Ga jij nou lekker je nest in mensquote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef Fratz het volgende:
Nog even vanuit een andere hoek, misschien zie je je kaartje dan wel!
[ afbeelding ]
Zitten er wel in!!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind het heel leuk om te zien, dat er zo op het eerste oog geen dubbele inzitten!
Ja dat heb je altijd wel hé, ik heb dat altijd al met 10 kaarten! Beterschapquote:Op donderdag 13 september 2012 20:32 schreef Fratz het volgende:
[..]
Zitten er wel in!!
jaja ik lig al in bed!
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ga jij nou lekker je nest in mens![]()
Rechts liggen dubbele, met een boompje eropquote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind het heel leuk om te zien, dat er zo op het eerste oog geen dubbele inzitten!
Hello Kitty in het midden?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef Fratz het volgende:
Nog even vanuit een andere hoek, misschien zie je je kaartje dan wel!
[ afbeelding ]
Geweldig toch, ik hoop dat Fratz ze;f ook nog wat leuke post krijgt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef _Joy_ het volgende:
In deze tijd van mail, sms, whatsapp enz is er toch niks leukers dan onverwacht een echte kaart krijgen vind ik.
Ik vind dat sowieso leuk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef _Joy_ het volgende:
In deze tijd van mail, sms, whatsapp enz is er toch niks leukers dan onverwacht een echte kaart krijgen vind ik.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:57 schreef Fratz het volgende:
Zo mensen, ik voel me alweer een stuk beter dan gisteren!
Ik lig nog wel in bed maar hoef in elk geval niet meer over te geven.
Mijn moeder is nog steeds erg blij met haar kaarten en laat het dan niet na ze aan iedereen te laten zien!
Leuk hè! Veel mensen vinden kaartjes krijgen nog steeds erg leuk, dan hoor ik wel aan de reacties van vrienden/familie.
Al met al een heel geslaagde actie, heel erg bedankt allemaal!!
Misschien is dit dan iets voor je???quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat fijn dat het beter gaat Fratz![]()
En je mams ken vast álle kaartjes met de meest rare bijbehorende namen al uit haar hoofd![]()
En kaartjes krijgen is![]()
ik krijg ze zelden of nooit, behalve met kerst dan
![]()
(geboortekaartjes krijg ik dan weer wél, mag ik op kadootjesjacht![]()
)
hahahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Neu, ik stuur enkel kaartjes naar héle lieve en/of héle bijzondere mensen![]()
(daarom krijg ik ze zelf ook niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |