbaar..
Verwende kutfosielen dat het zijn..
En maar klagen over hun pensioen en de zorg.
Maar omdat hun het niet genoeg vinden, en meer willen. Hebben wij dalijk niets meer.
Bedankt oudjes
Ik woon in een bejaardenflat, en ik doe letterlijk alles voor ze. Maak de portiek schoon, in de winter maak ik de ingang sneeuw/ijs vrij zodat ze niet vallen. Help ze met zaken waarbij ze moeten bukken e.d.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:10 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Niet de meeste maar sommigeEn hun familie....Eigenlijk zou ik een apart topic moeten openen over familieleden.
Maar het grootste deel van de oudjes 75 procent ofzo, is je wel dankbaar. En nogmaals je hebt er zeer goede mensen tussen zitten mijn klacht richt zich dan ook op het de dikke cliėnten die niet meewerken of mij gewoon een hernia bezorgen.
oké 55 procent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:19 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik woon in een bejaardenflat, en ik doe letterlijk alles voor ze. Maak de portiek schoon, in de winter maak ik de ingang sneeuw/ijs vrij zodat ze niet vallen. Help ze met zaken waarbij ze moeten bukken e.d.
En als dank krijg ik alsnog gezeur, gemopper, ontevredenheid en geklaag over me heen..
Er zijn wel een paar leuke bejaarden bij hoor, daar niet van. Maar het overgrote deel wil maar niet beseffen waar zij voordeel uit hebben getrokken, wat wij nooit zullen krijgen. En maar jongere mensen zonder respect behandelen, terwijl wij diegene zijn die de vergrijzing moeten bekostigen en hun moeten helpen.quote:
Ik liep pas op zaterdag in de binnenstad, en het stond haast vast van de bejaarden in elektrische karretjes. Wat mij betreft komt er een VERBOD op elektrische karretjes in winkelstraten buiten kantooruren. Ze hebben de hele dag de tijd, maar 't is natuurlijk zo "gezellig" op zaterdag om de boel te blokkeren met tientallen scoutmobielen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:47 schreef Redbullkid het volgende:
Ook alles niet tussen 9 en 5 regelen maar alles op momenten doen dat werkenden boodschappen moeten doen of wat dan ook. En dan voorral lekker langzaam doen, voorral in de supermarkten en in de OV. Totaal geen respect voor anderen.
Dit dus. En zeker waar ik woon is er een overvloed aan bejaarden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik liep pas op zaterdag in de binnenstad, en het stond haast vast van de bejaarden in elektrische karretjes. Wat mij betreft komt er een VERBOD op elektrische karretjes in winkelstraten buiten kantooruren. Ze hebben de hele dag de tijd, maar 't is natuurlijk zo "gezellig" op zaterdag om de boel te blokkeren met tientallen scoutmobielen...
Let wel: dit is nog maar het begin! Over 10 jaar rijden er 10 keer zo veel van die dingen rond...
Ook rustig tegen je aan botsen als ze vinden dat je in de weg staatquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik liep pas op zaterdag in de binnenstad, en het stond haast vast van de bejaarden in elektrische karretjes. Wat mij betreft komt er een VERBOD op elektrische karretjes in winkelstraten buiten kantooruren. Ze hebben de hele dag de tijd, maar 't is natuurlijk zo "gezellig" op zaterdag om de boel te blokkeren met tientallen scoutmobielen...
Let wel: dit is nog maar het begin! Over 10 jaar rijden er 10 keer zo veel van die dingen rond...
Ik vermijd nu ook al Kassa's waar een bejaarde staat, maarja winkelpaden waarin ze in grote aantallen in de dunste paden de weg blokkeren en de 23623983465532954 lege flessen die ze inleveren į 1 per minuut laat mijn boodschappentijd 10x zo lang duren als dat ik normaal zou doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ook rustig tegen je aan botsen als ze vinden dat je in de weg staat
En je oma dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:47 schreef Djeez het volgende:
Bejaarden:
Dikzakken:![]()
Dikke bejaarden:![]()
![]()
Je vergat talpaquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:47 schreef Djeez het volgende:
Bejaarden:
Dikzakken:![]()
Dikke bejaarden:![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |