quote:
quote:
Inderdaad. Zeker in het begin van het toernooi. De hele dag door bij elke kantwissel en op Eurosport 1 en 2 dezelfde reclames. Met 3x zo hard geluid waardoor ze nog meer irriteren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:09 schreef Tim86 het volgende:
Ze zullen ook niet een keer wat andere reclames tussendoor doen he...een keertje geen Wozniacki in het blok ofzo
quote:
Zenden ze het niet uit op het sc?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik moest bij de trainingsborrels zitten.
Ben naar huis gegaan speciaal voorAndy
![]()
![]()
Als je moeite hebt met moeilijke woorden, laat ze dan a.u.b. achterwege. Dank.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:14 schreef SuperImposed het volgende:
onprofesioneel, een gebroken bespanning bij murray
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:14 schreef SuperImposed het volgende:
onprofesioneel, een gebroken bespanning bij murray
Ga nou maar eens je best doen om Andy op een onopzichte manier te jinxen i.p.v. foto's van die heks te plaatsenquote:
nivotjes voetfout ditquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met moeilijke woorden, laat ze dan a.u.b. achterwege. Dank.
kijk je voor het eerst een pro wedstrijd of zo?!?!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]!!!!!
Een Judy Murray voor je belachelijke post
[ afbeelding ]
Pro wedstrijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
kijk je voor het eerst een pro wedstrijd of zo?!?!!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag? Je geeft zelf eerst al het antwoord.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:24 schreef SuperImposed het volgende:
2 breaks weggegeven
murray wat doe je
Murray is gewoon onprofesioneelquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag? Je geeft zelf eerst al het antwoord.
span jij samen met nalby en die andere lullo hier of zo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag? Je geeft zelf eerst al het antwoord.
Dude, doe me een lol en zoek een andere sport. Dammen of zoquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:27 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
span jij samen met nalby en die andere lullo hier of zo?
Nee sukkelsquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zenden ze het niet uit op het sc?
en welke garantie heb ik dan dat ik jou niet tegen kom daar ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:28 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dude, doe me een lol en zoek een andere sport. Dammen of zo!
En meteen een Djokosmashquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:34 schreef luckass het volgende:
Hoe was het niveau trouwens de eerste 1,5 set? Ik vind het nu behoorlijk hoog liggen.
Spannend maar heel laag door de wind...quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:34 schreef luckass het volgende:
Hoe was het niveau trouwens de eerste 1,5 set? Ik vind het nu behoorlijk hoog liggen.
Officieel geloof ik wel, maar alle matige smashes verdienen de naam wel, zeker op zo'n monentquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
Is een Djokosmash niet in het net?
Nee hoor, hij slaat ze meestal gewoon of in het hek, of zo kort dat de bal het net uberhaupt niet haalt. (of er overheen stuitert)quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
MURRAY!!! HIJ GAAT HET DOEN!!quote:
Nee hoor. Een makkelijke smash die ruim uitvliegt juist. Al mag het net ook wel als Djokosmash gerekend worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
Ga je gang.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:37 schreef Szura het volgende:
het wordt bijna tijd om naakte tetten te posten, na al die ranzige Judy-pics
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Zonder tepels wel toch? Mannentepels mogen wel gewoonquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Prima idee! Maar dat mag niet meer van Fok!![]()
Ongeveer van het niveau van mijn opgehijst laatst.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:40 schreef Szura het volgende:
[..]Er zijn toch geen modjes online nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:40 schreef Szura het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ambro is comingquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Er zijn toch geen modjes online nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ambro is coming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zich hoeven die plaatjes niet per se denk ik.
2BP Nole.sig verwijderd door FA
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ambro is coming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Wonderlijk dat ie niet weer omvielquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
Leek me toch wel enigszins gelukkig dat het allemaal goedging.
Vraag me af of de Britse kranten kunnen wachten op de uitslag van deze match.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:55 schreef Szura het volgende:
Als ie dit wint, zijn de Britse kranten morgen pissig dat ie dat niet op Wimbledon deed
Beter halen ze 5 uurquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:03 schreef TennispeRFect het volgende:
Murray, als ik dankzij jou tot 5 uur 's nachts hier zit en djoko alsnog zie winnen haat ik je intens
Ja, 5.45 aanfietsenquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kun je wel ongeveer gelijk door.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:17 schreef TennispeRFect het volgende:
ik lees het morgen wel.Have fun
Dudequote:Op dinsdag 11 september 2012 01:17 schreef TennispeRFect het volgende:
ik lees het morgen wel.Have fun
Blijf positief Norrie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:24 schreef Norrage het volgende:
Kut Murrayhij gaat dit nu natuurlijk zo hard weggeven....
Djoko wint in vijf.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Murray gaat dit in straight sets winnen.
Oke toch niet. Deze gamequote:Op dinsdag 11 september 2012 01:24 schreef Norrage het volgende:
Kut Murrayhij gaat dit nu natuurlijk zo hard weggeven....
Sowieso vreemd om dan wel laat te gaan slapen, maar dat heel laat dan weer te laat is iddquote:
Lig wel in bed mobiel te fokken nu. Al durf ik niet te zeggen of ik het einde ga halenquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:49 schreef Szura het volgende:
Volgens mij is TheGeneral ook in slaap gevallen
Oh en dan post ie ineens weer
Gevaarlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Lig wel in bed mobiel te fokken nu. Al durf ik niet te zeggen of ik het einde ga halen![]()
Dat is waar haha. Maar ik hield het ook niet meer achter de PC. Ben nu wel even over een vermoeidheid dipje heen.quote:
Gat tussen 2 en 3 is groot. Djoko kan pas eerste worden als Federer wat punten gaat verliezen op de indoor swing, wat goed mogelijk is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:05 schreef theSummoner het volgende:
Wat zijn eigenlijk de mogelijke ranglijstverschuivingen bij de uitkomsten van deze finale? Kan Murray 2e plek overnemen/Djoko 1e?
Of niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zijn service hier verliezen zou Murray kunnen gaan kosten.
Voor Murray. Ik vind Djokovic ook geweldig, maar Murray moet een keer een GS winnen en als het vandaag niet is dan is het nooit.quote:
50/50 set?quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dit moet raar lopen wil Murray niet winnen.
Winnaar van de 50/50 set heeft toch een enorm voordeel in dit soort wedstrijden.
Laat z'n leuke tennis eindelijk eens zien in de slams.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:36 schreef Barbecuesausje het volgende:
Ik ben nooit een fan geweest van Murray maar de laatste tijd begin ik hem echt te mogen.
Eerste set die naar mijns inziens beide kanten op hadden gekund (meningen verschillen, blijkbaar).quote:
Nee, ik snapte niet wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Eerste set die naar mijns inziens beide kanten op hadden gekund (meningen verschillen, blijkbaar).
Die gaan niet om de paar minuten zitten hè.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Voetballers met kramp na 120 minuten, eat your heart out.
Dit ja!quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Voetballers met kramp na 120 minuten, eat your heart out.
Weet ik, maar de efficiënte speeltijd bij voetbal is ook niet al te hoog.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gaan niet om de paar minuten zitten hè.
Hij zei wat tegen de umpire, en in het verleden deed hij dit wel eens om de tegenstander uit het spel te krijgen.quote:
Had ik eigenlijk niet verwacht, maar dat zou wel eens het geval kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:53 schreef Barbecuesausje het volgende:
Dat dagje extra rust kan het verschil gaan maken.
Het is niet zo dat Murray zoiets nog nooit heeft uitgehaald :pquote:Op dinsdag 11 september 2012 02:57 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko, beetje triest, zeker na wat 'ie allemaal al gewonnen heeft is dit niet nodig.
Dat komt er nog eens bij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:58 schreef Barbecuesausje het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Murray zoiets nog nooit heeft uitgehaald :p
als die had verloren was het weer die klote Schot , nu is het een Engelsman , ook al hoopt Murray altijd dat Engeland verliest bij een sportwedstrijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |