Ongetwijfeldquote:Op maandag 17 september 2012 00:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Misschien dat ik hier weer ga janken als ik zie dat ze me weer negeert.
Inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 15:00 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Dit herken ik ook wel een beetje, eindelijk nu. Het is gewoon dat als je het niet kan krijgen, je extra je best doet om indruk te maken zodat ze je weer ziet zitten en zich af vraagt waarom ze het heeft uit gemaakt, maar als ze met hangende pootjes terug komt is het al snel klaar met zulke gedachten want je weet dat het niet meer hetzelfde zal zijn. Denk ik.
Wel goed van je dat je nee hebt gezegd, exen zijn wat dat betreft een no go
Als je hem niet gewoon kunt feliciteren zonder er allemaal verwachtingen of bijbedoelingen bij te hebben, feliciteer hem dan niet.quote:Op maandag 17 september 2012 05:17 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik kan niet slapen, z'n verjaardag is vandaag en ik weet absoluut niet of ik wat moet zeggen of niet. Hoor verschillende meningen en bij iedereen zit er wel een kern van waarheid in alleen.. Ergens mis ik hem wel. Ik wil ook geen urenlang gesprek met hem maar een 'hoi, hoe gaat het' is wel goed of zo.
Ik zit er niet meer zo heel erg mee als voorheen maar z'n verjaardag brengt wel verschillende herinneringen op van vorig jaar en misschien moet ik hem dan ook maar feliciteren. Misschien ook niet.
Ja, ik ben verward. Weet even niet meer hoe en wat
Goed punt. Heb besloten om 'm gewoon te feliciteren en that's it.quote:Op maandag 17 september 2012 06:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je hem niet gewoon kunt feliciteren zonder er allemaal verwachtingen of bijbedoelingen bij te hebben, feliciteer hem dan niet.
Heftig.. Sterktequote:Op maandag 17 september 2012 17:21 schreef pnl129 het volgende:
Helaas kan ik me hier ook melden. Na een erg fijne relatie van bijna 3 jaar heeft ze het vorige week uitgemaakt. Het gevoel van haar kant was weg en ze zag de relatie niet meer zitten. Ze liep hier al een paar weken mee rond maar durfde het me tot vorige week niet te zeggen. Het kwam dan ook als een klap voor mij, had dit niet aan zien komen. We hebben nog één keer goed gepraat en zijn, gelukkig zonder ruzie, uit elkaar gegaan.
En dan komen de zware dagen. Je mist haar verschrikkelijk, denkt aan alle mooie momenten die je met haar hebt gehad, en hebt de (valse) hoop dat het allemaal nog goed komt. De momenten alleen zijn het moeilijkst, dus ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken in de vorm van werken en afspreken met vrienden. Op zulke momenten gaat het wel redelijk en kan ik het allemaal wel accepteren. Maar als ik eenmaal alleen ben voel ik me wanhopig. Zat tot gisteren constant te checken wanneer ze online was op Whatsapp, hoe triest dit ook is. Ook op Facebook post ze ineens van alles. Het is dan ook zo jammer om te zien dat er ineens allerlei andere jongens op reageren, die dat eerder nooit deden. Ik ben daarom ook erg bang dat ze snel een ander zal hebben. Daar moet ik echt niet aan denken, bah..
Nu had ik eigenlijk besloten om voorlopig geen contact met haar te zoeken, maar gisteren heb ik in een emotionele bui toch maar eens via Whatsapp aan haar gevraagd hoe het nu met haar ging. Ze antwoordde dat het prima met haar ging en verder was ze erg kortaf, zelfs toen ik zei dat ik het er op veel momenten nog erg moeilijk mee had. Dat ze ineens zo reageerde heeft me erg pijn gedaan; heeft het dan allemaal zo weinig betekend voor haar? Ik heb haar nummer maar uit mijn telefoon verwijderd, en zit er ook aan te denken om haar als vriend te verwijderen van Facebook. Des te minder word ik ermee geconfronteerd. Pff wat een rotperiode zeg
Ik herken het, sterkte pnl129 ! Goed dat je nog vrienden hebt waar je dingen mee kan gaan doen. Ik heb mijn vriendin verwijderd van facebook en msn. Gelukkig heb ik geen smartphone, dus ook geen what'sappquote:Op maandag 17 september 2012 17:21 schreef pnl129 het volgende:
En dan komen de zware dagen. Je mist haar verschrikkelijk, denkt aan alle mooie momenten die je met haar hebt gehad, en hebt de (valse) hoop dat het allemaal nog goed komt. De momenten alleen zijn het moeilijkst, dus ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken in de vorm van werken en afspreken met vrienden. Op zulke momenten gaat het wel redelijk en kan ik het allemaal wel accepteren. Maar als ik eenmaal alleen ben voel ik me wanhopig. Zat tot gisteren constant te checken wanneer ze online was op Whatsapp, hoe triest dit ook is. Ook op Facebook post ze ineens van alles. Het is dan ook zo jammer om te zien dat er ineens allerlei andere jongens op reageren, die dat eerder nooit deden. Ik ben daarom ook erg bang dat ze snel een ander zal hebben. Daar moet ik echt niet aan denken, bah..
Nu had ik eigenlijk besloten om voorlopig geen contact met haar te zoeken, maar gisteren heb ik in een emotionele bui toch maar eens via Whatsapp aan haar gevraagd hoe het nu met haar ging. Ze antwoordde dat het prima met haar ging en verder was ze erg kortaf, zelfs toen ik zei dat ik het er op veel momenten nog erg moeilijk mee had. Dat ze ineens zo reageerde heeft me erg pijn gedaan; heeft het dan allemaal zo weinig betekend voor haar? Ik heb haar nummer maar uit mijn telefoon verwijderd, en zit er ook aan te denken om haar als vriend te verwijderen van Facebook. Des te minder word ik ermee geconfronteerd. Pff wat een rotperiode zeg
Uit het! Scheld hem desnoods lekker uit als dat helpt..quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef DolOpKoekjes het volgende:
hsbejeb kut gevoel. kut jong. bah
Maak jemaar niet druk, ik zou je doenquote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef DolOpKoekjes het volgende:
hsbejeb kut gevoel. kut jong. bah
Haha, subtielquote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Maak jemaar niet druk, ik zou je doen
Sterkte ermee!quote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef nieles6 het volgende:
Het is net een week uit.. Ik snapte soms dingen van haar niet wat zij belangrijk vond en ik was ook gewend sommige dingen voor mezelf te houden die zij blijkbaar belangrijk vond dat ik moest vertellen.
Nu is haar verliefdheid helemaal weg hoewel zij zo ongelofelijk verliefd was op mij en met mij oud wilde worden, en vice versa! Ze zij dat ze me nog steeds een geweldig leuke, lieve en knappe jongen vond... Maarja hier heb ik niks aan nu zij zonder mij verder wil![]()
Zo dit moest ik ff kwijt.
Sterkte meis..quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Hem dus dit weekend gezien , kut want er worden weer oude gevoelens opgehaald. Hij had me paar weken terug dus naar 4 maanden niets van zich te laten horen in eens smsje gestuurd middennacht , waar ik een pissig mailtje had gestuurd naar hem.
Het weerzien is trouwens wel redelijk gegaan, ik wilde eerst doorlopen maar een van zijn vrienden hield me aan en die wilde juist dat ik bij ze kwam ben toen gewoon met hun gaan praten en dat is ook goed gegaan.
Dus echt knallende ruzie is het gelukkig niet geworden maar vind het wel moeilijk hem weer te zien juist omdat die oude gevoelens niet weg zijn.
Buiten dat om zit ik er ook even doorheen omdat het met mijn ouders ook even niet lekker gaat .
Kortom als het niet lekker gaat gaat het helaas ook niet echt lekker .
Ik baal er een beetje van , zou ook weer eens een periode willen met leuke nieuwtjes
Jammerquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef Charcot het volgende:
Lieve mensen,
Ik heb besloten dat ik hier niet meer ga komen. Bedankt allemaal voor jullie steun. Heel veel succes en sterkte iedereen! Jullie komen er wel
Oej dat over die ouders vind ik wel kut voor je, daar heb ik juist nu heel veel steun aan en dat is erg prettig.. Hoop jij ook snel weer, al weet ik niet wat er speelt.. Leuke periode willen we allemaal, en komt ook bij ons allemaal wel weerquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Hem dus dit weekend gezien , kut want er worden weer oude gevoelens opgehaald. Hij had me paar weken terug dus naar 4 maanden niets van zich te laten horen in eens smsje gestuurd middennacht , waar ik een pissig mailtje had gestuurd naar hem.
Het weerzien is trouwens wel redelijk gegaan, ik wilde eerst doorlopen maar een van zijn vrienden hield me aan en die wilde juist dat ik bij ze kwam ben toen gewoon met hun gaan praten en dat is ook goed gegaan.
Dus echt knallende ruzie is het gelukkig niet geworden maar vind het wel moeilijk hem weer te zien juist omdat die oude gevoelens niet weg zijn.
Buiten dat om zit ik er ook even doorheen omdat het met mijn ouders ook even niet lekker gaat .
Kortom als het niet lekker gaat gaat het helaas ook niet echt lekker .
Ik baal er een beetje van , zou ook weer eens een periode willen met leuke nieuwtjes
Nou nee , het ligt wat gecompliceerder heb een moeder die nogal psychisch door de war is en dat helpt even niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oej dat over die ouders vind ik wel kut voor je, daar heb ik juist nu heel veel steun aan en dat is erg prettig.. Hoop jij ook snel weer, al weet ik niet wat er speelt.. Leuke periode willen we allemaal, en komt ook bij ons allemaal wel weer. Weet ik zeker..
Ow ok, dat klinkt als een klote situatie. Zou dat berichtje idd ook niet doen.. Zit zelf ook weleens te denken een berichtje te sturen aan mijn ex, maar denk idd ook dat dat alleen maar verkeerd gaat gaan.. Lekker werken aan jezelf is idd het beste wat je kunt doen. Als je een luisterend oor nodig hebt, zeg het maar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , het ligt wat gecompliceerder heb een moeder die nogal psychisch door de war is en dat helpt even niet.
Ik denk wel dat ik deze periode voor mezelf ook even rustig aan doe en even een boel loslaat, ik wilde eerst een berichtje aan hem sturen dat ik blij was hem toch even te zien en dat ik toch blij ben dat het een redelijk normaal iets was maar sinds ik niet echt goed in mijn vel zit lijkt dat niet echt een goed plan. Want op dat moment kan het alleen maar backfiren , ik denk dat ik weer eventjes goed moet werken aan weer lekker in mijn vel zitten en dan komt de rest vanzelf wel.
Veel succes en sterkte nog, uiteindelijk komt alles goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef Charcot het volgende:
Lieve mensen,
Ik heb besloten dat ik hier niet meer ga komen. Bedankt allemaal voor jullie steun. Heel veel succes en sterkte iedereen! Jullie komen er wel
Ja, ik ben zo chagrijnig op het moment. Niet te geloven gewoon. Het voelt gewoon zo vreselijk om te weten dat je eigenlijk nooit iets/zoveel voor iemand hebt betekend als je al die tijd dacht. En ik heb ook gezien dat hij nu allemaal vriendjes wordt met vriendinnetjes en familie van haar.quote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef Charcot het volgende:
[..]
Uit het! Scheld hem desnoods lekker uit als dat helpt..
Hahah. Ik moest lachen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:51 schreef skeledakduif het volgende:
Geen handjevol maar een landje vol DolOpKoekjes. Is er anders geen bakkersschool waar leuke jongens op zitten ? Die kennen dan lekkere koekjes voor je bakken haha
quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Maak jemaar niet druk, ik zou je doen
quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, subtiel. Ik ook trouwens
.
En oh, jammer!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef Charcot het volgende:
Lieve mensen,
We gaan je missen hier op FOK!.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef Charcot het volgende:
Lieve mensen,
Succes verder!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef Charcot het volgende:
Lieve mensen,
Kan ik wel begrijpen ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef Charcot het volgende:
Lieve mensen,
Jij negeert mijn pm krengquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:00 schreef killeroy_nl het volgende:
Succes, Charcot! (en de rest, maar die is hier op zich nog te zien af en toe)
Mm, vreemd. Gaat-ie?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
Raar... Moest net iets bij mijn ex ophalen voor feest aankomende zaterdag, eerste keer dat ik haar zag na onze breuk. Ze was heel vrolijk en lachte terwijl ik me best bedroefd voelde, alsof ik elk moment moest janken. Kreeg ook heel erg het gevoel dat ik met iemand was die ik nooit echt heb gekend. Ze zijn nog dat ze het raar vond hoe het was gelopen. Toen ik wegloop vertelde ik dat ik wist van haar eerste ex en toen probeerde ze het meteen weer goed te praten, gelukkig weer ik beter. Zei nog dat ze goed op haar zelf moest passen en toen moest ze lachen. Voelt kut en raar, maar ik besef dat ik haar nooit heb gekend en zal dat ook nooit meer doen.
C'est la vie.
Ja, maar was gewoon heel bizar. Ik voelde me heel verdrietig, weemoedig en dat merkte ze ook, terwijl zij weer heel vrolijk was en lachen e.d. . Zoveel contrast tussen ons. Het kwam allemaal nep over, maar kan ook aan mij liggen. Ik had iig niet zoiets van: dit is mijn vriendin geweest. Meer alsof ik met iemand die Alzheimer heeft ofzo aan het praten was.quote:
Ik kan het me voorstellen, ja ...quote:Op donderdag 20 september 2012 17:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ja, maar was gewoon heel bizar. Ik voelde me heel verdrietig, weemoedig en dat merkte ze ook, terwijl zij weer heel vrolijk was en lachen e.d. . Zoveel contrast tussen ons. Het kwam allemaal nep over, maar kan ook aan mij liggen. Ik had iig niet zoiets van: dit is mijn vriendin geweest. Meer alsof ik met iemand die Alzheimer heeft ofzo aan het praten was.
Ja, ik heb er stiekem ook spijt van dat ik het heb gedaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:00 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, ja ...
Daar kan ik over meepraten.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
Hmm, toch even een post hier om m'n hart te luchten. M'n ex (eigenlijk is dat een te groot woord voor het kortstondige iets dat we hadden, maar ik weet zo geen andere term) zei gister dat ze geen behoefte meer heeft aan contact met me. Dat heeft er behoorlijk ingehakt. Geen contact vind ik nog niet eens het ergste, maar het feit dat ze me blijkbaar niet interessant genoeg vindt. Ik zit nu ook hevig te twijfelen aan mezelf. Waar zit dat oninteressante dan in etc? Zullen vrienden ook op me afgeknapt raken etc. Waarschijnlijk denk ik over een tijdje: wat een zwakzinnig wijf.Maar goed, zover is het dus nog niet.
Vertel.quote:
Ik denk het wel, maar om het makkelijk te houden zal ik het kort vertellen:quote:Op donderdag 20 september 2012 18:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel.Of kan ik iets teruglezen?
Oh bah, dat is heel naar, ja. Dat je met vragen blijft zitten. Beetje slap van haar om niet aan te geven waarom ze niet met je verder wil. Dan blijf jij niet met vragen zitten, is het voor jou een soort afsluiting en leer je er misschien wat van. Maar op zich vind ik het in jouw geval wel goed van haar dat ze het contact met je heeft afgebroken, omdat jij iets van haar verlangt dat zij niet kan geven. Ze wil je pijn besparen. Ik hoop eigenlijk dat dat ook voor mijn geval geldt, maar ik vrees het ergste: het was even leuk, maar nu opdonderen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar om het makkelijk te houden zal ik het kort vertellen:
Vriendin zag het om de een of andere reden die ik nog steeds niet weet niet meer zitten. Ze wilde tijd voor zichzelf. Ik stem in. Wanneer de datum verstreken is, zegt ze: "In die tijd is er veel gebeurd". Niet tussen ons en ik weet 100% zeker dat ze niemand anders heeft en weet niet waar ze aan refereert, dus ik probeer haar terug te winnen. Zij wil enkel vrienden zijn en ik wil meer dan dat zijn » zij wil geen contact meer. Al weet ik nog steeds niet waarom het in de eerste plaats uitging.
Dus bij mij is het meer van: 'ik weet niet waarom dit alles gebeurd is, is er wat mis met me?' in plaats van 'uit, geen contact, is er wat mis met me?', maar het is allebei niet zo fijn.
Natuurlijk, maar de vragen blijven knagen. Relatief vers ook, dus soms sta ik 's ochtends op met enkel m'n ex in mijn hoofd. Ik denk dat ik de mensen hier niet hoef uit te leggen hoe kut dat is.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh bah, dat is heel naar, ja. Dat je met vragen blijft zitten. Beetje slap van haar om niet aan te geven waarom ze niet met je verder wil. Dan blijf jij niet met vragen zitten, is het voor jou een soort afsluiting en leer je er misschien wat van. Maar op zich vind ik het in jouw geval wel goed van haar dat ze het contact met je heeft afgebroken, omdat jij iets van haar verlangt dat zij niet kan geven. Ze wil je pijn besparen. Ik hoop eigenlijk dat dat ook voor mijn geval geldt, maar ik vrees het ergste: het was even leuk, maar nu opdonderen.
Ja, dat je wakker wordt en dat hele gedoe opeens binnendringt. Heel naar wakker worden. Heb je al meteen geen zin meer om aan de dag te beginnen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef AthCom het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de vragen blijven knagen. Relatief vers ook, dus soms sta ik 's ochtends op met enkel m'n ex in mijn hoofd. Ik denk dat ik de mensen hier niet hoef uit te leggen hoe kut dat is.
Wat is er dan precies aan de hand in jouw geval? Of staat dat er ook al en heb ik ergens overheen gelezen ...
Je hebt het 'geluk' dat het nog pril was, hoe stom en wellicht arrogant dat ook klinkt. Je komt er wel bovenop; sommigen hebben gewoon iets meer tijd nodig. Succes!quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat je wakker wordt en dat hele gedoe opeens binnendringt. Heel naar wakker worden. Heb je al meteen geen zin meer om aan de dag te beginnen.![]()
Nee, ik post hier net.Nou, ze gaf aan niet verliefd te zijn, ik was dat wel een beetje (hoe erg zou het gevoel geweest zijn als ik wel heel erg verliefd was
). Tijd minder contact gehad. Ben daarna nog eens bij haar langsgeweest. Heel domme beslissing, werd emotioneel. Daarna is ze eigenlijk heel kortaf/ongeinteresseerd geweest. Toen zei ik gister op iets: het interesseert je allemaal helemaal niets, he. En daar reageerde ze dus op met hetgeen ik in een andere reactie meldde.
Ik had overigens eerder de wens uitgesproken vrienden te willen blijven (ja, daar heb 'm) en dat wilde ze wel als ik er overheen was. Maar ik denk dat die behoefte met de tijd is verdwenen bij haar.
Dat is zeker waar! Thanks. Jij ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef AthCom het volgende:
[..]
Je hebt het 'geluk' dat het nog pril was, hoe stom en wellicht arrogant dat ook klinkt. Je komt er wel bovenop; sommigen hebben gewoon iets meer tijd nodig. Succes!
Dit verhaal is zo bekend voor mij. Precies hetzelfde meegemaakt, echt precies. Alleen was mijn relatie 14 maanden en is het intussen alweer half jaar uit. Ik heb haar op Facebook geblokt, zodat zij mij wel kan volgen maar andersom niet.quote:Op maandag 17 september 2012 17:21 schreef pnl129 het volgende:
Helaas kan ik me hier ook melden. Na een erg fijne relatie van bijna 3 jaar heeft ze het vorige week uitgemaakt. Het gevoel van haar kant was weg en ze zag de relatie niet meer zitten. Ze liep hier al een paar weken mee rond maar durfde het me tot vorige week niet te zeggen. Het kwam dan ook als een klap voor mij, had dit niet aan zien komen. We hebben nog één keer goed gepraat en zijn, gelukkig zonder ruzie, uit elkaar gegaan.
Nah, geloof ik niet. Versnelt het proces alleen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:58 schreef DaMook het volgende:
Denk nog steeds zeer regelmatig aan dr.. Toch voel ik me stukken beter dan toen het net uit was, op de dipjes na
. Dat denken aan zal pas verdwijnen als er een ander in de plaats is gekomen, niet alleen bij mij denk ik, maar bij allemaal. Je wilt het niet te snel, maar van de andere kant toch zo snel mogelijk. Hobby's helpen wel bij het er niet aan denken heb ik gemerkt
.
Een vrouw ja?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
Hmm, toch even een post hier om m'n hart te luchten. M'n ex (eigenlijk is dat een te groot woord voor het kortstondige iets dat we hadden, maar ik weet zo geen andere term) zei gister dat ze geen behoefte meer heeft aan contact met me. Dat heeft er behoorlijk ingehakt. Geen contact vind ik nog niet eens het ergste, maar het feit dat ze me blijkbaar niet interessant genoeg vindt. Ik zit nu ook hevig te twijfelen aan mezelf. Waar zit dat oninteressante dan in etc? Zullen vrienden ook op me afgeknapt raken etc. Waarschijnlijk denk ik over een tijdje: wat een zwakzinnig wijf.Maar goed, zover is het dus nog niet.
Yes.quote:
Ik heb in ieder geval iets gedaan waardoor dat mogelijk zou moeten zijn (volgens internet haha).quote:Op donderdag 20 september 2012 23:16 schreef killeroy_nl het volgende:
Zij kan jou ook niet volgen als je d'r geblockt hebt op facebook hoor volgens mijMijn ex heeft me geblockt en ik kan niks meer van haar zien, waar dan ook, en zij ook niet van mij volgens mij (terwijl ik haar niet geblockt heb). Just so you know. xD
Denk dat het wel normaal kan zijn, maar ik zit zelf net op 2 maanden dus kan nog niet bevestigen.. Op zich begint de moeite die ik ermee had ook wel af te nemen.. Maar ik weet niet, het schommelt nogal.
Nah, niet echt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Vind je dan ook dat vrouwen maar kille wezens zijn vaak
Zij is bi. Ik neem aan dat je daar op doelt.quote:
Oh, okay, interessantquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:26 schreef Name_it het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval iets gedaan waardoor dat mogelijk zou moeten zijn (volgens internet haha).
Het verschilt natuurlijk per persoon hoe snel je over iemand heen komt, hoe je omgeving is, hoe de situatie was toen het uit ging en wat je er aan doet om het te vergeten! Jij zit in ieder geval op de goed weg volgens mij
Gaat bij jou ook de tijd snel door de tip uit de TT of doe je het anders?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Satijn het volgende:
Hmm, mis hem. :S Nu precies een week voorbij, maar gelukkig gaat de tijd lekker snel!
Mijn tip: neem gewoon een nieuwe baan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:28 schreef denkwerk het volgende:
[..]
Gaat bij jou ook de tijd snel door de tip uit de TT of doe je het anders?
Oei, da's minder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:34 schreef Blastoise het volgende:
Wel verdomme, kom ik net thuis uit werk, en mijn zusje had gisteren al gezegd dat er wat vriendinnen langskwamen vanavond om even te ''borrelen'' voor het uitgaan, zit gewoon mijn ex op de bank waar het al een jaar mee uit is.
Trek dat op de een of andere manier niet zo best..
Zat er maar een aan/uit knop op gevoelens, ik mis mijn maatje ook nog steeds. Ik heb d'r nadat het uit was maar een keer gezien en dat ging hoi, hoi en we liepen ondertussen beide verder. Wij wonen beide in hetzelfde dorp en doen hetzelfde qua hobby, dat we elkaar nog eens tegenkomen of iets horen is haast niet te voorkomen dus. Uit een ander dorp zou misschien wat makkelijker zijn wat dat betreft, maar het is zo dus ook daarmee moeten we leven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Oei, da's minder.
OT: Mij lukt het nog steeds niet om 'het te laten gaan'. Echt, ik moest van de week even horen dat ze gezellig met z'n allen (hij met zijn nieuwe vriendin + vriendinnen en weet ik het) naar de kermis zijn geweest hier. Ding staat elk jaar nog geen 100 meter bij 't huis vandaan hier. Gatver. Dat ze ook uit hetzelfde dorp komt als ik nu woon. Geen idee waarom, maar ik vind dat een heel irritant idee.
Maar even. Het lukt mij nog steeds niet om het echt helemaal los te laten. Ik heb hem drie maanden geleden voor het laatst gezien en toen is het een paar dagen later via de telefoon stop gezet. Paar weken daarna nog even gezien op de zomerfeesten, maar meneer trok zijn bek niet open dus hebben we maar geappt... Daarna nog drie keer gesproken via de app en facebook, waarvan één keer op ruzie uitliep en hij echt heeeeel vals was naar mij toe![]()
ik hoor alléén maar dat ik het moet laten gaan en dat ik er niet aan moet denken. Ja hey, er zit toch verdomme geen aan en uit knop op mij/mijn gevoelens? Die jongen heeft mij vies hard voorgelogen, en heeft mij hiermee diep gekwetst. Die één na laatste keer dat wij elkaar dus 'spraken' was dus de valse ruzie die wij hadden.. Je zou denken dat het dan op de één of andere manier makkelijker wordt om er mee te dealen.. Echt niet. Hoe vals hij ook was of is, ik kan hem niet oprecht een eikel of wat dan ook vinden. Ik dacht in eerste instantie dat ik er nu minder aan denk als voorheen, maar dit is niet waar en ik denk nog net zoveel aan hem als in het begin.. En dit is ook mede dankzij het feit dat hij zo snel een 'officiele' relatie met dat grietje had en iedereen het moest weten.. Zonder haar in beeld, was het waarschijnlijk een stuk makkelijker geweest.
Hoe dan ook, ik zal nooit antwoorden krijgen op mijn vragen en daar zit 't 'm waarschijnlijk...
Ja, inderdaad. Dan was het makkelijker geweest. Het lijkt ook wel alsof mensen in mijn omgeving gewoon niet meer willen luisteren naar mij. En nee, dat is niet omdat ik er zoveel over (heb) gepraat. Ik heb het er nu sowieso niet meer over, mensen denken gewoon makkelijk van 'oh joh, al zo lang geleden blablabla...'quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zat er maar een aan/uit knop op gevoelens, ik mis mijn maatje ook nog steeds. Ik heb d'r nadat het uit was maar een keer gezien en dat ging hoi, hoi en we liepen ondertussen beide verder. Wij wonen beide in hetzelfde dorp en doen hetzelfde qua hobby, dat we elkaar nog eens tegenkomen of iets horen is haast niet te voorkomen dus. Uit een ander dorp zou misschien wat makkelijker zijn wat dat betreft, maar het is zo dus ook daarmee moeten we leven.
Ruzie (of gelogen) hebben wij niet, maar contact ook niet. Vind ik wel jammer, mede om die onbeantwoorde vragen zoals je zegt, maar of ruzie het makkelijker of moeilijker zou maken weet ik niet.
Ik leef met je mee, ik herken (een deel iig) erg goed op het moment.
Maar alles komt goed.
In het begin praatte ik er ook veel over, maar nu ook niet meer (op met een enkeling na) en idd juist wegens die reacties.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dan was het makkelijker geweest. Het lijkt ook wel alsof mensen in mijn omgeving gewoon niet meer willen luisteren naar mij. En nee, dat is niet omdat ik er zoveel over (heb) gepraat. Ik heb het er nu sowieso niet meer over, mensen denken gewoon makkelijk van 'oh joh, al zo lang geleden blablabla...'
Heb wel van anderen gehoord dat ruzie hun helpt om over een breuk heen te komen. Nou, voelde mij er alleen maar kutter doorHoe iemand zo ineens kan omslaan en de meest arrogante zak kan uithangen, terwijl het eerst nog zo sterk tussen jullie was. Pf.
Maar die vragen tja, daar zullen we nooit antwoord op krijgen.
Alles komt goed. Inderdaad.
Ik zeg, tijd voor een biertje. Of twee.
Misbruik maken omdat jij je hart lucht ? Lijkt me niet toch, zou wel heel erg zijn en zoveel vertel je niet wat ze zou kunnen misbruiken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Franknfurter het volgende:
Het wordt nu ook tijd voor mij om me hier te melden helaas. Ze kent mn accountnaam wel hier op fok dus ik hoop niet dat ze dat nu gaat misbruiken, maar dat zal wel loslopen.
Nadat we vorig jaar al een keer uit elkaar gingen vanwege het grote verschil in fasen (zij afstuderende, ik eindexamenklas van de middelbare school) gingen we het in september opnieuw proberen. En afgelopen zondag heeft ze me verteld dat ze niet langer meer genoeg voor me voelt. Heb direct mijn spullen gepakt en ben zonder nog iets te zeggen en hard huilend de deur uit gestormd, om vervolgens met traanogen in de bus naar huis te zitten.
6 dagen lang heb ik verder niks meer gevoeld, en net nu ik even een dagje rust nam zette ik gewoon een afspeellijst op youtube op. Inclusief smerig hartenbreekliedje (en dan echt Celine Dion-vies ook). Nu besef ik me gewoon dat ik een gebroken hart heb, hoe koelbloedig ik de afgelopen dagen ook ben geweest. Ik merk dat het me goed doet om het van me af te schrijven, dus ik val jullie hierbij maar even lastig..
Natuurlijk hebben we ook ontzettend veel leuke dingen meegemaakt, maar om opeens te horen dat ze niet meer genoeg gevoelens voor je heeft terwijl je net zelf had bedacht om er écht voor te gaan knokken doet pijn. Gemeen veel pijn. Ik ben nu nog vooral erg boos op de situatie. En nu loop ik me dus vol te proppen met krakelingen en pudding
Ja, het is gek hoe snel mensen er alweer genoeg van hebben.. Ach.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
In het begin praatte ik er ook veel over, maar nu ook niet meer (op met een enkeling na) en idd juist wegens die reacties.
Als het al zou helpen moet ik eerlijk zeggen dat ik dat niet zou willen.. Zou erg raar voelen..
Die antwoorden, tsja of we ze ooit krijgen of niet, alles komt gewoon goed.
Twee maar ? Het is zaterdag en ik hoef morgen pas om 3 uur te werken, iets meer dus. Vooral aangezien ik opstap wilde gaan, maar toch thuis zit
.
Ja dat vergeten is makkelijk gedaan als buitenstaander.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef DolOpKoekjes het volgende:
[..]
Ja, het is gek hoe snel mensen er alweer genoeg van hebben.. Ach.
Ja, heb maar twee biertjes in huis gehaald voor vanavond, omdat ik eigenlijk toch niet uit wilde gaan. Toen herinnerde ik mij een onwijs vet feestje hier, maar dat blijkt dus uitverkocht te zijn en ik kan geen kaartje meer regelenIk hoef morgen pas om 4 te werken, maar ach. Volgende week vrijdag en zaterdag lekker doorhalen
![]()
Het gaat al wel weer wat beter. Klikte net alleen wel op een fototje van twee totaal onbekende en toen stond er toevallig een vriend van mijn ex met zijn gare bakkes op de achtergrond. Het zal ook eens niet. Ach.
Ach.
Kan trouwens ook niet wachten tot ik mijn laptop binnen heb die ik zojuist even heb besteld om de pijn te verzachten.![]()
Jups, dat had ikquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:34 schreef Franknfurter het volgende:
Als je het niet vervelend vind om het nog eens helemaal te typen hoor ik het graag!
Ik ben zelf ondertussen aan het zondigen, heb haar een berichtje gestuurd dat ik haar mis. Ontzettend zwak van me, ik weet het. Ze reageert niet dus ik ga er van uit dat zij gewoon helemaal geen behoefte meer heeft aan mij. Bam, 2 jaar goed contact door de plee.
Tip van me laat dat soort berichtjes want dat kan gigantisch backfiren. Het is voor jou jammer dat het zo gegaan is maar als het net uit is zit je niet op dat soort berichten te wachten en als je later nog op goede normale voet (beleefd en zonder ruzie) kun je echt beter dit soort berichten laten.quote:Op zondag 23 september 2012 22:34 schreef Franknfurter het volgende:
Als je het niet vervelend vind om het nog eens helemaal te typen hoor ik het graag!
Ik ben zelf ondertussen aan het zondigen, heb haar een berichtje gestuurd dat ik haar mis. Ontzettend zwak van me, ik weet het. Ze reageert niet dus ik ga er van uit dat zij gewoon helemaal geen behoefte meer heeft aan mij. Bam, 2 jaar goed contact door de plee.
Haal hem uit je lijst voor nu en als je dat niet doet gewoon op block bij facebook , dat scheelt een hoop frustatie en kun je even je eigen ding doen en het zelf los laten . Je kan iemand niet dwingen het uit te praten.quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef Clavis het volgende:
Heel herkenbaar om jullie verhalen te lezen. Hier na een vette ruzie even een tijdelijke (?) break. Zo frustrerend dat ik alles uit wil praten maar dat hij rust wil. Ik kan dus ook niet zoveel doen behalve manisch z'n Facebook checken. Zo stom dat ik dat blijf doen. Toch eens een ruggengraat gaan kweken.
Wat stuurde ze dan?quote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef Franknfurter het volgende:
De mensen hierboven hadden gelijk.. Ik had niets moeten sturen, maar nu heeft ze wel gereageerd en heb ik mijn woede een beetje kunnen uiten. Heb ook voor het eerst sinds het uit is weer kunnen huilen dus dat voelt wel goed. Maar nu moet ik gaan accepteren dat het écht over is en dat het niet meer goed gaat komen.
Voornamelijk dat ze er niet voor me kan zijn nu en dat ging allemaal op redelijk kille toon. Het helpt wel een beetje, omdat ik nu ook alweer weet wat voor egoïstisch geval ze eigenlijk was aan het einde van de relatie, maar het doet wel pijn natuurlijk. Tijd om haar nummer te verwijderen en te hopen dat ik hem vergeet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |