Laat het vragen dan maar even zitten dan. Zeker als je het wilt vragen aan die grote neger op de hoekquote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil er geen doekjes om winden
Nou ja, de ouders hequote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je snapt dat ik die zo kan weerleggen met "wie bepaalt dat?"
Ik snap gewoon niet waarom ik mijn opsomming zou moeten toelichten. Elke aap snapt dat de punten die ik heb opgesomd enorm veranderd zijn in de afgelopen 20 jaarquote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jongen, je maakt nu allemaal aannames waar helemaal niks van klopt. om vervolgens nog met een nietszeggendete eindigen.
Wat ik jou vroeg is dit: Leg in je eigen woorden eens uit wat jij nou eigenlijk bedoelt.
Wat dat aangaat heeft bob gewoon gelijk, je lult net als een politicus:Inhoudsloos en met snelle babbels.
Sorrie Drom, maar is niet een persoonlijke aanval oid's
Meestal hebben mensen het over "een kind nemen", alsof je een pak melk uit het schap in de supermarkt pakt of zoquote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar denk dat daar ook het verschil zit tussen ouders die snappen dat het een egoistische stap is om kinderen te nemen.. of die vinden dat het kind recht heeft om geboren te worden (ofzoiets)
Is dat er nu op?quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Cue_ het volgende:
De Vloer op!![]()
wat samzz kan.. kan ik ook![]()
De meeste mensen hebben het over een kind krijgen. Ik ben van mening dat je hem neemtquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuke TT
[..]
Meestal hebben mensen het over "een kind nemen", alsof je een pak melk uit het schap in de supermarkt pakt of zo
Weet je wat ik denk?quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ik mijn opsomming zou moeten toelichten. Elke aap snapt dat de punten die ik heb opgesomd enorm veranderd zijn in de afgelopen 20 jaar
Ik ben van mening dat je ervoor kiest. Dus niet "Ik krijg/neem een kind.", maar "Ik kies voor een kind." of "Ik wil een kind."quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben het over een kind krijgen. Ik ben van mening dat je hem neemt
Wat wil je precies dat ik toelicht? Moet ik rapporten en cpb-cijfers aanhalen of watquote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk?
Dat je zelf niet eens weet waarover je het hebt
Het is lastige materiequote:
Als je hem krijgt dan is het per definitie een ongelukje. Alsof je niet wist dat 'ie er aan kwamquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben het over een kind krijgen. Ik ben van mening dat je hem neemt
Ja dat inderdaad. Ik doe het even nemen. Of je het krijgt, is dan weer een tweedequote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je ervoor kiest. Dus niet "Ik krijg/neem een kind.", maar "Ik kies voor een kind." of "Ik wil een kind."
Je kan wel kiezen of willen, dan moet je hem wel nog steeds krijgen of nemen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je ervoor kiest. Dus niet "Ik krijg/neem een kind.", maar "Ik kies voor een kind." of "Ik wil een kind."
Ga nou niet steeds in cirkeltjes lopen manquote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat wil je precies dat ik toelicht? Moet ik rapporten en cpb-cijfers aanhalen of wat
Ze zien me weer aankomen bij de eerste hulp.quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lastige materie.
Nou ja, niet voor mij persoonlijk, ik zou gewoon alles aborteren.
"hier alsjeblieft.. een kind"quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je hem krijgt dan is het per definitie een ongelukje. Alsof je niet wist dat 'ie er aan kwam
Het is een hele bewuste en bijna altijd egoïstische keuze om een kind te willen. Dus ja, kinderen neem je.
Wat als dat mijn eigen woorden waren?quote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga nou niet steeds in cirkeltjes lopen man
Nee, in je eigen woorden zei ik toch? -_-
Niet iedereen die kinderen wil, krijgt ze ook.quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan wel kiezen of willen, dan moet je hem wel nog steeds krijgen of nemen.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen die dat doen zijn geen mannen.
't Ging toch over abortie enzo?quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen slaan is gewoon not done.
Ligt eraan Royco.quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet als ze het zelf wil?quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hier alsjeblieft.. een kind"
"nou vooruit.. je mag een gegeven paard.. uhm kind.. niet in de bek schijten..uhm voorbij laten gaan"
Hehehequote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze zien me weer aankomen bij de eerste hulp.
"Ja sorry dokter, maar mijn vriendin is wéér van de trap gevallen, precies bovenop de breinaalden"
Niet elke man kan dan ook in het bezit zijn van een degelijke master blasterquote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet iedereen die kinderen wil, krijgt ze ook.
Hoe gaat een stomp in de kut een potentieel kind wegkrijgen dan?quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
't Ging toch over abortie enzo?
Op de kont wel toch?quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik val net binnen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
't Ging toch over abortie enzo?
Niet iedereen die kinderen krijgt, wil ze ook.quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet iedereen die kinderen wil, krijgt ze ook.
Dan zou harde seks ook moeten helpenquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe gaat een stomp in de kut een potentieel kind wegkrijgen dan?
Een paard in zijn bek kijken is lang niet zo hilarisch als een #2 in het wiegje van kleine Roderick van drie maanden oudquote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit je dan nog met de paarden of de kinderen en het schijten?
Geloof ik niks van, je kunt "je eigen woorden" niet eens toelichtenquote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als dat mijn eigen woorden waren?
Dan is dat een veeeeuuuuul betere optiequote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou harde seks ook moeten helpen
Nouja iets hoger mikken danquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe gaat een stomp in de kut een potentieel kind wegkrijgen dan?
Ik begin NU een abortuskliniekquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou harde seks ook moeten helpen
Roderickquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een paard in zijn bek kijken is lang niet zo hilarisch als een #2 in het wiegje van kleine Roderick van drie maanden oud
In ieder geval het proberen waardquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat een veeeeuuuuul betere optie.
Als een vrouw mij slaat uit agressie, dan sla ik gewoon terug hoor. Had ze me maar niet moeten slaan.quote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de slaapkamer is wat anders he
Neu. Ik vind het gewoon een heel naar plaatjequote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja iets hoger mikken dan
Sjongejonge, drink nog een glas citroensap
quote:
Dan zou ik het een stuk minder erg vinden om kinderen te makenquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat een veeeeuuuuul betere optie.
Wel effectiefquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu. Ik vind het gewoon een heel naar plaatje. Maar dat vind ik ook wanneer de man in de ballen zou worden getrapt. Ook zo laag.
Je kan ook de seks nemen zonder de optie kinderenquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik het een stuk minder erg vinden om kinderen te maken
's Avonds een ongelukje, de volgende ochtend gelijk de schade ongedaan makenquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik het een stuk minder erg vinden om kinderen te maken
Ik NEEM seks.. hmm klinkt ook goedquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook de seks nemen zonder de optie kinderen.
Ja, als je aangevallen wordt of zo. Maar in een (echtelijke) ruzie? Nee, dat is gewoon laag.quote:
Ligt er wel aan hoe ze precies slaat vind ikquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als een vrouw mij slaat uit agressie, dan sla ik gewoon terug hoor. Had ze me maar niet moeten slaan.
Goede reden om te laat te komen op het werkquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef Mystikvm het volgende:
's Avonds een ongelukje, de volgende ochtend gelijk de schade ongedaan maken
Ja, het is als je het goed doet zo goed als altijd bevredigend en het kost lang niet zoveel zodat je gewoon je Porsche kan kopenquote:
Ja, dat is zieligquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als je aangevallen wordt of zo. Maar in een (echtelijke) ruzie? Nee, dat is gewoon laag.
Ik zal de opsomming niet nog een keer quoten. Ik heb momenteel geen zin om een betoog te schrijven van 5-10 minutenquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, je kunt "je eigen woorden" niet eens toelichten
Je zegt dat er veel is verandert in de samenleving. Ik stel je een simpele vraag, namelijk "wat" is er dan zo verandert in de samenleving...en je weet het niet eens.
Zo kom je op me over Drom.
Ik heb mijn excuses aangebodenquote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Tsk, en ook al mannen aan het mishandelen middels hun tepels
Ja klopt. Met slaan bedoelde ik echt een hoek geven met de vuist. Met de platte hand is iets anders, dat bedoelde ik er ook niet mee.quote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe ze precies slaat vind ik
Platten hand kan anders ook smerig zeer doenquote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Met slaan bedoelde ik echt een hoek geven met de vuist. Met de platte hand is iets anders, dat bedoelde ik er ook niet mee.
Deze week een kilo gehakt voor 3 euroquote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgende week in de bonus bij de AH.
Nouja ligt wel een beetje aan de partner.quote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is als je het goed doet zo goed als altijd bevredigend en het kost lang niet zoveel zodat je gewoon je Porsche kan kopen.
Zolang daardoor de kwaliteit maar niet naar achter gaatquote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgende week in de bonus bij de AH.
Ik stel me dit nu bij mijn baas voor. Die man is zo correct, die zal drie weken geen woord meer uit kunnen brengenquote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goede reden om te laat te komen op het werk![]()
"ja baas, het was weer zover, dat kind moest er toch uit geramd worden. Ik weet hoe naar u het vindt als ik op zwangerschapsverlof zou moeten enzo "
Op de kont dan?quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Platten hand kan anders ook smerig zeer doen.
Ik ben sowieso niet van fysiek geweld. Teken van zwakte.
Hoe kom je daar nu weet bij! De Bijbel zekerquote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem seks![]()
En ik maar denken dat het iets was dat je deelde
naar achter gaat?quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ligt wel een beetje aan de partner.
[..]
Zolang daardoor de kwaliteit maar niet naar achter gaat
Deze opsomming bedoel je? : "Normen, waarden, de economie, wet- en regelgeving, internationale betrekkingen, etc. ..."quote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal de opsomming niet nog een keer quoten. Ik heb momenteel geen zin om een betoog te schrijven van 5-10 minutenBeweer jij maar dat de genoemde punten hetzelfde zijn als 20 jaar geleden
En enkel ja knikken als je vrij vraagtquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik stel me dit nu bij mijn baas voor. Die man is zo correct, die zal drie weken geen woord meer uit kunnen brengen
Ga jij voor een inferieure sekspartner dan? Ik niet.quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ligt wel een beetje aan de partner.
[..]
Zolang daardoor de kwaliteit maar niet naar achter gaat
Dat mag van mij welquote:
Als wij het nemen is het verkeerd.quote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem seks![]()
En ik maar denken dat het iets was dat je deelde
Ik heb de schurft aan fysiek geweld. Of eigenlijk sowieso met geweld. Vind het gewoon een naar ietsquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Platten hand kan anders ook smerig zeer doen.
Ik ben sowieso niet van fysiek geweld. Teken van zwakte.
Nee, liever nietquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Ga jij voor een inferieure sekspartner dan? Ik niet.
Jij?quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben eigenlijk best agressief, ik sla elk jaar wel een paar keer per ongeluk mensen
Idd zij welquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als wij het nemen is het verkeerd.
Maar vrouwen mogen dat he
Nee, maar ik heb gewoon een zwakke persoonlijkheid ofzo. In ruzies ga ik slaan. Nogal achterlijk en genantquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij?
Jij komt nu niet echt agressief over
Je zou mij best mogen nemen hoor, als ik vrijgezel was geweest.quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van mij niet hoor, ik ben toch potdorie geen opblaaspop!quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opgekropte agressie wellichtquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij?
Jij komt nu niet echt agressief over
Soms weet je niet wat voor een vlees je in de kuip hebt. Een kiloknaller of een stukje mager rundvlees.quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga jij voor een inferieure sekspartner dan? Ik niet.
Daarom zei ik ook bijna en niet altijd.quote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms weet je niet wat voor een vlees je in de kuip hebt. Een kiloknaller of een stukje mager rundvlees.
En daar kom je nu meequote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou mij best mogen nemen hoor, als ik vrijgezel was geweest.
Je gaat mij niet vertellen dat er geen enorme verschillen zijn op de genoemde punten. De wet- en regelgeving zullen de minste verschillen hebben met 20 jaar geleden maar ook daar is enorm veel veranderd en toegevoegd/geschrapt.quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze opsomming bedoel je? : "Normen, waarden, de economie, wet- en regelgeving, internationale betrekkingen, etc. ..."
Das net zo nietszeggend als je vorige antwoord.
Je noemt gewoon maar wat op zonder te beseffen wat je eigenlijk zegt, dat blijkt steeds meer.
Wut?quote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon een zwakke persoonlijkheid ofzo. In ruzies ga ik slaan. Nogal achterlijk en genant
Ja, maar jij vindt dat geilquote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut?
Ik ben wel regelmatig geslagen door vrouwen omdat ik ze verbaal afmaakte.
Zo zijn vrouwen altijd. Maar als je het dan op komt eisen als ze het niet meer zijn dan geven ze niet thuisquote:
Ik heb me tot nu toe altijd aan m'n beloftes gehouden.quote:Op maandag 10 september 2012 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen altijd. Maar als je het dan op komt eisen als ze het niet meer zijn dan geven ze niet thuis
De laatste keer heb ik mijn moeder geslagenquote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut?
Ik ben wel regelmatig geslagen door vrouwen omdat ik ze verbaal afmaakte.
Ja he, jarenlang probeer je ze in bed te krijgen zonder resultaat, maar als ze dan opeens een vriendje hebben dan krijg je dit.quote:Op maandag 10 september 2012 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen altijd. Maar als je het dan op komt eisen als ze het niet meer zijn dan geven ze niet thuis
Nee.quote:Op maandag 10 september 2012 22:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt dat geil
Dat is wel ernstig ja. Geen idee waarom je je zo laat gaan?quote:Op maandag 10 september 2012 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik mijn moeder geslagen
Dat liep echt best wel uit de hand.
En het was niet bij een potje dammen?quote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zaterdag nog iemand geslagen, maar hij sloeg mij ook![]()
Jezus wat een klotegrapquote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En het was niet bij een potje dammen?
Dat is niet goed te makenquote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
Mijn ex heeft mij eens geslagen. Hij moest door het stof om het weer goed te maken.
Haha, ik vind jou echt ontzettend leukquote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij slechte film/serie/iets kijkenquote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef Mystikvm het volgende:
Jongen, zo is het altijd al geweest. De huidige tijd is niet echt speciaal of zo hoor, maar je doet alsof dat wel zo is.quote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat er geen enorme verschillen zijn op de genoemde punten. De wet- en regelgeving zullen de minste verschillen hebben met 20 jaar geleden maar ook daar is enorm veel veranderd en toegevoegd/geschrapt.
Je moet je beleid afstemmen op de wereld waarin je leeft. Niet op de wereld waarin je zou willen leven
Of is dat alleen wanneer er een leren pakje bij te pas komtquote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat is wel ernstig ja. Geen idee waarom je je zo laat gaan?
Sja, one does crazy things when in love.quote:
quote:
Al blijkt het bij sommige vrouwen wel te werkenquote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, ik vind jou echt ontzettend leuk.
Dat is waarquote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, one does crazy things when in love.
Dit is dan ook gewoon pure waarheidquote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"links is linkser dan rechts, en rechts is rechtser dan links".
Voorkomen is beter dan later ergens mee kappen. Beter denk je eerst na voordat je (politiek getinte) hersenloze uitspraken doet.quote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
En daarbij laat ik deze nutteloze discussie ook trouwens
ja, ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb de schurft aan fysiek geweld. Of eigenlijk sowieso met geweld. Vind het gewoon een naar iets
Of latex.quote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Of is dat alleen wanneer er een leren pakje bij te pas komt
Dat was meer een opmerking over de gehele linie genomen, niet zozeer alleen deze zinquote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Al blijkt het bij sommige vrouwen wel te werken
Dat is omdat we allebei kinderen haten.quote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Al blijkt het bij sommige vrouwen wel te werken
Ja, een week lang provocatie speelde wel een rol daarbijquote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig ja. Geen idee waarom je je zo laat gaan?
"blijkbaar kan zo'n slechte grap niet het vrouwelijk schoon wegjagen"quote:Op maandag 10 september 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was meer een opmerking over de gehele linie genomen, niet zozeer alleen deze zin.
Kinderen.. nouja geen kinderen.. verbroederdquote:Op maandag 10 september 2012 22:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is omdat we allebei kinderen haten.
Nee, ik bedoel dat ik hem een leuke user vindquote:Op maandag 10 september 2012 22:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"blijkbaar kan zo'n slechte grap niet het vrouwelijk schoon wegjagen"
beter?
Dat zei ik toch eigenlijk ookquote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik hem een leuke user vind. Doe nou niet zo moeilijk, Cue
.
Zou toch best grappig zijn als ze samen een kind zouden krijgenquote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kinderen.. nouja geen kinderen.. verbroederd
Maar dat is ook helemaal niet tof Loka. Das hetzelfde mechanisme als martelen (ok, ik overdrijf een beetje, maar je snapt m'n punt denk ik wel).quote:Op maandag 10 september 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, een week lang provocatie speelde wel een rol daarbij
Ik kan er gewoon niet mee omgaan als mensen de hele dag opsommen wat ik fout doe en hoe lui ik ben. Heel af en toe trek ik dat gewoon niet. Arme mijn ouders.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou toch best grappig zijn als ze samen een kind zouden krijgen
quote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, one does crazy things when in love.
Ging dat beter toen je op kamers zat?quote:Op maandag 10 september 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet mee omgaan als mensen de hele dag opsommen wat ik fout doe en hoe lui ik ben. Heel af en toe trek ik dat gewoon niet. Arme mijn ouders.
Nee, maar ik doe natuurlijk ook vaak niet zo tof tegen henquote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is ook helemaal niet tof Loka. Das hetzelfde mechanisme als martelen (ok, ik overdrijf een beetje, maar je snapt m'n punt denk ik wel).
Dat kind is heel knap en grappig van buiten, maar pikzwart van binnen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou toch best grappig zijn als ze samen een kind zouden krijgen
Is toch vrij normaal dat je het niet trekt om door je ouders constant naar beneden te worden gehaald. Vaak genoeg dat ouders zo hun hele kind verneuken.quote:Op maandag 10 september 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is al bekend dat hij/zij genomen gaat worden door een grote neger?quote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kind is heel knap en grappig van buiten, maar pikzwart van binnen.
Je wil beweren dat als we nu het beleid van 20 jaar geleden zouden gaan uitvoeren het dezelfde resultaten op gaat leveren? Anders stop je even met dromen, wakker worden ventquote:Op maandag 10 september 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan later ergens mee kappen. Beter denk je eerst na voordat je (politiek getinte) hersenloze uitspraken doet.
Hmmm... Best een poginkje waard dan.quote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo te horen wordt het tijd dat je op jezelf gaat wonen Loka!quote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe natuurlijk ook vaak niet zo tof tegen hen
Heloefquote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is al bekend dat hij/zij genomen gaat worden door een grote neger?
Sowieso is het een bikkel als het 12 falcon punches, dagelijkse keiharde ochtendseks, een setje breinaalden en een paar vallen van de trap overleeft.quote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, toen was dat drugs-incident waardoor ze 3 maanden kut tegen me dedenquote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging dat beter toen je op kamers zat?
Ja, zo'n mormel verdient het wel om te leven idd.quote:Op maandag 10 september 2012 23:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sowieso is het een bikkel als het 12 falcon punches, dagelijkse keihard ochtendseks, een setje breinaalden en een paar vallen van de trap overleeft.
Dat heb ik toch ner-gens gezegd manquote:Op maandag 10 september 2012 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je wil beweren dat als we nu het beleid van 20 jaar geleden zouden gaan uitvoeren het dezelfde resultaten op gaat leveren? Anders stop je even met dromen, wakker worden vent
Bepalen de ouders weer hoorquote:Op maandag 10 september 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n mormel verdient het wel om te leven idd.
Ik wacht nog even, na 19 jaar kan er nog best even wat tijd aan vast.quote:Op maandag 10 september 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo te horen wordt het tijd dat je op jezelf gaat wonen Loka!
Pikzwart van binnen? Een wigger of een kind wat te veel gerookt heeft?quote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat was mijn bewering waarop jij beweerd dat ik hersenloze uitspraken doequote:Op maandag 10 september 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ner-gens gezegd man
Anders quote je even waar ik dat gezegd heb (maar dat kan je toch lekker niet).
Nee, gewoon zwart omdat het verpest en sadistisch is.quote:Op maandag 10 september 2012 23:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Pikzwart van binnen? Een wigger of een kind wat te veel gerookt heeft?
Wie weet wil dat kind wel niet eens geboren wordenquote:Op maandag 10 september 2012 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kind is nooit zelf ondervraagd of het wel wilde.
Beter houdt je je ouders dan op goeie voet Loka, je zult dan nog even met ze uit moeten houden...en zij met jouquote:Op maandag 10 september 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, na 19 jaar kan er nog best even wat tijd aan vast.
Ja.quote:Op maandag 10 september 2012 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, toen was dat drugs-incident waardoor ze 3 maanden kut tegen me deden
Maar dat was wel begrijpelijk, vanuit hun oogpunt gezien.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, gewoon zwart omdat het verpest en sadistisch is.
Maar het houdt wel van dieren.
Sadistisch en van dieren houden zijn wel twee dingen die nogal tegenspreken.quote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, gewoon zwart omdat het verpest en sadistisch is.
Maar het houdt wel van dieren.
Ik heb dat tenminste nog onderbouwd Drom, iets wat jij nieteens doet. Jouw onderbouwing bestaat uitquote:Op maandag 10 september 2012 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat was mijn bewering waarop jij beweerd dat ik hersenloze uitspraken doe_!
Daarom is Samzz ook zo'n ongrijpbare user.quote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Sadistisch en van dieren houden zijn wel twee dingen die nogal tegenspreken.
Dat ligt eraan naar wie je sadistisch bent, naar dieren of naar mensenquote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Sadistisch en van dieren houden zijn wel twee dingen die nogal tegenspreken.
Nou, er was net een zekere vleeseter die 'dat wel moet eten', pretendeert 180 kilo te wegen en een hoog IQ te hebben die in de regel ook niet verder komt danquote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat tenminste nog onderbouwd Drom, iets wat jij nieteens doet. Jouw onderbouwing bestaat uit, iets wat me nogal tegenvalt voor iemand met een IQ van ver boven de 100.
Als ik van tevoren had geweten hoe mijn leven er tot nu toe uit had gezien EN ik de keus had gehad, dan had ik ervoor gekozen om niet geboren te zijn, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie weet wil dat kind wel niet eens geboren worden. Dat vragen ze nooit he, die ouders die maar kinderen nemen
.
Ik ben van mening dat dergelijke overduidelijke punten geen nadere onderbouwing vereisen. Mocht ik het een beetje fatsoenlijk willen onderbouwen op alle punten ben ik minstens een kwartier verderquote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat tenminste nog onderbouwd Drom, iets wat jij nieteens doet. Jouw onderbouwing bestaat uit, iets wat me nogal tegenvalt voor iemand met een IQ van ver boven de 100.
Dat heb ik dan gemist, gaat ook zo snel hierquote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, er was net een zekere vleeseter die 'dat wel moet eten', pretendeert 180 kilo te wegen en een hoog IQ te hebben die in de regel ook niet verder komt dan
Aangevuld met "je bent dom"
Dat ben je nu ook.. en als jullie zo door gaan nog een kwartier... dus doe het nou maar gewoonquote:Op maandag 10 september 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat dergelijke overduidelijke punten geen nadere onderbouwing vereisen. Mocht ik het een beetje fatsoenlijk willen onderbouwen op alle punten ben ik minstens een kwartier verder
Je hebt een kwartier nodig om je mening te geven?...quote:Op maandag 10 september 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat dergelijke overduidelijke punten geen nadere onderbouwing vereisen. Mocht ik het een beetje fatsoenlijk willen onderbouwen op alle punten ben ik minstens een kwartier verder
Lukt ook welquote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Serieus Lokje, wat afstand doet goed. Je ziet elkaar minder vaak, je zit niet op elkaars lip etc. Probeer het nog even vol te houden tot je op kamers gaat.
Beetje lullig vind ikquote:Op maandag 10 september 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lukt ook wel
Maar af en toe zinkt de moed me wel wat in de schoenen wat dat betreft. Zelf zijn ze niet bepaald veel thuis, dus veel huishouden komt ook wel op mij en zusje neer, en als iets niet gebeurd is gooien ze het op onze luiheid
Ik heb een kwartier nodig om die punten fatsoenlijk te onderbouwen voor jullie als jullie niet zelf kunnen inzien dat het gewoon waarheid is. Goed, ik ga slapen. Mag er over iets minder dan 8 uur weer uit. Stem tegen de parasitaire sector, beloon initiatief en werk, etc. etc..quote:Op maandag 10 september 2012 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een kwartier nodig om je mening te geven?...
Geven ze ook al de schuld aan Newbie? Of dat nog net niet?quote:Op maandag 10 september 2012 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lukt ook wel
Maar af en toe zinkt de moed me wel wat in de schoenen wat dat betreft. Zelf zijn ze niet bepaald veel thuis, dus veel huishouden komt ook wel op mij en zusje neer, en als iets niet gebeurd is gooien ze het op onze luiheid
hij hoeft toch geen huishouden te doen voor ouders?quote:Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geven ze ook al de schuld aan Newbie? Of dat nog net niet?
Nee, wel aan mij dat ik zo vaak weg ben in het weekendquote:Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geven ze ook al de schuld aan Newbie? Of dat nog net niet?
Je hoefde van mij niet -alles- uit te gaan leggen hoor. Sowieso, van mij hoeft het nu toch niet meer. Heb mijn portie politiek voor vandaag wel weer gehad.quote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier nodig om die punten fatsoenlijk te onderbouwen voor jullie als jullie niet zelf kunnen inzien dat het gewoon waarheid is. Goed, ik ga slapen. Mag er over iets minder dan 8 uur weer uit. Stem tegen de parasitaire sector, beloon initiatief en werk, etc. etc..
Maar dat doen jullie toch al? Hebben ze dan een soort huishoudschema gemaakt of zo?quote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar 'zij betalen ons levensonderhoud, dan mogen we daar wel wat voor doen'
Ik geloof van niet.quote:Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hij hoeft toch geen huishouden te doen voor ouders?
quote:Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel aan mij dat ik zo vaak weg ben in het weekend
Serieusquote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik van tevoren had geweten hoe mijn leven er tot nu toe uit had gezien EN ik de keus had gehad, dan had ik ervoor gekozen om niet geboren te zijn, om eerlijk te zijn.
Hey, tijdje niet meer gezien! Hoe is het man!quote:Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hij hoeft toch geen huishouden te doen voor ouders?
Lekkere oudersquote:Op maandag 10 september 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof van niet.
Hoe is het met je?
[..]
Mijn ouders werden boos op me dat ik mijn studie niet afmaakte en zeiden dat het aan mijn vriendin lag.
Ik: "Euhm, ik deed al niks aan mijn studie voordat ik haar leerde kennen. Daarnaast denk ik dat de depressie en ziekte die ik van jullie heb een iets grotere rol spelen in het niet geestelijk in staat zijn een studie te voltooien."
Toen waren ze boos dat ik brutaal was.
Ja, sorrie, maar ik heb gewoon een kutleven gehad. Rationeel gezien is het enige dat ik er -nu- nog kan doen is om er voor te zorgen dat het in de toekomst beter gaatquote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus. Daar kan ik best verdrietig van worden.
ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ga mijn ouders door jullie berichten zoveel meer waarderen.
Als ik dit soort dingen lees heb ik het wel luxe gehad. Moesten soms afdrogen, toen er nog geen afwasmachine was, en de tafel dekken. Tafel dekken misschien 1x in de week ofzo. De rest doen mijn ouders of de schoonmaakster.quote:Op maandag 10 september 2012 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat doen jullie toch al? Hebben ze dan een soort huishoudschema gemaakt of zo?
Naja, mijn moeder beschuldigde mij ook van van alles en nogwat wat ik fout deed in het huishouden, vandaar dat mijn mening nogal gekleurd is en ik niet zo dol ben op ouders die zo tegen hun kinderen doen.
Zelf heb ik zoiets van, wees dan gewoon duidelijk!
Sowieso ben ik mijn ouders heel erg gaan waarderen de laatste week. Soms zijn daar vervelende situaties voor nodigquote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ach, ze zijn de laatste jaren wel aardiger geworden. Maar in die tijd was het aan de lopende band ruzie.quote:
Jouw ouders zijn dan ook gewoon tof.quote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
Beste instelling die je kan hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, sorrie, maar ik heb gewoon een kutleven gehad. Rationeel gezien is het enige dat ik er -nu- nog kan doen is om er voor te zorgen dat het in de toekomst beter gaat
Ik ben dan ook wel een rationeel iemand (soms)quote:Op maandag 10 september 2012 23:17 schreef Casie het volgende:
[..]
Beste instelling die je kan hebben.
Ik kan me daar best wat bij voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus. Daar kan ik best verdrietig van worden.
Ik hoef ook niet extreem veel te doen ofzo. De was doen, strijken, stofzuigen en gewoon de boel netjes houden. Het kost niet zoveel tijd, maar af en toe heb ik gewoon even geen tijdquote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen lees heb ik het wel luxe gehad. Moesten soms afdrogen, toen er nog geen afwasmachine was, en de tafel dekken. Tafel dekken misschien 1x in de week ofzo. De rest doen mijn ouders of de schoonmaakster.
Niet geboren willen worden?quote:Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik kan me daar best wat bij voorstellen eerlijk gezegd.
Daar hoef je geen sorry om te zeggenquote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, sorrie, maar ik heb gewoon een kutleven gehad. Rationeel gezien is het enige dat ik er -nu- nog kan doen is om er voor te zorgen dat het in de toekomst beter gaat
Ik ben verreweg het grootste deel van mijn leven depressief geweest, tot aan suicidaal aan toe. Waarom zou ik er voor kiezen zo'n leven te willen hebben als ik zelf die keuze had kunnen maken?quote:
Omdat je nog wel een heel leuk leven kunt opbouwenquote:Op maandag 10 september 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben verreweg het grootste deel van mijn leven depressief geweest, tot aan suicidaal aan toe. Waarom zou ik er voor kiezen zo'n leven te willen hebben als ik zelf die keuze had kunnen maken?
Verklaart trouwens ook deels waarom ik geen kinderen wil hebben.
Ik vind het vrij veel, zeker als ze het dan blijkbaar niet echt waarderen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet extreem veel te doen ofzo. De was doen, strijken, stofzuigen en gewoon de boel netjes houden. Het kost niet zoveel tijd, maar af en toe heb ik gewoon even geen tijd
Voor sommige mensen is dat idee erg moeilijk te begrijpen
Dit. Natuurlijk is het niet altijd perfect tussen ons geweest maar kan niet zonder ze, ze steunen mij overal in en vertel hun ook bijna alles.quote:
Naja, een leuke 2e helft dan maar, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 10 september 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je nog wel een heel leuk leven kunt opbouwen
Ja dit eigenlijk...quote:Op maandag 10 september 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben verreweg het grootste deel van mijn leven depressief geweest, tot aan suicidaal aan toe. Waarom zou ik er voor kiezen zo'n leven te willen hebben als ik zelf die keuze had kunnen maken?
Nou ja, je bent rationeel, want ik leef om wat nog gaat komen, niet om wat al is geweest. Hoewel dat eerste zorgt voor de herinnering van het laatste, dat snap ik dan weer wel.quote:Op maandag 10 september 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op maandag 10 september 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, een leuke 2e helft dan maar, zullen we maar zeggen
Hadden je ouders eerder moeten ingrijpen, vind ikquote:Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Je ouders alles vertellen, volgens mij stopte ik daar wel mee toen ik een jaar of 7 was
Pas toen het uit de hand liep kwamen ze te weten dat ik eigenlijk nergens mee meedeed op school enzo
Hoe moesten ze dat doen dan, ik vertelde ze er niets over.quote:Op maandag 10 september 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hadden je ouders eerder moeten ingrijpen, vind ik
Ook niet als ze er naar vroegen?quote:Op maandag 10 september 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe moesten ze dat doen dan, ik vertelde ze er niets over.
De school is wel nalatig geweest vind ik.
Mwah, kan.quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elk kind zegt toch als zijn ouders vragen hoe het op school was, wel goed?
Nou ja, ik wilde ze gewoon niet teleurstellen. Het voelde best wel als een persoonlijke faal om van school gehaald te wordenquote:
Klopt. Sterkte kerel.quote:Op maandag 10 september 2012 23:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb altijd goed met mijn moeder gekund maar ik liep er nooit de deur plat. Nu net afgelopen week te horen gekregen dat ze over een paar maanden dood is, en dan ga je je nu ineens schuldig voelen over al die dingen die je nooit hebt gedaan
Niks voor mij om zo te denken, maar geniet van je tijd met je ouders nu het nog kan, ook al is de verstandhouding niet zo goed. Er kan er zomaar eentje wegvallen...
Desnoods hadden ze hulp moeten inschakelen. En sowieso, als ze op 7-jarige leeftijd al door hebben dat er iets niet klopt (toen jij 7 was natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe moesten ze dat doen dan, ik vertelde ze er niets over.
De school is wel nalatig geweest vind ik.
Oh man, wat is dit klotenieuws!quote:Op maandag 10 september 2012 23:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb altijd goed met mijn moeder gekund maar ik liep er nooit de deur plat. Nu net afgelopen week te horen gekregen dat ze over een paar maanden dood is, en dan ga je je nu ineens schuldig voelen over al die dingen die je nooit hebt gedaan
Niks voor mij om zo te denken, maar geniet van je tijd met je ouders nu het nog kan, ook al is de verstandhouding niet zo goed. Er kan er zomaar eentje wegvallen...
Deden ze ook, mij van school halenquote:Op maandag 10 september 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Desnoods hadden ze hulp moeten inschakelen. En sowieso, als ze op 7-jarige leeftijd al door hebben dat er iets niet klopt (toen jij 7 was natuurlijk) dan hadden ze iets moeten ondernemen, net-zo-lang totdat ze het konden oplossen
Laat me raden, jij haalde toch wel goeie cijfers DUS zat het wel goed bij jou, niet?quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elk kind zegt toch als zijn ouders vragen hoe het op school was, wel goed?
Dus het enige dat jouw ouders deden was jou van een school halen?quote:Op maandag 10 september 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deden ze ook, mij van school halen
Maar dat hielp ook niet zo, probleem lag bij mij, niet bij anderen, want dezelfde situatie was op de volgende school zo weer ontstaan
Ja, bij leerkrachten lijkt het dat je problemen verwaarloosbaar zijn als je toetsscores uitstekend zijn, dan kan er nooit zoveel fout zijn volgens henquote:Op maandag 10 september 2012 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat me raden, jij haalde toch wel goeie cijfers DUS zat het wel goed bij jou, niet?
die fout maakten ze bij mij ookquote:Op maandag 10 september 2012 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, bij leerkrachten lijkt het dat je problemen verwaarloosbaar zijn als je toetsscores uitstekend zijn, dan kan er nooit zoveel fout zijn volgens hen
Ze gingen wel de hele tijd zeiken op school dat ze vonden dat ik moeilijkere lesstof moest krijgenquote:Op maandag 10 september 2012 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus het enige dat jouw ouders deden was jou van een school halen?
Lijkt mij logisch dat ze wel meer geprobeerd hebben..
Er is eigenlijk qua leren nooit iets misgegaan bij mij, behalve dan vorig jaar maar eigenlijk telt het niet omdat ik gewoon fulltime spijbeldequote:Op maandag 10 september 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
die fout maakten ze bij mij ook
zelfs toen ik bleef zitten en naar de HAVO moest, naja, ancient history voor mij!
Veel sterktequote:Op maandag 10 september 2012 23:27 schreef Mystikvm het volgende:
He bah. Tis dat het voor mij al zo lang geleden is dat het er niet meer toe doet.quote:Op maandag 10 september 2012 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze gingen wel de hele tijd zeiken op school dat ze vonden dat ik moeilijkere lesstof moest krijgen
Verder niet over mijn gedrag ofzo wat op zich best ernstig was in die tijd.
[..]
Er is eigenlijk qua leren nooit iets misgegaan bij mij, behalve dan vorig jaar maar eigenlijk telt het niet omdat ik gewoon fulltime spijbelde
Lidl drank valt toch wel mee?quote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah. Tis dat het voor mij al zo lang geleden is dat het er niet meer toe doet.
Ik neem wel nog een borrel
(van dat vieze spul van de Lidl![]()
)
Ja maar dit spul niet. Tis een soort van bitter lemon achtig iets. Een koopfoutje, een gokje die niet helemaal goed afliepquote:
Bitter lemon is sowieso best wel vies jaquote:Op maandag 10 september 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar dit spul niet. Tis een soort van bitter lemon achtig iets. Een koopfoutje, een gokje die niet helemaal goed afliep
Ik spoel het gewoon weg met heel veel water, dan valt de smaak nog wel mee
Ja, was iets met rum dus ik dacht "Ha! Lekker!quote:Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bitter lemon is sowieso best wel vies ja
Verslavend ja dat internet. Ik stop tegenwoordig met gamen om 12u.quote:Op maandag 10 september 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu de persoonlijke regel ingesteld dat ik van internet ga naar 12 uur als ik 's ochtends om 6 uur opsta, maar het lukt me bijna nooit me er ook echt aan te houden
Haha, slaap ze Samzz!quote:Op maandag 10 september 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
Ik was even wassen en uitkleden. Lekker in bed. Na Hardcore Pawn lekker slapen.
Nee, nee, hardcore pawn is nog niet afgelopen.quote:
Valt wel mee, ben alleen niet van plan of overal gratis van te profiteren #stemnietlinksmorgenquote:
quote:
Leer mij eens hoe je in een uur vanquote:
uhm opstaan helpt.. wachten op qry's en ondertussen leuk nieuws krijgenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Leer mij eens hoe je in een uur van![]()
![]()
naar Tralalala
gaat?!
Altijd! de ene keer duurt het alleen langer dan de andere keerquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:31 schreef STING het volgende:
[..]
*aai over bolletje*
Komt allemaal goed
Wat een wijze woorden op deze vroege ochtendquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd! de ene keer duurt het alleen langer dan de andere keer
Vrouwen. Moodswings.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Leer mij eens hoe je in een uur van![]()
![]()
naar Tralalala
gaat?!
Och ik ben zo wijsquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:35 schreef STING het volgende:
Wat een wijze woorden op deze vroege ochtend
Ik ben opgestaan en toen ging ik achteraan sluiten in de file op de A15 en nu zit ik alweer een kleine 3 kwartier op kantoor. Ik ben echt nog niet op Tralalalaquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhm opstaan helpt.. wachten op qry's en ondertussen leuk nieuws krijgen
Aha duidelijkquote:
Hmm, misschien komt het nogquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben opgestaan en toen ging ik achteraan sluiten in de file op de A15 en nu zit ik alweer een kleine 3 kwartier op kantoor. Ik ben echt nog niet op Tralalalaniveau
Wacht? OV en op tijd?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm, misschien komt het nog![]()
Ik ging in de bus, door spatregen en mooi netjes op tijd enzo
Morgen heb je die pas echt nodigquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Kwam er alleen wel achter dat ik m'n ID ben vergeten
Niet in het oosten des landsquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht? OV en op tijd?
Ik dacht altijd dat dat een fabeltje was
Moet jij je legitimeren als je kroketten gaat halen in de bedrijfskantine dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Kwam er alleen wel achter dat ik m'n ID ben vergeten
Ik vandaag al.. plasma donerenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen heb je die pas echt nodig
Die hebben we niet eensquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet jij je legitimeren als je kroketten gaat halen in de bedrijfskantine dan?
BEIDE!quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat? De bedrijfskantine of de kroketten?
Als hij voor truckers is dan zijn er sowieso kroketten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:39 schreef Cue_ het volgende:
Nouja er is een kantine.. maar die is meer voor truckersOm nou te zeggen dat daar wat te halen is of dat daar ooit kantoorpersoneel zit
Wij hebben echt geweldige catering hierquote:
Helaasquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als hij voor truckers is dan zijn er sowieso kroketten.
Bij defensie ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij hebben echt geweldige catering hier
Lekker decadent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.wowcatering.nl/
Die zit hier bij ons
/care het is lekkerquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:45 schreef STING het volgende:
[..]
Tralalala mood ...............Aaaaaaaand it's gone
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:45 schreef STING het volgende:
[..]
Tralalala mood ...............Aaaaaaaand it's gone
Luxequote:Op dinsdag 11 september 2012 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.wowcatering.nl/
Die zit hier bij ons
Doe ik ook niet. Ik was je aan het plagenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet zo snel denken dat je weet hoe ik mij voel doen
jij bent een lullo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
Wij hebben zo'n typische kantine. Met van die lullo's in pak die hun droge broodje weg zitten te werken, met een bekertje melk
Weet ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:48 schreef STING het volgende:
Doe ik ook niet. Ik was je aan het plagen
We hebben hier een aantal kantines, maar we gaan eigenlijk altijd wel naar buiten. Barst hier ook van de broodjeszaken. Keuzes, keuzesquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
Wij hebben zo'n typische kantine. Met van die lullo's in pak die hun droge broodje weg zitten te werken, met een bekertje melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |